Onnea uudesta johtajasta. Toivottavasti menee paremmin kuin etelä-pohjanmaalla.
Onnea Ylitornio
21
1225
Vastaukset
- Anonyymi
Kuhan ei raahaa pantoja tänne ni miks ei
- Anonyymi
Paras valittiin ja nurinat sikseen
- Anonyymi
Hah
- Anonyymi
Pian kaupunki myy katuvalot tytäryhtiölle.
- Anonyymi
Mikä kaupunki??Ylitornioko??Tuppukylähän se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kaupunki??Ylitornioko??Tuppukylähän se on.
Jarmo tekee heti rahaa kunnan kassaan ja myy katuvalot lämpölaitokselle.
- Anonyymi
Sääliksi teitä siellä Ylitorniolla käy.
Pitäkää veronmaksajat varanne. - Anonyymi
Ehdotan laatakunta perusta ja tehda hetti erotus
- Anonyymi
Nut ne kyykkyhyppelyt alkaa kunnantalolla. Toivottavasti ei kun onkin nyt tiimipelaaja.
- Anonyymi
Nyt saadaan sellainen johtaja, että luottamushenkilötkin saadaan kuriin.
- Anonyymi
Luottamushenkilöt ovat kunnanjohtajan yläpuolella kuten kuntalaisetkin. Se on kuntalaisilla töissä ja on itse kurissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luottamushenkilöt ovat kunnanjohtajan yläpuolella kuten kuntalaisetkin. Se on kuntalaisilla töissä ja on itse kurissa
Justiinsa niin. Se on meän renki mutta niin se on lintutorni-insinööriki mutta silti se tekee mitä haluaa meiltä kysymättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi olla jokin testi näille, koska luulevat itsestään liikoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justiinsa niin. Se on meän renki mutta niin se on lintutorni-insinööriki mutta silti se tekee mitä haluaa meiltä kysymättä.
Ei ole mikään renki,huom!! Kunnanjohtaja!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi .voi..Ylitorniolainen tyhmä ajattelu tapa tuokin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mikään renki,huom!! Kunnanjohtaja!!
Se on meillä (kunnala) töissä niin se on meän (kunnan) renki.
- Anonyymi
Muuten hyvä mies, mutta teiltä loppuu pojat sen kanssa rahat...
- Anonyymi
Älä höpötä..Tuo nyt on mustamaalaamista.
- Anonyymi
Joo, vahtikaa tarkasti sen tekemisiä.
Jos vain silmä välttää, niin se tekee silmänräpäyksessä 15 vuoden tappiolliset miljoonasopparit, joista johtuvia velkoja sitten makselevat vielä lapsenlapsennekin.
- Anonyymi
Nyt pandat niuroon tulee halvemmaksi ku nykyset elätit
- Anonyymi
Mites ne elättejä on??Olen kuullut että oikein työssä käyviä muka ovat.Ovatko?? Sehän tietysti riippuu kuka sanoo..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6632498Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,301236- 1091148
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki111073- 93955
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k104915Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101863Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e236795Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64741