Näin Jussin kunniaksi..
Kuka ois Suomalainen nainen johon haluaisit tutustua, tai kenet valitsisit jos saisit valita kenet vaan elämääsi - ja hän tulisi..
Julkisuuden henkilöistä olisi nyt kyse ¨- ei omista tyttökavereista..
Mä ottaisin ehkä pmmp tytöt ja lähtisin heidän kanssa pihlajasaareen........
Suomalainen ihannenainen..
40
13069
Vastaukset
- Wivian
Yyyks nyrkkeiliä tyttö suomesta samaan krillijonoon mun kaa ja mää soittaisin sille suutani,sit se yrittäis iskee mua...hah haa..
- mmm
kyllä se ois tuo lola odusoga eli ulkomaan puolelle menee :D mutta siis..koitin kovasti keksiä mutten vaan päässyt tulokseen...
- maapallo
vanhasta nylon beatista se tummempi yksilö, en muista nimeä eikä aavistustakaan mitä se nykyään duunailee mutta on hyvännäkönen! :D
- petra.k.
ehdottomasti se olis silvia modig!!
- atsiih
maria veitolan, se on jotenkin niin jänskä persoona.. tai mistäs minä sen tiedän kun en tunne mutta haluaisin toki tuntea ;o)
- pojjo
Ottaisin ehdottomasti Anna Cadian juhannus kaverikseni!
- -Eliö-
Ehdottomasti Eva Wahlström.
Mielenkiintoinen persoona ainakin täl hetkel. Sinnikäs treenaaja, loistava esikuva, ainakin median perusteella. Ois hyvä päästä reenaileen hänen kanssaan. Kunhan vaan ei antais media myllyn viedä tulavaisuuden lupausta.
-Treeni seuraksi- - vichy
Nanna Mikkonen, olis vaan kiva tutustua, ihanan olonen nainen.. :)
- milzu88
se olis varmaanki tuo jaana pelkonen.. jos ikääkin olis vähäsen enempi mulla :)
- Sylikisuli
Piitu Uski. Jumalaisen suloinen, mutta kypsä nainen.
- olis tuo
Pakarisen Hanna.
Suuri ja ihana mysteeri mulle koko neito tahtosin ehdottomasti tutustua paremmin. - Lupiina
olis tuo kirjoitti:
Pakarisen Hanna.
Suuri ja ihana mysteeri mulle koko neito tahtosin ehdottomasti tutustua paremmin.ihan ehdottomasti, ei tarvitse edes harkita!
- sitten
Lupiina kirjoitti:
ihan ehdottomasti, ei tarvitse edes harkita!
joku näistä eli Tarja Turunen, Hanna Pakarinen, Laura Malmivaara, Vera Kiiskinen tai eräs pesäpalloilija, jonka nimeä en muista....
- adalia2
Susanna Penttilä tai Gimmelin Jenni.
- mie
PMMP..tai sit kyllä täytyy myöntää: Nylon Beat!
- mie
Anna EEEEErikson....
- Että Marikon!
Kyllä ihan varmasti ja vaan ja ainoastaan Marikon ottasin lasipurkkiin tikulla kiusattavakseni, ois ihana kuunnella ku se kiroilis siellä...
- Herkkä Sieluinen
.. haluaisin viettää mukavan hetken Hgin saariston auringonlaskussa yhdessä Lotta Lehtikarin kanssa.. Ihan vain siksi, että saisin selvää hänen persoonallisuudestansa.. Ja jos Lotta ei pääsisi kattamalleni picnikille, pyytäisin mukaani Vuokko Hovatan kuullakseni hänen ääntänsä korvani juurella..
- peppu
nina heralaa olisi kiva talutella käsipuolessa... mutta keskustelukumppaniksi tahtoisin paula koivuniemen...
- sonja
Sanna Mäenpäästä en saa silmiäni irti. On säänaisena ja jossain luonto-ohjelmassa nyt kesällä. Siis Ihana.
