80-luvulla sai mitalin, kun sijoittui kolmen parhaan joukkoon. 2000-luvulla sai mitalin, kun osallistuu. Nykyään saa mitalin, kunhan on olemassa.
Olemassaolomitali
13
198
Vastaukset
- Anonyymi
Parasta oisi saada mitalli myös dns osallistumisesta. Rapulassa en jaksa männä mutta olen maksanut.
- Anonyymi
Mitäpä kilpailut maanantaille? Jos ryyppäät viikonvaihteessa, olet selvänä maanantaina.
- Anonyymi
Dnf ja dns saatava mitali olemassaolosta. Jos ilmoittautuu poluille, on olemassa.
- Anonyymi
Juu. Miksen saanut mitalia vaikka maksoin osallistumisen?
- Anonyymi
Itse olen 80-luvun koulukuntaa. Osallistumismitalit ei lämmitä.
- Anonyymi
Minnuu lämmittää lätkä kaulaan maalissa.
- Anonyymi
Sometusmitali olisi hyvä.
- Anonyymi
Kuka lähettäisi Molarilke mitalin?
- Anonyymi
Mitalli pitää myös antaa siitä jos sanoo riittävän kovan tavon, kysykää vaikka Baltsulta.
- Anonyymi
Montakos mitalia olet suolelta saanut ?
- Anonyymi
Joka viikko tulee postissa mitali länkytyksestä.
- Anonyymi
Katson valioliigaa sulkaalevy kainalossa sohvalla, vaikka en lenkillä ehdi käydä siitä voi antaa mitalin melkein sama kun juoksee 200km24 tuntiin.
- Anonyymi
Matolla kun mielikuvissaan juoksee alle 3:30 min/km pk vauhtia, ansaitsee mitalin. Jos samalla kuvittelee juttelevansa vieruskaverin kanssa ansaitsee kyllä kaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693