Koko loppuelämänsä ja ilman seksiä kun on mies ja kohta jo 36-vuotias. Masentaahan tämä mut mikä tässä nyt enää tulisi muuttumaan. Jotenkin ihan absurdia että jos olisin nainen niin tilanne olis täysin erilainen.
Parasta kai tottua siihen että on yksin
63
540
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko katsonut saman tasoisia kuin itse olet? Taikka tasoasi alempana olevista? Luulis että jonku löydät, kun lasket riman tarpeeksi alas. Näin täällä usein neuvotaan.
- Anonyymi
Kyllä varmaan jonkun kumppanin löytäisin jos kokoajan etsisin ja kaikki kävis mutta en tiedä haluanko tuohon ryhtyä.
Tuskin edes osaisin olla parisuhteessa kun olen tottunut elämään yksin.
T: Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmaan jonkun kumppanin löytäisin jos kokoajan etsisin ja kaikki kävis mutta en tiedä haluanko tuohon ryhtyä.
Tuskin edes osaisin olla parisuhteessa kun olen tottunut elämään yksin.
T: Aloittajajos on lapseton ja ilman suhdekokemusta, silloin luonto on puolellasi, että naiset vaistoavat, että 'et ole saanut' ja naiset jotekin ovat avuliaita järjestämään asioita, mutta sinunkin pitää tehdä asioiden eteen - haluta niitä ja etsiä
etsivä löytää
mutta onko maassa vaarallista naimattomuus ideologiaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos on lapseton ja ilman suhdekokemusta, silloin luonto on puolellasi, että naiset vaistoavat, että 'et ole saanut' ja naiset jotekin ovat avuliaita järjestämään asioita, mutta sinunkin pitää tehdä asioiden eteen - haluta niitä ja etsiä
etsivä löytää
mutta onko maassa vaarallista naimattomuus ideologiaa?horoskooppi merkkisi kertoo mikä on taktiikkasi löytää kumppani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
horoskooppi merkkisi kertoo mikä on taktiikkasi löytää kumppani
kun lapset on tehty, silloin ei enää suhde käynisty yhtä vaivatta...
lestiksilla sitten on joku omansa naimisiin kulttuurinsa, vähän pakotettava jo - Anonyymi
Mitä tuollainen puhe on ,että joku olisi tasoa alempi jotenkin . Aika kumma ajatuskoneistonsa kulku. Mistä lasket tasot ihmisille ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuollainen puhe on ,että joku olisi tasoa alempi jotenkin . Aika kumma ajatuskoneistonsa kulku. Mistä lasket tasot ihmisille ?
Näin on monesti täällä saanut lukea, miten on katseltava vaan oman tasoista seuraa, eikä saa kurkotella pilviin. Eli yhtä rumaa kuin itse on, saa maksimissaan katsella. Ei ketään kauniimpaa, jottei tule epäsuhtaa paria. Näin täällä on ohjeistettu.
- Anonyymi
Joo, mäkin oon +30 mies ja samat fiilikset. Olen jo luovuttanut naisten suhteen. Ainoa mitä voi tehdä on panostaa itseensä, oli se sitten harrastus taikka ura. Onko oikein muita asioita olemassakaan? Nuo edellä mainitut sisältävät tietysti vaikka mitä. Harrastuksiakin voi olla useita. Olen työtön. Periaatteessa voisin hakeutua samanaikaisesti eri vuokratyöfirmoille keikkatöihin. Se on sitä katutason realismia työelämän suhteen jos haluaa oikeasti töihin.
