No niin sinkut

Anonyymi-ap

Sanokaas ikäsi ja sukupuolesi ja missä kaupungissa asutte eli jos joku kaksi eri sukupuolta olevaa asuis samassa kaupungissa ja ovat saman ikäisiä niin rakkaus tohtori vois auttaa teitä trefeille pääsyä no niin sinkut kertokaas

20

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muunsukupuolinen Siriukselta.

    • Anonyymi

      Tohtori 🤦🏽‍♂️

    • Anonyymi

      Sinäkö olet se tohtori? 🤣😆

      Entinen Eivori

      • Anonyymi

        Välis ei ole käynyt kuin kiertokoulua väärään suuntaan.


      • Anonyymi

        Rakkaus tohtori eli itse amori on täällä tänään ja sinkut kertokaa myös haetko elämänkumppania vai seksiseuraa eli saman mieliset löytäis toisensa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välis ei ole käynyt kuin kiertokoulua väärään suuntaan.

        Lähinnä huolestuttaa hänen tarve pakkoon. 😅

        Entinen Eivori


    • Anonyymi

      Jätän nyt tämän gallupin väliin. Mä osaan kyllä halutessani hankkua seurani itse ja onnistumisprosenttikin on parempi kuin aloittajan valintaperusteilla olisi. Mä en kaipaa pikkulapsen tasolla olevaa "miestä" riesakseni.

      • Anonyymi

        No mutta, apuahan tässä tarjotaan ja pyyteettömästi. Ei väliksen kaltaista herrasmiestä saa mennä loukkaamaan tuolla tavoin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta, apuahan tässä tarjotaan ja pyyteettömästi. Ei väliksen kaltaista herrasmiestä saa mennä loukkaamaan tuolla tavoin :)

        En ole kiinnostunut moisista "miehistä".


    • Anonyymi

      Häivy välis

    • Miksi pitää olla saman ikäinen? 😆

      • Anonyymi

        Koska Välis tahtoo niin.


      • Anonyymi

        Niin ja miksi pitää olla eri sukupuolta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja miksi pitää olla eri sukupuolta?

        Niin sekin vielä. No itse tykkään enemmän naisista. 😆


    • Anonyymi

      Eikö sinkkupalstalla ole yhtään sinkkuja jotka etsii itselleen kumppania tai edes seksiseuraa

      • Anonyymi

        Miksi kukaan etsisi seuraa täältä? Eikö tuo deittipuoli ole parempi paikka löytää seuraa?


      • Anonyymi

        On varmaan, mutta kukaan ei ole niin hölmö että sinun ääliömäisyyksiisi vastaisi.


    • Aaaaai, tommoset ehdot... No sit en kerro, kun tahdon saaliiksi noin 25:n yliopistonuorikon.

    • Anonyymi

      Luuv doktor unohtaa listasta nyt meidät harvat landet, tosin sillä ei ole suurtakaan merkitystä koska täällä tehdään vain sopimusavioliittoja serkusten kesken 😁 että hommat ovat sitä myötä kondiksessa. Tanska ja Norja jo kielsivät serkkuavioliitot mutta meitähän se ei ainakaan vielä häiritse 😋

    • Onpas vimmaista. Mikä pakko tässä ois sotkea tähän ketään naikkosta sotkemaan hyviä kuvioita? 🤣

      Sitten jos oikein kova hinku iskee, voi miettiä uudelleen, mutta ei nyt. 🙂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe