Mitä toivot

Anonyymi-ap

Siis mikä olisi parasta loppuelämäsi kannalta mitä sinulle tapahtuisi nyt?

134

1301

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maailma vapautuisi ätmeistä 🙏

• Anonyymi

Ei huano

• Anonyymi

Hän. Niin uskon.

• Anonyymi

Tai uskoin. /jälkikommentti

• Anonyymi

Kunpa löytäisin miehen, joka rakastaisi minua tällaisena, vaillinaisena kun olen.

• Anonyymi

Niinpä niin naista kömpelösti esittävä dude, eikö vinoutuneet siitä kyseisestä tulokulmasta just lähde etenemään?

• Anonyymi

Ei täällä kukaan muukaan täydellinen ole

• Eipä mitään erikoista, jos kaikki menee kuten suunnittelen, on jo paljon se.

Tässä on tullut jo nyt hyviä onnistumisia ja parempaa/helpompaa tulevaisuutta on tiedossa. Talvi vaikuttaa iisimmälle kuin pitkiin aikoihin.

Toivottavasti vaan ksikki toimii, eikä isoja hajoamisia tapahdu. 🙂

• Anonyymi

Toivon terveyttä itselle ja läheisille.

- Sheena

• Anonyymi

Moni ainakin toivoo että kuolisin.

• Toivoisin hyviä yöunia. Yksi kunnolla nukuttu yö tekisi terää.

• Anonyymi

Hassua hommaa tämä nukkuminen tai sen yrittäminen, koko elämäsi opettelet eikä sittenkään suju. Oma unettomuusputki onneksi katkesi juuri...ainakin toistaiseksi, alkoi käydä jo vähän kunnon päälle 🙄. Muutama yö nukuttu nyt siedettävästi, olen tyytyväinen enkö lähde parempaa edes toivomaan.
        Jaksamisia 👍

• Anonyymi kirjoitti:

Hassua hommaa tämä nukkuminen tai sen yrittäminen, koko elämäsi opettelet eikä sittenkään suju. Oma unettomuusputki onneksi katkesi juuri...ainakin toistaiseksi, alkoi käydä jo vähän kunnon päälle 🙄. Muutama yö nukuttu nyt siedettävästi, olen tyytyväinen enkö lähde parempaa edes toivomaan.
        Jaksamisia 👍

Tanks. Kyllä tämä oma unettomuuteni on pitkälle myös itse aiheutettua.

Kiva kuulla että sait putken katki. Siitä nukkumattomuudesta tuppaa tulemaan sellainen oravanpyörä.

Juu.. taidan nyt suosiolla vetää naöin naamaan ja mennä nukkumaan. Huomenna on loppuelämäni ensimmäinen päivä.

Palaillaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Jaksamisia 👍

Ja niin.. se näistäkin yöunista.. viitisen tuntia unta palleroon ja tässä sitä taas.

Parin tunnin päästä vasta herätys.. 😵‍💫

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ja niin.. se näistäkin yöunista.. viitisen tuntia unta palleroon ja tässä sitä taas.

Parin tunnin päästä vasta herätys.. 😵‍💫

No sen aamuisen väsymyksen voi yrittää säästää seuraavaksi illaksi, jotkut kuulemma nukkuvat pankkiin 🤔 kai se nyt toimii väsymyksen kohdalla sama juttu...

• Pikku-pirpana
        Anonyymi kirjoitti:

No sen aamuisen väsymyksen voi yrittää säästää seuraavaksi illaksi, jotkut kuulemma nukkuvat pankkiin 🤔 kai se nyt toimii väsymyksen kohdalla sama juttu...

Niin.. toiset osaa nukkua väsyneenä. Mulla tuppaa menemään yliväsyneisyyden puolelle ja sit kierre on valmis.

Uni ei ole hyvää ja sitä ei ole riittävästi. Heräilen ja pyörin pintahorteessa. Torkahtelen.
        Päiväunia en saa ottaa. Sen on lekuri kieltänyt, jotta yöunet ei häiriintyisi.

No ehkä saan huomenna nukkua aamulla pitkään.. toivon niin. Se riippuu täysin yläkerran penskojen aktiivisuudesta. Yleensä viimeistään 7.30 alkaa pauke ja ryminä. Kahtellaan kuis ämmän käy.

On mulla tuolla lääkekaapissa roimasti kaikkea unta tukevaa, mutta tänään otan pari rommikolaa .. joten unilääkkeet jäävät kaappiin. Paree niin.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Niin.. toiset osaa nukkua väsyneenä. Mulla tuppaa menemään yliväsyneisyyden puolelle ja sit kierre on valmis.

Uni ei ole hyvää ja sitä ei ole riittävästi. Heräilen ja pyörin pintahorteessa. Torkahtelen.
        Päiväunia en saa ottaa. Sen on lekuri kieltänyt, jotta yöunet ei häiriintyisi.

No ehkä saan huomenna nukkua aamulla pitkään.. toivon niin. Se riippuu täysin yläkerran penskojen aktiivisuudesta. Yleensä viimeistään 7.30 alkaa pauke ja ryminä. Kahtellaan kuis ämmän käy.

On mulla tuolla lääkekaapissa roimasti kaikkea unta tukevaa, mutta tänään otan pari rommikolaa .. joten unilääkkeet jäävät kaappiin. Paree niin.

Samat sävelet, varttitunti unia päivällä ja voi olla varma siitä että nukkumatti ei tule kylään ennen aamuviittä jos sittenkään 🙄. Siitä on nyt kohta vuosi kun jätin kaikki nukahtamiseen apua antavat mömmöt pois ja jonkun verran meni kaikki sekaisin, korjaantui siitä sitten pikkuhiljaa paitsi viime häiriöputki oli kyllä paha.
        Auttaisiko ikävystyttävät jutut mitenkään?, yritän parhaani koko ajan kuten näet 🙂.
        Takuulla rupeaa silmät luppaamaan ennen pitkää 🌙

• Anonyymi kirjoitti:

Samat sävelet, varttitunti unia päivällä ja voi olla varma siitä että nukkumatti ei tule kylään ennen aamuviittä jos sittenkään 🙄. Siitä on nyt kohta vuosi kun jätin kaikki nukahtamiseen apua antavat mömmöt pois ja jonkun verran meni kaikki sekaisin, korjaantui siitä sitten pikkuhiljaa paitsi viime häiriöputki oli kyllä paha.
        Auttaisiko ikävystyttävät jutut mitenkään?, yritän parhaani koko ajan kuten näet 🙂.
        Takuulla rupeaa silmät luppaamaan ennen pitkää 🌙

Njääh.. susta ei saa ikävystyttävää tekemälläkään.

Päätin kuitenkin jättää alkoholin ottamatta.. pitää oikeasti saada nukuttua. Kohta mömmöä naamaan.

Tarvitsen unta, vaikka sitten sitä kemiallisesti aiheutettua.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Njääh.. susta ei saa ikävystyttävää tekemälläkään.

Päätin kuitenkin jättää alkoholin ottamatta.. pitää oikeasti saada nukuttua. Kohta mömmöä naamaan.

Tarvitsen unta, vaikka sitten sitä kemiallisesti aiheutettua.

Täällä taas. Vitjake. Ei näköjään katkea putki edes vahvemmilla unilääkkeillä. Tosin otin vain pienen annoksen...

Pitäisi kai alkaa jo huolestumaan.. vai?
        Noh, näillä mennään.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Täällä taas. Vitjake. Ei näköjään katkea putki edes vahvemmilla unilääkkeillä. Tosin otin vain pienen annoksen...

Pitäisi kai alkaa jo huolestumaan.. vai?
        Noh, näillä mennään.