- Laura
tai joku muu ihana jalkapalloilijanainen olisi (satu kunnas, heidi kackur, eveliina sarapää...). Ihanan kauniita, taitavia naisia jotka ovat kävelleet oman polkunsa siinä miehekkäässä touhussa ja säilyttäneet naisellisuutensa. Varmaan klisee, mutta pitääkö paikkansa, että suuri osa futisnaisista ovat lesboja? Onko tietoja?
- tietojen mukaan
Laura kirjoitti:
tai joku muu ihana jalkapalloilijanainen olisi (satu kunnas, heidi kackur, eveliina sarapää...). Ihanan kauniita, taitavia naisia jotka ovat kävelleet oman polkunsa siinä miehekkäässä touhussa ja säilyttäneet naisellisuutensa. Varmaan klisee, mutta pitääkö paikkansa, että suuri osa futisnaisista ovat lesboja? Onko tietoja?
Ainakin Laura Kalmari seurustelee miehen kanssa. hyvänäköinen pakkaus kyllä kuitenkin...=) Ja muista on kyllä paha mennä yleistämään liikaa, mutta varmaankin futiksenpelaajissakin lesboja löytyy. Saman yleistyksen olen kyllä kuullut liitettävän pesäpalloilijoihin ja itse asiassa tunnenkin ihan sm-tasolla pelaavia pesäpalloilijoita jotka ovat lesboja. Mistähän kyseinenkin asia jountaa juurensa? Vai onko kyseessä alitajuinen tai jopa tietoinen hakeutuminen juuri naisten keskuuteen jo nuoruudessa, jossa oma identiteetti rupeaa muotoutumaan?! Hmm..no sama kai se, mielenkiintoinen asia vain=)
- tilastotiedettä
tietojen mukaan kirjoitti:
Ainakin Laura Kalmari seurustelee miehen kanssa. hyvänäköinen pakkaus kyllä kuitenkin...=) Ja muista on kyllä paha mennä yleistämään liikaa, mutta varmaankin futiksenpelaajissakin lesboja löytyy. Saman yleistyksen olen kyllä kuullut liitettävän pesäpalloilijoihin ja itse asiassa tunnenkin ihan sm-tasolla pelaavia pesäpalloilijoita jotka ovat lesboja. Mistähän kyseinenkin asia jountaa juurensa? Vai onko kyseessä alitajuinen tai jopa tietoinen hakeutuminen juuri naisten keskuuteen jo nuoruudessa, jossa oma identiteetti rupeaa muotoutumaan?! Hmm..no sama kai se, mielenkiintoinen asia vain=)
Aina kun pistetään tarpeeksi suuri porukka naisia riviin, niin jokunen sieltä on todennäköisesti lesbo.
- MIEKKONEN VAAN
Laura kirjoitti:
KYLLÄ OIS IHANAA TUTUSTUA JOSKUS BLONDEIHIN JA PITÄÄ SELLAISTA BLONDIPUTKEA
- LaikaQ
Tätä en ollut huomannutkaan! Ja ketäpä ei suomalainen naiseus kiinnostaisi. :)!
Maria Sundblom ja Reka Szilvay olisivat sekä ilo silmälle että sielulle. Minna Haapkylä symppis ja nätti, samoin ex-nylonbeat Erin. Bettina S. olisi taatusti mielenkiintoista seuraa. Indican Jonsu muuten vaan söpöliini. Ja niin edelleen..
Että vaikea olisi valita. Kahdesta ekaksi mainitusta varmaan joutuisin heittämään arpaa, jollei saisi ottaa molempia. *naps*- Njurmes puhuu
Ehdottomasti Karita Mattilaan. Ihanan helskyvä nauru! Komea, vaalea, suoraselkäinen. Ja hitto riisui itsensä silloin Metropolitanissa, oopperassa, Salomekos se oli. Cool! Ja muuten sanoi haastattelussa: "Kyl siis klassises musiikis on paljo skeidaa."
R - Pir
Njurmes puhuu kirjoitti:
Ehdottomasti Karita Mattilaan. Ihanan helskyvä nauru! Komea, vaalea, suoraselkäinen. Ja hitto riisui itsensä silloin Metropolitanissa, oopperassa, Salomekos se oli. Cool! Ja muuten sanoi haastattelussa: "Kyl siis klassises musiikis on paljo skeidaa."
