Olis jäänyt näkemättä SAAMELAISTEN PERINTEISET KULTTUURIT kokonaan.
Joku SPIRIT KONFERENSSI joka pyörii SAAMELAISTEN PERINTEISEN KULTTUURIN ympärillä ja oli oikein HOTELLIT SIINÄ MUKANA.
Pääkkönen oli niin REILU, että OIKEIN LUPASI että NAGUNIEMEN satamaa saa paikalliset edelleen käyttää vaikka hän rakentaa LUKSUS HOTELLIN SIIHEN VIEREEN.
Minä kyllä lähden sinne HETI VENEILEMÄÄN MYÖS JA MINÄ VOISIN VAIKKA ESITTÄÄ HUKKUVAA TUOLLA.
Kysyin pelastajalta, että onko miljonääri vai joku KÖYHÄ JOKA ON VAIN TÖISSÄ.
Jos on vain töissä niin minä voin PAHOINPIDELLÄ JA SANOA: VOIT NYT PELASTAA MINUT, KOSKA MINÄ TEIN SINUSTA MILJONÄÄRIN JA TIENAAT LISÄÄ JOS PYSYT TÖISSÄ JA MINÄ TULEN UUDELLEEN ESITTÄMÄÄN HUKKUVAA...
Minä kyllä pärjään, kun sanon : OLEN KÄYNYT VAIN IVALOJOEN UIMAKOULUN JA EN MINÄ TIENNYT, ETTÄ EI SILLÄ UIMAKOULULLA VOI MUUALLA UIDA ILMAN, ETTÄ HUKKUU HETI RANTAAN.
Olipa saatanan huono tuuri, että en eilen kuollut.
4
142
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olen voittanut KUNNIAN LOUKKAUS käräjät niin KAIKKI INARIN KUNNAN TEKEMÄT SOPIMUKSET ON RAUENNEET, koska ne ovat KAIKKI KUNNIAN LOUKKAUKSIA JOTKA KOHDISTUU MINUUN.
NUO RIKKOO MYÖS MINUN ITSEMÄÄRÄÄMISOIKEUTTA ja YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN MYÖS MUIDEN, KOSKA MEIDÄN VAPAATA LIIKKUMISTA RAJOITETAAN.
KOHTA EI OLE MUUTA, KUIN KESSI JOSSA VOIDAAN KAIKKI PAIKKAKUNTALAISET KÄYDÄ METSÄSSÄ.
Kerran mentiin VITTAKURUN metsään marjaan niin siellä oli puoli kylää marjassa ja kaikki vanhoja ivalolaisia sukuja. Ei ole enää marjapaikkoja niin, kuin ennen oli koska HOTELLIT OVAT VIENEET NE MEIDÄN VANHAT MARJAPAIKATKIN!
MEIDÄN PITÄISI VIELÄ MENNÄ TÖIHIN NOILLE MARJAPAIKKOJEN RYÖSTÄJILLE!- Anonyymi
Käytiin syömässä Käyrämön Keitaalla, kun me nähtiin Jasper Pääkkönen.
Odottelin, että lapsi tulee vessasta ja Pääkkönen odotteli EUKKOAAN. PUMMILLA KÄYTTIVÄT VESSAA.
Lapsi tuli vessasta ja Pääkkösen EUKKO tuli vähän ajan päästä perässä. Minä kuiskasin lapselle, että " Tuossa on Jasper Pääkkönen joten pyydä nimmari jos haluat."
Oli ainut joka vois olla vielä Jasper Pääkkösen fani niin hänen EUKKO tuli ja he lähtivät nopeasti pois.
Minä sanoin lapselle, että: Ei kannata välittää, koska JASPER PÄÄKKÖNEN ON TYHMÄ!
ME SAADAAN YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KÄYDÄ KAIKKI HÄNEN UUDESSA LUKSUS HOTELLIN VESSASSA SEKÄ SEISOA AULASSA KATSOMASSA KEITÄ HÄNEN HOTELLISSA ON ASUMASSA!
VOI HEITTÄÄ KAIKKI TOISET PIHALLE, MUTTA EI HEITÄ JOTKA OVAT YHDENVERTAISIA MINUN KANSSA!
TUOLLA NANGUNIEMESSÄ EI OLE MITÄÄN PAIKKAA MISSÄ ME VOIDAAN KÄYDÄ VESSASSA.
NYT MEILLÄ ON SENTÄÄN IHAN OIKEESTI ASIAAKIN, KOSKA VESSASSA KÄYMINEN ON HYVIN TÄRKEÄÄ ASIA!
