Suomalainen ihannenainen..

rva möykky

Näin Jussin kunniaksi..

Kuka ois Suomalainen nainen johon haluaisit tutustua, tai kenet valitsisit jos saisit valita kenet vaan elämääsi - ja hän tulisi..

Julkisuuden henkilöistä olisi nyt kyse ¨- ei omista tyttökavereista..

Mä ottaisin ehkä pmmp tytöt ja lähtisin heidän kanssa pihlajasaareen........

40

13035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wivian

      Yyyks nyrkkeiliä tyttö suomesta samaan krillijonoon mun kaa ja mää soittaisin sille suutani,sit se yrittäis iskee mua...hah haa..

    • mmm

      kyllä se ois tuo lola odusoga eli ulkomaan puolelle menee :D mutta siis..koitin kovasti keksiä mutten vaan päässyt tulokseen...

    • maapallo

      vanhasta nylon beatista se tummempi yksilö, en muista nimeä eikä aavistustakaan mitä se nykyään duunailee mutta on hyvännäkönen! :D

    • petra.k.

      ehdottomasti se olis silvia modig!!

    • atsiih

      maria veitolan, se on jotenkin niin jänskä persoona.. tai mistäs minä sen tiedän kun en tunne mutta haluaisin toki tuntea ;o)

    • pojjo

      Ottaisin ehdottomasti Anna Cadian juhannus kaverikseni!

    • -Eliö-

      Ehdottomasti Eva Wahlström.
      Mielenkiintoinen persoona ainakin täl hetkel. Sinnikäs treenaaja, loistava esikuva, ainakin median perusteella. Ois hyvä päästä reenaileen hänen kanssaan. Kunhan vaan ei antais media myllyn viedä tulavaisuuden lupausta.
      -Treeni seuraksi-

    • vichy

      Nanna Mikkonen, olis vaan kiva tutustua, ihanan olonen nainen.. :)

    • milzu88

      se olis varmaanki tuo jaana pelkonen.. jos ikääkin olis vähäsen enempi mulla :)

    • Sylikisuli

      Piitu Uski. Jumalaisen suloinen, mutta kypsä nainen.

      • olis tuo

        Pakarisen Hanna.
        Suuri ja ihana mysteeri mulle koko neito tahtosin ehdottomasti tutustua paremmin.


      • Lupiina
        olis tuo kirjoitti:

        Pakarisen Hanna.
        Suuri ja ihana mysteeri mulle koko neito tahtosin ehdottomasti tutustua paremmin.

        ihan ehdottomasti, ei tarvitse edes harkita!


      • sitten
        Lupiina kirjoitti:

        ihan ehdottomasti, ei tarvitse edes harkita!

        joku näistä eli Tarja Turunen, Hanna Pakarinen, Laura Malmivaara, Vera Kiiskinen tai eräs pesäpalloilija, jonka nimeä en muista....


    • adalia2

      Susanna Penttilä tai Gimmelin Jenni.

    • mie

      PMMP..tai sit kyllä täytyy myöntää: Nylon Beat!

      • mie

        Anna EEEEErikson....


    • Että Marikon!

      Kyllä ihan varmasti ja vaan ja ainoastaan Marikon ottasin lasipurkkiin tikulla kiusattavakseni, ois ihana kuunnella ku se kiroilis siellä...

    • Herkkä Sieluinen

      .. haluaisin viettää mukavan hetken Hgin saariston auringonlaskussa yhdessä Lotta Lehtikarin kanssa.. Ihan vain siksi, että saisin selvää hänen persoonallisuudestansa.. Ja jos Lotta ei pääsisi kattamalleni picnikille, pyytäisin mukaani Vuokko Hovatan kuullakseni hänen ääntänsä korvani juurella..

    • peppu

      nina heralaa olisi kiva talutella käsipuolessa... mutta keskustelukumppaniksi tahtoisin paula koivuniemen...

    • sonja

      Sanna Mäenpäästä en saa silmiäni irti. On säänaisena ja jossain luonto-ohjelmassa nyt kesällä. Siis Ihana.

      • Laura

        tai joku muu ihana jalkapalloilijanainen olisi (satu kunnas, heidi kackur, eveliina sarapää...). Ihanan kauniita, taitavia naisia jotka ovat kävelleet oman polkunsa siinä miehekkäässä touhussa ja säilyttäneet naisellisuutensa. Varmaan klisee, mutta pitääkö paikkansa, että suuri osa futisnaisista ovat lesboja? Onko tietoja?


