Mitäs olet suunnitellut viikonlopuksi

Anonyymi-ap

Mitä aiot tehdä viikonloppuna

156

1203

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt on vähästä aikaa bilettämistä tiedossa. Ei tarvitse ihan koko viikonloppua nyhjätä yksin kotona.

• Anonyymi

Illalla nähdään!

T. Marketta 71v.

• Anonyymi kirjoitti:

Illalla nähdään!

T. Marketta 71v.

Ei nähdä koskaan. 😅

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei nähdä koskaan. 😅

Suako yrittää joku vanha nainen?

• Anonyymi

on miekkailukerhon pikkujoulut pyjamissa taas

• Anonyymi kirjoitti:

Suako yrittää joku vanha nainen?

Ei yritä kukaan oikeasti.

• Anonyymi

oi. jani saa tänään tuntea naisen kosketuksen 13 vuoteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä liikoja kuvittele, kun kännisen baari-illan jälkeen pääsevät kämpille, peruukin alta paljastuu Jammu 66.

• Anonyymi kirjoitti:

En ole tänään menossa mihinkään. Eikä ole treffejä mummojen kanssa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En ole tänään menossa mihinkään. Eikä ole treffejä mummojen kanssa.

No koska sulla on ne bileet joista puhuit. Eikös siellä bileissä ole nuoria sinkkutyttöjä?

• Anonyymi kirjoitti:

No koska sulla on ne bileet joista puhuit. Eikös siellä bileissä ole nuoria sinkkutyttöjä?

No eipä niissä bileissä koskaan, missä minä oon. 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Paljonkos sellaiset mun kanssa bilettäisi? Karkuun juoksevat.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No eipä niissä bileissä koskaan, missä minä oon. 😅

Mutta odotat niitä bileitä kuitenkin jossa on vaan raavaita miehiä ja mummeleita

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta odotat niitä bileitä kuitenkin jossa on vaan raavaita miehiä ja mummeleita

Kyllä niitä nyt odotan. Ei ole myöskään mummeleita.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

sulle ei kelpaa edes alle 40 v naiset. sullehan 40 v on mummeleita

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei pidä väheksyä mummoja, ikenillä on hyvä imuttaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä väheksyä mummoja, ikenillä on hyvä imuttaa.

No jos se on ainoa kriteeri, niin ollos hyvä vaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mulle kelpaa (huono sana) 25-40v.
        Ihmisestä se on kiinni. Ja siitä että sytyttääkö. 25v on jo järki päässä yleensä. Se on hyvä asia.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No jos se on ainoa kriteeri, niin ollos hyvä vaan.

Sinun parasta tässä ajateltiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun parasta tässä ajateltiin.

Ei oikein hotsita.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä mulle kelpaa (huono sana) 25-40v.
        Ihmisestä se on kiinni. Ja siitä että sytyttääkö. 25v on jo järki päässä yleensä. Se on hyvä asia.

Kenen kaa biletät 👩🍒♥️😊

• Anonyymi kirjoitti:

Kenen kaa biletät 👩🍒♥️😊

Harrastus seuran kanssa huomenna. Saunailta. 🌞😊❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

arvasin eli raavaita miehiä taas paljussa ja naisia ei ole

• Anonyymi kirjoitti:

😅😅

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

😅😅

eli et saa bileissä naista. ootteko tälläkin kertaa pyjamissa eli miekkailuvaatteissa

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

😅😅

oot bileissä jossa syödään makkaraa

• Anonyymi kirjoitti:

eli et saa bileissä naista. ootteko tälläkin kertaa pyjamissa eli miekkailuvaatteissa

Kyllä ainakin osan ajasta varmasti. Ja en saa naista enää ikinä missään. Sehän on ihan selviö.

• Anonyymi kirjoitti:

oot bileissä jossa syödään makkaraa

Ei pakosti. Voin ottaa sellaista evästä, kuin haluan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä ainakin osan ajasta varmasti. Ja en saa naista enää ikinä missään. Sehän on ihan selviö.

et sä ikinä ole käyttänyt normivaatteita kun sä nää sun miekkailukavereita

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei pakosti. Voin ottaa sellaista evästä, kuin haluan.

mutta viimeks söit makkaraa sivussa kun muut jutteli ja piti hauskaa

• Anonyymi kirjoitti:

mutta viimeks söit makkaraa sivussa kun muut jutteli ja piti hauskaa

Se olikin vähän eri asia silloin.

• Anonyymi kirjoitti:

et sä ikinä ole käyttänyt normivaatteita kun sä nää sun miekkailukavereita

Onko se jotenkin oleellista? Ollaan me oltu illanvietossa kaupungilla normikuteissakin. Ei tosin vähään aikaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Voihan susi sitä miestenkin kesken... juu nou, kun kerran sexybeibejen pöxyihin ei enää pääse, miespillu se on pillu sekin!