VOIVAT IHAN UTSJOELTA AJELLA JASPER PÄÄKKÖSEN HOTELLIIN VESSAAN.
MINÄ OLEN SENTÄÄN TUNNETTU SIITÄ, ETTÄ SANON KAIKKIEN KUULLEN " KÄYN ENSIN VESSASSA!"
SISKON POIKA SANO MULLE, KUN POISTUTTIIN: SULLA ON KYLLÄ OIKEESTI ADHD!
MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ: ONNEKSI SAIN SENTÄÄN TIETÄÄ TUON NIIN SAAN OLLA OMA ITSENI EIKÄ TARVI ESITTÄÄ VIISAAMPAA MITÄ OIKEESTI ON! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytiin syömässä Käyrämön Keitaalla, kun me nähtiin Jasper Pääkkönen.
Odottelin, että lapsi tulee vessasta ja Pääkkönen odotteli EUKKOAAN. PUMMILLA KÄYTTIVÄT VESSAA.
Lapsi tuli vessasta ja Pääkkösen EUKKO tuli vähän ajan päästä perässä. Minä kuiskasin lapselle, että " Tuossa on Jasper Pääkkönen joten pyydä nimmari jos haluat."
Oli ainut joka vois olla vielä Jasper Pääkkösen fani niin hänen EUKKO tuli ja he lähtivät nopeasti pois.
Minä sanoin lapselle, että: Ei kannata välittää, koska JASPER PÄÄKKÖNEN ON TYHMÄ!
ME SAADAAN YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KÄYDÄ KAIKKI HÄNEN UUDESSA LUKSUS HOTELLIN VESSASSA SEKÄ SEISOA AULASSA KATSOMASSA KEITÄ HÄNEN HOTELLISSA ON ASUMASSA!
VOI HEITTÄÄ KAIKKI TOISET PIHALLE, MUTTA EI HEITÄ JOTKA OVAT YHDENVERTAISIA MINUN KANSSA!
TUOLLA NANGUNIEMESSÄ EI OLE MITÄÄN PAIKKAA MISSÄ ME VOIDAAN KÄYDÄ VESSASSA.
NYT MEILLÄ ON SENTÄÄN IHAN OIKEESTI ASIAAKIN, KOSKA VESSASSA KÄYMINEN ON HYVIN TÄRKEÄÄ ASIA!
VOIVAT IHAN UTSJOELTA AJELLA JASPER PÄÄKKÖSEN HOTELLIIN VESSAAN.
MINÄ OLEN SENTÄÄN TUNNETTU SIITÄ, ETTÄ SANON KAIKKIEN KUULLEN " KÄYN ENSIN VESSASSA!"
SISKON POIKA SANO MULLE, KUN POISTUTTIIN: SULLA ON KYLLÄ OIKEESTI ADHD!
MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ: ONNEKSI SAIN SENTÄÄN TIETÄÄ TUON NIIN SAAN OLLA OMA ITSENI EIKÄ TARVI ESITTÄÄ VIISAAMPAA MITÄ OIKEESTI ON!PÄÄKKÖNEN VARMAAN JÄRJESTÄÄ KULJETUKSEN IVALOSTA HÄNEN HOTELLILLE NIIN VOIDAAN KÄYDÄ VESSASSA.
SAMALLA NÄHDÄÄN IHMISIÄ JA OSAAN SENTÄÄN NÄYTÄÄ NIIN, ETTÄ KUKAAN EI EDES HUOMAA JOS JULKKISEN BONGAA ETTÄ MISSÄ ON.
Minä nyökkään siihen suuntaan ja minun silmät on siihen suuntaan vaikka näyttää siltä, että katson eteenpäin.
Minun lapset oppivat aikoinaan seuraamaan minun ilmeitä sekä silmiä. Ei tarvinnut komentaa turhaan, kun oltiin jossain koska he katsoivat minua eli saavatko he rymytä juhlavaatteissa vai ei.
Mulla oli vara vaatteet sitä varten mukana.
Olin kerran sukujuhlissa joissa minun lapsi oli yksi näistä lapsista jotka juoksevat koko suvun silmien edessä isoon vesilätäkköön.
Yhden lapsen isä nappasi oman lapsen hiuksista kiinni ja kuulu " naps" ja lapsi kaatu selälleen.