      • tietojen mukaan
        Laura kirjoitti:

        tai joku muu ihana jalkapalloilijanainen olisi (satu kunnas, heidi kackur, eveliina sarapää...). Ihanan kauniita, taitavia naisia jotka ovat kävelleet oman polkunsa siinä miehekkäässä touhussa ja säilyttäneet naisellisuutensa. Varmaan klisee, mutta pitääkö paikkansa, että suuri osa futisnaisista ovat lesboja? Onko tietoja?

        Ainakin Laura Kalmari seurustelee miehen kanssa. hyvänäköinen pakkaus kyllä kuitenkin...=) Ja muista on kyllä paha mennä yleistämään liikaa, mutta varmaankin futiksenpelaajissakin lesboja löytyy. Saman yleistyksen olen kyllä kuullut liitettävän pesäpalloilijoihin ja itse asiassa tunnenkin ihan sm-tasolla pelaavia pesäpalloilijoita jotka ovat lesboja. Mistähän kyseinenkin asia jountaa juurensa? Vai onko kyseessä alitajuinen tai jopa tietoinen hakeutuminen juuri naisten keskuuteen jo nuoruudessa, jossa oma identiteetti rupeaa muotoutumaan?! Hmm..no sama kai se, mielenkiintoinen asia vain=)


      • tilastotiedettä
        tietojen mukaan kirjoitti:

        Ainakin Laura Kalmari seurustelee miehen kanssa. hyvänäköinen pakkaus kyllä kuitenkin...=) Ja muista on kyllä paha mennä yleistämään liikaa, mutta varmaankin futiksenpelaajissakin lesboja löytyy. Saman yleistyksen olen kyllä kuullut liitettävän pesäpalloilijoihin ja itse asiassa tunnenkin ihan sm-tasolla pelaavia pesäpalloilijoita jotka ovat lesboja. Mistähän kyseinenkin asia jountaa juurensa? Vai onko kyseessä alitajuinen tai jopa tietoinen hakeutuminen juuri naisten keskuuteen jo nuoruudessa, jossa oma identiteetti rupeaa muotoutumaan?! Hmm..no sama kai se, mielenkiintoinen asia vain=)

        Aina kun pistetään tarpeeksi suuri porukka naisia riviin, niin jokunen sieltä on todennäköisesti lesbo.


      • MIEKKONEN VAAN
        Laura kirjoitti:

        tai joku muu ihana jalkapalloilijanainen olisi (satu kunnas, heidi kackur, eveliina sarapää...). Ihanan kauniita, taitavia naisia jotka ovat kävelleet oman polkunsa siinä miehekkäässä touhussa ja säilyttäneet naisellisuutensa. Varmaan klisee, mutta pitääkö paikkansa, että suuri osa futisnaisista ovat lesboja? Onko tietoja?

        KYLLÄ OIS IHANAA TUTUSTUA JOSKUS BLONDEIHIN JA PITÄÄ SELLAISTA BLONDIPUTKEA


    • LaikaQ

      Tätä en ollut huomannutkaan! Ja ketäpä ei suomalainen naiseus kiinnostaisi. :)!

      Maria Sundblom ja Reka Szilvay olisivat sekä ilo silmälle että sielulle. Minna Haapkylä symppis ja nätti, samoin ex-nylonbeat Erin. Bettina S. olisi taatusti mielenkiintoista seuraa. Indican Jonsu muuten vaan söpöliini. Ja niin edelleen..

      Että vaikea olisi valita. Kahdesta ekaksi mainitusta varmaan joutuisin heittämään arpaa, jollei saisi ottaa molempia. *naps*

      • Njurmes puhuu

        Ehdottomasti Karita Mattilaan. Ihanan helskyvä nauru! Komea, vaalea, suoraselkäinen. Ja hitto riisui itsensä silloin Metropolitanissa, oopperassa, Salomekos se oli. Cool! Ja muuten sanoi haastattelussa: "Kyl siis klassises musiikis on paljo skeidaa."

        R


      • Pir
        Njurmes puhuu kirjoitti:

        Ehdottomasti Karita Mattilaan. Ihanan helskyvä nauru! Komea, vaalea, suoraselkäinen. Ja hitto riisui itsensä silloin Metropolitanissa, oopperassa, Salomekos se oli. Cool! Ja muuten sanoi haastattelussa: "Kyl siis klassises musiikis on paljo skeidaa."