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Onko se jotenkin oleellista? Ollaan me oltu illanvietossa kaupungilla normikuteissakin. Ei tosin vähään aikaan.

siitä näyttää olevan aikaa kun oot kertonut ettei sun miekkailukaverit pyydä sua mihinkään. Mutta eikö silloin ollut nuoria naisia kun olit kaupungilla bilettämässä

• Anonyymi kirjoitti:

siitä näyttää olevan aikaa kun oot kertonut ettei sun miekkailukaverit pyydä sua mihinkään. Mutta eikö silloin ollut nuoria naisia kun olit kaupungilla bilettämässä

Ei ollut silloinkaan. Ei ainakaan sinkkuja. Miksi ne jokun random sedän mukaan lähtisi?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei ollut silloinkaan. Ei ainakaan sinkkuja. Miksi ne jokun random sedän mukaan lähtisi?

ai kaikki nuoret on yökerhossa varattuja. niin ei lähtenyt nettakaan

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

tuleeko taas facebookiin kuva kun olette porukalla pyjamissa

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei oikein hotsita.

Parempi sekin, kuin olla kokonaan ilman.

• Anonyymi kirjoitti:

Parempi sekin, kuin olla kokonaan ilman.

Ei todellakaan ole. Ehkä sun mielestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla oli kyllä kevlaria päällä silloin kun vielä miekkailin (floretti), eli pyjama ei ole lähimainkaan riittävä suoja.

• buddy-love kirjoitti:

Minulla oli kyllä kevlaria päällä silloin kun vielä miekkailin (floretti), eli pyjama ei ole lähimainkaan riittävä suoja.

Heh, miekkailuakin on monenlaista. Meidän miekat on paljon järeämpää tekoa. Toki pitää varoa ettei lyö liian lujaa (riippuen varustetasosta). Ketään ei ole kuitenkaan tarkoitus vahingoittaa.

• mustasusi kirjoitti:

Heh, miekkailuakin on monenlaista. Meidän miekat on paljon järeämpää tekoa. Toki pitää varoa ettei lyö liian lujaa (riippuen varustetasosta). Ketään ei ole kuitenkaan tarkoitus vahingoittaa.

Florettia ja kalpaa kuuluu taivuttaa hiukan lengoksi, sillä liian suora terä sattuu tyrkätessä liikaa. Ei se silti ihan kivutonta ole jos osuu sopivaan kohtaan.

• buddy-love kirjoitti:

Florettia ja kalpaa kuuluu taivuttaa hiukan lengoksi, sillä liian suora terä sattuu tyrkätessä liikaa. Ei se silti ihan kivutonta ole jos osuu sopivaan kohtaan.

Ok. Ei ole kivutonta mikään kontaktilaji periaatteessa. Meilläkin mustelmia saa kyllä helposti. Vähän täytyy olla masokisti kun tällaisia lajeja harrastaa. Aseita on meillä monen sorttisia. Joillakin niillä tökitään vastustajaa ja toisilla lyödään. Osalla voi tehdä molempia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syö varpaas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää kutsua kaikki ihailija miehet yhtäaikaan kahville jonnekkin olisi huvittavaa.itse tietenkin en olisi näkyvillä heille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

40v on äidin poikahahaaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niillä on pupattavat barparat paljussa,kuin lapsukaisilla

• Anonyymi

Lapsuudenkotiin ja baariin tänään.

• Anonyymi

Historiallinen suursiivous, kaikki paska pois 🙂

• Sama täällä. Ja sitten keväällä kämppä myyntiin. Muutan sinne missä mulla on työpajatkin. Ei tarvi yksin enää täällä iltoja mököttää.

• Anonyymi

Huomenna koulutuspäivä, sunnuntai vapaa. Eläimien ja perheen kanssa menee sunnuntai.

Entinen Eivori

• "HuoLmenna koulutuspäivä, sunnuntai vapaa. Eläimien ja perheen kanssa menee sunnuntai.

Entinen Eivori"

Hyvää koulutuspäivää ja isänpäivää. Sunnuntaina varmaankin muistatte perheen miestä?

Itse menen sunnuntaina kirkkoon ja vien Faijan isänpäiväkahville. Lauantaina meinasin kirjoitella täällä, ehkä.

• Anonyymi

Etkö muista isääsi ja miehesi isäänsä ja ettekö mene heidän luo isänpäiväkahveille entä isoisänne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö muista isääsi ja miehesi isäänsä ja ettekö mene heidän luo isänpäiväkahveille entä isoisänne

Vastasin. "Eläimien ja perheen kanssa menee sunnuntai."

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

"HuoLmenna koulutuspäivä, sunnuntai vapaa. Eläimien ja perheen kanssa menee sunnuntai.

Entinen Eivori"

Hyvää koulutuspäivää ja isänpäivää. Sunnuntaina varmaankin muistatte perheen miestä?