Ammatteja on taustalla parisen kappaletta mutta olen todennut että voin pyyhkiä niillä takamukseni. Luovuttaminen saa helposti aikaan sen ettei jaksa yrittää oikein mitään. Työttömyydelle 🍻! No en mä tänään dokaa, mutta huomenna kylläkin.- Anonyymi
aika hyvä pointti yhdistää naimattomuus, yksinäisyys ja työttömyys
pyhä työttömyys
nimenomaan ei innosta mikään, eikä kykene työhön yksinäisenä - Anonyymi
Minua ei pahemmin täällä kannusteta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei pahemmin täällä kannusteta.
työstä tullut perverssi kun se mitataan rahassa
kyse ei ole enää työstä mutta rahasta
muuten työttömänä osat varmaan tehdä työsi aivan hyvin
se mitä pitääkin tehdä eikä se mitä ei pitäisi
ja vielä ylimääräistä
että kun kaupungissa ylimääräisesti ollaan ilkeitä toisilleen
niin maaseudulla ylimääräisesti ollaan luovia
- Anonyymi
pohjoisessa eristyksessä ollaan maailman parhaita siinä
- Anonyymi
näkisit vain kuin laajassa siperiassa eletään erakkona
- Anonyymi
vuorten keskellä laaksossa on häviävä kylä
sana siperia sai alkunsa evenkien kulttuurista
shiper
Et sinä yksin ole. Meitä tämmöisiä samanlaisia on paljon muitakin.
- Anonyymi
pohjoisen kutsu on aitoa
jotkut erehtyvät turisteina kauas ja päättävät jäädä
paikalla ei mitään kuin luontoa
mutta se juuri houkuttaaSe on aivan maaginen se rauha siellä kaukana ei missään (todella pohjoisessa). Tuuli vain humisee, eikä mitään liikenteen tai ihmisten ääntä. Niin pysähtynyttä ja ajatonta en ole koskaan ennen kokenut. Se oli hienoa.
mustasusi kirjoitti:
Se on aivan maaginen se rauha siellä kaukana ei missään (todella pohjoisessa). Tuuli vain humisee, eikä mitään liikenteen tai ihmisten ääntä. Niin pysähtynyttä ja ajatonta en ole koskaan ennen kokenut. Se oli hienoa.
Niin se on kauaksi pohjoisessa. Mutta mä huomasin jo tossa etelämpänä pohjosessa, kun videoo kuvasin, niin siinä alotuspuheessa jo olin rennompi. Kun oli sellasta Pohjosen tuntua jo. Tais olla Kalix joen tuntumassa. Pistän linkkiä tänne, kun saan valmiiks.
JeroP kirjoitti:
Niin se on kauaksi pohjoisessa. Mutta mä huomasin jo tossa etelämpänä pohjosessa, kun videoo kuvasin, niin siinä alotuspuheessa jo olin rennompi. Kun oli sellasta Pohjosen tuntua jo. Tais olla Kalix joen tuntumassa. Pistän linkkiä tänne, kun saan valmiiks.
Jotenkin ne maisemat ja se kiireettömyys siellä pohjoisessa kyllä saa rauhottumaan nopeesti. Karun kauniit maisemat jossain Norjassa. Haluan sinne takaisin asap.
- Anonyymi
Sinun ikäiset ehtii vaikka mitä vielä kokea, kun koko elämä vielä edessä, mutta ettehän te hätähousut sitä oikein tajua :). Sit 30+ voidaan tästä uudestaan jutella, mut enpä taida olla enää neuvomassa 😂
- Anonyymi
Sama koskee minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama koskee minua.
Ja olen 34.
- Anonyymi
kun maailma kiehuu, niin ei se vielä kaikki kaikessa ole
sitä opiskelu on että tajuaa missä ajassa eletään
että voi olla että joskus syntyy paremmin ja joskus huonommin ulkopuolisista syistä - Anonyymi
Itsehän olen jo melkein nelikymppinen.
T: Aloittaja
- Anonyymi
Varmaan muuten itsekkin joisin mutta sen verran kovaan tahtiin tullut pämpättyä tänä vuonna että pakko pitää taukoa ainakin pari kolme kuukautta ettei alkoholisoidu täysin.
T: Aloittaja- Anonyymi
Kyllä se oikein tulee esiin ilman hakemista , kun on vaan oma itsensä eikä yritä olla jotain muuta, sillä naiset vaistoavat heti kun teeskwnnellään. Ei alle 50 vuotias ole mikään vanha mitenkään .
Jos niin alkaa ajattelemaan että on vanha niin silloin tekee itsestään vanhan .
