Tarjoan ELÄMÄNI ENSIMMÄISTÄ UUTISTA!
Sen verran hyvä uutinen, että HALUAN TIETENKIN ITSE OLLA TOIMITTAJANA.
Jos hyvän UUTISEN ONNISTUIN IVALOSTA KIRJOITTAMAAN NIIN MINUSTA VOI TULLA VAIKKA IVALON PAPARAZZI, KOSKA MINÄ SENTÄÄN TIEDÄN KEITÄ TÄMÄN KUNNAN JULKKIKSET OVAT!
MINUN PITÄÄ HOMMATA KAMERA JOLLA VOIN KUVATA MYÖS LIUKKAITA LÄHTÖJÄ KAUPASTA.
Mulla vähän harmitti, kun ei ollut kameraa silloin kerran kaupassa. Eräs nais henkilö lähti maata viistäen juoksemaan kaupasta.
Olin vetassut päälle takin jota käytän vain kotona, koska se on minusta niin törky takki jota voi käyttää vain kotona tai metsässä.
Seisoin jonottamassa ja niin, kuin hän joka seisoi minun takana. Minä katselin, että tuttu nainen on ostoksilla ja pakkaa tavaroita sekä juttelee niitä näitä.
Nojailin tiskiin sekä katsoin häntä ja hän huomasi minut ja sieppasi ostokset ja lähti maata viistäen juoksemaan ovesta ulos...
En kyllä tiedä, että pääsikö edes ulos, koska se ovi on yleensä jo tuohon aikaan illasta lukossa.
Minulla kyllä piti pokka, mutta TOISILLA EI.
En edes ollut puhumassa hänelle mitään ja tuskin toiset edes tiesi, että me tunnetaan toisemme.
Eräät vaan tykkää TEHDÄ ITSESTÄÄN KAUPASSA IDIOOTIN JOKA LÄHTEE YHT ÄKKIÄ KESKEN LAUSEEN JUOKSEMAAN PERSE LATTIAA VIISTÄEN OSTOKSIEN KANSSA!
Sanon kyllä seuraavalla kerralla, kun näen : JUOKEPPA UUDESTAAN NIIN, KUIN SILLOIN KERRAN JUOKSIT NIIN OTAN VIDEOLLE SAMALLA!
En ole vielä päättänyt mille kaikelle lehdille
2
83
Vastaukset
- Anonyymi
Kiisi niin komiasti lattiaa pitkin, että varmaan noin 10senttiä oli MAAVARAA.
EI PASKAAN KANNATA AIKAANSA KULUTTAA EIKÄ KÄSIÄÄN SOTKEA!
HÄN ON YHDENVERTAINEN VANHUSTENHOITAJIEN KANSSA JA MINÄ EN OLE HOITAJA.- Anonyymi
Seisoin kassan toisessa päässä kiltisti ja odotin, että hän lähtee niin minä voin hoitaa omat ostokset.
Saatoin toki katsoa häntä sen näköisesti, että " INARIN KUNNAN SUOJATTI JA MITÄHÄN BISNESTÄ YÖ-VUOROSSA VEDÄT, KOSKA SINUAHAN SAA NUOLESKELLA KAIKKI!"
SAFARIN MIEHET OLIVAT IKÄNSÄ PUOLESTA SOPIVIA HÄNEN ISÄKSI JA ISTUIVAT YLEENSÄ TELLUSSA VETÄMÄSSÄ KALJAA.
MOLEMMAT OVAT ELOSSA EDELLEEN JA HE OVAT KYLLÄ SEN IKÄISIÄ JO, ETTÄ PÄÄSEVÄT KOHTA OMAN TUTUN HOITAJAN LÄMPIMÄÄN SYLIIN HOITOON.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442