Itse menen sunnuntaina kirkkoon ja vien Faijan isänpäiväkahville. Lauantaina meinasin kirjoitella täällä, ehkä.

Tack. Mä olen nytkin etuajassa töistä kotona, en viittiny yksin jäädä tyhjään taloon. Mutta pikku tirsat ajattelin ottaa. 🙂

Entinen Eivori

• Anonyymi kirjoitti:

Tack. Mä olen nytkin etuajassa töistä kotona, en viittiny yksin jäädä tyhjään taloon. Mutta pikku tirsat ajattelin ottaa. 🙂

Entinen Eivori

"Tack. Mä olen nytkin etuajassa töistä kotona, en viittiny yksin jäädä tyhjään taloon. Mutta pikku tirsat ajattelin ottaa. 🙂

Entinen Eivori"

Hyvä tirsat ja kivaa viikonloppua! Itse aloittelin uutta aihetta! Saa nähdä ottaako tulta alleen vai jääkö vähemmälle huomiolle! :)

• Anonyymi

Syön perunasalaattia ja päästän mahtipierun. Ei sen kummempaa.

>simiti<

• Anonyymi

Potien. (Kirjoitin tämän sanan ja oikolukija muutti sen -> postiennakolla; kyllä on vähäjärkinen tekoäly. Kokeilkaa.)
        Hirveä nuha. Ei auta suihkeet. Silmät ja nenä punaset kuin nasupossusella.
        Ei ole asiaa ulos.
        Vilma
        (Ettäs osaa olla mukavaa. Onneksi on toistepäin.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Potien. (Kirjoitin tämän sanan ja oikolukija muutti sen -> postiennakolla; kyllä on vähäjärkinen tekoäly. Kokeilkaa.)
        Ei ole asiaa ulos.
        Vilma

Ei ole kivaa olla nasupossu. Toivottavasti paranet pian.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kivaa olla nasupossu. Toivottavasti paranet pian.

>simiti<

Kiitos kivasta kommentista. Haluaisin olla ok. Huominen meno piti perua.
        Jos on sopinut jotain jonkun kanssa, tuntuu tosi kenkulta, kun ei voi toteuttaa suunnitelmia.
        Vilma
        Muille sanoisin, että vältelkää flunssaisia ja peskää ja desinfioikaa käsi. Vaikka sekään ei näköjään takaa mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole asiaa ulos.
        Vilma

Olen myös parhaillaan flunssassa. Kestänyt jo reilun viikon. Rään ja tukkoisuuden vielä kestän, mutta yskiminen... 4-5 tuntia unta pätkissä, yritystä 10 tunnin ajan.. Väsyttää. Kuume näyttäisi nyt loppuneen, iltaisin aina nousi.

Taidan kokeilla kevyttä ulkoilua tänään. Se laittaa limat liikkeelle ja putsaa poskiontelotkin.

Lepäile ja juo paljon, aina nuo lentsun prkeleet ovat jossain kohtaa loppuneet 😝

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen myös parhaillaan flunssassa. Kestänyt jo reilun viikon. Rään ja tukkoisuuden vielä kestän, mutta yskiminen... 4-5 tuntia unta pätkissä, yritystä 10 tunnin ajan.. Väsyttää. Kuume näyttäisi nyt loppuneen, iltaisin aina nousi.

Taidan kokeilla kevyttä ulkoilua tänään. Se laittaa limat liikkeelle ja putsaa poskiontelotkin.

Lepäile ja juo paljon, aina nuo lentsun prkeleet ovat jossain kohtaa loppuneet 😝

xLiner

Ah. Olet siis jo herännyt. Nukuin puoli tuntia kauemmin. Pitkästä aikaa yhtäjaksoisesti reilut 7 tuntia. Tukkoisuus jatkuu. Eilenhän vasta alkoi.
        Tein toissa viikolla koronatestin, mutta negatiivinen oli.
        Oli jotenkin hönö olo, ei vielä nuhaa ja menossa ihmisjoukkoon parina päivänä, mutta negatiivista osoitti.
        Mutta on kyllä kummallinen juttu, miten ihminen onnistuu tuottamaan räkää niin paljon.
        Ja sille ei ole mitään käyttöä.
        Hirveästi kukuu nenäliinoja tai talouspaperia hätätilanteessa.
        Onhan niitä vaikeampia vaivoja, mutta tää on pazkamainen sietää.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ah. Olet siis jo herännyt. Nukuin puoli tuntia kauemmin. Pitkästä aikaa yhtäjaksoisesti reilut 7 tuntia. Tukkoisuus jatkuu. Eilenhän vasta alkoi.
        Tein toissa viikolla koronatestin, mutta negatiivinen oli.
        Oli jotenkin hönö olo, ei vielä nuhaa ja menossa ihmisjoukkoon parina päivänä, mutta negatiivista osoitti.
        Mutta on kyllä kummallinen juttu, miten ihminen onnistuu tuottamaan räkää niin paljon.
        Ja sille ei ole mitään käyttöä.
        Hirveästi kukuu nenäliinoja tai talouspaperia hätätilanteessa.
        Onhan niitä vaikeampia vaivoja, mutta tää on pazkamainen sietää.
        Vilma

Tuollainen räkätauti hivuttaa voimat ja jaksamisen ihan nolliin, kun jatkuu vähänkään pidempään.

