Aikoo HAASTAA JODELIN käräjille BÖNDE BUNDE PUNTTIHOUSU ARTTU ARCHIEN kanssa KUNNIAN LOUKKAUKSESTA!
OLI OIKEIN 7 PÄIVÄÄ LEHTEEN ILMOITTANUT TUOSTA!
Kulta-mekko Silikooni Emäntä Iida raivoaa
13
194
Vastaukset
- Anonyymi
Kovat KÄRÄJÄT TULOSSA SUOMEEN!
META KÄRÄJIÄKIN TULOSSA VAIKKA, KUINKA MONET! SUOMEN MEDIA ON VIELÄ ETULINJASSA, KOSKA EI MEITÄ SUOMALAISIA SAA SYRJIÄ KUN SUOMEN KUNNIOITA HOIDETAAN KUNTOON SUOMESSA!
MAAILMAN MESTARUUDET ON KOKO SUOMEN MESTARUUKSIA EIKÄ VAIN IIDA VAINION JOKA KULTAMEKKO PÄÄLLÄ OLI MESTAREITA VASTASSA!
MARKO MÖRKÖ ANTTILA OLI TUOSSA SUOMEN MESTARI JOUKKUESSA MUKANA JA OLI OLYMPIA JOUKKUESSA!
ONNEKSI MINÄ OLIN SUOMI 100VUONNA OLYMPIA STADIONILLA PANOSTAMASSA.
SUOMEN HALLITUKSEN MÄÄRÄYSTÄ SENTÄÄN KUNNIOITIN JA HAIN KOULUTUKSEEN SEKÄ PÄÄSIN!
KYLLÄ SE PITÄÄ MUIDENKIN KUNNIOITTAA EIKÄ SYRJIÄ MINUA!- Anonyymi
Olin SENTÄÄN SIELLÄ OLYMPIA STADIONIN MUSEON ALUEELLA.
Minä olin siellä takana LAPIOIMASSA HIEKKAA ja sinne piti kävellä MUSEO ALUEEN LÄPI, kun menin ja tulin pois sieltä.
Kyllä KÄVELIN 4 KERTAA TUON MATKAN, koska OLIN 2 PÄIVÄNÄ SIELLÄ.
TYÖSUOJELU OLI TEKEMÄSSÄ JOTAIN MUSEO ALUEELLA. Minä näin, kun hän katsoi minua ja minä mietin " ONKO MULLA KAIKKI VARUSTEET PÄÄLLÄ NIIN, KUIN KUULUU."
Siellä piti olla valjaat päällä missä olin töissä.
Oli mulla kypärä, suojalasit ja muut työvaatteet jotka kuului olla. Mulla oli valjaat myös päällä ja olin sen köyden laittanut niin, että pysyy päällä eikä leviä kesken kävelyn, koska oli lapioi ja vesi pullo mukana.
En minä saanut sanktioita enkä menettänyt kulkulupia. Minä sain Olympia Stadionille kulkuluvan joka oli muistaakseni JOULUKUUN loppuun voimassa vuonna 2017 ja mulla on nuo KORTIT TALLESSA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin SENTÄÄN SIELLÄ OLYMPIA STADIONIN MUSEON ALUEELLA.
Minä olin siellä takana LAPIOIMASSA HIEKKAA ja sinne piti kävellä MUSEO ALUEEN LÄPI, kun menin ja tulin pois sieltä.
Kyllä KÄVELIN 4 KERTAA TUON MATKAN, koska OLIN 2 PÄIVÄNÄ SIELLÄ.
TYÖSUOJELU OLI TEKEMÄSSÄ JOTAIN MUSEO ALUEELLA. Minä näin, kun hän katsoi minua ja minä mietin " ONKO MULLA KAIKKI VARUSTEET PÄÄLLÄ NIIN, KUIN KUULUU."
Siellä piti olla valjaat päällä missä olin töissä.
Oli mulla kypärä, suojalasit ja muut työvaatteet jotka kuului olla. Mulla oli valjaat myös päällä ja olin sen köyden laittanut niin, että pysyy päällä eikä leviä kesken kävelyn, koska oli lapioi ja vesi pullo mukana.
En minä saanut sanktioita enkä menettänyt kulkulupia. Minä sain Olympia Stadionille kulkuluvan joka oli muistaakseni JOULUKUUN loppuun voimassa vuonna 2017 ja mulla on nuo KORTIT TALLESSA.Kaikki mitä vuonna 2017 eli Suomi 100vuonna ollaan saatu ON ARVOKKAITA, koska EI SUOMI JOKA VUOSI TÄYTÄ 100vuotta!
- Anonyymi
Mitä mieltä Säkä on asiasta
- Anonyymi
Heillä on MÄKIHYPPÄJÄT eli Matti Nykänen, koska KOLTANSAAMELAINEN oli jo PETSAMON AIKAAN HYPÄNNYT MÄKIHYPYSSÄ MITALLIN!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heillä on MÄKIHYPPÄJÄT eli Matti Nykänen, koska KOLTANSAAMELAINEN oli jo PETSAMON AIKAAN HYPÄNNYT MÄKIHYPYSSÄ MITALLIN!
Ivalon TU-KI niittää omaa mainettaan ja Mikkel Näkkäläjärvi MAINITSI, että hän on ollut myös IVALON TU-KI:n JOUKKUEESSA PELAAMASSA JÄÄKIEKKOA.
