Mielestäni USA:ssa ei toimi demokratia, koska Trump pääsi pressaksi vaikka ehdokkaana oli myös
demokraatti,
musta,
nainen.
Melkein yhtä hyvä kuin Li Andersson tai Sanna Marin.
Amerikkalaiset ovat nyt kyllä fasisteja ja rasisteja.
Amerikassa ei demokratia toimi kun Trump pääsi presidentiksi
35
298
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muuta kun työläiset nyt vaan lakkoon ja satamat kiinni prrrrr…!
- Anonyymi
Olisivatko myös natzeja ? Punaiset rasistit
-fasistit ja -natzit ovat tietysti ok, koska ovat oikean värisiä, vai ? - Anonyymi
Trump haluaa olla presidentti joka lopettaa Ukrainan ja Lähi-idän sodat. Jos hän onnistuu niin miten Suomen punikkimediassa suu pannaan ?
- Anonyymi
Mikäli tekee sen rauhanomaisesti, niin hyvä homma.
- Anonyymi
Sanna Marinista voi tulla vielä vaikka... vaikka Palestiinan presidentti.
Arabeille, muslimeille!🤔- Anonyymi
No mitäs vikaa Trumpissa on, eikö hänestä ole pressaksi muualle kuin jenkkilään?
- Anonyymi
Olet ideologisen utopiaan sokeuttama hullu joka pitäisi laittaa syyntakeettoman hoitoon.
ngeekerit ei ole pystynyt hoitamaan yhtäkään maata kunnolla miten sellaisen nyt voidaan päästää länsimaiden johtoon.- Anonyymi
Amerikkakin sai oman diktaattorin.
- Anonyymi
USA:ssa
demokratia toimii.
Ehdokas Donald Trump
voitti vaalit
ylivoimaisella enemmistöllä. - Anonyymi
Varsinkin latinomiehet 30 vuotiaat, äänesti sankoin joukoin Trumppia.
On ne rasisteja, on on.- Anonyymi
Aivopestyjä, eivät osaa ajatella enään itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivopestyjä, eivät osaa ajatella enään itse.
Tietysti ovat aivopestyjä. Trump kävi varuuksi vielä, lahjomassa latinomiehet.
- Anonyymi
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010822194.html
vai ei toimi? - Anonyymi
Ylen presidentinvaalit ohjelma oli koomista katsottavaa
https://youtu.be/BZHpAK8T6zA?t=4 - Anonyymi
Äänestämättä jättäneet pikku tyhmyrit eivät tajunneet heillä olleen vastuu demokratian vartijoina. Nyt he päästivät Elon Muskin johtaman fasistiteknokratian tuhoamaan Amerikan instituutiot. Neljässä vuodessa tuho tulee olemaan armoton.
- Anonyymi
Näinhän se demokratia toimii, kansa äänesti ja pulinat pois.
Miten niin :Trumppi pääsi Presidentiksi.
Kansa äänesti ja historiallinen voitto. - Anonyymi
Venäjällähän se toimii,
se demokratia, hähä...
NAURU SEIS!No Venäjä ja Kiina ei koska he tulevat demokratia kaikki tiedä, mutta mitä demokratia sinä puhut
demokratia josta valmis tappaa 10000000 ihmisiä maailmasta
tai se demokratia josta raiskannut 1000000 vietnam naisia
tai se demokratia josta varasti maailma 150 vuotta
tai se demokratia josta on valmis tappaa 4 kk vauva
tarkoitin USA -Englanti-Ranska-Israel- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
No Venäjä ja Kiina ei koska he tulevat demokratia kaikki tiedä, mutta mitä demokratia sinä puhut
demokratia josta valmis tappaa 10000000 ihmisiä maailmasta
tai se demokratia josta raiskannut 1000000 vietnam naisia
tai se demokratia josta varasti maailma 150 vuotta
tai se demokratia josta on valmis tappaa 4 kk vauva
tarkoitin USA -Englanti-Ranska-Israelkiitos historiasta moktar gubta-oliko Stalin uhreja 30 000 000?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitos historiasta moktar gubta-oliko Stalin uhreja 30 000 000?
Kauheaa vääristelyä, nuo kaikkihan olivat hyvän aatteen puolesta iloisin mielin kuolleita marttyyreitä.
