Minulla on jo 3 000 000€ kasassa oman yksikön virkistäytymisrahastoa, koska kuulin jo nyt ENKÄ OLE EDES VIELÄ TÖISSÄ.
Minun asiaa ole vielä edes KÄRÄJILLÄ KÄSITELTY.
3 sopimus rikkoa ja ei tuollaisia saa tapahtua.
Jos minusta tulee poliisien päällikkö
13
206
Vastaukset
- Anonyymi
Salapoliidin päällikkö. Laitat rosvot linnaan. Ne rötösherrat.
- Anonyymi
Ensin pitää lähettää kaikki ulkomaalaiset omiin maihin vankilaan niin saadaan TILAA vankiloihin.
Hallitus ei jostain syystä ole suostuvainen lähettämään edes RAISKAAJIA omaan kotimaahan vaikka heillä ei ole ollut edes oleskelulupia, mutta he ovat saaneet nuo vankilassa ja he tekevät ruokaa siellä eli saavat parhaan päivärahan siellä.
Siellä on pakko syödä RAISKAAJIEN tekemää ruokaa, koska ei ole vaihtoehtona kuin syödä puuroa tai leipää. Ei leipää saa, kuin tietyn määrän ja ne jaetaan osastolla vankien kesken.
Kyllä jouduin syömään KUNNIANLOUKKAUS VANKINA RAISKAAJIEN TEKEMÄÄ RUOKAA JA HE KÄVIVÄT MINUN KUNNIAN PÄÄLLE SEKÄ VARTIJOIDEN.
He kävelivät vapaana, kun menin vartijan kanssa ekaa kertaa käymään kanttiinissa.
En ole ikinä kävellyt niin läheltä raiskaajia mitä tuolloin. Minulta kysyttiin, että säikähditkö.
En säikähtänyt, koska näin mutta en nähnyt mitä vartijan edessä oli joten aloin vaistonvaraisesti katsomaan, että mitä edessä näkyy.
Yhtä hyvin he voivat raiskata myös miehiä, koska Suomessa raiskaajat saa PARASTA PALVELUA VANKILASSA, koska HEITÄ EI SAA SYRJIÄ JOTKA OVAT HAKENEET TURVAPAIKKAA SUOMESTA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin pitää lähettää kaikki ulkomaalaiset omiin maihin vankilaan niin saadaan TILAA vankiloihin.
Hallitus ei jostain syystä ole suostuvainen lähettämään edes RAISKAAJIA omaan kotimaahan vaikka heillä ei ole ollut edes oleskelulupia, mutta he ovat saaneet nuo vankilassa ja he tekevät ruokaa siellä eli saavat parhaan päivärahan siellä.
Siellä on pakko syödä RAISKAAJIEN tekemää ruokaa, koska ei ole vaihtoehtona kuin syödä puuroa tai leipää. Ei leipää saa, kuin tietyn määrän ja ne jaetaan osastolla vankien kesken.
Kyllä jouduin syömään KUNNIANLOUKKAUS VANKINA RAISKAAJIEN TEKEMÄÄ RUOKAA JA HE KÄVIVÄT MINUN KUNNIAN PÄÄLLE SEKÄ VARTIJOIDEN.
He kävelivät vapaana, kun menin vartijan kanssa ekaa kertaa käymään kanttiinissa.
En ole ikinä kävellyt niin läheltä raiskaajia mitä tuolloin. Minulta kysyttiin, että säikähditkö.
En säikähtänyt, koska näin mutta en nähnyt mitä vartijan edessä oli joten aloin vaistonvaraisesti katsomaan, että mitä edessä näkyy.
Yhtä hyvin he voivat raiskata myös miehiä, koska Suomessa raiskaajat saa PARASTA PALVELUA VANKILASSA, koska HEITÄ EI SAA SYRJIÄ JOTKA OVAT HAKENEET TURVAPAIKKAA SUOMESTA.Minulta kysyttiin vankilassa, että oletko sukua Xxxxx jonka suku on Karjalasta.
Vastasin: EN OLE VAAN SUKUNI PETSAMOSTA.
Sain kuulla vasta tuon jälkeen, että he ovat samoja sukuja.
Olisin sanonut tuolloin, että: OLEN, MUTTA EI KARJALAISET HALUA MUISTAA SITÄ, KOSKA OLEN MYÖS SUKUA JONKA SUKUNIMI ON MYÖS OLLUT KARJALAINEN JA MEIDÄN SUVUN ON PITÄNYT VAIHTAA SUKUNIMI VAIKKA HERRA KARJALAINEN OLI ITSE KÄYNYT MEIDÄN KARJALAISTEN KUNNIAN PÄÄLLE. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulta kysyttiin vankilassa, että oletko sukua Xxxxx jonka suku on Karjalasta.