Minun lapsi juoksi lätäkön yli ja exä oli siinä vieressä ja otti minun lapseni syliin. Mentiin autolle vaihtamaan vaatteet ja minä sanoin : Ei saa leikkiä tuollaisia leikkejä ja sinä kuljet äitin kanssa nyt.
Kyllä olisi VANKEUTTA KUULUNUT TUOLLAISELLE ISÄLLE ANTAA JA LAPSI OTTAA TURVALLISUUS SYISTÄ HUOSTAAN.
Suojaavat häntä, koska HÄN ON PAREMPAA SUKUA MITÄ MINÄ VAIKKA OLLAAN SAMAA SUKUA MYÖS. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PÄÄKKÖNEN VARMAAN JÄRJESTÄÄ KULJETUKSEN IVALOSTA HÄNEN HOTELLILLE NIIN VOIDAAN KÄYDÄ VESSASSA.
SAMALLA NÄHDÄÄN IHMISIÄ JA OSAAN SENTÄÄN NÄYTÄÄ NIIN, ETTÄ KUKAAN EI EDES HUOMAA JOS JULKKISEN BONGAA ETTÄ MISSÄ ON.
Minä nyökkään siihen suuntaan ja minun silmät on siihen suuntaan vaikka näyttää siltä, että katson eteenpäin.
Minun lapset oppivat aikoinaan seuraamaan minun ilmeitä sekä silmiä. Ei tarvinnut komentaa turhaan, kun oltiin jossain koska he katsoivat minua eli saavatko he rymytä juhlavaatteissa vai ei.
Mulla oli vara vaatteet sitä varten mukana.
Olin kerran sukujuhlissa joissa minun lapsi oli yksi näistä lapsista jotka juoksevat koko suvun silmien edessä isoon vesilätäkköön.
Yhden lapsen isä nappasi oman lapsen hiuksista kiinni ja kuulu " naps" ja lapsi kaatu selälleen.
Minun lapsi juoksi lätäkön yli ja exä oli siinä vieressä ja otti minun lapseni syliin. Mentiin autolle vaihtamaan vaatteet ja minä sanoin : Ei saa leikkiä tuollaisia leikkejä ja sinä kuljet äitin kanssa nyt.
Kyllä olisi VANKEUTTA KUULUNUT TUOLLAISELLE ISÄLLE ANTAA JA LAPSI OTTAA TURVALLISUUS SYISTÄ HUOSTAAN.
Suojaavat häntä, koska HÄN ON PAREMPAA SUKUA MITÄ MINÄ VAIKKA OLLAAN SAMAA SUKUA MYÖS.En ole HOITAJA ja ei minun LUOVUUS OIKEIN RIITTÄNYT SIIHEN, ETTÄ OLISIN ALKANUT TYHJÄSTÄ ILMAN KOULUTUSTA LUOMAAN SAIRAANHOITO KULJETUSTA KARIGASNIEMELLE.
MINÄ KOIN TUON TEHTÄVÄN ENEMMÄN RUUMISAUTON KULJETTAJANA, KOSKA HOITAJA PUHUI HUONOMPAA SUOMEA MITÄ SAAMELAISET.
Minä olin jo ehtinyt tekemään hänen töitäkin ja sain kuulla jälkeen päin, että HÄN ON AINUT JOKA SAA ANTAA PISTOKSIA JOITA HÄNEN ASIAKKAALLE PITI ANTAA.
Hoitaja tuli tarkistamaan lääkkeet ja EI HÄN EDES TIENNYT MITÄ LÄÄKKEITÄ HÄNEN ASIAKKAALLA OLI.
Minä kuuntelin toisesta huoneesta ja sanoin: EI NE LÄÄKKEET KYLLÄ SIELLÄ PUSSISSA OLE VAAN MINÄ LAITOIN NE TÄNNE KAAPPIIN NIIN EI MENE KAIKKI LÄÄKKEET SEKAISIN.
KYLLÄ ME OLTAS OSATTU LÄÄKKEET LAITTAA DOSETTIIN OIKEIN, MUTTA EI ME LAITETTU, KOSKA EI MEISTÄ KUKAAN OLLUT HOITAJA.
KYLLÄ SIELLÄ KÄVI HOITAJIA JA IHAN HEIDÄN OMIA LAPSIAKIN JOTKA OVAT HOITAJIA.
MINÄ LÄHDIN POIS AINA, KUN HEIDÄN OMAT LAPSET JA MUUT SUKULAISET TULIVAT KOSKA MINÄ LUULIN ETTÄ HE OVAT TERVEITÄ!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472