Jos ei ole muutaman kymmenen vuoden radiotaajuuksien suhinat ja rähinät riittäneet, nyt on tulossa lähetyksien tylsyyteen mielenkiintoisuutta, lisäspektriä lasereista. Kohdentamatonta ulkopuolisin silmin summittaista ja kaoottista (ellei tajua tai tiedä, että kyseessä on erään pallolla elävän neuroottisen eläinlajin nahisteluun ja tappamisvimmaan liittyvien lentävien räjähteiden torjuntatarkoitus) vilkuttelua luvassa. Samaa vilkuttelua, jota yritetään löytää, kun tarkoitus on Maapallon ulkopuolisen kehittyneen elämän etsintä. Se kun voi olla Merkki teknologisesta kehityksestä. Jännityksellä odotellaan, jos ketään alkaa kiinnostaa, uudet tanssiinkutsut.
Laser-aseet
4
103
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi kuvittelet että avaruuslaiji kehittäisi aina aseita?
- Anonyymi
Kyllähän niitä on jo kauan kehitelty ja testailtu ympäri maailmaa, eikä pelkästään laaseria. Olen ollut yllättynyt ettei niitä ole vielä Ukrainassa käytetty tätä enempää, vai eikö niistä ole vaan uutisoitu? Kohteena olleet käsittääkseni vaan aseet yms, ei ihmiset?
- Anonyymi
Eräs syy laseraseiden vähäisyyteen on tässä sopimuksessa:
https://en.wikipedia.org/wiki/Protocol_on_Blinding_Laser_Weapons
Ensisijainen vaikutus aseella kun yleensä olisi nimenomaan kohteen näkökyvyn pysyvä vaurioituminen. - Anonyymi
Laser on ympäristö ystävällisempi ase ei savua ja ääntä, vihreä sota on tulevaisuutta.🧌
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984