Vastasin: EN OLE VAAN SUKUNI PETSAMOSTA.
Sain kuulla vasta tuon jälkeen, että he ovat samoja sukuja.
Olisin sanonut tuolloin, että: OLEN, MUTTA EI KARJALAISET HALUA MUISTAA SITÄ, KOSKA OLEN MYÖS SUKUA JONKA SUKUNIMI ON MYÖS OLLUT KARJALAINEN JA MEIDÄN SUVUN ON PITÄNYT VAIHTAA SUKUNIMI VAIKKA HERRA KARJALAINEN OLI ITSE KÄYNYT MEIDÄN KARJALAISTEN KUNNIAN PÄÄLLE.Löysin KARJALAN SIVISTYSSEURAN SIVULTA SUVUSTANI VAIKKA MITÄ TIETOA.
TIEDÄN NIMIÄ JOTEN OSAAN HAKEA ELI EN TUTKI VAAN KATSELEN MITÄ NIMIÄ SUVUSSA ON OLLUT.
Simakova nimi löytyi myös ja hän liittyi myös sodan johtamiseen, mutta hän taisi lopulta tappaa omiaan mutta en muista enää miten tuo päättyi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysin KARJALAN SIVISTYSSEURAN SIVULTA SUVUSTANI VAIKKA MITÄ TIETOA.
TIEDÄN NIMIÄ JOTEN OSAAN HAKEA ELI EN TUTKI VAAN KATSELEN MITÄ NIMIÄ SUVUSSA ON OLLUT.
Simakova nimi löytyi myös ja hän liittyi myös sodan johtamiseen, mutta hän taisi lopulta tappaa omiaan mutta en muista enää miten tuo päättyi.Minkäs teet jos olet syntynyt sekä Mannerheimin että Simakovan sukuun ja Shakki mestari Karpov on myös samoja sukuja.
Luin vain toisten tutkimuksia ja hain GOOGLEN KAUTTA tietoa ja kiinnostuin enemmän, koska tajusin että minä olen perinyt myös heidän geenejä ja minun tarvii vain miettiä mihin minä TARVIN KAIKEN ÄLYKKYYDEN!
En MENSA TESTIIN päässyt, kun olin menossa niin EN KYLLÄ ENÄÄN OLE EDES MENOSSA.
Opettelen vittuilemaan vielä enemmän ja KÄRÄJILLÄ KERÄTÄÄN KOLEHTI JA SANOTAAN: OPETTELE VITTUILEMAAN EDES KUNNOLLA, KOSKA KOKO KYLÄ NAURAA JO!
GUTTORM OLI NORJAN KUNINGAS JOSKUS 1600luvulla ja NORJA OLI TUON JÄLKEEN JOSTAIN SYYSTÄ LIITETTY TSAARIN VALTAKUNTAAN JA SUOMEN TSAARI OLI HALUNNUT JA ANTOI NORJAN RUOTSILLE VAIHDOSSA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs teet jos olet syntynyt sekä Mannerheimin että Simakovan sukuun ja Shakki mestari Karpov on myös samoja sukuja.
Luin vain toisten tutkimuksia ja hain GOOGLEN KAUTTA tietoa ja kiinnostuin enemmän, koska tajusin että minä olen perinyt myös heidän geenejä ja minun tarvii vain miettiä mihin minä TARVIN KAIKEN ÄLYKKYYDEN!
En MENSA TESTIIN päässyt, kun olin menossa niin EN KYLLÄ ENÄÄN OLE EDES MENOSSA.
Opettelen vittuilemaan vielä enemmän ja KÄRÄJILLÄ KERÄTÄÄN KOLEHTI JA SANOTAAN: OPETTELE VITTUILEMAAN EDES KUNNOLLA, KOSKA KOKO KYLÄ NAURAA JO!
GUTTORM OLI NORJAN KUNINGAS JOSKUS 1600luvulla ja NORJA OLI TUON JÄLKEEN JOSTAIN SYYSTÄ LIITETTY TSAARIN VALTAKUNTAAN JA SUOMEN TSAARI OLI HALUNNUT JA ANTOI NORJAN RUOTSILLE VAIHDOSSAOlen SUOMALAINEN, mutta SAKÄ saa aikaan sen että olen TURJAKE ja KVEENI.
Koltat yrittää kiistää olevansa myös Turjanmeren maalta.
KOLTAN TURJAKKEET OVAT LURJUKSINA KIELTÄMÄÄN ITSENSÄKIN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen SUOMALAINEN, mutta SAKÄ saa aikaan sen että olen TURJAKE ja KVEENI.