- Anonyymi
On pikemmin absurdia ajatella, että toinen ihminen, jotenkin muuttaisi koko tilanteen. Tuollainen ajattelu ei ole realistista, mutta ei myöskään harvinaista. Monella on tuollainen harhakuva, että parisuhde jotenkin ratkoisi suurinpiirtein kaikki ongelmat. Se kuitenkaan ei todellisuudessa mene lainkaan noin.
Kummallisesti aina sotketaan seksin puute ja yksin oleminen. Seksiähän saat heti, kun vähän etsit ja olet valmis maksamaan jotain rahaa alkaen 50 euroa. Joten ilman seksiä jäät vain, jos olet saamaton nahjus ja/tai moraalisesti typerä itseäsi kohtaan.
Kannattaa myös tiedustella lähialueen pitkässä parisuhteessa olevilta, että onko heillä seksiä kymmenen kertaa viikossa. Voisin arvailla, että tilastollinen tutkimuksesi päätyy siihen, että vastaus on lähempänä kymmentä kertaa vuodessa kuin kymmentä kertaa kuukaudessa, viikosta puhumattakaan.
Joten kannattaa olla yksin ja mellastaa sinkkuna, luultavasti saat seksiä yhtä usein kuin enemmistö yli kymmenen vuotta samassa suhteessa olleista. Eikä tarvitse sietää toista ihmistä omissa nurkissaan, vaan saat olla vapaasti oman tupasi herrana ilman toisen komenteluja 😂- Anonyymi
Varmasti jossain Helsingissä ja Turussa noin, mutta pienemmillä paikkakunnilla ei ole edes maksullista seksiä tarjolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti jossain Helsingissä ja Turussa noin, mutta pienemmillä paikkakunnilla ei ole edes maksullista seksiä tarjolla.
Pikkupaikoissahan sitä vasta löytyykin. Siellä kun on hyvin potentiaalisia asiakkaita.
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen on omaa laiskuutta kaivata seksiä paljon ja silti asua seitsemän hengen pikkukylässä keskellä ei mitään. Jos ei itse yritä tehdä omalle toiveelleen jotain konkreettista, niin tuskin sille toiveelle mitään tapahtuukaan. Toive ilman tekoja on utopiaa joka aiheuttaa mielipahaa.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Edelleen on omaa laiskuutta kaivata seksiä paljon ja silti asua seitsemän hengen pikkukylässä keskellä ei mitään. Jos ei itse yritä tehdä omalle toiveelleen jotain konkreettista, niin tuskin sille toiveelle mitään tapahtuukaan. Toive ilman tekoja on utopiaa joka aiheuttaa mielipahaa.
Toiminnan ihminen
- Anonyymi
Sitä niin vaan voi myydä omakotitaloaan maalta ja muuttaa johonkin isoon Kaupunkiin. Maalla sitä vasta työtä joutuukin tekemään eikä siitä saa edes mitään palkintoa. No sama kai se on runkata koko elämänsä kun täällä tuppukylässä mitään seksiä ole tarjolla.
Isommassa Kaupungissa asuminen kuitenkin ahdistaisi niin paljon että viitsi Kaupunkiin muuttaa siinä toivossa että saisi joskus seksiä. Tuskin saisin kun on sosiaalisesti niin vammainen ja syrjäytynyt. Kai sitä voi halutessaa lähteä isompaan kaupunkiin ja maksaa hotellista ja tilata maksullista seuraa niin saa ainakin joskus. Vaatii sekin hiukan vaivannäköä, rohkeutta ja rahallista panostusta. Anonyymi kirjoitti:
Toiminnan ihminen
Ei välttämättä niinkään, mutta ainakaan en valita asioista, joiden osalta olen itse valinnut saavani c-luokkaa, vaikka toisin valitsemalla voisi saada jotain muuta. Ja valintojen osalta pitää muistaa se, että valitsematta jättäminenkin on valinta. Valinta luovuttaa oma tahtonsa muiden käsiin, yöks.