EI HEITÄ VOI OTTAA MUKAAN KUNNIA PELIIN JOTKA EIVÄT KUNNIOITA EIKÄ ARVOSTA EDES MESTAREITA VAAN ANTAVAT PORSIA VAPAASTI KAIKKIEN MAINEET!
EN KUULU MIHINKÄÄN IVALON SPORTTI KERHOON! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ivalon TU-KI niittää omaa mainettaan ja Mikkel Näkkäläjärvi MAINITSI, että hän on ollut myös IVALON TU-KI:n JOUKKUEESSA PELAAMASSA JÄÄKIEKKOA.
EI HEITÄ VOI OTTAA MUKAAN KUNNIA PELIIN JOTKA EIVÄT KUNNIOITA EIKÄ ARVOSTA EDES MESTAREITA VAAN ANTAVAT PORSIA VAPAASTI KAIKKIEN MAINEET!
EN KUULU MIHINKÄÄN IVALON SPORTTI KERHOON!Minusta joku Inarin kunnan TEKNISEN puolen työntekijä joka on ASUNUT myös muualla Suomessa ja on syntyjään Angelin tien varresta oli maininnut, että tuo TU-KI:n jääkiekko joukkueen TUKEMINEN PITÄISI LOPETTAA.
Syy oli ne NUUSKA MÄLLIT joita sylkivät pitkin pihoja ja he joutuivat niitä siivoamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta joku Inarin kunnan TEKNISEN puolen työntekijä joka on ASUNUT myös muualla Suomessa ja on syntyjään Angelin tien varresta oli maininnut, että tuo TU-KI:n jääkiekko joukkueen TUKEMINEN PITÄISI LOPETTAA.
Syy oli ne NUUSKA MÄLLIT joita sylkivät pitkin pihoja ja he joutuivat niitä siivoamaan.Saattaa kyllä olla SAAMELAINEN, mutta ei ole päättämässä SAKÄ:n asioista vaan SAKÄ päättää hänen asioistaan.
- Anonyymi
ykä mustafa hoitaa tämän asian.
- Anonyymi
Luin Kulta-mekko Silikooni Emäntä Iidasta ja Bönde Bunde Punttihousu Arttu Archiesta.
Heräsi pieni epäilys, että asuukohan Kulta-mekko Silikooni Emäntä Iida Pimppi palkalla Bönde Bunde Punttihousu Arttu Archien kanssa!?
Oli nimittäin juttuja joissa olivat Porchella olleet Pimppi rallia ajelemassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin Kulta-mekko Silikooni Emäntä Iidasta ja Bönde Bunde Punttihousu Arttu Archiesta.
Heräsi pieni epäilys, että asuukohan Kulta-mekko Silikooni Emäntä Iida Pimppi palkalla Bönde Bunde Punttihousu Arttu Archien kanssa!?
Oli nimittäin juttuja joissa olivat Porchella olleet Pimppi rallia ajelemassa.Olen minäkin ajanut PIMPPI RALLIA PORCHELLA ja ISTUNUT KYYDISSÄ, kun mies ajoi ja hän vielä kertoi minulle, että " Isäni oli mulukku joten minusta tuli luonnollisesti myös mulukku!"
Asuin hänen pihalla olevassa sauna rakennuksessa. Me oltiin kavereita, mutta alko tulemaan niin paljon väärin käsityksiä. Hänen tutut luulivat, että olen hänen vaimo ja minä viilätin sinkkuna menemään ja hänen oli poika oli välillä isänsä luona.
Poika halusi, että minä olen myös heidän kanssa kun hän on isällään.
Minä pyhkäsin kylille kavereiden kanssa juomaan kaljaa ja krapulassa tulin joko aamulla tai yöllä hiljaa päissään ettei kukaan herää.
Olin niin TÄYDELLINEN VAIMO, että olisin vetänyt itseni MIEHENÄ HIRTEEN jos olisin minua vaimoksi HAAVEILLUT! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen minäkin ajanut PIMPPI RALLIA PORCHELLA ja ISTUNUT KYYDISSÄ, kun mies ajoi ja hän vielä kertoi minulle, että " Isäni oli mulukku joten minusta tuli luonnollisesti myös mulukku!"
Asuin hänen pihalla olevassa sauna rakennuksessa. Me oltiin kavereita, mutta alko tulemaan niin paljon väärin käsityksiä. Hänen tutut luulivat, että olen hänen vaimo ja minä viilätin sinkkuna menemään ja hänen oli poika oli välillä isänsä luona.
Poika halusi, että minä olen myös heidän kanssa kun hän on isällään.
Minä pyhkäsin kylille kavereiden kanssa juomaan kaljaa ja krapulassa tulin joko aamulla tai yöllä hiljaa päissään ettei kukaan herää.
Olin niin TÄYDELLINEN VAIMO, että olisin vetänyt itseni MIEHENÄ HIRTEEN jos olisin minua vaimoksi HAAVEILLUT!Tuo Porschen omistaja vei minut kerran treffeille, mutta HÄN EI LIITTYNYT niihin treffeihin millään tavalla.
Hän jonka luo menin ei oikein tykännyt, koska MIEHET ON OUTOJA jos autoista on kyse.
- Anonyymi
Otit sitte lata miehen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413878Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3513011Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt111915Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23781- 67769