Olihan edellinen kunnanhallitus/valtuusto

Anonyymi-ap

Tehnyt hyvän SOPIMUKSEN ja tuon SOPIMUKSEN MUKAAN IVALOSTA VOI LAKKAUTTAA VAIKKA KOKO TERVEYSKESKUKSEN.
SOPIMUS OLI SIDOTTU YMPÄRI VUOROKAUTISEEN PÄIVYSTYKSEEN.

En ole edes tiennyt tuota, mutta luin LAPIN LIITON SUUNNITELMAN jonka olivat tehneet ja saaneet KUNNIATAULUT AKTIIVISESTA PUOLUE TOIMINNASSA MUKANA OLOSTA.

Sanoin lääkärille, kun kävin että käräjät on vasta huomenna.
Johtava lääkäri on kuulemma sillä alueella lääkärinä johon minäkin kuulun, mutta hän ei ole minun hoitava lääkäri.
Hän on kyllä saanut kaikki minun tekemät ilmoitukset ja myös sen jossa ilmoitin " Jos väärässä olen niin kyllä lähden vankilaan."

1

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Petsamossa oli 100vuotta sitten paremmat TERVEYDENHOITO palvelut mitä Inarin kunnassa tänä päivänä.

Siellä oli SAIRAALA sekä TERVEYSTALOJA joka KYLÄSSÄ JA KYLLÄ NIISSÄ ON HOITAJIA OLLUT TÖISSÄ JA LÄÄKÄRI ON KÄYNYT, MUTTA ON TULLUT MYÖS MUULLOIN JOS ON TARVITTU.
      SAIRAALAAN ON OLLUT PISIMMILLÄÄN NOIN 100KILOMETRIÄ MATKAA.

Ei Suomen Perustuslaki voi kieltää minua lukemasta sukuni historiaan liittyviä asioita, koska minulla on oikeus tietää omasta suku historiasta asioita.
      En olisi ihan heti USKONUT, että SUKUNI ELI 100 vuotta sitten Petsamossa jo paljon EDISTYNEEMPÄÄ YHTEISKUNTAA mitä Inarin kunnassa eletään jossa KEHITYS ON KYLLÄ JÄÄNYT 1600 luvulle, koska EI EDES TERVEYSHUOLTO kuulu tämän KUNNAN SIVISTÄVÄÄN KULTTUURIIN!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      174
      2618
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      19
      747
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      734
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      720
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      678
    Aihe