Anonyymi kirjoitti:
Sitä niin vaan voi myydä omakotitaloaan maalta ja muuttaa johonkin isoon Kaupunkiin. Maalla sitä vasta työtä joutuukin tekemään eikä siitä saa edes mitään palkintoa. No sama kai se on runkata koko elämänsä kun täällä tuppukylässä mitään seksiä ole tarjolla.
Isommassa Kaupungissa asuminen kuitenkin ahdistaisi niin paljon että viitsi Kaupunkiin muuttaa siinä toivossa että saisi joskus seksiä. Tuskin saisin kun on sosiaalisesti niin vammainen ja syrjäytynyt. Kai sitä voi halutessaa lähteä isompaan kaupunkiin ja maksaa hotellista ja tilata maksullista seuraa niin saa ainakin joskus. Vaatii sekin hiukan vaivannäköä, rohkeutta ja rahallista panostusta.Nuo kaikki edellä esittämäsi ovat valintakysymyksiä, asioita joita olet puntaroinut ja päättänyt valita jonkun tien vaihtoehtojen välistä. Omia päätöksiäsi siis.
Enkä missään vaiheessa sanonutkaan, että valinnat olisivat helppoja. Ihmisen elämä ei ole helppoa, ei ainakaan 99,9999% ihmisistä. On väistämätöntä, että kun yhden asian valitsee, tulee samalla pyllistäneeksi joillekin muille asioille. Tai kun valitsee, joutuu luopumaan jostain rakkaasta/helposta/tutusta/turvallisesta ja samalla loikkaa johonkin mikä ei ole noita edellisiä. Se kaikki kuuluu ihmiselämään.
Mutta omien valintojensa seurauksista ei tulisi valittaa. Se on homman juju. Jos on itse valinnut, on luultavasti tiennyt mitä valitsee ja ymmärtänyt sen, että valinnallaan ei ole pelkästään positiivisia vaikutuksia. Jos sitten niistä oman valintansa negatiivisista asioista valittaa, antaa se yksilöstä aika... väsähtäneen kuvan. Miksei samalla vaivalla keskittyisi vain ylistämään valintansa hyviä puolia?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienemmällä paikkakunnalla ollaan matkustuskiellossa jumissa, vankina? Ei kertakaikkiaan pääse matkustamaan lähimpään kaupunkiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienemmällä paikkakunnalla ollaan matkustuskiellossa jumissa, vankina? Ei kertakaikkiaan pääse matkustamaan lähimpään kaupunkiin?
No ei pääse kun aborginaalit ovat ottaneet vangiksi, heh.
- Anonyymi
Nuo kaikki edellä esittämäsi ovat valintakysymyksiä, asioita joita olet puntaroinut ja päättänyt valita jonkun tien vaihtoehtojen välistä. Omia päätöksiäsi siis.
Enkä missään vaiheessa sanonutkaan, että valinnat olisivat helppoja. Ihmisen elämä ei ole helppoa, ei ainakaan 99,9999% ihmisistä. On väistämätöntä, että kun yhden asian valitsee, tulee samalla pyllistäneeksi joillekin muille asioille. Tai kun valitsee, joutuu luopumaan jostain rakkaasta/helposta/tutusta/turvallisesta ja samalla loikkaa johonkin mikä ei ole noita edellisiä. Se kaikki kuuluu ihmiselämään.
