Uskon että kaikkiin on asennettuna myös kamera.
Sehän ei montaa kymppiä maksa puhutaan sitten punnista, taaloista tahi euroista.
Olen odottanut yhtä ainoaa valokuvaa Maapallon eteläosista mistä olisi zoomattavissa kun lentokoneet lentävät siellä selällään.
Täydellinen olisi toki kokonainen kuva Maapallosta josta kyseiset lennot olisi zoomattavissa jokaisella Maapallon osalla, selällään poikittain tahi oikeinperin.
Toki sellaisesta voisi myös lähettää videota rahvaalle että uskoisivat jo ettei Maa ole litteä....
Satelliitteja kiertää Maapalloa tuhansin, kukaan ei tarkkaa määrää edes tiedä.
4
183
Vastaukset
- Anonyymi
"Olen odottanut yhtä ainoaa valokuvaa Maapallon eteläosista mistä olisi zoomattavissa "
Miksi se kuva pitää olla eteläosista? Miksei pohjoisosista? Pallomuodon takia sillä ei ole väliä. - Anonyymi
Nasu/Viktor ei ole saanut huomiota ja on siksi nälkäinen. Jos haluatte sitä ruokkia niin älkää vastailko näihin kaikkein typerimpiin aloituksiinsa. Muuten sillä ei ole mahdollisuutta kehittyä täyteen mittaansa trollina.
- Anonyymi
Eikö se sitten ole kehittymistä trollina että saa vastauksia jopa kaikkein typerimpiin aloituksiinsa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se sitten ole kehittymistä trollina että saa vastauksia jopa kaikkein typerimpiin aloituksiinsa?
Ei. Ilmiö on sama kun katsoo ihan pientä koiranpentua jolla on vaikeuksia pysyä pystyssä ja joka kellahtelee somasti aina silloin tällöin. Kawaiii... mutta vain siksi että kyseessä on koiranPENTU.
Kommentti "oi kuinka lutunen trollin alku" ei liene nasuviktorilla enää tässä vaiheessa ja näin monen vuoden hukkaan menneen harjoittelun jälkeen tavoitteenaan. Siksi teette karhunpalveluksen jos ette anna hänelle edes vihjeitä siitä mitä kannattaisi muuttaa ja mikä ei trollatessa toimi. Kyseessä on kuitenkin iäkkäämpi henkilö jo pelkästään aiempien thai-profiilikuvensa vuosilukujen perusteella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984