Nyt olen Vihreiden puheenjohtajalle laittanut postia.

Anonyymi-ap

Toivottavasti EI TARVI HETI ALKAA RIITELEMÄÄN.
En laittanut vielä, että OLEN TURJAKE JA EI OLE MIKÄÄN SYY SYRJIÄ INARIN KUNTALAISTA VAIKKA OLENKIN SYNTYNYT IVALOSSA!!!!

Laitoin, että olen myös Petsamosta tulleita sukuja niin, kuin koltansaamelaiset mutta olen suomalainen.

Jos EIVÄT HYVÄKSY NIIN SITTEN KYLLÄ ILMOTAN, ETTÄ: OLEN TURJANMEREN MAAN TURJAKE JA KYLLÄ MINÄ SAAN TEHDÄ MUUTAKIN, KUIN ILMOITUKSIA AVILLE JA VALVIRALLE!
KYLLÄ NUO ASIAT PITÄÄ KUNNAN KOKOUKSESSA PYSTYÄ KÄSITTELEMÄÄN MINUN KANSSA!

5

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä kyllä nämä LUONNONSUOJELU ASIAT HALLITSEN JOS AINUT PERUSTE MITEN VIHREÄN PUOLUEEN JÄSENEKSI PÄÄSEE.
      TOIVOTTAVASTI EIVÄT ITSE LENNÄ PIHALLE, KOSKA MINULLA EI OLE EDES AUTOA.
      RENGAS RAHAT SIJOITIN KENKIIN, KOSKA EI TÄÄLLÄ AVOJALOIN PYSTY KÄVELEMÄÄN JA SUKKASILLEEN VOIS MUUTEN KULKEA, MUTTA NE ON MÄRÄT KUN KÄY KAUPPASSA JA JÄÄTYY JOTEN ON JO TURVALLISUUS RISKI KÄVELLÄ JÄISILLÄ SUKILLA KOTIA.
      VOI SAADA VAIKKA KUOLION JOTEN KENGÄT ON KYLLÄ TARPEELLISET.

• Anonyymi

En kyllä löytänyt, kun 5 naista jotka kuuluvat tämän kunnan vihreiden puolueeseen.

Tuo puolue kyllä muuttuu jos minä pääsen sinne, koska tuohon puolueeseen liittyy miehiä jotka eivät ole vielä missään puolueessa, mutta he ovat sellaisia joiden kanssa minä tulen toimeen.

Tuon puolueen politiikka on helppo, kun käyttää vähän päätään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä löytänyt, kun 5 naista jotka kuuluvat tämän kunnan vihreiden puolueeseen.

Tuo puolue kyllä muuttuu jos minä pääsen sinne, koska tuohon puolueeseen liittyy miehiä jotka eivät ole vielä missään puolueessa, mutta he ovat sellaisia joiden kanssa minä tulen toimeen.

Tuon puolueen politiikka on helppo, kun käyttää vähän päätään.

Hei,

Näin Inarilaisessa, että haette puolueeseen uusia jäseniä.
        Minä olisin kiinnostunut ja olen kiinnostunut lähtemään myös kunnallisvaaleihin ehdokkaaksi.

Olen syntyjäni ivalolaisia, mutta olen asunut myös muuallakin Suomessa sekä Ruotsissa että Norjassa joten elämän kokemusta sekä näkemystä löytyy laajemmin ja aina niitä voi hyödyntää, kun koti kunnan asioita ollaan edistämässä.

Olen hyvin kiinnostunut terveys ja turvallisuus asioista sekä ihmisoikeuksista ja luonnosta.
        Olen syntymästä asti saanut kasvaa monen eri kulttuurien kanssa ja metsässä ollaan käyty niin, kuin perinteisesti kaikki täällä syntyneet ovat aina käyneet.

En oikein tiedä mitä muuta voisin tähän laittaa, kuin sen että omista sanoista otan kyllä vastuun ja osaan perusteella asioita.
        En minä turhista asioista haasta riitaa vaan asioista joista on aihetta.
        Kuulun Inarin kunnan vähemmistöön joiden suvut ovat myös Petsamosta niin, kuin koltansaamelaiset mutta minä olen suomalainen.

Ystävällisin terveisin

Tämä on sähköposti jonka laitoin ja en koe valehtelevani ja on vihreän puolueen sääntöjen mukaan laitettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei,

Näin Inarilaisessa, että haette puolueeseen uusia jäseniä.
        Minä olisin kiinnostunut ja olen kiinnostunut lähtemään myös kunnallisvaaleihin ehdokkaaksi.

Olen syntyjäni ivalolaisia, mutta olen asunut myös muuallakin Suomessa sekä Ruotsissa että Norjassa joten elämän kokemusta sekä näkemystä löytyy laajemmin ja aina niitä voi hyödyntää, kun koti kunnan asioita ollaan edistämässä.

Olen hyvin kiinnostunut terveys ja turvallisuus asioista sekä ihmisoikeuksista ja luonnosta.
        Olen syntymästä asti saanut kasvaa monen eri kulttuurien kanssa ja metsässä ollaan käyty niin, kuin perinteisesti kaikki täällä syntyneet ovat aina käyneet.

En oikein tiedä mitä muuta voisin tähän laittaa, kuin sen että omista sanoista otan kyllä vastuun ja osaan perusteella asioita.
        En minä turhista asioista haasta riitaa vaan asioista joista on aihetta.
        Kuulun Inarin kunnan vähemmistöön joiden suvut ovat myös Petsamosta niin, kuin koltansaamelaiset mutta minä olen suomalainen.

Ystävällisin terveisin

Tämä on sähköposti jonka laitoin ja en koe valehtelevani ja on vihreän puolueen sääntöjen mukaan laitettu.

Jos EI TULE VASTAUSTA NIIN MINÄ KYLLÄ TEEN ILMOITUKSEN ja ILMOTAN, ETTÄ " LÖYTYI AINAKIN RASISTIT JA EN OLIS IHAN HETI USKONUT, ETTÄ PUOLUEISSA OLEVAT JÄSENET OVAT KAIKKI RASISTEJA JA SAAVAT VAPAASTI SYRJIÄ!"

• Anonyymi

Kansakunnan kaapin päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6664
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3432
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2750
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2428
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1953
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1832
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1670
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1518
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1492
    10. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      11
      1472
    Aihe