RSinäpä sen sanoit! Tai ehkä joku muukin on sanonut, en oo lukaissut kaikkia, ajattelin, että siellä taas ovat ne perinteiset.
Karitassa olisi kyllä naiselle kaikkea, ihan kaikkea. Joo joo, täysin liikaa, mulle totaalisen ylivoimainen, ei edes vilkas mielikuvitus riitä muuhun kuin kaukaa ihailuun, joten se siitä. Sama juttu Laikan mainitseman Reka Szilvayn suhteen (Karitalla vaan on se huumori ja maanläheisyys!). Soile Isokoski puolestaan koskettaa eri tavalla, mutta koskettaa, muistan, mikä hieman hämmentynyt urhea menninkäinen hän oli voittaessaan loistokkasti ensimmäisen (ja ainoan?) laulukilpailunsa Savonlinnassa, minä sitten olen aina pitänyt hänestä, ei vain taitelijana, vaan myös vaikuttavana ihmisenä. On niin monia ihailtavia naisia - jestas, kuka niitä jaksaa luetella.
Jos en olisi sattumalta löytänyt elämäni naista pari vuotta sitten, olisin tyytynyt Outi Mäenpäähän ;)
- MMS
RIITTA VÄISÄNEN
ANNE POHTAMO
PIRITTA HAGMAN
JENNI NIELIKÄINEN
ANNA STRÖMBERG
JANETTE BROMAN
NOORA HAUTAKANGAS
ANNA AALTO
ELINA NURMI
SUVI MIINALA-TIILIKAINEN JA UKKO - JOANNA VÄRE
JOANNA VÄRE
RITA JOKU VEHMAALTA
JA 2 MUUTA - N39
Anne Borgström on erittäin kaunis ja kuuma hottis ja olisi ykkösvaihtoehtoni. :) Soile Isokoski on viehättävä ja symppis huippulahjakkuus ja tosi kiehtovan oloinen kaikin puolin. Minna Kauppi vaikuttaa tosi skarpilta ja seksikkäältä.
- Höpsööntynyt__
Kypsiä ihania naisia usein kaipaillaan, mutta silti kukaan ei ole maininnut Päivi Räsästä..? Täh?
Tykkään yleensä enemmän tummista, mutta yksi aivan mielettömän mielenkiintoinen blondi olento on täällä maan päällä ja hänen nimensä on Susanna Mälkki. Sitten seuraakin Höpsööntyneen ilmainen lepakkovinkki: Musiikkitalon konsertteihin voi ostaa liput orkesterin takana sijaitseville paikoille. Sieltä on mahtava seurata kapellimestaria. Siellä kuulemma pääkaupunkiseudun homopoppookin istuu silloin kun Lintu on puikossa.
https://www.youtube.com/watch?v=wCw81eoA5co- jhiguuu
Oh, mikä nainen!
- En_osaaEn_tunne
No onhan noita ihania. Mun silmää miellyttää esim. Iina ja Minka Kuustonen ja Jenni Vartiainen. Varttuneemmista naisista sitten Katri Helena, joka oli kaunis nuorempana ja on sitä myös yhä 😊
- Höpsööntynyt__
Nyt mulla alkoi soimaan päässä "puhelinlangat laulaa ja taivaalla loistaa kuu, maantiellä vihellellen..."
- Tykkäännaisista
Vappu Pimiä :)
Suomalaisista en niin osaa sanoa, mutta kanadalainen laulaja K.D Lang on ihana., etenkin nuorempana oli oikein hot. Ja laulaakin tosi hyvin. Mut jos pitäis sanoa joku suomalainen, niin sanotaan vaikka sit Saara Aalto tai Erika Vikman, tosin vaikka kahtelenkin myös naisellisiakin, niin usein haaveissani kuitenkin pyörii juurikin tuollainen K.D Langin tapainen butchimpi/poikamaisempi tapaus.
- Anonyymi
Vesta <3
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436