Ei riitä, että olen vammapää. Laskin huvikseen, että minulla menee noin 10Kg perunaa kuukaudessa ja en todellakaan syö joka päivä ruokaa, missä on perunaa.
Mutta toisaalta, onhan peruna terveellistä, kunhan syö kuorineen. Tokihan se pitää pestä juuresharjalla hyvin. Perunan enimmät vitamiinit sijaitsevat heti kuoren alla, jolloin kuoriminen jättää jäljelle vain hiilaripommin ilman ravinteita.
Mutta ensi kuussa! Voi sitä sikailua ja mässäilyä! Hieman rajoitan ja laatikoita hommaan kohtuullisesti ja kinkun korvaan 3Kg:n murekkeella jossa seassa sieniä. (Suippumadonlakkia) 😁
-Sieni ei vahingoita ihmiskehoa vaan sieni sisältää psykedeeliksi luokiteltavaa päihdyttävää ainetta nimeltä psilosybiini,.
Noh joo. Ihan purkki herkkusieniä laitan. Mutta sekin vain, koska en kesällä löytänyt taikasieniä.
Mitäs suunitelmia teillä ensi kuulle? Lahjoja ja sukulaisjuttuja ei nyt tähän oteta huomioon, vaan suunitelmat koskien itseänne.
>simiti<
Olen perunapää!
14
125
Vastaukset
- Anonyymi
Sähän olet kohta tohtoris mijäs
- Anonyymi
Tuhat rautaa tulessa eri projekteja 🔥. Tälleen sunnuntaiksi mulle aina kasautuu kaikenlaiset hommat. Hammasvälien rapsuttelu on eräs jokasunnuntainen rutiinini. Seuraavaksi kypsennän jauhelihan, sekin on projekti. Nukkuminenkin on projekti 😄. Madonlakki olisi terveellisempi vaihtoehto kuin käyttämäni epävirallinen nikki. Pitäisikö joskus kokeilla? Avautuisi uusia ulottuvuuksia. Yöllä tuli muinaiset avaruusoliot tv:stä. Siinä sanottiin että ayahuascan sisältämä DMT saattaa olla interdimensionaalinen portaali henkimaailmaan. Teoreettisesti eri dimensioita voisi olla yhteensä 11. En tiedä miksi juuri 11. - 🍄.
- Anonyymi
Kivut alkaa olla sen mukasia kohta et, mä pääsen varmaan sitten kohta koittamaan👌olis aika mielenkiintoista. Voisin sitten tulla teille kertomaan mitä siellä tapahtuu noin niiku oikeesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivut alkaa olla sen mukasia kohta et, mä pääsen varmaan sitten kohta koittamaan👌olis aika mielenkiintoista. Voisin sitten tulla teille kertomaan mitä siellä tapahtuu noin niiku oikeesti.
Tarkoitatko sitä minkälaisia kokemuksia voisit kokea tripin aikana? Se kannattaa kuvata jollakin kameralla jotta pystyy jälkeenpäin analysoimaan niitä omia tuntemuksiaan. DMT taitaa olla tehokkain masennuksen hoitokeino. En halua ylistää huumeidenkäyttöä tässä yhteydessä vaan painotan niiden lääketieteellistä hyötyä. Lisäksi koko tämä todellisuutemme on nykytieteen mukaan sähkömagneettista joten ymmärrän sähköshokkien hoitopotentiaalin silleen ajatuksen tasolla. - 🍄.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko sitä minkälaisia kokemuksia voisit kokea tripin aikana? Se kannattaa kuvata jollakin kameralla jotta pystyy jälkeenpäin analysoimaan niitä omia tuntemuksiaan. DMT taitaa olla tehokkain masennuksen hoitokeino. En halua ylistää huumeidenkäyttöä tässä yhteydessä vaan painotan niiden lääketieteellistä hyötyä. Lisäksi koko tämä todellisuutemme on nykytieteen mukaan sähkömagneettista joten ymmärrän sähköshokkien hoitopotentiaalin silleen ajatuksen tasolla. - 🍄.
Itselle tulee lopulta vain opioidit käyttöön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa lukea mitä sodankylässä harjoitellaan. Kolmiokunnan muut osat ruotsissa ja norjassa
Noin niiku 5G tasolla ja ihmisten aivoilla. Ollaan kohta historiaa
Entäs jos keittää ensin ja kuorii sitten. En mä oikein kuorinesna osaa syödä. Ei mulla oo sellasta harjaakaan.
- Anonyymi
Ei se perunaharja paljoo maksa. On kai niitä ihan tavallises ruokakaupas. Oon kans miettiny et vatsahapothan ne madot pitäs tappaa. Mutta multa on ihmiselle myrkkyä pitkäs saatos.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se perunaharja paljoo maksa. On kai niitä ihan tavallises ruokakaupas. Oon kans miettiny et vatsahapothan ne madot pitäs tappaa. Mutta multa on ihmiselle myrkkyä pitkäs saatos.
Eihän se maksakaan, mutta en mä sitä muista ostaa. Samaten paistipannu pitää ostaa. Kun se vanha on teflonia ja myrkyttää mua, mutta en vaan muista. Leipä tai maito on sellasta, ettei koskaan unohdu, ne kun on päivittäistä. Mutta sitten taas joku ruokaöljy tai kahvinsuodatin mitä harvemmin tarvii. Niin ei muista. Eikä vessapaperia.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Eihän se maksakaan, mutta en mä sitä muista ostaa. Samaten paistipannu pitää ostaa. Kun se vanha on teflonia ja myrkyttää mua, mutta en vaan muista. Leipä tai maito on sellasta, ettei koskaan unohdu, ne kun on päivittäistä. Mutta sitten taas joku ruokaöljy tai kahvinsuodatin mitä harvemmin tarvii. Niin ei muista. Eikä vessapaperia.
Heh. Kerran menin kauppaan. Kaupassa huomasin, että ostoslista jäi kotiin.
Ostin mitä muistin, eli kaljaa ja mikropizzan + Zonnikin vieroitusnikotiinipusseja.
Pari kaljaa juotuani rutistin sen kauppalapun tiukasti valtavaan, rankaisevaan nyrkkiini ja hain mitä alunperin pitikin.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi. Piti laittaa home eikä multa. Mutta saattaa sitä hometta olla mullassakin
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Itse ostin prismasta teräspaistin pannun. 30e normikoko. Ei teflonia enää missään mudossa kans
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Käytän melkein pideetä enemmän kuin vessa paperia. Kumma kun tässä maassa myydään vaan ei ekologisia ja täysin valkaistuja tuotteita. Silti kaikki on muovia ja kierrätettyä muovijätettä. Ne ruokapakkauksetkin mistä syödään🤢
Joulukuun suunitelmat.. niih.. ekan viikon olen lomalla. Käyn kai pujottelijaa tapaamassa ja ehkä Tallinnassa jos on varaa.. itseppäisyyspäivänä pikkujoulut Turussa ja joulu menee perinteisesti perheen kesken naapurissa. Laitan joulun heille.
Uusi vuosi menee myös perinteisesti perheen kesken ja välipäivät olen töissä. Siinäpä tuo joulukuu sitten olikin..
Meillä sellainen diili exän kanssa, että minä teen joulun ja hän maksaa viulut. Hän ei laita rikkaa ristiin sen eteen. Sopii minulle, sillä olen köyhä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776