Jos Stalinin aikaan olisi ollut nykyisenkaltaisa kerrostaloja idän ihmemaassa niin porraskäytävät olisivat olleet tarpeettomia, alas olisi päässyt ikkunoista heittäytyneiden vapaaehtoisen kasojen kautta. Anonyymi kirjoitti:
kiitos historiasta moktar gubta-oliko Stalin uhreja 30 000 000?
Siellä minun nimi lammas aivo
vaikka en tiedä kuka Mkotor Gubta on ,mutta ainakin me uskalla ja uskomme kirjoita meidän nimi
onko sinun nimi Anonymi -istut tietokone takana olen varma et uskalla mennä yksin wc
ja hei stalin kuollut 70 vuotta sitten älä pelkää kirjoita sinun nimi paperi tiikeri- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Siellä minun nimi lammas aivo
vaikka en tiedä kuka Mkotor Gubta on ,mutta ainakin me uskalla ja uskomme kirjoita meidän nimi
onko sinun nimi Anonymi -istut tietokone takana olen varma et uskalla mennä yksin wc
ja hei stalin kuollut 70 vuotta sitten älä pelkää kirjoita sinun nimi paperi tiikerilopeta jo moktar gubta-kohtahan tässä luullaan että olet oikeasti joku syyrialianen
Anonyymi kirjoitti:
lopeta jo moktar gubta-kohtahan tässä luullaan että olet oikeasti joku syyrialianen
Olen 31 vuotta sportinen vihreä silmä 178 cm
jos olet nainen tule van ,lupaan sinulle mukava aikaa minun kanssa -ainakin kaikki Suoalaiset naiset he sanovat kuinka Kardox on hyväKardox89 kirjoitti:
jos olet nainen tule van ,lupaan sinulle mukava aikaa minun kanssa -ainakin kaikki Suoalaiset naiset he sanovat kuinka Kardox on hyväSuomalaiset
Anonyymi kirjoitti:
lopeta jo moktar gubta-kohtahan tässä luullaan että olet oikeasti joku syyrialianen
Suomalaiset naiset he ovat iloisia minun kanssa jos olet nainen tule van
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
jos olet nainen tule van ,lupaan sinulle mukava aikaa minun kanssa -ainakin kaikki Suoalaiset naiset he sanovat kuinka Kardox on hyväsie puhut kuin manu rovaniemeltä-laita pankkitunnukset niin tsekkaan nimen jooko
Anonyymi kirjoitti:
sie puhut kuin manu rovaniemeltä-laita pankkitunnukset niin tsekkaan nimen jooko
Olen varma nyt sinulle hot
jos olet nainen tule van
- Anonyymi
Musta tuntuu, sanoi likka, kun oli viettänyt yön, työperäisen maahanmuuttajan kanssa.
ps. Kyllä kelpasi toisten rahat, nykyiselle "kepun" puheenjohtajalle ja tuomio tuli. - Anonyymi
saksassa myös globaali meno loppuu---rajat on rakkautta ja uudet vaalit
- Anonyymi
Demokratia toimii jos sosialistit saavat akkamaisen ylivallan.
Irakissa ja Venäjäälä toimii demokratia ja Afganistan on kommarien ihannemaa.
Siellä ei Natsimat hillu!- Anonyymi
Muhammedin lapsivaimo
Koraanissa Aišaa ei mainita eikä juuri Muhammediakaan. Aišaa koskevat tiedot ovat peräisin haditheista, joita alettiin kirjoittaa muistiin 800-luvulta alkaen. [5] Avioliitosta Aišan kanssa kertoo Ibn Hisham Profeetan elämäkerrassa.[6]
»Aisha bint Abu Bakrin Jumalan lähettiläs otti vaimokseen Mekassa, kun tämä oli seitsenvuotias. Jumalan lähettiläs saattoi avioliiton täytäntöön Medinassa, kun Aisha oli yhdeksän- tai kymmenvuotias. Hän oli ainoa Jumalan lähettilään vaimoista, joka oli neitsyt.»