Koltat yrittää kiistää olevansa myös Turjanmeren maalta.
KOLTAN TURJAKKEET OVAT LURJUKSINA KIELTÄMÄÄN ITSENSÄKIN!Luin Inarilaista niin koltansaamelaiset ovat omien tutkimustensa mukaan MAATTOMIA.
Outo koska minun suvulla on myös samaa historiaa mitä koltansaamelaisissa on.
Ei kai historia voi kadota jos Suomi on joskus kuulunut Venäjään ja Petsamo joskus Suomelle.
Historia pysyy samana vaikka maa jalkojen alla vaihtuisi.
En oikein tykkää tuosta, että alkavat nyt valehtelemaan, kun SAAMELAISLAKI pitäis saada tehtyä niin ei tarvi enään sen kanssa veivata.
SAKÄ on ilmoittanut, että kaikkien pitää itse ajaa omaa ALKUPERÄISKANSA asiaa ja minkä minä sille voin jos huomasin, että olenkin Tsaarin alkuperäiskansaa joka on syntynyt SUOMESSA.
En kyllä venäläinen voi olla koska he tyhjensi kaikki suomalaiset PETSAMOSTA POIS. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin Inarilaista niin koltansaamelaiset ovat omien tutkimustensa mukaan MAATTOMIA.
Outo koska minun suvulla on myös samaa historiaa mitä koltansaamelaisissa on.
Ei kai historia voi kadota jos Suomi on joskus kuulunut Venäjään ja Petsamo joskus Suomelle.
Historia pysyy samana vaikka maa jalkojen alla vaihtuisi.
En oikein tykkää tuosta, että alkavat nyt valehtelemaan, kun SAAMELAISLAKI pitäis saada tehtyä niin ei tarvi enään sen kanssa veivata.
SAKÄ on ilmoittanut, että kaikkien pitää itse ajaa omaa ALKUPERÄISKANSA asiaa ja minkä minä sille voin jos huomasin, että olenkin Tsaarin alkuperäiskansaa joka on syntynyt SUOMESSA.
En kyllä venäläinen voi olla koska he tyhjensi kaikki suomalaiset PETSAMOSTA POIS.Kyllä meidän SUOMALAISTEN PITÄÄ SAADA OLLA MYÖS jotain hienoa, koska ulkomaalaiset HALUAA OLLA SUOMALAISIA.
Kyllä minuakin vähän jännittää, että miten oikein käy... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä meidän SUOMALAISTEN PITÄÄ SAADA OLLA MYÖS jotain hienoa, koska ulkomaalaiset HALUAA OLLA SUOMALAISIA.
Kyllä minuakin vähän jännittää, että miten oikein käy...Onneksi olen sentään kuluttanut aikaani ja lukenut, että miten eri hallinnot toimii.
- Anonyymi
Minä kyllä PUMPPAAN rahat pois jos tuon paikan saan, koska nuo on miljoona sopimuksia ja ei niistä kuulu maksaa jos EIVÄT OSAA SOPIMUKSISTA PITÄÄ KIINNI JA MINUA SYYTTELEVÄT KUNNIAN LOUKKAUKSISTA.
Tässä kunnassa kyllä rahaa roikkuu vaikka kuinka paljon ja en minä ole edes töissä.
Mitä se hyödyttää minua syytellä koska rahat on ihan muiden ihmisten takana eikä minun- Anonyymi
Minusta minä ammuin itse ulos koko kunnia käräjä asiasta ja he jäävät keskenään käräjöimään.
Minä saan KUNNIAT, SYRJINNÄT ja kaltoinkohtelun, mutta työpaikan kautta se lähtee jakautumaan meille kaikille.
Syrjintä korvaukset on pakko maksaa ja Suomen valtiolle on pakko antaa lainaa, koska meitä kaikkia syrjintää jotka ollaan Suomessa SYNNYTTY ja asutaan Suomessa.
Oli pakko PUMPATA Ruotsissa syntyneet suomalaiset pihalle, koska ei he toimi samalla tavalla niin, kuin suomalaiset Ruotsissa jotka edistävät suomalaisten asioita siellä.
Minulle ainakin opetettiin Ruotsissa suomalaisena noin ja oli vielä mummoni joka opetti.
Minä olen syntynyt Suomessa ja en voi toimia samalla tavalla muuten, kuin " ampumalla" Ruotsissa syntyneitä suomalaisia perseelle.
- Anonyymi
Ei sinusta tule. Poliisipäällikkö tulee siitä potkuriparkista poistetusta pahvipoliisista.
Se on älykkäämpi ja isompi.- Anonyymi
Se on nyt komisariona Oulussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642032Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899