Joku viisas henkilö on näin joskus todennut! Siinäpä viisaus, saisipa joskus päättäjätkin miettiä sitä! Mikä ihme se on, että myös se vallanhalu jättää kaiken taakse, vaikka ei olisi ao. rahaa vaan valtaa! Minä, minä ja kaverit, ei kuunnella heikompien ääntä, päätökset tehdään kaikkea muuta kuin ajatellen kuntalaiset edellä! Kuntalaisilla on kuitenkin sitä näkemystä täältä kentältä, onko päättäjät vaivautuneet kuuntelemaan sitä maalaisjärjen ääntä? Kuntalaisilla on monesti ollut ajatus, joka on taloudellisesti edullisempi, joskus jopa ei ole vaatinut rahaakaan, vaan päättäjien tahtoa, olisi tuonut lisää sitä yhteisöllisyyttä kuntalaisten keskelle. Nyky meno on vain tuonut sitä kitkaa ja mielen, että olkoon! Tehnyt sitä eriarvoisuutta ja kateutta, kadottanut me hengen! Tyhjä on toitottaa sitä me henkeä ja että kunta on yhteisöllinen, kun päättäjät ovat päättäneet toiminnassaan näin!
"Raha on valtaa, mutta aika on elämää"
20
630
Vastaukset
- Anonyymi
Totta puhut!! Aivan asiaa!
- Anonyymi
On todella surullista! Eikö todella löydy henkilöä, joka ottaisi ohjat tähän touhuun? Tarvitaan puolueeton neuvottelija, joka toisi esille hiertävät asiat. Henkilöt voisivat myöntää virheet ja tulla "puolitiehen " vastaan. Muutenhan tämä vain jatkuu ja jatkuu...., loppua ei näy! Oli asia mikä hyvänsä, siitä vain etsitään aihetta nälviä ja nolata toisia, Kukaan ei myönnä, että on ollut väärässä. Tällä menolla menetetään ne ainoatkin "rippeet", millä voisi rakentaa sitä yhteisöllisyyttä esim. kuntalaisten ja päättäjien välillä! Tätäkö halutaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On todella surullista! Eikö todella löydy henkilöä, joka ottaisi ohjat tähän touhuun? Tarvitaan puolueeton neuvottelija, joka toisi esille hiertävät asiat. Henkilöt voisivat myöntää virheet ja tulla "puolitiehen " vastaan. Muutenhan tämä vain jatkuu ja jatkuu...., loppua ei näy! Oli asia mikä hyvänsä, siitä vain etsitään aihetta nälviä ja nolata toisia, Kukaan ei myönnä, että on ollut väärässä. Tällä menolla menetetään ne ainoatkin "rippeet", millä voisi rakentaa sitä yhteisöllisyyttä esim. kuntalaisten ja päättäjien välillä! Tätäkö halutaan?
Kyllä olet oikeassa,hevosenlihaan voidaan hiertää suola! Onnistuu se suolaaminen sillä tavallakin! Mainiota että joku on todella kiinnostunut hevosen kuivalihavellin valmistamisesta nyt!!
- Anonyymi
Hevosen kuivalihavellikö muka ei ole mitään?? En voi ymmärtää miksei sitä löydy!!Minne se on piilotettu??Olisi korkea aika tulla kertomaan sen säilytyspaikka!!
- Anonyymi
Mitä höpötystä?
- Anonyymi
Kyllä olisi aika istua pulpettiin ja opetella käyttäytymisaakkoset uudelleen.
Ne reppanat jotka levittelee perättömiä juttuja jopa tuntemattomista ihmisistä saisivat hävetä.
Joskus nämä peräkammaripuheet kantautuvat niin laajalle, että saattaa kalikka kalahtaa omaan nilkkaan.- Anonyymi
Samaa mieltä. Kyllä oli kauhian kuulosta, kun valtuuston pj. syytti poissaolevia valtuutettuja (paitsi yhtä) laittomista poissaoloista, boikotoinnista ja ties mistä! Kuulosti jo kunnianloukkaukselta. Eikä tämä ollu ensimmäinen kokous jossa näin tapahtui.
- Anonyymi
Mitä siellä on päätetty?
- Anonyymi
Missä on päätetty? Minä ainakaan en ole päättänyt yhtään sellaista,ettenkö alkaisi nyt ottamaan kaljaa kaksin käsin. On aivan maukasta kaljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on päätetty? Minä ainakaan en ole päättänyt yhtään sellaista,ettenkö alkaisi nyt ottamaan kaljaa kaksin käsin. On aivan maukasta kaljaa.
Tuolla sakilla vähemmän, on enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla sakilla vähemmän, on enemmän.
Onko kellään viinaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kellään viinaa
On sitä baarissa tule tänne niin imetään sitä olan takaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä ottaisin hevosen kuivalihavelliä kulhollisen!
- Anonyymi
Kuivalihavelli oli suosiossa ennenvanhaan. Ehkä vieläkin jossain juhlissa tarjoillaan sitä ja se on suosikki, mutta keitossa ei ole hevosta vaan poroa joka liittyy enemmän lappiin.
Niemihän ei ole lappia vaan lantalaiset höpisee ja sekoittaa omaa velliään ilman kunnollista kokkia.- Anonyymi
Älä elä menneessä! Tajuatko että ollaan 2024 vuotta menossa ja sekin on lopuillaan! Hevosen kuivalihavelliä etsii moni! Poronlihaa ei voi verrata kukaan siihen!!
- Anonyymi
Aikoinaan kun lehmä tuli vanhaksi se lopetettiin ja lihat nostettiin kuivamaan, kun kevätaurinko alkoi paistaa.
Siitä tuli kymmeniä kiloja kuivalihaa joka oli köyhän herkkua.
Nykyisin sillä herkuttelee enemmänkin rikkaat, kun se on niin kallista.- AnonyymiUUSI
Lehmästä lehmän kuivalihavelliä? Mistä niitä lehmän kuivalihavellejä saa?
- Anonyymi
Netissä uutinen; Suomen vanhin lehmä kuollut.
Saapa nähä laittavatko lihat kuivaan.- Anonyymi
Ei laita.Se ei ole minkään makuista!
- AnonyymiUUSI
Lehmät olivat laitumella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1307768- 555788
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091610Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3301323Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071