Joo, rään määrä voi olla ihan käsittämätön 😂 Mulla on ollut tapana käydä pitkällä metsälenkillä putsaamassa poskiontelot lentsun loppusilaukseksi. Ei siis ole enää nuhaakaan eikä tukkoisuutta, kun saa alkaa tyhjäämään oranssikeltavihreää ikilimaa päästä. Tuntuu ettei päässä muuta sitten olekaan, tai se on osoitus juuri siitä... Mutta sen reissun jälkeen on taas loisto olo.

Käytin viime viikon ffp2 hengityssuojainta ihmisten ilmoilla. Mitään testiä en tehnyt, kun jostain luin ettei koronaa suositella enää testattavan. Ehkä olis kuitenkin ollut kiva tietää mikä virus vaivaa. Nyt ei varmaan enää näkyisi testeissä mitään.

xLiner

• Anonyymi

Aion jatkaa kilttinä ja kunnollisena miehenä olemista sekä odotan että joku nainen rakastaisi minut kuntoon.

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi

Minut voisi parantaa miehen leipomat möhnäpullat.
        Vilma

• Anonyymi

Minut voisit parantaa sillä perunasalaatilla😚❤️‍🔥jos haluat niin voisit tehdä siihen kylkeen hyvät sipuliset lihapullat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minut voisit parantaa sillä perunasalaatilla😚❤️‍🔥jos haluat niin voisit tehdä siihen kylkeen hyvät sipuliset lihapullat

Teen usein sipulisiä lihapoltseja, mutta ne kyllä piip-rettävät. Muusi on parempaa aveccina kuin perunasalaatti.
        Vilma
        Piti leipomani itse, mutta kuka nyt räkänäpein taikinaa alustaa. Fyf.

• Anonyymi

Menen ystävän kanssa syömään ja otan vähän viiniä, käydään leffassa ja mitä nyt muuta perusjuttua, jota sinkut tekee viikonloppuisin. Ehkä treffitkin tiedossa, mutta annas kahtoo, kun ei noista tinderimiehistä ota selvää. 😅

Eric Prydz / Every day

https://youtu.be/UbFHLenJtJg?si=wi7hVIyzDV0eyTeu

• Anonyymi

Vietkö jonkun tinderimiehen tai tinderimiehiä isällesi näytille isänpäivänä entä isoisällesi ja varmasti äitisi ja isoäitisikin haluaa nähdä

• Anonyymi

Se oliskin isänpäivälahja isällesi ja isoisillesi ja sanot isä tyttäresi on tinderityttö ja tämmösii miehii käy luonani kylässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oliskin isänpäivälahja isällesi ja isoisillesi ja sanot isä tyttäresi on tinderityttö ja tämmösii miehii käy luonani kylässä

No kerrotko Välis mistä mulle löytyisi mies? Täältähän sitä ei tunnu löytyvän. Kaikki kiinnostavat ovat varattuja ja sellaisiin en koske.

Minä kun olen nainen, joka on käynyt eron jälkeen treffeillä tasan kaksi kertaa. Erosta on jo vuosi. Olen sanonut ennenkin, että mua ei kiinnosta baarissa lääppijät. Eikä ole enää isää, jota halata ja onnitella.

Mutta ai niin, mulla on blondit hiukset, niin jokuhan tuolla totesi, että me vaaleahiuksiset olemme baarin ylijäämää. Onneksi en päästä tuollaistakaan enää ihon alle, koska tiedän mitä olen ja mitä en ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kerrotko Välis mistä mulle löytyisi mies? Täältähän sitä ei tunnu löytyvän. Kaikki kiinnostavat ovat varattuja ja sellaisiin en koske.

Minä kun olen nainen, joka on käynyt eron jälkeen treffeillä tasan kaksi kertaa. Erosta on jo vuosi. Olen sanonut ennenkin, että mua ei kiinnosta baarissa lääppijät. Eikä ole enää isää, jota halata ja onnitella.

Mutta ai niin, mulla on blondit hiukset, niin jokuhan tuolla totesi, että me vaaleahiuksiset olemme baarin ylijäämää. Onneksi en päästä tuollaistakaan enää ihon alle, koska tiedän mitä olen ja mitä en ole.

Blondit jää yleensä sinne kun niitä on siellä jo sitten vaimo ehdokkaat eli brunet viedään kotiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Blondit jää yleensä sinne kun niitä on siellä jo sitten vaimo ehdokkaat eli brunet viedään kotiin

Ahaa, jaa jaa. No en kyllä sen takia palaa omaan väriin takaisin. Jos ei blondi kelpaa, niin ei sitten kelpaa.