Aiai, mystinen unimaailma, jokin ei päästä varmaankaan rentoutumaan. Mikähän mörkö siellä alitajunnassa kummittelee...🤔.
        Kyllähän tässä itseäkin kyllästyttää tämä jokailtainen ja öinen nukkumatin lassoaminen, klo 4-5 silmät sulkeutuvat nykyisin että joo kukon kiekaisut aamusella ovat aika lähellä nukahtamisvaiheessa, mutta tulee se uni sieltä mikä on plussaa.
        Eikö edes lähihoito toiminut hoitopaikassa herra p:n luona, vai eikö siellä sitten ehtinyt nukkumaan? 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Aiai, mystinen unimaailma, jokin ei päästä varmaankaan rentoutumaan. Mikähän mörkö siellä alitajunnassa kummittelee...🤔.
        Kyllähän tässä itseäkin kyllästyttää tämä jokailtainen ja öinen nukkumatin lassoaminen, klo 4-5 silmät sulkeutuvat nykyisin että joo kukon kiekaisut aamusella ovat aika lähellä nukahtamisvaiheessa, mutta tulee se uni sieltä mikä on plussaa.
        Eikö edes lähihoito toiminut hoitopaikassa herra p:n luona, vai eikö siellä sitten ehtinyt nukkumaan? 🙂

Noh.. nukuin koko päivän. Päätin, että nyt nukutaan velkaa pois.
        Yöllä herättyäni otin lisää unilääkettä ja heräsin aamuisella. Söin puuroa ja otin lisää unilääkettä.. nyt on nukkunut olo. Koko päivä unta.
        Psyykkeen kannalta oli pakko ottaa katkaisuhoito tuohon unettomuuteen. Ensi yö saattaa mennä pilalle, mutta entä sitten. Olen levännyt. Se on tärkeintä.

En osaa nukkua toisen kanssa. Tai vieraassa sängyssä. Siksi lähihoito ei toimi unettomuuteen. Silä hoidetaan ihan muita vaivoja ja valitettavasti se aiheuttaa unettomuutta..

Tässä harkitsen vakavasti aamukahvin keittämistä.. viisainta olisi jättää juomatta kokonaan.. nyt on jo iltapäivä kääntymässä iltaan...
        Onneksi on viikonloppu. Ei haittaa, sillä huomenna vielä vapaapäivä. Onks sulla viikonloput vapaata?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Noh.. nukuin koko päivän. Päätin, että nyt nukutaan velkaa pois.
        Yöllä herättyäni otin lisää unilääkettä ja heräsin aamuisella. Söin puuroa ja otin lisää unilääkettä.. nyt on nukkunut olo. Koko päivä unta.
        Psyykkeen kannalta oli pakko ottaa katkaisuhoito tuohon unettomuuteen. Ensi yö saattaa mennä pilalle, mutta entä sitten. Olen levännyt. Se on tärkeintä.

En osaa nukkua toisen kanssa. Tai vieraassa sängyssä. Siksi lähihoito ei toimi unettomuuteen. Silä hoidetaan ihan muita vaivoja ja valitettavasti se aiheuttaa unettomuutta..

Tässä harkitsen vakavasti aamukahvin keittämistä.. viisainta olisi jättää juomatta kokonaan.. nyt on jo iltapäivä kääntymässä iltaan...
        Onneksi on viikonloppu. Ei haittaa, sillä huomenna vielä vapaapäivä. Onks sulla viikonloput vapaata?

Onneksi olkoon, pakkohan niitä akkuja on ladata jollain konstilla, muuten loppuu virtanen,
        Ns, pitkät hiilihydraatit saattavat toimia kanssa unen tasaajana, kuten kaurapuuro...jos nyt oikein muistan näin lonkalta vedettynä 🤔.

Puhdistamon iltamagnesiumia on käytössä ollut ja melatoniinia, ei sen kummempia apureita tai menetelmiä, sokeria kunhan muistaa välttää iltasella niin unenpäästä kiinnipääsemisen mahikset kasvavat jo aina 50%:n , mikä on jo loistava lukema. Fifty-sixty lähestulkoon 🙂.

No juu, kaikissa hoidoissa on varjopuolensa, lähihoidossa kävi useimmiten omalla kohdalla siten että kumppani kierähti kyljelleen kuorsaamaan ja meikäläinen lähti virkistyneenä kuukkimaan tunniksi pariksi omille teilleen.

Vapaata löytyy viikonloppuihin mainiosti, turhankin hyvin taas nykyään

• Anonyymi kirjoitti:

Onneksi olkoon, pakkohan niitä akkuja on ladata jollain konstilla, muuten loppuu virtanen,
        Ns, pitkät hiilihydraatit saattavat toimia kanssa unen tasaajana, kuten kaurapuuro...jos nyt oikein muistan näin lonkalta vedettynä 🤔.

Puhdistamon iltamagnesiumia on käytössä ollut ja melatoniinia, ei sen kummempia apureita tai menetelmiä, sokeria kunhan muistaa välttää iltasella niin unenpäästä kiinnipääsemisen mahikset kasvavat jo aina 50%:n , mikä on jo loistava lukema. Fifty-sixty lähestulkoon 🙂.

No juu, kaikissa hoidoissa on varjopuolensa, lähihoidossa kävi useimmiten omalla kohdalla siten että kumppani kierähti kyljelleen kuorsaamaan ja meikäläinen lähti virkistyneenä kuukkimaan tunniksi pariksi omille teilleen.

Vapaata löytyy viikonloppuihin mainiosti, turhankin hyvin taas nykyään

Mulla meni nyt iltakin nukkuessa. Vasta heräsin periaatteessa siis viimeyön nukkumisesta. Olin mä pari tuntia hereillä tuossa iltapäivästä...

Eli velkaa on kerääntynyt ihan kiitettävästi.

Mulla kaikkea maailman mömmöä tuohon nukkumiseen.. vahvaa 3 mg melatoonia jota saan ottaa jopa 3 kpl.. pitkävaikutteista melatoniinia, nukahtamislääke, ahdistuneisuuslääke, unta säilyttävää lääkettä.. antihistamiinia...

Muhun on kokeiltu kaikkea mahdollista väsyttävää lääkettä. Se vain, että kun väsyn, muutun yliväsyneeksi ja en saa nukutuksi. Tämä vika ollut jo lapsesta saakka.

Kymmenisen vuotta sitten sain lääkkeistä apua ja en koskaan ole nukkunut paremmin. Monta vuotta olin vahvemmilla unilääkkeillä, kunnes eräs lekuri havahtui, ettei noin vahvoilla saa mennä kuin tilapäisesti.

Nykyään vetäisen illalla pari kapselia masennuslääkettä unettomuuteen, mikä todella vähän siihen mitä joskus aiemmin olen joutunut vetämään. Koskaan mulla ei ole ollut masennusta ja silti syön masennuslääkettä. Nukkuminen vaan on tärkeää.

Kakarana vaeltelin yöt ulkona, kun en saanut nukuttua. Teininä kattelin töllöä ja aikuisena vain pyörin sängyssä. Kunnes homma kriisiytyi ja sain lääkkeistä apua.

Höh, just tuli mieleen, et miks mä sulle avaudun, johtunee kai siitä, että toinen samanmoinen yökukkuja kai kykenee ymmärtämään paremmin.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Mulla meni nyt iltakin nukkuessa. Vasta heräsin periaatteessa siis viimeyön nukkumisesta. Olin mä pari tuntia hereillä tuossa iltapäivästä...

Eli velkaa on kerääntynyt ihan kiitettävästi.

Mulla kaikkea maailman mömmöä tuohon nukkumiseen.. vahvaa 3 mg melatoonia jota saan ottaa jopa 3 kpl.. pitkävaikutteista melatoniinia, nukahtamislääke, ahdistuneisuuslääke, unta säilyttävää lääkettä.. antihistamiinia...

Muhun on kokeiltu kaikkea mahdollista väsyttävää lääkettä. Se vain, että kun väsyn, muutun yliväsyneeksi ja en saa nukutuksi. Tämä vika ollut jo lapsesta saakka.

Kymmenisen vuotta sitten sain lääkkeistä apua ja en koskaan ole nukkunut paremmin. Monta vuotta olin vahvemmilla unilääkkeillä, kunnes eräs lekuri havahtui, ettei noin vahvoilla saa mennä kuin tilapäisesti.

Nykyään vetäisen illalla pari kapselia masennuslääkettä unettomuuteen, mikä todella vähän siihen mitä joskus aiemmin olen joutunut vetämään. Koskaan mulla ei ole ollut masennusta ja silti syön masennuslääkettä. Nukkuminen vaan on tärkeää.

Kakarana vaeltelin yöt ulkona, kun en saanut nukuttua. Teininä kattelin töllöä ja aikuisena vain pyörin sängyssä. Kunnes homma kriisiytyi ja sain lääkkeistä apua.

Höh, just tuli mieleen, et miks mä sulle avaudun, johtunee kai siitä, että toinen samanmoinen yökukkuja kai kykenee ymmärtämään paremmin.