Mutta omien valintojensa seurauksista ei tulisi valittaa. Se on homman juju. Jos on itse valinnut, on luultavasti tiennyt mitä valitsee ja ymmärtänyt sen, että valinnallaan ei ole pelkästään positiivisia vaikutuksia. Jos sitten niistä oman valintansa negatiivisista asioista valittaa, antaa se yksilöstä aika... väsähtäneen kuvan. Miksei samalla vaivalla keskittyisi vain ylistämään valintansa hyviä puolia?Onhan se varmaan niin ettei sitä kakkua voi samaan aikaan sekä syödä että säästää. No ei tietenkään voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isommassa Kaupungissa asuminen kuitenkin ahdistaisi niin paljon että viitsi Kaupunkiin muuttaa siinä toivossa että saisi joskus seksiä. Tuskin saisin kun on sosiaalisesti niin vammainen ja syrjäytynyt. Kai sitä voi halutessaa lähteä isompaan kaupunkiin ja maksaa hotellista ja tilata maksullista seuraa niin saa ainakin joskus. Vaatii sekin hiukan vaivannäköä, rohkeutta ja rahallista panostusta.Ongelmanratkaisutaito on aika tärkeä ominaisuus. Ja vastuun ottaminen. Eihän lapsetkaan pysyisi terveenä ja hengissä, jos jää jumittamaan noin näköalattomasti. Silloin on ihan hyväkin ettei pariudu eikä lisäänny.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Onhan se varmaan niin ettei sitä kakkua voi samaan aikaan sekä syödä että säästää. No ei tietenkään voi.
Niin, onhan se tosiaan niin. Toisaalta, aina voi syödä yhden kakun ja leipoa sitten toisen, ehkä syötäväksi, ehkä silytettäväksi...
- Anonyymi
Ei välttämättä niinkään, mutta ainakaan en valita asioista, joiden osalta olen itse valinnut saavani c-luokkaa, vaikka toisin valitsemalla voisi saada jotain muuta. Ja valintojen osalta pitää muistaa se, että valitsematta jättäminenkin on valinta. Valinta luovuttaa oma tahtonsa muiden käsiin, yöks.
Ok, paheksuttavaa mielestäsi.
Anonyymi kirjoitti:
Ok, paheksuttavaa mielestäsi.
No en tiedä paheksuttavasta, mutta en ihmeemmin välitä ihmisistä (älyllisesti), jotka ensin tietoisesti lyövät itseään vasaralla peukaloon ja sitten valittavat kuinka kipeää sellainen tekee.
- Anonyymi
No en tiedä paheksuttavasta, mutta en ihmeemmin välitä ihmisistä (älyllisesti), jotka ensin tietoisesti lyövät itseään vasaralla peukaloon ja sitten valittavat kuinka kipeää sellainen tekee.
Ehkä tuossa on paljon laajemmasta kokonaisuudesta kyse kuin siitä, että ostetaan lihatiskiltä kinkku.
- Anonyymi
Mun käy jollain tavalla "sääliksi" ihmiset, joille seksi on kovinkin iso asia elämässä ja se ohjailee ihmisen tekemisiä tai tekemättä jättämisiä. Olisi hirveää olla seksin orja, niin ettei pysty kun riutumaan ilman sitä. En pysty varmasti edes kuvittelemaan mitä helvettiä elämä on, jos seksi nousee niin isoksi tekijäksi jonkun elämässä.
Tajuan taas saaneeni enemmän kun oon toivonut itsessäni. Kun en ole seksuaalisuuteni orja enkä seksidraivin orja. Voi tehä just mitä haluaa ja osaa eikä kutinat ahdista, eikä sanele ehtoja. Minä sanelet.
Entinen Eivori- Anonyymi
En ole tajunnut omia vahvuiksiani aina näin hyvin, kun nyt tajuan palstaakin luettuani jokusen vuoden.
Sinällään hyvästä ymmärtää niitten ominaisuuksien olevankin vahvuuksia, mitä on voinut pitää joskus heikkouksina. Tietyllä tapaa oon vapaampi, kun vaan tajuan kääntää erilaisuuttani edukseni. Elämisen helppouden kannalta.
Entinen Eivori - Anonyymi
Minä olen ihan samaa mieltä kanssasi!
Mä en kans ymmärrä miten se seksi voi olla joillekin niin mahdottoman tärkee. Mua ei itseeni se puuttuva eka kerta oo ikinä häirinnyt. Mutta joillekin se on ongelma, siis mun puuttuva seksikokemus on heille ongelma? En voi käsittää. Siis useamman kerran mulle luvattu maksaa ammattilainen. Onkohan tommonen ihminen oikein täys?