• Anonyymi

Tänään teatteriin naisporukalla. Luvassa toivon mukaan nauruhermoja kutkuttavaa komediaa.
      Muuten normi viikonloppu.

• Anonyymi

Mummot käy teatterissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummot käy teatterissa

Onko joku mummo käynyt sulle henkilökohtaiseksi, vai etkö vain pidä teatterista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko joku mummo käynyt sulle henkilökohtaiseksi, vai etkö vain pidä teatterista?

En pidä mummoista enkä teatterista 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pidä mummoista enkä teatterista 🙂

Koita kestää, sen täytyy olla sulle tosi raskasta…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koita kestää, sen täytyy olla sulle tosi raskasta…

ei onneksi🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummot käy teatterissa

Jep. Tämä mummo tekee mitä huvittaa, koska voin. Ja tänään oli hulvattoman hauska teatteri ilta. Tervetuloa sivistyksen pariin. Näkisit millaista porukkaa teattereissa käy, etkä vain oleta omias.

• Ei mitään suunnitelmia oikestaan,

ainakaan enempää kun et otan noi kaikki

"jouluvalot"

Ja viskon ne huitsin Nevadaan täältä....

Ja sit ehkä vaan itken ja palstailen vielä tän vkl.

○•°•☆•°•○

Tai sitten yllätän itteni ja kaikki muutkin,
      ja otan oikeesti itteeni niskasta kiinni
      vihdoin ja viimein,
      ja käyn ihan kaikki tavarat läpi...

Elikä mitä kaikesta haluan säilyttää ja mitä en,
      mitkä pakkaan muksun matkaan,
      ja mitä varastoon jonnekin minne lie...

〰️➿〰️ 🖤 〰️➿〰️

Ja suurimman osan kaikesta kerään roskiin...
      Saispa kaiken lakastua pois mielestäkin....

Ihanaa viikonloppua ihan jokaiselle!!!!

😶☹🙃🙂😐

• Anonyymi

Aion viettää viikonlopun minulle täysin tuntemattoman ihmisen kanssa kahdestaan. En ole häntä koskaan tavannut. En tiedä hänen nimeä enkä juuri mitään muutakaan.
      Kutsuin hänet saunomaan ja viettämään aikaa rennosti ilman odotuksia.
      Kiinnostava viikonloppu tiedossa.
      Aina ei jaksa ikävöidä.

• Anonyymi

Onpa kiva suunnitelma!

Oikein tuntemattoman kanssa!

• Anonyymi

Alan tutkimaan sekavaa mieltäni kaikessa rauhassa.

• Anonyymi

Sunnuntaina on pesutupa ja muuten menee ihan normaalisti.

• Anonyymi

Noh ainakin 10 Kg mureketta sienillä.

>simiti<

• Anonyymi

Voi ei🥺😚😀sä olet kyllä ihana Mies❤️voi kun löytäisi sinunlaisen mmmmmmh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuta kuin keula kohti kokkolaa, simiti löytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥺kaukana minusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miksi se siellä asuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Simiti on kiljupöhnässä 24/7.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥺kaukana minusta

19:14:01 Houkuttele simiti vastaan, ei kokkola nyt niin komee paikka ole etteikö sieltä voisi hetkeksi reissuun lähteä

• Anonyymi

Aion panna naista viikonloppuna. Saunon myös ja syön ruokaa.

• Anonyymi

Jaa. Sehän on mukavaa.

• Mä lähden kohta töistä pois. Ja sitten meen kattoon, joko roskalava on pihalla. Ja sitten lähtee ainakin parvekekalusto, kirjahylly, sohvapöytä ja toinen sänky.

Ongelma kun mun faijan kuva arkistot pitäs kattoo läpi. Siellä ois tosi hyviäkin otoksia. Mm. Oyluyhtiön räjähdyksestä. Mutta pääosin ihan turhaa. Monta rullaa esim kenkiä. Mainoskuvauksia kun pääosin teki . Valokuvaajan homma ei välttämättä niin hohdokasta kun luullaan.

• Anonyymi

Käyn lenkillä ja katselen vanhempia miehiä, koska haluan löytää ikäiseni uuden ystävän!

• Anonyymi

Kun noita ihailijoita riittää pyytäis kaikki samaan aikaa kahville jonnekkin.Olisi varmaan hyvät naurut tiedossa.