No ihan tahallani olen välttänyt nukahtamismömmöjä, resistenssi kasvaa ajan kanssa, sitten lopuksi ei tepsi mikään ja kropan kemiat ovat sekaisin...oma luonnollinen tuotanto kärsii, sekin vähä mikä on olemassa 😏.
        Veikkaan vähän että kohdallasi on noin käynyt, mutta minkäs sille voi kun joskus on vain ihan pakko.

Mulla loppuivat yölenkkeilyt nuorempana siihen että niskaan tyrkättiin jo tirkistelijän leimaa, lenkkeilyt loppuivat sitten siihen. Ah näitä sydämellisiä kanssaihmisiä 😂.
        Ja on näistä valvomisista muutakin haittaa tullut, runsaastikin.

Jatkan tätä kauhun tasapainossa keikkumista samaan tyyliin, pää kun kestää mitä vain ja kroppakin on aika lujaa tekoa. Eniten tässä häiritsee se että koko juttu on kuin venäläistä rulettia, ikuisesti vaa-ankielellä.

Lisäksi on aina tuntunut siltä että luonnetyyppi on osa ongelmaa, tunnollisuus on pahasta ihan taatusti. No näillä eväillä jatketaan mitä on saatu, avautumistakin saattaa olla apua.
        Jospahan sivullisillekin selviää tässä samalla ettei se nukkuminenkaan niin simppeli asia ole loppujen lopuksi 😁.

Joko nukuttaa? Tai aiheen käsittely tylsistyttää riittävästi 😴 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

No ihan tahallani olen välttänyt nukahtamismömmöjä, resistenssi kasvaa ajan kanssa, sitten lopuksi ei tepsi mikään ja kropan kemiat ovat sekaisin...oma luonnollinen tuotanto kärsii, sekin vähä mikä on olemassa 😏.
        Veikkaan vähän että kohdallasi on noin käynyt, mutta minkäs sille voi kun joskus on vain ihan pakko.

Mulla loppuivat yölenkkeilyt nuorempana siihen että niskaan tyrkättiin jo tirkistelijän leimaa, lenkkeilyt loppuivat sitten siihen. Ah näitä sydämellisiä kanssaihmisiä 😂.
        Ja on näistä valvomisista muutakin haittaa tullut, runsaastikin.

Jatkan tätä kauhun tasapainossa keikkumista samaan tyyliin, pää kun kestää mitä vain ja kroppakin on aika lujaa tekoa. Eniten tässä häiritsee se että koko juttu on kuin venäläistä rulettia, ikuisesti vaa-ankielellä.

Lisäksi on aina tuntunut siltä että luonnetyyppi on osa ongelmaa, tunnollisuus on pahasta ihan taatusti. No näillä eväillä jatketaan mitä on saatu, avautumistakin saattaa olla apua.
        Jospahan sivullisillekin selviää tässä samalla ettei se nukkuminenkaan niin simppeli asia ole loppujen lopuksi 😁.

Joko nukuttaa? Tai aiheen käsittely tylsistyttää riittävästi 😴 🙂

Et sä saa minnuu kyllästymään juttuihisi kummiskaan..

Nyt on hyvin levännyt olo. Nukuin mainiosti.. olen tänä viikonloppuna vetänyt vajeen kiinni ja nyt vaan huolehdittava, ettei vajetta taas synny.

Tänään jalsoin jo kotitöitäkin saada tehdyksi. Kohta ruoanlaittoa ja sit pitäisi ajaa poitsun parta sekä hiukset. Näyttää jo ihan peikonpojalta.

Kiva että poitsu luottaa minuun tuollaisissakin asioissa. Jää tosin parturointi varmaankin iltaan, kun kundilla menee päivä nukkuessa. Hän on perinyt huonot unilahjat äidiltään.. :(

Mulla arjessa on herätys jo viideltä aamulla, niin yritän lepoon jo klo 21. Ei se vaan aina luonnistu, sit sitä univelkaa tulee.

Nukkumisen helppous on toisille ihan automaattista ja meille se aiheuttaa päänvaivaa. Yöttömät yöt ovat onnekseni minulle historiaa.. kiitos mömmöjen.

Tänne etelään tuli talvi.. kävin kaupassa viemässä pulloja ja ostin pyttipannuaineksia. Lunta tuli ihan solkenaan. Sellaista joululunta.

Onneksi sain viikko sitten valkosipulit laitettua istutuslaatikkoon.. josko tulisi ensi kesänä taas satoa. On hyvä lajike ja miljoonasti parempaa kuin kaupan kiinalaiset vastineensa.

En nyt ole mikään valkosipulifani, mutta tykkään kyllä. Sain ensimmäiset kynteni Randelta pari vuotta sitten. Viime kesänä tuli ihan ok sato ja katsotaan miten ensi kesänä käy.

Asun siis kaupungin keskustassa kerrostalossa ja minulla on pieni piha. Ja pihalla yksi istutuslaatikko, jossa ensin kasvatin porkkanaa ja sit valkosipulia. Nyt olisi tarkoitus kasvattaa myös ihan sipuliakin. Pitkälle niiden varsien takia. Sipulin varret kun käyvät melkein ruokaan kuin ruokaan. Ja niitä voi pakastaakin.

En tosiaan ole mikään viherpeukalo, mutta aina voin yrittää...

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Et sä saa minnuu kyllästymään juttuihisi kummiskaan..

Nyt on hyvin levännyt olo. Nukuin mainiosti.. olen tänä viikonloppuna vetänyt vajeen kiinni ja nyt vaan huolehdittava, ettei vajetta taas synny.

Tänään jalsoin jo kotitöitäkin saada tehdyksi. Kohta ruoanlaittoa ja sit pitäisi ajaa poitsun parta sekä hiukset. Näyttää jo ihan peikonpojalta.

Kiva että poitsu luottaa minuun tuollaisissakin asioissa. Jää tosin parturointi varmaankin iltaan, kun kundilla menee päivä nukkuessa. Hän on perinyt huonot unilahjat äidiltään.. :(

Mulla arjessa on herätys jo viideltä aamulla, niin yritän lepoon jo klo 21. Ei se vaan aina luonnistu, sit sitä univelkaa tulee.

Nukkumisen helppous on toisille ihan automaattista ja meille se aiheuttaa päänvaivaa. Yöttömät yöt ovat onnekseni minulle historiaa.. kiitos mömmöjen.

Tänne etelään tuli talvi.. kävin kaupassa viemässä pulloja ja ostin pyttipannuaineksia. Lunta tuli ihan solkenaan. Sellaista joululunta.

Onneksi sain viikko sitten valkosipulit laitettua istutuslaatikkoon.. josko tulisi ensi kesänä taas satoa. On hyvä lajike ja miljoonasti parempaa kuin kaupan kiinalaiset vastineensa.

En nyt ole mikään valkosipulifani, mutta tykkään kyllä. Sain ensimmäiset kynteni Randelta pari vuotta sitten. Viime kesänä tuli ihan ok sato ja katsotaan miten ensi kesänä käy.

Asun siis kaupungin keskustassa kerrostalossa ja minulla on pieni piha. Ja pihalla yksi istutuslaatikko, jossa ensin kasvatin porkkanaa ja sit valkosipulia. Nyt olisi tarkoitus kasvattaa myös ihan sipuliakin. Pitkälle niiden varsien takia. Sipulin varret kun käyvät melkein ruokaan kuin ruokaan. Ja niitä voi pakastaakin.

En tosiaan ole mikään viherpeukalo, mutta aina voin yrittää...

Ok, turistaan toiste lisää. Vilpittömät hyvän yön toivotukset 🙂

• Anonyymi

Jos vaikka isohko lottovoitto. Sillä voisi jeesata montaa muutakin kuin itseään.

Entinen Eivori

• "Jos vaikka isohko lottovoitto. Sillä voisi jeesata montaa muutakin kuin itseään.

Entinen Eivori"

Mulla kävi mielessä sama, paitsi Eurojackpot voitto nyt perjantailta. Haluaisin voittaa päävoiton yksinäni. Minäkin voisin jakaa sitä rahaa muille.

• Anonyymi
        Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

"Jos vaikka isohko lottovoitto. Sillä voisi jeesata montaa muutakin kuin itseään.