Muutamaa vuosikymmentä myöhemmin al-Bukhari alentaa morsiamen ikää ja ilmoittaa tämän iäksi kuusi vuotta avioliittoon mennessä ja yhdeksän vuotta, kun Muhammed oli lapsen kanssa sukupuoliyhteydessä.[7][8] Hadith -kokoelmat Sahih Muslim[9] ja Sunan Abi Dawud [10] antavat samat ikärajat. Bukhari ja Muslim ovat islamin luotettavimpina pidetyt hadith -lähteet, ja Sunan Abi Dawud kuuluu kuuden luotettavimman joukkoon. Varhaisista lähteistä myös kaikki muut, kuten Ibn Sa'd teoksessa Tabaqat ja Baladhuri antavat samat ikärajat,[11] samoin al-Tabari 900 -luvulla.[12] Bukhari ja Muslim kertovat, että Aiša asui vanhempiensa luona 9 vuoden ikään saakka, jolloin Muhammed oli 53-vuotias.[13][14] Al-Tabari kertoo, että kun Muhammed tuli tapaamaan Aišaa tämä oli keinumassa. Äiti pyyhki tytön kasvot, ja hänet pantiin istumaan Muhammedin polvelle.[12]
Aišan isä Abu Bakr oli Muhammedin tärkeimpiä tukijoita jo ennen Aišan ja Muhammedin liittoa.[1] Ibn Hishamin kuvauksen mukaan Muhammed pakeni Mekasta juuri Abu Bakrin kanssa.[15][16]
Aiša esiintyy monissa haditheissa, joissa hän esiintyy myös naisten puolustajana. Al-Bukhari kertoo tapauksesta, jossa al-Qurazin vaimo tuli Aišan luo ja näytti vihreää mustelmaa, jonka oli saanut miehensä lyönneistä. Kun Jumalan lähettiläs tuli paikalle, Aiša totesi hänelle: "En ole kenenkään naisen kärsivän yhtä paljon kuin mitä tekevät uskovien vaimot. Katso! Hänen ihonsa on vihreämpi kuin hänen vaatteensa". Vaimo syytti miestään impotentiksi, mutta Jumalan lähettiläs sai todisteet siitä, että väite ei pitänyt paikkaansa.[17
- Anonyymi
Ameriikka ei ole Suomi. Suomi elää ilmasto ja akkavalta sosialismin aikaa.
Ameriikan kansa on äänestänyt ja pulinat pois etenkin hitaasti käyvälle kansalle joiden näkemys ei tarkoita että koko mailma olisi samaa mieltä. - Anonyymi
Ameerikassa on pyrokratia,ne ei uskalla tehdä mitään kun pelkäävät oikeudenkäyntejä.kahvimukissakin pitää lukea,varo kuumaa kahvia!
- Anonyymi
Äänestäjiä kiinnostivat aivan toiset asiat.
Kuten ennen vaaleja tehdyistä kyselyistä oli ollut kaikkien havaittavissa jo ainakin vuoden ajan, heitä kiinnostivat ennen muuta talous, varsinkin inflaatio, ja Yhdysvaltain valtavaksi paisunut raja- ja maahanmuuttokriisi. Fox Newsin kyselyssä inflaatiota piti joko näiden vaalien tärkeimpänä kysymyksenä tai yhtenä tärkeimmistä peräti 87 prosenttia äänestämässä käyneistä, raja- ja maahanmuuttokriisiä taasen 75 prosenttia.
Näiden kolmen keskeisimmän vaalikysymyksen osalta Trumpiin luotettiin enemmän, paljon enemmän. Äänestäjien enemmistö koki asioiden olleen näiden suhteen nykyistä paremmin Trumpin aikana ennen pandemiaa, ja kontrasti tuon ajan ja viimeiset neljä vuotta vallinneen, useimmille amerikkalaisille kerrassaan sietämättömän, tilanteen välillä oli heistä kaikille räikeän selvä. Trumpin tuloksia tuottanut talous- ja maahanmuuttopolitiikka yksinkertaisesti haluttiin takaisin.
https://www.verkkouutiset.fi/a/donald-trumpin-vaalivoitto-romuttaa-vasemmiston-koko-narratiivin/#dc2a58d0/
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä6712090Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san725178Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2983196Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1973120- 1372280
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo221487Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en301478- 1021442
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri51142340 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.2341394