eikö mikään laki saa kuriin tuota kirjoittajaa?

Anonyymi-ap

Kaikki varm tietää kenestä kyse.melkein ainoa joka tänne kirj.itekki pakko käydä välillä selaamassa josko taas kohd kirj itseeni.nytkin näkyy mustamaalaan paikallista yritystä.joillekin voi jäädä väätä mielikuva kys yrityksestä vaikka tekst huomaakin sen olevan mt pot kirj.välillä aivan sairaita juttuja joissa edesmenn ihm mustamaalataan!välillä ei oo yhtöän tolkkua ja asiat hyppii,itse vastataan omiin kirj.voisiko sossu vilkaista miten vanhat vanhemmat kotona pärjää!

13

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinnekkö Pertikki on tullut myös rähjäämään?

• Anonyymi

Ei ole vaan tuo on HOLO joka täällä joka KÄY JONKU PIENI MUNASEN MUNILLE!
        HOLO ON NAINEN, MUTTA JOS OLIS VIELÄ ROUVA HOLO EIKÄ EX-ROUVA HOLO NIIN HERRA HOLO VOIS SANOA: MINÄ KYLLÄ YRITIN, MUTTA MINKÄS TEET KUN TOISTEN VAIMOILLA EI OLE SENKÄÄN VERTAA KURIA JOTEN ANNOIN SUOSIOLLA LUVAN NIIN EI TARVI SENTÄÄN HÄVETÄ TYHMÄÄ VAIMOA JONKA OLEN SUKUUN NAIMALLA NAINUT!

• Anonyymi

Elon hetki on kaunis

• Anonyymi

Inarin kunnantalon joka on IVALON KYLÄTALO oikealla NIMELLÄ KÄY KAIKKIEN SUOMALAISTEN KUNNIAN PÄÄLLE.
        Jos IVALO OLISI KAUPUNKI NIIN HALLINTO-OIKEUS VOIDAAN SIIRTÄÄ IVALON KAUPUNGINTALOLLE, mutta IVALO ON TAAJAMA ALUETTA ELI KYLÄ joten minä olen kyllä KÄYNYT KEMISSÄ ASUVIEN KUNNIAN PÄÄLLE, mutta EI HE MINUA SIITÄ OLE EDES SYYTTÄNEET vaan IHAN JOSTAIN MUUSTA!!!

• Anonyymi

Voisko säkä lopettaa nämä herjausjutut.

• Anonyymi

Ei voi koska SAKÄ EI OLE HOITANUT KUNNAN SISÄISIÄ HALLINNOLLISIA ASIOITA KUNTOON!

Heillä on ollut kokoajan MAHDOLLISUUS, mutta ei ole kiinnostunut ja minä en TOISTA KERTAA LÄHDE KUSIPÄIDEN takia vankilaan ENKÄ OTA EDES SAKKOJA VAPAAEHTOISESTI MAKSETTAVAKSI!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi koska SAKÄ EI OLE HOITANUT KUNNAN SISÄISIÄ HALLINNOLLISIA ASIOITA KUNTOON!

Heillä on ollut kokoajan MAHDOLLISUUS, mutta ei ole kiinnostunut ja minä en TOISTA KERTAA LÄHDE KUSIPÄIDEN takia vankilaan ENKÄ OTA EDES SAKKOJA VAPAAEHTOISESTI MAKSETTAVAKSI!

PALKKOJA KYLLÄ OVAT NOSTELLEET, MUTTA KAIKKI TYÖT ON JÄTETTY TEKEMÄTTÄ!!!

KYLLÄ HE JOUTAVAT MAKSAMAAN KAIKKI TAKAISIN MITÄ OVAT VIENEET, KOSKA EI MINUN OLISI IKINÄ EDES TARVINNUT MAKSAA VEROJA EIKÄ KÄYDÄ TÖISSÄ!
        MINULLE OLISI AINAKIN KUULUNUT DIPLOMAATTI OIKEUDET SEKÄ PALKKAA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PALKKOJA KYLLÄ OVAT NOSTELLEET, MUTTA KAIKKI TYÖT ON JÄTETTY TEKEMÄTTÄ!!!

KYLLÄ HE JOUTAVAT MAKSAMAAN KAIKKI TAKAISIN MITÄ OVAT VIENEET, KOSKA EI MINUN OLISI IKINÄ EDES TARVINNUT MAKSAA VEROJA EIKÄ KÄYDÄ TÖISSÄ!
        MINULLE OLISI AINAKIN KUULUNUT DIPLOMAATTI OIKEUDET SEKÄ PALKKAA!

Kaverilla oli 80- luvulla Opel diplomat. Oli kova kulkunen peli. Ajo sillä sitten päissään hirvikolarin. Tais päätyä sitten vuotson kaatopaikalle. Sen kaverin oikeuksia en muista , mutta aina sillä oli iskemätön kossu diplomaatin hanskalokerossa.

• Anonyymi

😎⚘🎎♥️👅🆘️😋🥩

• Anonyymi

Eikö KELPAA SUOMEEN PIENI RUHTINASKUNTA joka on ENTINEN IVALON KYLÄ, mutta minä laitan RUHTINASKUNNAN nimeksi SUKUNIMENI JOKA KÄY KAIKKIEN KUNNIAN PÄÄLLE!!!
      SIITÄHÄN NÄITÄ KUNNIA RIITOJA TÄSSÄ KYLÄSSÄ JA KUNNASSA ON KOKOAJAN KÄYTY!!!

• Anonyymi

Yleensä MIEHET TOIMII NÄIN, KUN HE HALUAVAT OSOITTAA NAISELLE SUURTA RAKKAUTTA!!!

EN OLE VIELÄ TEHNYT MITÄÄN PÄÄTÖKSIÄ, MUTTA RUHTINASKUNNALLE KYLLÄ HYVIÄ NIMIÄ LÖYTYY!

TURJANMEREN MAA OLI TSAARIN VALTAKUNTA JA KYLLÄ KEHTAAN OLLA VAIKKA TURJAKKEIDEN TSAARITAR!

Inarin kunta on niin suuri että tänne mahtuu vaikka mitä HYVIÄ KYLIÄ ja kyläläisiä niin MEITÄ EI KIUSAA ENÄÄ EDES SAAMELAISET eikä KOLTAT!

• Anonyymi

Tokkopa se niin on.. Aaslakka hoitaa homman.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      143
      6082
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      184
      3734
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      29
      2693
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      469
      2674
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2335
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      184
      1978
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      129
      1479
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      58
      1284
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1274
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      1056
    Aihe