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mä en kans ymmärrä miten se seksi voi olla joillekin niin mahdottoman tärkee. Mua ei itseeni se puuttuva eka kerta oo ikinä häirinnyt. Mutta joillekin se on ongelma, siis mun puuttuva seksikokemus on heille ongelma? En voi käsittää. Siis useamman kerran mulle luvattu maksaa ammattilainen. Onkohan tommonen ihminen oikein täys?
Kai joillakin on niin kovat seksihalut koko elämänsä ajan etteivät voi uskoa sitä ettei joku ole harrastanut seksiä. Itse en koe sitä ongelmaksi jos joku muu ei ole koskaan seksiä harrastanut. Jokaisen oma asiahan tuo on. Luulisi että isompi ongelma se on jos niitä kumppaneita on ollut liikaa. Tosin tämä tuntuu menevän edelleenkin niin että sitä paheksutaan että naisilla on ollut paljon kumppaneita ja miehillä taas kokemattomuus näissä asioissa on joku aivan kamalan paha asia.
KilttiMies89 - Anonyymi
"En pysty varmasti edes kuvittelemaan mitä helvettiä elämä on, jos seksi nousee niin isoksi tekijäksi jonkun elämässä."
Ei kannatakaan kuvitella. Jos seksi jäytää jatkuvasti mieltä, kyse on neuroosista ja sen syyt ovat aivan muualla kuin seksin puutteessa. - Anonyymi
Hyvä näkökulma.
Mutu, että monelle seksin harrastaminen toisen tai useamman kanssa on enemmänkin itsetuntokysymys. Täytyy kelvata, koetaan tulleensa hyväksytyksi. Onko se sitten hyväksi itselle tai niille muille, ei ole niin tärkeää.
Minä ajattelen itsekkäästi. En tee huonoja kompromisseja.
xLiner - Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Ajattelet tuossa seksin todella suppeasti. Ei siihen tarvita toista ihmistä, ei porukkaa. Erittäin hyvää seksiä voi harjoittaa ihan yksin.
Joillekin kosketus on tärkeää. Toista voi halata ja koskettaa ilman seksuaalista tarkoitusta. Voi käydä hierojalla, eikä se ole lainkaan vähättelyä. Voi nojailla kaveriin, jne.
Irtopanot ovat kuin r"nkkaisi toiseen ihmiseen. Millainen ihminen kaipaa sellaista?
Tuntuu että kultaista keskitietä on nykyään tosi vaikea löytää ihmisten kesken oli asia sitten mikä tahansa. Ei riitä, että pitää kiinni omista rajoistaan, aina joku on vaatimassa itselleen enemmän kuin mitä on valmis itse antamaan. Ihmiset ovat toisilleen enemmän ja enemmän vain esineellistettyjä hyödykkeitä
xLiner - Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Minä ajattelen niin että ihmisten on vaikea ymmärtää sitä että on ihmisiä, joille seksi on merkityksetöntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelet tuossa seksin todella suppeasti. Ei siihen tarvita toista ihmistä, ei porukkaa. Erittäin hyvää seksiä voi harjoittaa ihan yksin.
Joillekin kosketus on tärkeää. Toista voi halata ja koskettaa ilman seksuaalista tarkoitusta. Voi käydä hierojalla, eikä se ole lainkaan vähättelyä. Voi nojailla kaveriin, jne.
Irtopanot ovat kuin r"nkkaisi toiseen ihmiseen. Millainen ihminen kaipaa sellaista?
Tuntuu että kultaista keskitietä on nykyään tosi vaikea löytää ihmisten kesken oli asia sitten mikä tahansa. Ei riitä, että pitää kiinni omista rajoistaan, aina joku on vaatimassa itselleen enemmän kuin mitä on valmis itse antamaan. Ihmiset ovat toisilleen enemmän ja enemmän vain esineellistettyjä hyödykkeitä
xLinerTodella hyvä kirjoitus. Olen täysin samaa mieltä.
