Voin koittaa korjata niitä.
Jos minussa on vikoja, jonka takia olen edelleen sinkku
26
255
Vastaukset
Ainut täällä oleva joka tietää onko sussa vikoja oot sä itse...
Äläkä ihan mitä tahansa muuta itessäs jonkun toisen mieliksi.
♥️- Anonyymi
Onko tämä luomasi nettihologrammi guppe sun sielusi (jaa minkä?) hiljainen yhtiökumppani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä luomasi nettihologrammi guppe sun sielusi (jaa minkä?) hiljainen yhtiökumppani?
Kiintiö kolmen lapsen äippä hesasta
Anonyymi kirjoitti:
Kiintiö kolmen lapsen äippä hesasta
Enpäs muuten asu stadissa.
Äläpä väitä siellä kuvitelmiasi tosiasioina....
- Anonyymi
Tottakai voit, niinhän me kaikki tehdään. Paras versio itsestä on tavoite. Kuitenkin mielestäni pitää valita sellainen henkilö, joka hyväksyy sellaisena kuin on. Jos kauheasti yrittää toista muuttaa, niin ei ole hyvä asia. Sehän on loputon tie. Toista voi mielestäni ohjata mutta ei muuttaa. Muuttuminen lähtee ihmisen omasta halusta muuttua. Ei ulkopuolelta.
Sinä olet hyvä tyyppi, sinussa ei ole mitään vikaa. Olet normaali. Ehkä olet epäluuloinen vierasta kohtaan. Se on normaalia. Olet ollut hyvin taitava kanssani. Ymmärrät mielen mekanismeja. Esimerkiksi ei voi tulla tunteita ennenkuin tutustuu. Se on ihan totta. Minun tunteeni ovat mielikuvituksen tuotetta. Olet ymmärtänyt tätä paljon paremmin kuin minä. Sinä olet ykkönen, minä kakkonen.- Anonyymi
🤣😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣😂🤣
Miksi sua autuas pirjo niin muka naurattaa tämä miehen itsereflektio? Ei mee läpi oikeesti oot ihan nyyh nyyh siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sua autuas pirjo niin muka naurattaa tämä miehen itsereflektio? Ei mee läpi oikeesti oot ihan nyyh nyyh siellä
Kenen vika se on jos on ovea päin juosseen näköinen. Viimiset halpamaisuudet halpamaiselle
- Anonyymi
Palstailun vähentäminen voisi auttaa asiaa.
- Anonyymi
Ooks ite usein täällä neuvomassa? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooks ite usein täällä neuvomassa? Sivusta
En ole.
- Anonyymi
Ei onnistu korjaaminen, vikoja on aivan liikaa.
Ja itteensä ei oikein voi korjata. harvempi parturikaan itseensä leikkaa. vaikka voihan semmosen sängen ajaa. taidan seuraavalla kerralla ajaakin.
Henkinen puoli mulla kyllä korjaa koko ajan. Sellanen jatkuva prosessi, pysyy raiteillaan. Mutta niinhän ne toiset sanoo, että oisin vanha sielu. Tiedä sitten sitä.- Anonyymi
Ei ole. Sä et tiedä musta mitään. Vai puhuitko itsestäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Sä et tiedä musta mitään. Vai puhuitko itsestäsi?
Teillä ätmikategoriassa ei vikoja puutu. Yksi pahimmista on sosiaalinen kömpelyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä ätmikategoriassa ei vikoja puutu. Yksi pahimmista on sosiaalinen kömpelyys.
Mä en oo ätmi ja oon hyvin sosiaalinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo ätmi ja oon hyvin sosiaalinen!
Nolla seurustelusuhdetta kertoo muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nolla seurustelusuhdetta kertoo muuta.
Ei kerro eikä se tarkoita, etten voisi tulla seurustelemaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kerro eikä se tarkoita, etten voisi tulla seurustelemaan!
Ainoa toivosi on että Irma kantaa sut sänkyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa toivosi on että Irma kantaa sut sänkyyn.
Irma ei ole mahdollisuuteni ollenkaan, onneksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irma ei ole mahdollisuuteni ollenkaan, onneksi!
Irma tai joku toinen ätmi 🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irma tai joku toinen ätmi 🧐
Mä en oo mikään ätmi ja Irmastaki puhuminen loppuu nyt!
- Anonyymi
En vaivautus osin vikojeni takia olen se mikä olen
- Anonyymi
Minä en tee mitään saneerauksia enää tällä iällä
- Anonyymi
ei tarvii muuttuu miksikään. mä tykkään vaa enempi jos oot vähän sinnepäin. en missään nimessä halua mittään täydellistä skippaan semmoiset. :3
Kyllä, elämä menee eteenpäin, ihminen uskoo, toivoo, kärsii ja sitä myötä kehittyy. Veikkaan, että aika moni ihminen kehittyy vaikkapa yhden vuoden aikana, jos on halua kehittyä. Kokemukset ja pettymykset opettavat. 🤗
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112292- 1021385
- 1701207
- 531165
- 691115
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49859
- 115783
- 67776