Entinen Eivori"

Mulla kävi mielessä sama, paitsi Eurojackpot voitto nyt perjantailta. Haluaisin voittaa päävoiton yksinäni. Minäkin voisin jakaa sitä rahaa muille.

On niin paljon mihin sitä rahaa voisi tunkea muitten auttamiseen, mutta rahaa niin vähän ettei niillä ketään auta. Siinä mielessä mahdollisimman iso voitto olisi tarpeen. Piisaisi useampaan paikkaan avuksi.

Entinen Eivori

• Anonyymi kirjoitti:

On niin paljon mihin sitä rahaa voisi tunkea muitten auttamiseen, mutta rahaa niin vähän ettei niillä ketään auta. Siinä mielessä mahdollisimman iso voitto olisi tarpeen. Piisaisi useampaan paikkaan avuksi.

Entinen Eivori

"On niin paljon mihin sitä rahaa voisi tunkea muitten auttamiseen, mutta rahaa niin vähän ettei niillä ketään auta. Siinä mielessä mahdollisimman iso voitto olisi tarpeen. Piisaisi useampaan paikkaan avuksi.

Entinen Eivori"

Minulla on tänään vetämässä 5 riviä Eurojackpotissa. Oliko se 67 miljoonaa pääpotti, joten siitä olisi jakamisen varaa.

Antaisin siitä miljoonan joensuulaiselle jalkapalloseuralle esimerkiksi. Seuran nimi on JIPPO eli Joensuun Iloiset PeliPOjat. Olisivat varmasti iloisia, jos seura saisi miljoonan. Tällä kaudella olivat lähellä nousta Veikkausliigaan. Samaa iloisuutta voisi kymmenistä miljoonista jaella laajalla kädellä. Monelle tutulle antaisin 4999 euroa, joka verottoman lahjoituksen raja. Summa ei ole iso, mutta varmasti tuottaisi monelle iloa!

• Anonyymi

"On niin paljon mihin sitä rahaa voisi tunkea muitten auttamiseen, mutta rahaa niin vähän ettei niillä ketään auta. Siinä mielessä mahdollisimman iso voitto olisi tarpeen. Piisaisi useampaan paikkaan avuksi.

Entinen Eivori"

Minulla on tänään vetämässä 5 riviä Eurojackpotissa. Oliko se 67 miljoonaa pääpotti, joten siitä olisi jakamisen varaa.

Antaisin siitä miljoonan joensuulaiselle jalkapalloseuralle esimerkiksi. Seuran nimi on JIPPO eli Joensuun Iloiset PeliPOjat. Olisivat varmasti iloisia, jos seura saisi miljoonan. Tällä kaudella olivat lähellä nousta Veikkausliigaan. Samaa iloisuutta voisi kymmenistä miljoonista jaella laajalla kädellä. Monelle tutulle antaisin 4999 euroa, joka verottoman lahjoituksen raja. Summa ei ole iso, mutta varmasti tuottaisi monelle iloa!

Juu, Eurojackpot mullakin vetämässä. Mulla se raha menisi pitkälti ihmisille, joilla on köyhyyttä täällä kotimaassa, sairauksia joiden hoito maksaa tai on vaikeaa säästösyistä, puuttuu tarvikkeet ja eläimille. Ylipäänsä niille joilta puuttuu perusasiat kuten kunnon ravinto, koti, terveys. Meillä on omassakin maassa ihmisiä ja eläimiä joilla on hätä, muttei auttajia. Ei rahaa selvitä inhimillisesti.

Ei nuokaan rahamäärät kaikkea korjaisi, mutta voisi auttaa edes alkuun jotkut. Se raha on maailmassamme niin ärsyttävä asia, kun se määrittelee jopa sen ketä saa elää ja ketä ei. Minusta ihan helvetin väärin ja karseeta. Tiedän etten voisi kaikkia auttaa edes haluamalla auttaa, mutta arvojeni mukaan yrittäisin edes jostain helpottaa.

En minä ikinä tarvi tuollasia miljoonia itselleni yksin. Jos säästäisin 5 miljoonaa itselleni ja perheelleni, elettäisi sillä kaikki loppuelämä hyvää elämää eläen. Loput joutaisi helposti jakaa sinne missä oikea tarve on suuri.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, Eurojackpot mullakin vetämässä. Mulla se raha menisi pitkälti ihmisille, joilla on köyhyyttä täällä kotimaassa, sairauksia joiden hoito maksaa tai on vaikeaa säästösyistä, puuttuu tarvikkeet ja eläimille. Ylipäänsä niille joilta puuttuu perusasiat kuten kunnon ravinto, koti, terveys. Meillä on omassakin maassa ihmisiä ja eläimiä joilla on hätä, muttei auttajia. Ei rahaa selvitä inhimillisesti.

Ei nuokaan rahamäärät kaikkea korjaisi, mutta voisi auttaa edes alkuun jotkut. Se raha on maailmassamme niin ärsyttävä asia, kun se määrittelee jopa sen ketä saa elää ja ketä ei. Minusta ihan helvetin väärin ja karseeta. Tiedän etten voisi kaikkia auttaa edes haluamalla auttaa, mutta arvojeni mukaan yrittäisin edes jostain helpottaa.

En minä ikinä tarvi tuollasia miljoonia itselleni yksin. Jos säästäisin 5 miljoonaa itselleni ja perheelleni, elettäisi sillä kaikki loppuelämä hyvää elämää eläen. Loput joutaisi helposti jakaa sinne missä oikea tarve on suuri.

Entinen Eivori

62 miljoona tuntuu isolta summalta ja onkin yhdelle katraalle. Pikku summa kun aletaan sijoittamaan hätään.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

62 miljoona tuntuu isolta summalta ja onkin yhdelle katraalle. Pikku summa kun aletaan sijoittamaan hätään.

Entinen Eivori

Jostakin syystä isot rahat kuiteskin päätyy yleensä niille, jotka ei halua niillä muita auttaa. Joku rikas on poikkeus.

Entinen Eivori

• Anonyymi kirjoitti:

Entinen Eivori

"Juu, Eurojackpot mullakin vetämässä. Mulla se raha menisi pitkälti ihmisille, joilla on köyhyyttä täällä kotimaassa, sairauksia joiden hoito maksaa tai on vaikeaa säästösyistä, puuttuu tarvikkeet ja eläimille. Ylipäänsä niille joilta puuttuu perusasiat kuten kunnon ravinto, koti, terveys. Meillä on omassakin maassa ihmisiä ja eläimiä joilla on hätä, muttei auttajia. Ei rahaa selvitä inhimillisesti.

Entinen Eivori"

Sinä ihmisystävällinen olet! :) Itse olen luvannut kahdelle siskolleni 10 % molemmille voitosta. Saavat vasta testamentissani rahat, jos ovat elossa, sillä pitäisin voiton omana tietona. Kertoisin voittaneeni vuosien päästä n. 200 000 e Eurojackpotissa - antaisin siitä heille 4999 e, jonka saa antaa veroitta. JIPPO seurakin saa sen miljoonansa testamentissa. Siskojen perikunnat saa siis tässä 69 miljoonan voitosta 10 prosenttia, jos siskot eivät ole elossa. Jalkapalloseuralle ei voi lahjoittaa miljoona tulematta henkilönä julki. Moneen muuhun kohteeseen voi antaa rahaa tulematta ilmi. Haluan pitää voittoni salassa mahdollisimman pitkään. En taida olla yhtä ihmisystävällinen kuin sinä?

• Anonyymi

"Juu, Eurojackpot mullakin vetämässä. Mulla se raha menisi pitkälti ihmisille, joilla on köyhyyttä täällä kotimaassa, sairauksia joiden hoito maksaa tai on vaikeaa säästösyistä, puuttuu tarvikkeet ja eläimille. Ylipäänsä niille joilta puuttuu perusasiat kuten kunnon ravinto, koti, terveys. Meillä on omassakin maassa ihmisiä ja eläimiä joilla on hätä, muttei auttajia. Ei rahaa selvitä inhimillisesti.

Entinen Eivori"

Sinä ihmisystävällinen olet! :) Itse olen luvannut kahdelle siskolleni 10 % molemmille voitosta. Saavat vasta testamentissani rahat, jos ovat elossa, sillä pitäisin voiton omana tietona. Kertoisin voittaneeni vuosien päästä n. 200 000 e Eurojackpotissa - antaisin siitä heille 4999 e, jonka saa antaa veroitta. JIPPO seurakin saa sen miljoonansa testamentissa. Siskojen perikunnat saa siis tässä 69 miljoonan voitosta 10 prosenttia, jos siskot eivät ole elossa. Jalkapalloseuralle ei voi lahjoittaa miljoona tulematta henkilönä julki. Moneen muuhun kohteeseen voi antaa rahaa tulematta ilmi. Haluan pitää voittoni salassa mahdollisimman pitkään. En taida olla yhtä ihmisystävällinen kuin sinä?

Kukin tekee kuten tahtoo eikä tämä kilpailu ole. Minä vaan koen, että jos on antaa miksei antaisi? Mihin ihmeeseen yksi perhe tarvisi miljoonia, kymmeniä miljoonia? Mua ei huvita rahalla tuhlailukaan kun ei tee mitään edes mieli ostella. Luultavasti en saisi itse koko loppuelämäni aika tuhlattua edes miljoonaa. Kesti 15 000 euroakin "tuhlata" 1,5 vuotta.

Joten.

Entinen Eivori

• Anonyymi

Entinen Eivori"

Mä en saanu edes 2300 euron bruttotiliä tuhlattua kuukaudessa, en millään vaikka asuin omassa velkakämpässä. 🤣

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en saanu edes 2300 euron bruttotiliä tuhlattua kuukaudessa, en millään vaikka asuin omassa velkakämpässä. 🤣

Entinen Eivori

En tiiä miten helvetissä ihmiset saa tuhlattua rahaa tuhansia tuosta vaan ilman mitään remppoja tms. Ihan vaan hups, ostelulla.

Entinen Eivori

• Anonyymi kirjoitti:

Kukin tekee kuten tahtoo eikä tämä kilpailu ole. Minä vaan koen, että jos on antaa miksei antaisi? Mihin ihmeeseen yksi perhe tarvisi miljoonia, kymmeniä miljoonia? Mua ei huvita rahalla tuhlailukaan kun ei tee mitään edes mieli ostella. Luultavasti en saisi itse koko loppuelämäni aika tuhlattua edes miljoonaa. Kesti 15 000 euroakin "tuhlata" 1,5 vuotta.

Joten.

Entinen Eivori

"Kukin tekee kuten tahtoo eikä tämä kilpailu ole. Minä vaan koen, että jos on antaa miksei antaisi? Mihin ihmeeseen yksi perhe tarvisi miljoonia, kymmeniä miljoonia? Mua ei huvita rahalla tuhlailukaan kun ei tee mitään edes mieli ostella. Luultavasti en saisi itse koko loppuelämäni aika tuhlattua edes miljoonaa. Kesti 15 000 euroakin "tuhlata" 1,5 vuotta.

Joten.

Entinen Eivori"

Vastasin jo, mutta se hävisi väärän napin painalluksella bittiavaruuteen. Joten jokainen taplaa tyylillään viitaten kirjoittamaasi. Aikanaan tuhlasin helposti 15000 markkaa nuorena - ostin videonauhureita ja television yms. Nyt olen laittanut menemään 2350 euroa kaverille lainaan. Makselee takaisin, kun jaksaa ja kykenee. Hänen vaimonsa sai töitä Vantaalta, joten perheellä menee pian paremmin, joten saan rahat ilmeisesti lähikuukausina takaisin. Jos voittaisin antaisin heille muutaman tonnin ja velat anteeksi.

Hyvää yötä! Lopettelen kohta! Anteeksi, että en ole oikein vedossa, mutta tämä on jo toinen vastaus.

• Anonyymi

"Kukin tekee kuten tahtoo eikä tämä kilpailu ole. Minä vaan koen, että jos on antaa miksei antaisi? Mihin ihmeeseen yksi perhe tarvisi miljoonia, kymmeniä miljoonia? Mua ei huvita rahalla tuhlailukaan kun ei tee mitään edes mieli ostella. Luultavasti en saisi itse koko loppuelämäni aika tuhlattua edes miljoonaa. Kesti 15 000 euroakin "tuhlata" 1,5 vuotta.

Joten.

Entinen Eivori"

Vastasin jo, mutta se hävisi väärän napin painalluksella bittiavaruuteen. Joten jokainen taplaa tyylillään viitaten kirjoittamaasi. Aikanaan tuhlasin helposti 15000 markkaa nuorena - ostin videonauhureita ja television yms. Nyt olen laittanut menemään 2350 euroa kaverille lainaan. Makselee takaisin, kun jaksaa ja kykenee. Hänen vaimonsa sai töitä Vantaalta, joten perheellä menee pian paremmin, joten saan rahat ilmeisesti lähikuukausina takaisin. Jos voittaisin antaisin heille muutaman tonnin ja velat anteeksi.

Hyvää yötä! Lopettelen kohta! Anteeksi, että en ole oikein vedossa, mutta tämä on jo toinen vastaus.

Juu. Mä en halua rakastua rahaan enkä materiaan. Mielummin rakastun vaikka hiiriin ja pihapuuhuni. Raha on käyttöväline, eikä sitä kahmimalla yliäyräitten tuu yhtään paremmaksi ihmiseksi, mutta sillä voi auttaa paremman olon ja elämän monille muillekin kun itselleen. Se on tärkeää mulle.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. Mä en halua rakastua rahaan enkä materiaan. Mielummin rakastun vaikka hiiriin ja pihapuuhuni. Raha on käyttöväline, eikä sitä kahmimalla yliäyräitten tuu yhtään paremmaksi ihmiseksi, mutta sillä voi auttaa paremman olon ja elämän monille muillekin kun itselleen. Se on tärkeää mulle.

Entinen Eivori

Eikä auttamallakaan tuu yhtään patemmaksi ihmiseksi, mutta siitä saa paremman mielen kun näkee ettei niin moni kärsi, jos voi heitä auttaa. Kärsimys satuttaa vierestä nähtynäkin. Oon herkkä, tiiän mutta toivon kaikille reilumpaa elämää ja mahdollisuuksia selvitä tässä järjettömyyksien viidakossa edes perusravinnon jne. saadakseen. Jalansijaa mistä ponnistaa eteenpäin.

Entinen Eivori

• Anonyymi kirjoitti:

Entinen Eivori

"Juu. Mä en halua rakastua rahaan enkä materiaan. Mielummin rakastun vaikka hiiriin ja pihapuuhuni. Raha on käyttöväline, eikä sitä kahmimalla yliäyräitten tuu yhtään paremmaksi ihmiseksi, mutta sillä voi auttaa paremman olon ja elämän monille muillekin kun itselleen. Se on tärkeää mulle.

Entinen Eivori"

En minäkään rakastu rahaan, sillä en näyttäisi ulos, että olen voittanut jotain. Tänään tarkastin Eurojackpot-rivit - ei mitään oikein, ei yhtään numeroa, vaikka oli viisi riviä täytettynä. Ehkä sitä osallistuu kahden viikon päästä Eurojackpotiin, jos päävoitto nousee vielä. Hienoa olisi voittaa 120 miljoonaa Eurojackpotissa. Oma käyttö sille summalle olisi alle prosentti reilusti. Olisi rahaa pahanpäivän varalle.

Hyvää viikonloppua! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entinen Eivori

🤔 jalostetaanko hiiriä? Sukupuu joka haaralle...kyllä kynä sauhuaisi sillä lisääntymistahdilla.
        My Heritage tekisi uusia sukuhaaralöytöjä joka toinen viikko, eivät muuten usko millään etten halua sieltä enää postia 🙄, kolmansia ja neljänsiä serkkuja joilla samaa perimää alle 1%, höh.
        -Hajatelma-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤔 jalostetaanko hiiriä? Sukupuu joka haaralle...kyllä kynä sauhuaisi sillä lisääntymistahdilla.
        My Heritage tekisi uusia sukuhaaralöytöjä joka toinen viikko, eivät muuten usko millään etten halua sieltä enää postia 🙄, kolmansia ja neljänsiä serkkuja joilla samaa perimää alle 1%, höh.
        -Hajatelma-

Jalostetaan. Lähinnä kasvatus keskittyy hyvien ominaisuuksien lisäämiseen, huonojen karsimiseen. Joskin ei se ihan yksinkertaista ole ja pitää tietää hiirien genetiikkaa tosi hyvin.

Itse pistin kaksi tervepäistä, hyväluontoisia, kesyjä, tervettä ja fyysisesti kaunista yksilöä yhteen. Sen enempää en alleeleja miettinyt tms. 😄

Mutta poikueet jääkin mulle, en itse myy eläimiä ainuttakaan eteenpäin. Enkä edes lahjoita. Ovat omia kamuja ja omiksi jäävät.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jalostetaan. Lähinnä kasvatus keskittyy hyvien ominaisuuksien lisäämiseen, huonojen karsimiseen. Joskin ei se ihan yksinkertaista ole ja pitää tietää hiirien genetiikkaa tosi hyvin.

Itse pistin kaksi tervepäistä, hyväluontoisia, kesyjä, tervettä ja fyysisesti kaunista yksilöä yhteen. Sen enempää en alleeleja miettinyt tms. 😄

Mutta poikueet jääkin mulle, en itse myy eläimiä ainuttakaan eteenpäin. Enkä edes lahjoita. Ovat omia kamuja ja omiksi jäävät.

Entinen Eivori

Tuolta löytyy jos kiinnostaa enempi.

https://hiiret.fi/fin/kasvatus/?pg=3&sub=1

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolta löytyy jos kiinnostaa enempi.

https://hiiret.fi/fin/kasvatus/?pg=3&sub=1

Entinen Eivori

Ja oma ylärajani hiirien määrälle menee 35 yksilön maksimissa. Tulossa yksi poikue tässä parin viikon päästä yhdelle hiiristäni ja muutama syntyi toiselle naaraalle. Nämä jää kaikki mulle, niin naaraat kun uroksetkin.

Eri äidit, sama isä. Sukusiitoksia en tee. Eli sukulaisia naita keskenään, vaikka hiiret sen hyvin kestää ja ominaisuuksia niin saa vahvistettua, vahvistuu ne huonotkin niin.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja oma ylärajani hiirien määrälle menee 35 yksilön maksimissa. Tulossa yksi poikue tässä parin viikon päästä yhdelle hiiristäni ja muutama syntyi toiselle naaraalle. Nämä jää kaikki mulle, niin naaraat kun uroksetkin.

Eri äidit, sama isä. Sukusiitoksia en tee. Eli sukulaisia naita keskenään, vaikka hiiret sen hyvin kestää ja ominaisuuksia niin saa vahvistettua, vahvistuu ne huonotkin niin.

Entinen Eivori

Miten tommoista määrää saa hallittua, siihen ei riitä yksi tai kaksi terraariota ja varmaan tarvitaan ihan oma kohtuuiso tila muutenkin, lämpiävä luultavasti tai voi kai terraarioita lämmittää pikku puhaltimella, infrapunalla tms lämpölampuilla. Hajujakin varmaan tulee.

Olen ihan täysi maallikko noiden kanssa, kissamieskin vielä kaiken lisäksi 😏 että tuskin hiiristä tulen innostumaan, tuo katti saattaisi kyllä innostua mutta toisista syistä. Sisäkissana tuskin muuta kuin leikkisi niiden kanssa, tuskin vahingoittaisi, ihan varmasti ei hiukopalaksi. Kynsien käyttö olisi kyllä pieni kysymysmerkki 🤔.

Tosin jos onnistut kehittämään lajiversion jolla on karvaiset jalat ja häntä niin sitten ehkä, sellaisen siperia jeti version 🙂.

• Anonyymi

No se kun muistaa huonot kaupat. Nehän muistaa aina, melkeen aina.

• Anonyymi

Olikko liian kolikonkipee?

• Anonyymi

Hän nainen tulisi tanssittamaan minua, ei välittäisi ujoudestani, veisi aamuyöstä mukanaan ja ottaisi omakseen. Kiitos. Lottovoitto olisi myös ihan jees, mutta ei ihan niin hyvä.

• Sen, että sais niin paljoa itsekuria, että pystys kirjottaan sen kirjan. Pitää saada aikaseks, ennen kuin aivot rapautuu. Nyt on ollut tää viikko niin pöljä olo ja yks aamu oli tyynykin märkä.

• Eipä täsä nyt mitään toiveita sinällään ole, aika hyvin asiat ovat, vaikka aina pitää jostain rutkuttaa väen vängälläkin.

Mutta rehellisesti, loppuelämää rationaalisesti ajatellen, kiistatta parasta olisi kuolla pois juuri nyt.

• Anonyymi

Ei kuulosta hyvälle. Oletko masentunut? Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta olen tykännyt sun jutuista täällä ja aina odottanut, että milloin kirjoittelet. Tämän halusin vain sinulle sanoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulosta hyvälle. Oletko masentunut? Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta olen tykännyt sun jutuista täällä ja aina odottanut, että milloin kirjoittelet. Tämän halusin vain sinulle sanoa.

En suinkaan, kaikki on varsin hyvin.

Mutta rationaalisesti ajatellen tilanne on se, että "kannattaa lopettaa huipulla" urheilijoita lainatakseni. Sama pätee elämään, se loppuliuku, joutsenlaulu, ei välttämättä ole mitään nautintoa, vaan voi hyvin olla kymmenen vuotta vaakatasossa letkuissa. Nauti siinä sitten eläkkeestä ja vapaa-ajasta.

Joten kylmän rationaalisesti ajatellen kannattaisi kuolla pois kun on jo reilusti kilometrejä mittarissa ja elämä itsessään on hyvää. Kuten itselläni nyt on.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

En suinkaan, kaikki on varsin hyvin.

Mutta rationaalisesti ajatellen tilanne on se, että "kannattaa lopettaa huipulla" urheilijoita lainatakseni. Sama pätee elämään, se loppuliuku, joutsenlaulu, ei välttämättä ole mitään nautintoa, vaan voi hyvin olla kymmenen vuotta vaakatasossa letkuissa. Nauti siinä sitten eläkkeestä ja vapaa-ajasta.

Joten kylmän rationaalisesti ajatellen kannattaisi kuolla pois kun on jo reilusti kilometrejä mittarissa ja elämä itsessään on hyvää. Kuten itselläni nyt on.

Hyvä sitten. Olen itsekin miettinyt, että parasta olisi lähteä niin, ettei tarvitse kitua ja odottaa kuolemaa.
        Ajattelin, ettei sinulla ole elämänhalua ja huolestuin jostain syystä.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä sitten. Olen itsekin miettinyt, että parasta olisi lähteä niin, ettei tarvitse kitua ja odottaa kuolemaa.
        Ajattelin, ettei sinulla ole elämänhalua ja huolestuin jostain syystä.

Niin, olisi kiva kupsahtaa yhtäkkiä hyväkuntoisena vaikkapa nukkuessaan. Tai no sen verran kontrolliolio olen, että jos saisi tietää etukäteen, että noin vuoden kuluttua en ole enää elossa, niin ehtisin järjestellä kaikki asiat kuntoon ettei muille jäisi turhaa setvittävää tai maksettavaa.

• en mä jaksa toivoa enää mitään, muuta ku ehkä että menis loppu elämä helposti. Tässä mitää suuria enää saavuteta. Elämä on takanapäin.

• Anonyymi

En toivo. Olen tekemässä.

Muutan aika kauas.

• Anonyymi

kammotusuni oli kuinjostain pelistä: piti pelastaa joku tyttöjostain paikasta mutta onvarma kkuolema jos sinne menet, jos menet varma kuolo

• Anonyymi

No se, että nukkumasa ei olisi tehnyt ohareita kesken leikin. Yöunet ovat aina olleet hirveän tärkeitä minulle ja olen jo alkanut vähentämään kahvinjuontia säästääkseni ne.

• Anonyymi

Toivon, että saisi elää rauhassa. Että kaikki saisivat.

• Anonyymi

Ei minun mitää tarttenu pelata, riitti että ihmiset oli sitä ittiään ns

• Hoikka, antautuvainen ja tottelevainen teinikaunotar, leikkikaveriksi.

• Anonyymi

Jatkuisi tämä sama vaan.

• Anonyymi

Your sad a** harrashment or what stalker?