        R

        Sinäpä sen sanoit! Tai ehkä joku muukin on sanonut, en oo lukaissut kaikkia, ajattelin, että siellä taas ovat ne perinteiset.

        Karitassa olisi kyllä naiselle kaikkea, ihan kaikkea. Joo joo, täysin liikaa, mulle totaalisen ylivoimainen, ei edes vilkas mielikuvitus riitä muuhun kuin kaukaa ihailuun, joten se siitä. Sama juttu Laikan mainitseman Reka Szilvayn suhteen (Karitalla vaan on se huumori ja maanläheisyys!). Soile Isokoski puolestaan koskettaa eri tavalla, mutta koskettaa, muistan, mikä hieman hämmentynyt urhea menninkäinen hän oli voittaessaan loistokkasti ensimmäisen (ja ainoan?) laulukilpailunsa Savonlinnassa, minä sitten olen aina pitänyt hänestä, ei vain taitelijana, vaan myös vaikuttavana ihmisenä. On niin monia ihailtavia naisia - jestas, kuka niitä jaksaa luetella.


    • Jos en olisi sattumalta löytänyt elämäni naista pari vuotta sitten, olisin tyytynyt Outi Mäenpäähän ;)

    • MMS

      RIITTA VÄISÄNEN
      ANNE POHTAMO
      PIRITTA HAGMAN
      JENNI NIELIKÄINEN
      ANNA STRÖMBERG
      JANETTE BROMAN
      NOORA HAUTAKANGAS
      ANNA AALTO
      ELINA NURMI
      SUVI MIINALA-TIILIKAINEN JA UKKO

    • JOANNA VÄRE

      JOANNA VÄRE
      RITA JOKU VEHMAALTA
      JA 2 MUUTA

    • N39

      Anne Borgström on erittäin kaunis ja kuuma hottis ja olisi ykkösvaihtoehtoni. :) Soile Isokoski on viehättävä ja symppis huippulahjakkuus ja tosi kiehtovan oloinen kaikin puolin. Minna Kauppi vaikuttaa tosi skarpilta ja seksikkäältä.

    • Höpsööntynyt__

      Kypsiä ihania naisia usein kaipaillaan, mutta silti kukaan ei ole maininnut Päivi Räsästä..? Täh?

      Tykkään yleensä enemmän tummista, mutta yksi aivan mielettömän mielenkiintoinen blondi olento on täällä maan päällä ja hänen nimensä on Susanna Mälkki. Sitten seuraakin Höpsööntyneen ilmainen lepakkovinkki: Musiikkitalon konsertteihin voi ostaa liput orkesterin takana sijaitseville paikoille. Sieltä on mahtava seurata kapellimestaria. Siellä kuulemma pääkaupunkiseudun homopoppookin istuu silloin kun Lintu on puikossa.

      https://www.youtube.com/watch?v=wCw81eoA5co

      • jhiguuu

        Oh, mikä nainen!


    • En_osaaEn_tunne

      No onhan noita ihania. Mun silmää miellyttää esim. Iina ja Minka Kuustonen ja Jenni Vartiainen. Varttuneemmista naisista sitten Katri Helena, joka oli kaunis nuorempana ja on sitä myös yhä 😊

      • Höpsööntynyt__

        Nyt mulla alkoi soimaan päässä "puhelinlangat laulaa ja taivaalla loistaa kuu, maantiellä vihellellen..."


      • En_osaaEn_tunne

        https://youtu.be/Hu1RAi5sdFE

        Jenni


    • Tykkäännaisista

      Vappu Pimiä :)

    • Suomalaisista en niin osaa sanoa, mutta kanadalainen laulaja K.D Lang on ihana., etenkin nuorempana oli oikein hot. Ja laulaakin tosi hyvin. Mut jos pitäis sanoa joku suomalainen, niin sanotaan vaikka sit Saara Aalto tai Erika Vikman, tosin vaikka kahtelenkin myös naisellisiakin, niin usein haaveissani kuitenkin pyörii juurikin tuollainen K.D Langin tapainen butchimpi/poikamaisempi tapaus.

    • Anonyymi

      Vesta <3

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1567
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      851
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      740
    Aihe