Vasemmistovalittajainliitto

proo

Mitäs sanoo Vasemmistovalittajainliitto?

Täysin turhaa porukkaa, kuten kaikki kommunistit ja sosialistit ylipäänsäkin.

Olette väärässä, mutta onneksi me porvarit pelastimme maailman teidän julmilta teoltanne.

ME voitimme. Kiitos.

11

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meitä on niin moneksi.

      Ja kuinkas proo on nyt maailman pelastanut? Onko proo hypännyt trikoihin ja liidellyt maailmalla nitistämässä kaikki kommunistimurhaajat? onko proo tämän päivän kapteeni Amerikka?

    • Älä menetä malttiasi, sillä taistelu ei ole vielä edes alkanut!!
      vom

      • herra yksilön vapaus

        älä vom näe vaivaa. Ne voittavat ja me häviämme.


      • herra yksilön vapaus kirjoitti:

        älä vom näe vaivaa. Ne voittavat ja me häviämme.

        Olen eri mieltä. Myöskin Proo, mikäli elää tarpeeksi vanhaksi , huomaa mitä nykymeno jat-
        kuessaan esteettömästi, tuo tullessaan myös Hänelle!!
        vom


      • herra yksilön vapaus
        vom kirjoitti:

        Olen eri mieltä. Myöskin Proo, mikäli elää tarpeeksi vanhaksi , huomaa mitä nykymeno jat-
        kuessaan esteettömästi, tuo tullessaan myös Hänelle!!
        vom

        kuin nykyisyys.

        nyt on aika kova kapitalismi vallassa mutta silti ei kuolla nälkään ja viluun.

        pari kymmentä vuotta takaperin pelättiin kommunistien armeijaa rajan takana. siitäkin selvittiin joten miksi ei tästä päivästäkin ja jatkettaisi kuten ennenkin?


      • herra yksilön vapaus kirjoitti:

        kuin nykyisyys.

        nyt on aika kova kapitalismi vallassa mutta silti ei kuolla nälkään ja viluun.

        pari kymmentä vuotta takaperin pelättiin kommunistien armeijaa rajan takana. siitäkin selvittiin joten miksi ei tästä päivästäkin ja jatkettaisi kuten ennenkin?

        Kyllä itse ainakin näen myöskin menneisyyden, johon nykypäivää pyrin monin eri tavoin vertailemaan. Esimerkiksi se, mitä menneisyydessä pelättiin joko syystä tai syyttä, sitä on
        hyvä käydä läpi niin kansakuntana kuin yksilönäkin.Eiköhän se ole tuo paljon puhuttu "kaikkien opintojen äiti"!
        vom


      • herra yksilön vapaus
        vom kirjoitti:

        Kyllä itse ainakin näen myöskin menneisyyden, johon nykypäivää pyrin monin eri tavoin vertailemaan. Esimerkiksi se, mitä menneisyydessä pelättiin joko syystä tai syyttä, sitä on
        hyvä käydä läpi niin kansakuntana kuin yksilönäkin.Eiköhän se ole tuo paljon puhuttu "kaikkien opintojen äiti"!
        vom

        menneisyydestä ei osata ottaa oppia, nykyisyyteen ei pahemmin voida vaikuttaa ja tulevaisuudesta ei kumpikaan meistä tiedä.

        nämät "kapitalismin romahtamiset" ja "kommunismiin siirtymiset" kuuluvat vain kommareiden opinkappaleisiin. uskohan sinullakin on luja mutta niin on laita lestadiolaisten, jehovien ynnä mitä helluntalaisia ja muita hihhuleita täältä nyt löytyykään. ei realismin häivääkään.

        ja jos nyt väität marxin tekstien olevan sitä realismia, joka määrää maailman kulun, meikä saa paskahalvauksen ja tukehdun sämpylääni.


      • herra yksilön vapaus kirjoitti:

        menneisyydestä ei osata ottaa oppia, nykyisyyteen ei pahemmin voida vaikuttaa ja tulevaisuudesta ei kumpikaan meistä tiedä.

        nämät "kapitalismin romahtamiset" ja "kommunismiin siirtymiset" kuuluvat vain kommareiden opinkappaleisiin. uskohan sinullakin on luja mutta niin on laita lestadiolaisten, jehovien ynnä mitä helluntalaisia ja muita hihhuleita täältä nyt löytyykään. ei realismin häivääkään.

        ja jos nyt väität marxin tekstien olevan sitä realismia, joka määrää maailman kulun, meikä saa paskahalvauksen ja tukehdun sämpylääni.

