Kosminen ajatus ei tunnu miltään

Anonyymi-ap

Mikähän siinäkin on ei tunnu missään.
Se on sitten vain käytäntö joka toimii enää.

30

168

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tähän on tultu sen pituinen se ja kosmisuudelke huutia

    • Anonyymi

      Menneen talven lumia että näin.

    • Anonyymi

      Kehomme on muuttunut 5Dhen sopivaksi. Itsensä parantavaksi ja tiheyteen sopivaksi.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        DNAta on muutettu.

        Entä sormenjälkiä, onko tamperoitu niitäkin?


    • Anonyymi

      Jatketaan unia

    • Anonyymi

      Ei vastausta

    • Anonyymi

      Omilla mennään ja moro

    • Anonyymi

      Moro

    • Anonyymi

      Vitsaili ei auta moro

      • Anonyymi

        Joo ei siitä mitään hyötyä ole kuten joidenkin random trukkikuskien korvaan kuiskimisella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei siitä mitään hyötyä ole kuten joidenkin random trukkikuskien korvaan kuiskimisella

        Ylösnousemisella ei ole mitään henkilökohtaista. Koko maailma nousee. 🌎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylösnousemisella ei ole mitään henkilökohtaista. Koko maailma nousee. 🌎

        Ei mitään henkilökohtaista vai? Jos näin kerran tykkäät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään henkilökohtaista vai? Jos näin kerran tykkäät

        Japanissakin tapahtuu tämä juuri nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Japanissakin tapahtuu tämä juuri nyt.

        Jaa kajakissa? No juu


    • Anonyymi

      Kyllä tuo joku on vaan ihan sekaisin, harmi. Sitä sattuu paremmissakin piireissä.

      • Anonyymi

        Onneksi sinulla on tämä kanava minne tiedottaa tätä tärkeää tietoa ilmeisesti parempiin piireihin päin tai jotain. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi sinulla on tämä kanava minne tiedottaa tätä tärkeää tietoa ilmeisesti parempiin piireihin päin tai jotain. Sivusta

        Hupi hupi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupi hupi.

        Taisit yrittää sanoa jotain muuta? Autocorrect varmaan teki tepposet kepposet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit yrittää sanoa jotain muuta? Autocorrect varmaan teki tepposet kepposet

        Teetkö ikinä omaa "sivusta" aloitusta, vai sotkeudutko vain muiden? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teetkö ikinä omaa "sivusta" aloitusta, vai sotkeudutko vain muiden? 🤔

        En ymmärrä lausettasi tai kysymystäsi, mutta ilmeisesti vain sinä saat spinnata näitä palastamiehen aloituksia maanisesti ja tehdä tätä suurta mielten muokkauksen vaikutustyötä? Antisosiaalisille tyypillistä pillastua siitä mitä itse tekee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä lausettasi tai kysymystäsi, mutta ilmeisesti vain sinä saat spinnata näitä palastamiehen aloituksia maanisesti ja tehdä tätä suurta mielten muokkauksen vaikutustyötä? Antisosiaalisille tyypillistä pillastua siitä mitä itse tekee

        Ymmärrys olisikin kiva, helpottaisi montaa asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrys olisikin kiva, helpottaisi montaa asiaa.

        No mutta sehän on sitten asia Vilpitön, sulla kun ilmenee näitä uusia asioita ja seikkoja runsaasti yhden yön aikana jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta sehän on sitten asia Vilpitön, sulla kun ilmenee näitä uusia asioita ja seikkoja runsaasti yhden yön aikana jo

        Mun suosikki oli se eräs narsisteille tyypillinen kommmentti silmää räpäyttämättä, sekin asia on tullut ilmi. Ok


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun suosikki oli se eräs narsisteille tyypillinen kommmentti silmää räpäyttämättä, sekin asia on tullut ilmi. Ok

        No sillä samalla logiikalla Kekkeruusi tietää krrroa myös muiden yksityiselämästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sillä samalla logiikalla Kekkeruusi tietää krrroa myös muiden yksityiselämästä

        Tästä nää tietyt sääliöt yrittää pitää kiinni ku kipeestä siitä mistä kipeä tarve


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe