Taitavat olla jo nukkumassa. Minäkin nukuin, mutta heräsin enkä meinaa saada enää unta, mutta yritän.
Kaikki muut palstalaiset
23
281
Vastaukset
Sama vika.
Yritä vaan.
Voi kun itekin sais unta...
Öitä sulle ja kauniita kivoja unia 🙃🤗🥰
♥️- Anonyymi
Huomenta. Sain vielä unen päästä kiinni 🙂
- Anonyymi
Näin ihanaa unta yhdestä vanhemmasta porilaisesta nausesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irmasta vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi ei ollu mun kommentti, en nähnyt unta kenestäkään porilaisesta.
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta. Sain vielä unen päästä kiinni 🙂
Päivää.
Kiva että sait unta vielä. 🙂
- Anonyymi
Näin kuumeunia, yhtä ja samaa jankuttavaa toistoa, toistoa, toistoa... Muka jokin ongelma, joka ei muka ratkea millään. Kun herää kunnolla, ei siinä asiassa ole edes mitään ongelmaa. Ärsyttävää.
Kurkku on kipeä, kurkunpääntulehdus kiristelee, nenä vuotaa ja burana pitää päänsäryn siedettävänä. Yskiminen sattuu ja joudun nieleskelemään jatkuvasti. Otin sylkykupin tyynyn viereen 🤤. Vatsahapotkin polttelee ja pitkii kurkussa ylöspäin. Ihme lentsu..
Toinen litra menossa vihreää teetä. Uni tulee aina hyvin siinä kohtaa kun täytyisi jo herätä.
xLiner- Anonyymi
Kohta menee 39° yli ☹️ En ole juuri koskaan kuumeessa, koronakin oli aikoinaan tosi lievä. Iski oikein kuumehorkka, otin buranan ja kyhjötin vartin tulikuumassa suihkussa. Helpotti palelua hiukan.
Olis saunakin tänään. Jos ole hereillä ja viluissani, käyn ottamassa lämmöt, sanoi lääketiede siihen mitä tahansa. Sauna on mulle tärkeä.
Taidan kuluttaa aikaani täällä ens yönäkin... 🥶
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta menee 39° yli ☹️ En ole juuri koskaan kuumeessa, koronakin oli aikoinaan tosi lievä. Iski oikein kuumehorkka, otin buranan ja kyhjötin vartin tulikuumassa suihkussa. Helpotti palelua hiukan.
Olis saunakin tänään. Jos ole hereillä ja viluissani, käyn ottamassa lämmöt, sanoi lääketiede siihen mitä tahansa. Sauna on mulle tärkeä.
xLinerNo huh! Mikä tauti tuo tuollainen tauti. Onko kausiflunssaa vaiko angiina? Kurkkaa kurkkuun lampun kanssa, ettei valkoisia peitteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerNo höh kun tollei kipeenä oot.
🤗😤🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerTäällä taas. Nukuin muutaman pätkän ja kuume laski. Hyvä, koska haluan mennä huomenna töihin (ja joka tapauksessa menen). Viikonloput ja loma-ajat on sairastamista varten...
Joku flunssa taitaa vaan olla. Olen ollut aina pikasairastaja, joten ehkä tänään vielä vähän kuumeilee ja huomenna voisin esittää tervettä, hengityssuojaimen kanssa varmuuden vuoksi jos sattuu ihmisiä lähistölle.
Täytyy tankata mitä vaan pystyn syömään. Eilen en saanut alas kuin nuudelisopan lientä pari lusikallista. Pelkäsin alkavani lisäksi oksentelemaan kun tuli niin hirveä olo siitäkin. Teetä ja ruisleipää juustolla, yösyöpöttelyä 😊
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerTäällä taas. Nukuin muutaman pätkän ja kuume laski. Hyvä, koska haluan mennä huomenna töihin (ja joka tapauksessa menen). Viikonloput ja loma-ajat on sairastamista varten...
Joku flunssa taitaa vaan olla. Olen ollut aina pikasairastaja, joten ehkä tänään vielä vähän kuumeilee ja huomenna voisin esittää tervettä, hengityssuojaimen kanssa varmuuden vuoksi jos sattuu ihmisiä lähistölle.
Täytyy tankata mitä vaan pystyn syömään. Eilen en saanut alas kuin nuudelisopan lientä pari lusikallista. Pelkäsin alkavani lisäksi oksentelemaan kun tuli niin hirveä olo siitäkin. Teetä ja ruisleipää juustolla, yösyöpöttelyä 😊
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerEi ole ollenkaan hyvä mennä saunaan kuumeisena. Ehdit saunaan sitten kun olet parantunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollenkaan hyvä mennä saunaan kuumeisena. Ehdit saunaan sitten kun olet parantunut.
Niinhän sitä sanotaan, mutta kyllä minä käyn. Mulle tulee siitä parempi olo. Nyt en sitten käynyt, kun oli jo niin kipeä olo ja sain nukuttua pikku pätkiä.
xLiner
Huomenta kaikille, saatiin vihdoin pohjoiseenkin lunta ja lumi tuo valoa. Loppuu se pimeässä rämpiminen. Kuinka monella on kirkasvalovalaisin käytössä? 🙂
- Anonyymi
Tämä auttaa nukahtamaan.
https://www.youtube.com/watch?v=1dp69raeXvU Vois oikeastaan mennä jo takaisin nukkumaan. Tää päivä on jo nähty.
- Anonyymi
Ota opiksi 34-vuotiaan miehen nukkumarituaalista niin nukut hyvät yöunet. 34-vuotias nukkuu Irman sekä Tyynen välissä heidän kolmen aviovuoteessa eikä 34-vuotiasta edes pieretä yhtään toisin kuin Irma taikka Tyyne.
- Anonyymi
Hyvä neuvo kiitos
- Anonyymi
Tyyne ei oo mun äiti enkä Irmankaan kanssa nuku, nukun yksin!
- Anonyymi
Mihin aikaan te yleensä menette nukkumaan?
- Anonyymi
Vaihtelevasti. Ihmisen keho tykkää siitäkin, kun sillä nukutaan. (J. Parantaista mukaillen)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763521
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t282217Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831995Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191540- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271383Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71354Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671307Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101227Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531065