• Treffit on sovittu

• Juu.. niin mullakin. Ollaan samiksii sen suhteen.. :)

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu.. niin mullakin. Ollaan samiksii sen suhteen.. :)

Tiiä vaik mentäis samoille treffeille :D

• pujotteIija kirjoitti:

Tiiä vaik mentäis samoille treffeille :D

No mun treffikumppanini on pitkä ja komea mies.. sellainen jumalainen adonis. Tumma ja rokkaava.. :)

No mun treffikumppanini on pitkä ja komea mies.. sellainen jumalainen adonis. Tumma ja rokkaava.. :)

Ei me sit samoilla treffeillä oltu, minä pussailin niin ihanaa naista, etten ois millään malttanut pussailua lopettaa

• pujotteIija kirjoitti:

Ei me sit samoilla treffeillä oltu, minä pussailin niin ihanaa naista, etten ois millään malttanut pussailua lopettaa

Ai? No harmi sitten.

• Pihahommia huomenna ja sunnuntaiksi töihin.

Alkais olla kaikki valmiina talveen.

On laiteltu lumiesteitä katoille, lumenpudotin hommattu. Traktori linko perässä iskussa. Pihat putsattu.

Onneksi talvi vielä ujostelee tulollaan. 😄

• Anonyymi

Joku laulaa. Tai yrittää. Hitsi, mitä ujellusta. Kuin yksin jätetty Baskervillen koira.
        Tykkään olla joskus ilman tv:n tai soittimen ääntä.
        Saarista luen ja siihen pitää pikkasen keskittyä.
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

Joku laulaa. Tai yrittää. Hitsi, mitä ujellusta. Kuin yksin jätetty Baskervillen koira.
        Tykkään olla joskus ilman tv:n tai soittimen ääntä.
        Saarista luen ja siihen pitää pikkasen keskittyä.
        Vilma

Jotkut koettaa laulaa äkkiä liian korkealta heti alkuun ja usein biisien "hypet" menee korkeammalta, niin vinkumiksehan se menee. 😁

• Anonyymi

Koneprojektia eteen päin. Eli laatuaikaa autotallissa.

• Kiitos kysymästä, ajattelin kerätä voimia. Huomenna vähän lenkkiä ystävän kanssa, varmaan siivoilen, laitan jotain hyvää ruokaa ja illalla katson hömppää..

Teen siis jotain sellaista, missä ei tarvitse ajatella yhtään mitään.

• Anonyymi

Taidanpa repiä tapettia, kissa on laittanut jo homman alulle 😏...jatkan siitä

• Anonyymi

Suomessa on koko maapallon ja maailmankaikkeuksien pirun pirullisin hallitus mitä olla voi siksi en suunnittele yhtään mitään. Vois vain kuvata ja kuvitella miten itse Saatana tuhoaa koko Suomen päättäjät.

• Anonyymi

Minusta olis erittäin mielenkiintoista että tulee suunnitellusti jokin ns. Hallitus joka osaa kertoa että miksi minun on ollut pakko syntyä Suomeen ja pitää osallistua yhteiskuntaa joka potkii päähän kokoajan??

• Anonyymi

Onhan sekin tosi kieron nautinnollista odottaa omaa loppua kun ei ole mitään menetettävää ja siihen ei tarvi edes suunnitella edes yhtään mitään.

• Anonyymi

Suomi on maapallon suur paska ehkä koko maailmankaikkeuksien henkisen auwerin suurin suurjäte.

• Olin aikeissa testailla studiotekeleeni taustakangassysteemiä, mutta näyttää siltä, että olen unohtanut yhden kriittisen osan muualle (sen piti olla autossa, mutta en muistanut lähtiessä tarkastaa).

Vein tänään liskolle kynttilän.

• Anonyymi

Minä nautin erittäin suuresti kun koko Suomelle tulee täys loppu ja kun kaikki rikkaat menevät hautaan ja kohtaavat oman loppunsa. Haistakaa pitkät koko Suomenmaa.

• Anonyymi

Suomeen syntyminen on ollut nin täys pirullisen vittumaista että se vitutaa viimein hengiltä. Voi saatana että koko maapallola voi edes olemassa olla näin paska maa??

• Anonyymi

Toivottavasti suomessa lähtee henki tosi nopeasti. Itse en ole tänne pyrkinyt enkä mitään täältä halunnut. Omaa loppua odotellessa. Suomi on valitettavasti ollut todella paskojen täys paskojen paskin maa mihin on ollut pakko syntyä. Toivottavasti Kuolema tulee pian.

• Anonyymi

Hallitus terveiset teille. Suomi on kohta autiomaa.

• Anonyymi

Suomi on itse suurten maailmankaikkeuksien , itse suuren Perkeleleen rakentama Helvetti syntyä monine kirottuna eläminä jatkumona. Suuri Perkele on Suomen takana.

• Anonyymi

Kyllä on perin merkillistä että Suomi pidetään yllä jatkuvasti syntyvinä sukupolvina Helvettiin. Suomi on raamatullinen itse suuren Perkeleen ylläpitämä suur Helvetti.

• Anonyymi

Viikonloppu on erityinen niille joilla on jälkikasvua.
      Juhlitaan syntymää, vaikkei ole vielä Joulu.

