Sanokaas ikäsi ja sukupuolesi ja missä kaupungissa asutte eli jos joku kaksi eri sukupuolta olevaa asuis samassa kaupungissa ja ovat saman ikäisiä niin rakkaus tohtori vois auttaa teitä trefeille pääsyä no niin sinkut kertokaas
No niin sinkut
20
379
Vastaukset
- Anonyymi
Muunsukupuolinen Siriukselta.
- Anonyymi
Tohtori 🤦🏽♂️
- Anonyymi
Sinäkö olet se tohtori? 🤣😆
Entinen Eivori- Anonyymi
Välis ei ole käynyt kuin kiertokoulua väärään suuntaan.
- Anonyymi
Rakkaus tohtori eli itse amori on täällä tänään ja sinkut kertokaa myös haetko elämänkumppania vai seksiseuraa eli saman mieliset löytäis toisensa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välis ei ole käynyt kuin kiertokoulua väärään suuntaan.
Lähinnä huolestuttaa hänen tarve pakkoon. 😅
Entinen Eivori
- Anonyymi
Jätän nyt tämän gallupin väliin. Mä osaan kyllä halutessani hankkua seurani itse ja onnistumisprosenttikin on parempi kuin aloittajan valintaperusteilla olisi. Mä en kaipaa pikkulapsen tasolla olevaa "miestä" riesakseni.
- Anonyymi
No mutta, apuahan tässä tarjotaan ja pyyteettömästi. Ei väliksen kaltaista herrasmiestä saa mennä loukkaamaan tuolla tavoin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta, apuahan tässä tarjotaan ja pyyteettömästi. Ei väliksen kaltaista herrasmiestä saa mennä loukkaamaan tuolla tavoin :)
En ole kiinnostunut moisista "miehistä".
- Anonyymi
Häivy välis
Miksi pitää olla saman ikäinen? 😆
- Anonyymi
Koska Välis tahtoo niin.
- Anonyymi
Niin ja miksi pitää olla eri sukupuolta?
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja miksi pitää olla eri sukupuolta?
Niin sekin vielä. No itse tykkään enemmän naisista. 😆
- Anonyymi
Eikö sinkkupalstalla ole yhtään sinkkuja jotka etsii itselleen kumppania tai edes seksiseuraa
- Anonyymi
Miksi kukaan etsisi seuraa täältä? Eikö tuo deittipuoli ole parempi paikka löytää seuraa?
- Anonyymi
On varmaan, mutta kukaan ei ole niin hölmö että sinun ääliömäisyyksiisi vastaisi.
Aaaaai, tommoset ehdot... No sit en kerro, kun tahdon saaliiksi noin 25:n yliopistonuorikon.
- Anonyymi
Luuv doktor unohtaa listasta nyt meidät harvat landet, tosin sillä ei ole suurtakaan merkitystä koska täällä tehdään vain sopimusavioliittoja serkusten kesken 😁 että hommat ovat sitä myötä kondiksessa. Tanska ja Norja jo kielsivät serkkuavioliitot mutta meitähän se ei ainakaan vielä häiritse 😋
Onpas vimmaista. Mikä pakko tässä ois sotkea tähän ketään naikkosta sotkemaan hyviä kuvioita? 🤣
Sitten jos oikein kova hinku iskee, voi miettiä uudelleen, mutta ei nyt. 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764