Anonyymi kirjoitti:
xLinerEn mä silleen ite aattele. Sitä sai koko 90-luvun kuunnella, ettei se itse harjoitettu olis muka oikeeta seksiä. Kyllä mä ite tiedän että se on oikeeta. Ja ihmisellä kun on mahdollisuus kieltäytyä seksistä. Tietenkin ihmisellä on vietti, mutta myös tietoa esim taudeista. Ihminen ei oo silleen vietävissä kuin jotkut kanit. Onneksi noi vanhat asenteet on pääosin jääny sinne edelliselle vuosituhannelle. Ja vaikka tässä tapauksessa mä ite jouduin sen pilkan kohteeksi, niin loppujen lopuksi noi pilkkaajat edusti sovinistista ajattelumallia.
Anonyymi kirjoitti:
Minä ajattelen niin että ihmisten on vaikea ymmärtää sitä että on ihmisiä, joille seksi on merkityksetöntä.
Joo näin on. En mä silti Ace oo. Mutta heillä varmaan ollu tosi vaikee 90 luku, välillä tuntuu että pahempi, kuin homoilla.
- Anonyymi
Kohta voi mennä naimisiin tietokoneekin knssa ja robottinaisen se aik on ulko--ven taknasi.
Niin, jos sitä yks kaks olis nsinen, niin vois hiplata hetken tissejään ja jslkoväliä...oishan se hetken jännää.
Aamulla pitäis heti aamukahavin jälkeen kokeilla, vieläkö osais peruuttaa autolla. 😄- Anonyymi
Tuohon saakka varmaan vielä metettelisi.
Sitten menet töihin. Ensimmäinen aamutervehdys kuuluu "ritsap*llu!" Palaverissa sut ohitetaan täysin, sillä "lapiomies"-Penalla on kumminkaiman serkku, joka on maailman paras [amatinimike], joten hän siis itsekin tietää kaikista parhaiten miten kaikki työt kuuluu hoitaa. Ei siinä kymmenien vuosien työkokemukset ja kouluttautumiset auta, kun jalkovälissä on vehkeet joille olis käyttöä muualla kuin työtehtävissä...
Tuohon saakka varmaan vielä metettelisi.
Sitten menet töihin. Ensimmäinen aamutervehdys kuuluu "ritsap*llu!" Palaverissa sut ohitetaan täysin, sillä "lapiomies"-Penalla on kumminkaiman serkku, joka on maailman paras [amatinimike], joten hän siis itsekin tietää kaikista parhaiten miten kaikki työt kuuluu hoitaa. Ei siinä kymmenien vuosien työkokemukset ja kouluttautumiset auta, kun jalkovälissä on vehkeet joille olis käyttöä muualla kuin työtehtävissä...
xLinerJoo, mä en käsitä enää joidenkin miesten ajatusmaailmaa esineellistää naiset. Kaikki paitsi perheen omat.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo, mä en käsitä enää joidenkin miesten ajatusmaailmaa esineellistää naiset. Kaikki paitsi perheen omat.
Ovat turhautuneita kuka mihinkin. Ei seiso, ei saa seksiä vaimolta, työ ei anna enää mitään, elämä on tasaista moskaa kaikkineen. Puuttuu kyky ratkoa ongelmat ja muuttaa asioita.
Pahaa oloa puretaan niillä keinoilla mitä on. Vaikkei se paha olo tuolla tavalla katoa, vaan vuotaa loputtomiin....
Ovat turhautuneita kuka mihinkin. Ei seiso, ei saa seksiä vaimolta, työ ei anna enää mitään, elämä on tasaista moskaa kaikkineen. Puuttuu kyky ratkoa ongelmat ja muuttaa asioita.
Pahaa oloa puretaan niillä keinoilla mitä on. Vaikkei se paha olo tuolla tavalla katoa, vaan vuotaa loputtomiin....
xLinerNiin kait? Ja tavallaan se oma vaimo ja muutkin naiset pysyy etäisenä, tavoittamattomina.
- Anonyymi
Jaa liittyykö sinulla tähän ns epäsuhtaan ristiriitaisia ajatuksia?
- Anonyymi
Yhdenlainen ihmiskohtalo. Tilanne voi vielä muuttua. Ei koskaan tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186144Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631543956Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503315Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772793Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2731795Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321463- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611310- 771278