AV

• Anonyymi

Helvetin pirullisin tunnusmerkki on että on ns. olemassa mutta ei pysty elämään kuin vain olla ja odottaa kuolemaa. Suomi on juuri tässä kokoaan suuurempi Helvetti.

• Anonyymi

Mikä harmittaa?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä harmittaa?

AV

😂 lyhyet yöunet ainakin veikkaisin vstana

• Anonyymi

Itse suuri Saatanan Perkele loi tilan missä itse suurempaakin suurin vitus voi kasvaa äärimmilleen. Siitä syntyi ensin Kalevala ja sitten kaiken suurimman vitutuksen suurin tuotoksen tuloksena itse Suomi. Perkeleen suur Helvetti itse toteamuksena.

• Anonyymi

Vaikka Jumalaa ei ole olemassa mutta itse Helvetti on kyllä heti pystyssä ensimmäisenä ja suoraan historian kirjojen lehdiltä.

• Nyt pikkuhiljaa heräilen viimeisen yövuoron jäljiltä. Kohta lähden salille tekemään koko kropan krvyen treenin. Sieltä kauppaan ja alkuillasta olisi edessä treffit.

Huomenna normaali salitreeni ja myöhemin vielä sählyä. Isälle laitoinkin isänpäiväkortin mutta varmaan vielä soitan.

• Menestyksekästä treffi-iltaa. :)

Menestyksekästä treffi-iltaa. :)

Kiitos. Siinä se mukavasti viisi tuntia vierähti.
        Kerrassaan ihastuttava nainen.

• M184 kirjoitti:

Kiitos. Siinä se mukavasti viisi tuntia vierähti.
        Kerrassaan ihastuttava nainen.

Hyvältähän tuo kuulostaa. Kunhan pääsette kunnolla sinuiksi, niin muista kertoa tuo hänellekin. Että pidät häntä ihastuttavana.

• Anonyymi

Kuuntelin justiin tämän PetShopBoisin kappaleen ja se vaan niin on se kylmin täys totuus että kylmässä 'Pohjolassa ne lännen haaveet jääkin monesti ja monelta täydeksi haveeksi. Mitä jääkylmempi politiikka niin sen karumpi on lopputuloskin. Kukaan oikeasti täys järkinen ei tule koskaan asumaan Suomessa ja se onkin kaiken kohtalona että kauanko sitä väkeä viimein vielä lopulta piisaa eli täys hulluja??!!. En moiti Suomen kansaa vaan poliitikkoja.

• Sitä mä teille oon monta kertaa yrittäny sanoo, että meillä on äärimmäisen huonot poliitikot. Oikee tuhoakseli: katainen, stubb, sipilä. Niinistö oli viimeinen vanhan ajan kunnon poliitikko.

• Anonyymi

Poliitikot ja Päättäjät luottaa aina siihen että Suomen kansaa voi lypsää ihan loputtomasti ilman mitään seuraamuksia ja totaalisen täys idiootit tekee aina kuitenkin lapsia joita voi kupata köyhyyteen ja hautaan asti ihan jatkuvana jatkumona.

• Ton syntyvyyden tuhos juuri toi tuhoakseli: katainen, stubb, sipilä. Kato vaikka tilastokeskuksen käyrää. Mun mielestä lasten teko kannattaa lähes aina. Meillä on kuitenkin hyvä koulutusjärjestelmä, vaikka sitäkin on yritetty tuhota. Enemmän painopistettä lapsiin. Me vanhat ei kaivata kuin myrkkykapselin.

• Anonyymi

Minä olen suunnitellut niin että koko Suomelle paras tulevaisuus on täydellisen täydellinen Sukupuutto. Mitäs sitä kituuttamaan suurta kärsimystä kun AurinkoTähti kuitenkin viimein räjähtää??

• Anonyymi

Ehkä siihen voi viimein luottaa viimeinkin kun koko karman siirtämä täyspaska jakautuu yli koko Maapallo Kaatopaikan ylikin. Maapallo on koko Maailmankaikkeuden suurin KaatopaikkojenJätelaitos.

• Anonyymi

Koko ihmiskunnan täydellistäkin täydellisin tyhmyys kiteytyy siihen että kauanko se jaksaa lisääntyä oman tyhmyyden maksimontiin asti. Ehkäpä itse Avaruusolennot seuraavat tätä eli rikkaat rikastuteen ja köyhät köyhdytetään.

• Anonyymi

Suomessa oli pahimmat nälkävuodet noin 1860-luvulla eikä ne ole viimein tainneet opettaa yhtään mitään. Sama nälkä on pian taas kaikilla edessä jopa Suomessa. Poliitikkoja yhdistää koko ihmiskuntaa seuraava täydellisen täys tyhmyys ja idiotismi jolla jatketaan sitä ihan loputtomiin. Onhan se mielenkiintoinen teoria että meneekö ihmiskunnan suurtyhmyys AurinkoTähden räjähdykseen asti?? Tai ehkä viisas sukupuutto!! jolloin ainakin monen elämän kidutus loppuu.