• Anonyymi

Että oivaltaisin entistä syvemmin elämän tarkoituksen/oppikoulut/ ja viisastuisin. En jäisi jumittamaan tämän virtuaalielämän kahleisiin vaan nousisin muihin sfääreihin. Jos tuon hokaisin niin kiitos!🙏🤷‍♀️

• Anonyymi

Mutta olen etana oppimaan. Jos luoja suo minulle uuden elämän/lottovoiton oppiakseni. Tahtoisin syntyä todella henkiseen perheeseen. En mihkään lahko sellaiseen,vaan senkin kaiken yli ymmärtävään. Todelliseen henkiseen viisauteen.🤷‍♀️

• Anonyymi

Etten olisi tämän maailman minulle luokittelevien oppien orja vaan uskaltaisi kuunnella sydämmeni ääntä. Mennä omaa polkua ja pitää siitä kiinni järkähtämättä. Palvella jotain paljon suurempaa kuin mitä tämä maailma parhaimmillaankaan pystyy tarjoamaan.🤷‍♀️

• Anonyymi

Noo ehkä nämä jatkostoorit tulee vuonna papu,tai sitten ei tule. 🤷‍♀️

• Anonyymi

Tyttären kanssa juuri jutskasin tuossa, tuli puheeksi sitten tämä ihmisen ymmärryskyky, tokaisin siihen että ihmisen käsityskyky ja kyky nähdä on niin rajallinen ettei oikeastaan ole edes mahdollista nähdä mitään suurempaa kokonaisuutta tai sen syntysyitä mitenkään.
        Hiekkajyväsiä rantahietikolla, mitenkäs semmoinen valtameriä ymmärtäisi. Tuskin edes ajan kanssa.
        Kehittämisen ja kehittymisen varaa löytyy meistä kaikista, oikeastaan jonkinlaisen balanssin löytyminen on jo aika iso juttu...ainakin omalla mittapuullani 🙂

• Anonyymi

Siihen on vain yksi ja ainoa oikea vastaus. Haluan elämääni ikäiseni vanhemman miehen ystäväksi minulle vanhemmalle naiselle. Se tulee olemaan haaveeni niin kauan kunnes löydän hänet.

• Anonyymi

Olet aika lailla vakuuttunut asiasta.

• Anonyymi

Kuinka vanha?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka vanha?

Ikäluokka molemmilla noin 60 vuotta.

• Anonyymi

Pitäisi ymmärtää kaikenlaisia sieluja omissa oppisfääreissään .eikä tuomita . Pitäisi katsoa heitä rakkaudella.. en vielä siihen kykene. Mutta tahto on luja.sen voin sanoa🤷‍♀️

• Anonyymi

Kyllä sinä vielä opit ymmärtämään pornopetejä kun lujasti yrität.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä vielä opit ymmärtämään pornopetejä kun lujasti yrität.

Toivon niin😄🙏🤷‍♀️

• Anonyymi

Täällä ei saa sanoa mielipiteitään. Kukakohan näitäkin ohjailee? Jos et hae parisuhdetta tai seksiä nii n näillä palsoilla olet ounou.🤷‍♀️

• Anonyymi

Viestit poistetaan.

• Anonyymi

Ääh, liian abstraktia ajatusta. Pelkään sanoa mitään ääneen ja tänne ei kannata.

• Anonyymi

Nyr äkkisiltään tuli mieleen, että tekisi mieli käydä ostamassa viinipullo ja vetää pää täyteen 🍷. Olen nainen, miten moralisoitte minua tästä? 😀

• Anonyymi

Ihan paska idea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan paska idea.

Sinun mielestä, ei paljon liikuta minua.

• Anonyymi

No kippis ja kulaus😄🤷‍♀️

• Anonyymi

Vanhan aikaisia käsityksiä jos kuvitellaan että naista moralisoitaisiin tuosta sen enempää kuin miestäkään.

• Anonyymi

"Valkoinen paita sopii huonosti yhteen punaviinin kanssa"
        Lao Tse Lukka 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Valkoinen paita sopii huonosti yhteen punaviinin kanssa"
        Lao Tse Lukka 🙂

Voin suositella vanis oxy actionia lämpimästi 💕🤭

• Siis eniten toivon, että tämän hetkiset suunnitelmat onnistuisivat ja näin ollen pääsisin valtavasta stressistä..

• Anonyymi

Mikä sinua stressaa niin valtavasti?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinua stressaa niin valtavasti?

Semmoiset asiat mitkä ei ole ns omissa käsissä.

• Anonyymi

Kuolema

• Anonyymi

Kuolema on uusi syntymä. Samat hahaasteet vastassa. Niitä ei voi pyörtää,ne on kohdattava. Joko nyt tai loputtomiin hetkellisillä kuolemilla pakoillen.🤷‍♀️

• Anonyymi

Olisin joku muu, sitä toivoin jo lapsena

• Anonyymi

Olitkin joku muu ,olet ollut jo triljoonia kertoja. Mutta nyt olet just sinä. Ihana kallisarvoinen sinä. Sen kun hokaisit,niin ei tarviisi moisia toivoa.🤷‍♀️

• Anonyymi

Tärkein asia on se että saisin tehdä itselle mieluista työtä ja toiseksi tärkein asia on se, että löytäisin ikäiseni miehen ja saisin hänestä uuden ytstävän itselleni!

• Anonyymi

Miksei nuorempi käy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei nuorempi käy?

En halua itseäni paljon nuorempaa ystävää ja siihen on monta syytä. Kun molemmat ovat suunnilleen samanikäisiä heillä on enemmän samanlaisia kokemuksia elämästä kuin hyvin eri ikäisillä. Siihen vaikuttaa se kaikki mitä vuosikymmenien aikana on tapahtunut. Haluan että jossain vaiheessa asuisimme yhdessä kun ikää tulee lisää. Samanikäiset ymmärtävät mielestäni paremmin toisiaan kuin eri ikäiset. Halaaminen on minulle tärkeää ja pidän halattavina vain ikäisiäni vanhempia miehiä. Sen lisäksi viimeisen viiden vuoden aikana on tapahtunut paljon sellaista mihin liittyy nuorempi henkilö ja niiden vuosien kokemukset eivät ole olleet hyviä ja se on varmistanut monin kertaisesti sen, etten todellakaan halua ystäväksi ketään sellaista, joka on minua hvyin paljon nuorempi! Menetin itselleni jotain sellaista mistä olin aina haaveillut, pysyvän hyvän työpaikan ja sen työpaikan työkaverit. Toinen heistä valitettavasti menehty vaikeaan sairauteen tämän vuoden keväällä, enkä enää koskaan voi nähdä häntä! Minulal oli omat suunnitelmat tulevaisuuteen jo yli kymmenen vuotta sitten, mutta ne minä menetin, koska aloitettiin sellainen, mikä on saanut vain paljon pahaa aikaan!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Multa on tulossa helvetisti lisää hyvää shittiä Kuhan valmistuu... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Multa on tulossa helvetisti lisää hyvää shittiä Kuhan valmistuu... :)

Kaunista, sielukasta. Kiitos . Tämä parantaa maailmaa👍🙏🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunista, sielukasta. Kiitos . Tämä parantaa maailmaa👍🙏🤷‍♀️

<3

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Kiitos että laitoit tänne ton linkin ❤

Kuuntelen,
        erittäin mielelläni...

Jotain niin täydellistä.
        Rauhoittavaa.

Jotain mihin ei löydy ees sanoja kuvailemaan
        sitä mitä saaneet tuntemaan noi aiemmat,
        sitä oloa ei saa aikaan kovinkaan moni biisi.

En ollut huomannutkaan että oli uutta tullut. ❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos että laitoit tänne ton linkin ❤

Kuuntelen,
        erittäin mielelläni...

Jotain niin täydellistä.
        Rauhoittavaa.

Jotain mihin ei löydy ees sanoja kuvailemaan
        sitä mitä saaneet tuntemaan noi aiemmat,
        sitä oloa ei saa aikaan kovinkaan moni biisi.

En ollut huomannutkaan että oli uutta tullut. ❤

Hyvää yötä... :)

https://www.youtube.com/watch?v=icANKlGJ7nA

• Hyvää on.

Miks kuva on suomen linnasta?

Mulla aina näitä epäolennaisia.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä... :)

https://www.youtube.com/watch?v=icANKlGJ7nA

Tähän aikaan sanot hyvää yötä jo...
        Oiskin joskus hyvä yö... ):

Mutta hyvää yötä sulle sinne johkin,
        minne lienee (:

Kiitos biisistä ❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän aikaan sanot hyvää yötä jo...
        Oiskin joskus hyvä yö... ):

Mutta hyvää yötä sulle sinne johkin,
        minne lienee (:

Kiitos biisistä ❤

Yö on aina hyvä kun saa hyvät yöunet. Tänään pääsen nauttimaan sellaisista vasta nyt.

Samael oli pitkään työttömänä, mutta tänään sille tulikin vähän hommia. Mut paskaako siitä. Hommat tuli hoidettua ja epäilys ihmisten mieliin kylvettyä. Juuri niin kuin Samaelilta odotetaankin. Lopulta ei tarvitse kuin seurata sivusta how they still fuck it all up. People can't help themselves. They always fuck everything up.

https://www.youtube.com/watch?v=BURM7l6_pvg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yö on aina hyvä kun saa hyvät yöunet. Tänään pääsen nauttimaan sellaisista vasta nyt.

Samael oli pitkään työttömänä, mutta tänään sille tulikin vähän hommia. Mut paskaako siitä. Hommat tuli hoidettua ja epäilys ihmisten mieliin kylvettyä. Juuri niin kuin Samaelilta odotetaankin. Lopulta ei tarvitse kuin seurata sivusta how they still fuck it all up. People can't help themselves. They always fuck everything up.

https://www.youtube.com/watch?v=BURM7l6_pvg

Tää sun kommenttis tuli hyvään aikaan.

Voisin oikestaan jopa koittaa millainen yö,
        tai siis uni tulis nyt.
        Voisin laittaa soimaan jotain täydellistä
        ja rauhoittavaa kitaran soittoa... ❤

Hyvää yötä siis sulle sinne.
        Toivotaan että unet olis hyvät ja mukavat
        siellä ja täällä. 🤗💤

• Anonyymi

Taivaallisen kaunista♥️🤷‍♀️

• Anonyymi

Saisi työpaikan

• Suosittelen aarporaajaksi. Mä ainakin uskon, että naiset sisimmässään kaipaa sellasta kunnon miestä. Joka työssään painaa isolla poralla. Esittävät vaan ettei duunari kelpais.

• Anonyymi

Erikoisoastolle vastauksen pitää olla oikea. Niin olen asian nähnyt j tulkinnut.

• Mutta mistä sitä itsekuria lötyis. Meillä menee kirjasto pariks viikkoo kiinni. Lainasin kauheen kasan kirjoja, mutta en saa luettua. Siinä on suomen teollisuudesta, koulupolitiikasta ja koulukodeista.

• Anonyymi

Jos et löydä itsekuria itsestäsi, et löydä sitä kyllä mistään muualtakaan.

• Anonyymi

Parasta olisi jos voisi olla rehellinen itselleen ja toisille.

• Anonyymi

Niinpä se olisi toivottavaa ihan jokaiselta ihmiseltä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä se olisi toivottavaa ihan jokaiselta ihmiseltä!

On tutkittu, että ihmiset valehtelevat ylipäätään paljon. On hyvin paljon asioita, joissa totuuden puhuminen ei kannata. Ns. valkoiset valheet ovat ihmisten arkipäivää.
        Tästä teemasta tulee mieleen parikin elokuvaa Liar Liar ja toinen, jonka nimeä en muista. Siinä henkilöt elivät maailmassa, jossa jokainen puhui vain ”totta” eli todelliset ajatuksensa ääneen. Ei ollut kivaa katsottavaa tai kuultavaa 😀

Mutta noin päällisin puolin olisi kai toivottavaa pysyä totuudessa ainakin isoissa asioissa, kuten rakkaudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tutkittu, että ihmiset valehtelevat ylipäätään paljon. On hyvin paljon asioita, joissa totuuden puhuminen ei kannata. Ns. valkoiset valheet ovat ihmisten arkipäivää.
        Tästä teemasta tulee mieleen parikin elokuvaa Liar Liar ja toinen, jonka nimeä en muista. Siinä henkilöt elivät maailmassa, jossa jokainen puhui vain ”totta” eli todelliset ajatuksensa ääneen. Ei ollut kivaa katsottavaa tai kuultavaa 😀

Mutta noin päällisin puolin olisi kai toivottavaa pysyä totuudessa ainakin isoissa asioissa, kuten rakkaudessa.

Rakkaudessa ihminen voi helposti valehdella itselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaudessa ihminen voi helposti valehdella itselleen.

Voi sitä yrittää valehdella, mutta sisimmässään jokainen kohtaa totuuden. Missä ajatukset, siellä sydän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sitä yrittää valehdella, mutta sisimmässään jokainen kohtaa totuuden. Missä ajatukset, siellä sydän.

Voi kysyä, onko totuutta olemassa, ellei ihminen elä sitä? Vaikka sisimmässä kuinka ajattelisi, on todellisuus se mitä tapahtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kysyä, onko totuutta olemassa, ellei ihminen elä sitä? Vaikka sisimmässä kuinka ajattelisi, on todellisuus se mitä tapahtuu.

Tietysti totuuksia on monenlaisia...
        Rakkaudessa totta voi olla se, mitä tuntee sisällään. Sen voi itselleen myöntää. Rakkauden vieminen toiminnan tasolle on yksi todellisuus, joka yleisimmin mahdollistaa vastavuoroisuuden kokemuksen. Kaikki ei vie tunteita toiminnan tasolle. Eli se, mikä on totta toiselle, ei tule todeksi toiselle.

Pako todellisuudesta mielikuvitukseen ja haaveiluun on yksi totuus. Todellinen elämä vastuineen on toinen todellisuus. Erilaisten todellisuuksien olemassaolo ei välttämättä ole kaikille ongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti totuuksia on monenlaisia...
        Rakkaudessa totta voi olla se, mitä tuntee sisällään. Sen voi itselleen myöntää. Rakkauden vieminen toiminnan tasolle on yksi todellisuus, joka yleisimmin mahdollistaa vastavuoroisuuden kokemuksen. Kaikki ei vie tunteita toiminnan tasolle. Eli se, mikä on totta toiselle, ei tule todeksi toiselle.

Pako todellisuudesta mielikuvitukseen ja haaveiluun on yksi totuus. Todellinen elämä vastuineen on toinen todellisuus. Erilaisten todellisuuksien olemassaolo ei välttämättä ole kaikille ongelma.

Totuuksia on vain yhdenlaista, se mitä on. Kuten rakkautta, on tai ei ole. Muu on harhaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuuksia on vain yhdenlaista, se mitä on. Kuten rakkautta, on tai ei ole. Muu on harhaa.

Kyllä, mutta on yksipuolista rakkautta ja vastavuoroista rakkautta. Sitten on tunteita, joista ei tiedä kuin yksin hän, joka tuntee. Väitätkö, ettei rakkaus ole totta kaikissa näissä tapauksissa?

• Anonyymi

Että saisi elää terveenä, maha täynnä ja hyvillä yöunilla.
      Haaveeksi jää...

• Anonyymi

Onko sitä toivoton, jos ei toivo.
      Elän elämää niin kuin tähän asti ja iloitsen ja siedän, mitä tulee.
      Inhaa realismia?
      Vilma

• Anonyymi

Voittaisi lotossa vaikka... Pakkaisin heti meidän kimpsut ja muutettaisiin jonnekin kauas keskelle jotakin kaunista missä
      Vaarat ei vaani .....Jokaisen nurkan takana

• Anonyymi

Että voittaisin lotossa ja .. enempää en taida kertoa

• Miljoonia tilille. Sitten voisi elää vapaana taivaan lintuna. Tai sitten vaan haihtua savuna ilmaan. Muuta on turhaa toivoa.

• Anonyymi

Terveys on tärkein.

• Anonyymi

Itse toivon kuolemaa mitä nopeammin niin sitä parempi tosin aina voi asiaa nopeuttaa hyvinkin paljon kun niin haluaa.

Terveisin: 50 vuotias

• Se myös, että pääsis pitää sen näyttelyn. Viimeks pidin 2018. Nyt näyttäs menee keväälle 2026, että oonko sillon enää elossa?

• Anonyymi

Työpaikan saaminen ja kumppanin löytyminen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      8481
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      79
      6482
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      152
      4963
    4. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      4918
    5. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      147
      3822
    6. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      82
      3617
    7. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3593
    8. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      270
      3563
    9. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      3259
    10. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    Aihe