Mun mielestä on. Minulla ei ole mitään turhia rajotteita, miksi en voisi juopotella sunnuntaina. Ja eikös sunnuntaina uskossa lujatkin ota ehtoollisviiniä ja mielikuvassaan ryystävät Jessen verta?
Kuitenkin jos menee vielä baariin, niin vasta-alkajat on tipahtaneet, eikä siellä näy myöskään isottelevia Jonneja/Jennoja lippiksineen.
Vain kaavoihin kangistuneet pellet eivät hyväksy sunnuntaikänniä.
>simiti<
Kenen mielestä sunnuntai on paras juomispäivä?
5
123
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoholistin tunnistaa varmimmin siitä selityksen määrästä, mitä juomisen ainainen perustelu vaatii.
- Anonyymi
Taitaa se näkyä usein myös naamasta, ainakin jos alkoholismia on sairastettu jo pidempään. Vähän niin kuin pidempään narkanneiden piirteet alkaa muuttua.
- Anonyymi
Lestojen ja muiden hihhulien sisäsiittoisuus näkyy myös. Uskon hurmasaan panee omia lapsiaan.
https://yle.fi/a/3-5555164
>simiti<
- Anonyymi
Alkoholistit pyrkivät aina keksimään mieleisiään perusteluja juomiselleen. Alkoholin poisjättäminen on tietysti sinunkin tapauksessa se paras teko.
- Anonyymi
Kuule lapsukainen. Ei minun tarvitse keksiä. Olet täysi pelle etkä ole ollut niin vakavassa onnettomuudessa, että lekuritkin ihmettelivät miten jäin henkiin.
Mua ei kiinosta nuo pelleuskisten joutavat puheet. Juon, juon minä poika juon. Tykkään olla kännissä.
Mene sinä junttikoijari sinne suviseuroihin panemaan lapsia.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112292- 1021385
- 1701207
- 531165
- 691115
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49859
- 115783
- 67776