• Anonyymi

Minä olen suunnitellut että miten voi välttää uudesti syntymän ihan vituiksi kun kuolee?? Minusta on aivan kauheaa nussivat parit jotka tekee lapsia että joutuu syntyä heidän toimesta uudestaan.

• Anonyymi

Tähän aikaan yöstä onkin hyvä aika pohtia syntyjä syviä 🙄

• Anonyymi

Minusta pitäis pikkuisen ajatella että kun nussii lapsia tähän maailmaan että elättämisen vastuuta ei ole että pitää ihan ite pärjätä. Aivan käsittämätöntä että eikö jatkuvalle pakkosyntymälle luonnonlaki armoilla saada mitään keinoa??

• Anonyymi

Minä olen suunnitellut asiat niin Tohtorin väitöskirjaan asti että mm. koko Suomelle paras ratkaisu on sukupuutto kaiken edelläkävijänä niin loppuu het kertalaakista kaikki suur kärsimyskin.

• Anonyymi

Jumalien on pakko tulla esiin ja paikalle jos tulee sukupuutto niin jos asioissa on oikeasti yhtään mitään todellista totuutta ja perää?? Minusta siinä jos jossakin on oikea totuus juttu.

• Anonyymi

Onhan niitä tuntemattomia kansoja ja sivilisaatioita kadonnut vuosituhansien saatossa. Lieneekö niille sitten käynyt niin, ettei välitetä enää lisääntyä.

• Anonyymi

Maapallon historia taitaa lopulta mennä niin että ihminen katoaa ihan noin vain luonnostaan. Sanotaan että mm. naiset vaatii jo niin paljon kaikkea maallista tai ovat kuin miehiä että eipä ole enään mitään kiinnostusta tavata kuin vain nettiversioissa. Poliitikot elää taas omilla palkoillaan ihan jossakin wanhan liiton utopiossa.

• Anonyymi

Niin ja sitten kun nainen ei ole suora, niin valitetaan, että ei siitä ota naapurin Penttikään selvää. Minusta tuntuu, että miehet eivät tiedä mitä he haluavat. Saisiko jonkin käyttöoppaan videomuodossa?

• Anonyymi

Minusta PerusS on kansanedustajia jolle pitäisi suunnitella uusi TyttöYstävä Mama äitee antamaan tissiä säännöllisesti, luultavasti päätöksistäkin tulisi viimein ihan oikeinkin inhimillisiä, niin toivottavasti ja kuumemittari pyllyyn kaiken päälle sekä paljon muutakin aikuisten aikuista domino tyyliä.

• Anonyymi

LÅÖO,SAP,R,, ¨SÖÖÅ NASYYA J'MRÖÖR MPJ

• Anonyymi

Vedän hirmukännin ja astelen kovallla äänellä. Siitäpä naapuri saa tietää miltä tuntuu.

>simiti<

• Anonyymi

inise inise vaan

• Anonyymi

Viikonloppu meni siivoilun, shoppailun ja lenkkeilyn merkeissä. Tänään juhlin isiä. Laitan hyvän aamiaisen lasteni isälle ja vien kahvit kakun kera sänkyyn. Omalle isälle onnitteluja linjoja pitkin, kun asuu kaukana. Sitten taidenäyttelyyn ja ulos syömään.
      Tällaista oli suunnitteilla ja osin toteutunutkin.

Ei vielä virallinen mummo

• Anonyymi

Suomesta tehdään EU köyhyysreservaatti jossa voi kuvata kauhuelokuvia ilman lavasteita.

• Anonyymi

Viikonloppu suunniteltiin pelkkään laiskotteluun ja lorvimiseen. Se jatkuu maailman hamaan tappiin tai omaan asti, päättäjienkin kauhuksi ja omilla rahoilla tottakai.

• Anonyymi

Raahasin perikunnalle syötävää ja juotavaa..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      135
      2240
    2. Mies olet edelleen rakas ja tärkeä

Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.
      Ikävä
      87
      1839
    3. Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?

Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt
      Tanssii tähtien kanssa
      71
      1763
    4. Taas poistuu ABC, nyt Salossa

Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on
      Maailman menoa
      109
      1627
    5. Milloin meistä tulee pari?

Vai tuleeko koskaan? :( Miehelle
      Ikävä
      56
      1332
    6. Millainen luonne sinä olet?

Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä
      Ikävä
      182
      1192
    7. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      243
      1173
    8. Kuvaile kaivattuasi ja tunteitasi

häntä kohtaan viidellä emojilla!!
      Ikävä
      57
      1147
    9. Ihastuksen halaaminen

Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂
      Ikävä
      49
      1102
    10. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      220
      1097
    Aihe