        Olen kanssasi samaa mieltä siinä,että menneisyydestä ei osata ottaa oppia, mutta miksi on
        näin? Onko syynä ylikorostunut usko insinööritieteisiin, joka keksii keinot ongelmiin(G.W.
        Bush!). Olen erimieltä kanssasi väittämästäsi, ett´ei nykymenoon voida vaikuttaa: Kysymys
        on nyt ja aina kansalaisten aktiivisuudesta riippumatta valtion hallitusmuodosta!!!!
        Saat vapaasti rinnastaa minut Jehovalaisiin tai mihin ikinä haluatkaan, mutta et sillä voi vähentää sitä tiedon määrää korvieni välistä, jonhon esim.nykymenoa vertaan. Olen yli 70-vuotias!
        vom


      • herra yksilön vapaus
        vom kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä siinä,että menneisyydestä ei osata ottaa oppia, mutta miksi on
        näin? Onko syynä ylikorostunut usko insinööritieteisiin, joka keksii keinot ongelmiin(G.W.
        Bush!). Olen erimieltä kanssasi väittämästäsi, ett´ei nykymenoon voida vaikuttaa: Kysymys
        on nyt ja aina kansalaisten aktiivisuudesta riippumatta valtion hallitusmuodosta!!!!
        Saat vapaasti rinnastaa minut Jehovalaisiin tai mihin ikinä haluatkaan, mutta et sillä voi vähentää sitä tiedon määrää korvieni välistä, jonhon esim.nykymenoa vertaan. Olen yli 70-vuotias!
        vom

        jää nähtäväksi jos vaikka insinööritaidot -ja tiedot saisivat ainakin meidät länsimaalaiset pärjäämään jatkossakin elintasomme ja terroristien kanssa. en ole mikään varsinainen bushin ihailija ja kohtahan mies on pois vallankahvasta mutta minusta tuntuu, että hän on osassa asioista oikeassakin.

        kerro nyt miten nykymenoon voi vaikuttaa? depatoimalla täällä? lähettämällä politiikoille kitkeriä myllykirjeitä? perustamalla poliittisia väittelyfoorumeja?

        äläkä ota henkilökohtaisesti sitä hihhuliosiota; yritin vaan sanoa, että usko johonkin asiaan ei välttämättä ole sama kuin totuus. pätee niin marksiin kuin henkimaailman asioihinkin.


      • herra yksilön vapaus kirjoitti:

        jää nähtäväksi jos vaikka insinööritaidot -ja tiedot saisivat ainakin meidät länsimaalaiset pärjäämään jatkossakin elintasomme ja terroristien kanssa. en ole mikään varsinainen bushin ihailija ja kohtahan mies on pois vallankahvasta mutta minusta tuntuu, että hän on osassa asioista oikeassakin.

        kerro nyt miten nykymenoon voi vaikuttaa? depatoimalla täällä? lähettämällä politiikoille kitkeriä myllykirjeitä? perustamalla poliittisia väittelyfoorumeja?

        äläkä ota henkilökohtaisesti sitä hihhuliosiota; yritin vaan sanoa, että usko johonkin asiaan ei välttämättä ole sama kuin totuus. pätee niin marksiin kuin henkimaailman asioihinkin.

        Viittasin G.W.B:iin lähinnä Hänen vahvaan uskoonsa insinööritieteisiin mitä todettuun kasvihuonekaasuihin tulee. Hänhän jo myöntää ilmaston lämpenemisen olevan tosiasia, mutta kieltätyy ratifioimasta n.s. Kioton sopimusta, joka vaatisi USA:lta määtättyjä tekoja. Hän
        on perustellut kantaansa juuri mainitsemani koulukunnan kekseliäisyyteen!!!
        vom    


    • ärgh

      hyvä Aapeli-Perunaputre, yritä hillitä itsesi.

      Ei onnistunut:

      GRAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH HYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH PERKELE SAATANAN HÖLMÖ PORVARIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe