Googlen kautta saa vähän enemmän näkyvyyttä ja minua kyllä saa äänestää kaikki jotka haluavat, koska minä en kyllä SYRJI ketään!
Olen sukuja jotka ovat olleet niin ENSIMMÄISESSÄ,kuin TOISESSA MAAILMAN SODASSA MUKANA.
Minä olen vähän niin, kuin TRUMP.
Trump ei saanut olla missään SOSIAALISESSAMEDIASSA. KATEELLISET ALKOIVAT KÄRÄJÖIMÄÄM HÄNEN KANSSA JA SAIVAT AIKAAN SEN, ETTÄ TRUMP JOUTUI SOMESTA POIS!
Lueskelin kun olen menossa vaaleihin ehdolle.
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä saan varmaan poliisien kanssa lähteä VAALI KIERTUEELLE niin pysyn hengissä ja on TURVALLISUUS TAATTU EDES HETKEKSI.
Tuo on varmaan syy miksi poliisit ovat nauraneet sekä huutaneet minulle, koska HE PÄÄSEVÄT SENTÄÄN TÖIHIN JA RAJAVARTIOSTO PÄÄSEE MYÖS.
SUOMEN VALTIO JOUTUU LUONNOLLISESTI TURVAAMAAN MINUN VAALI KIERTUEEN.
VOISIN TIETENKIN OTTAA MYÖS ENSIAPU YKSIKÖN SEKÄ YHDEN PALOAUTOLLISEN PALOKUNTALAISIA MUKAAN NIIN ON TURVALLISUUS AINAKIN TAATTU!
Voin myös sanoa vaalikiertueella, että: NÄMÄ PALVELUT KUULU PERUSPALVELUIHIN, MUTTA VALITETTAVASTI EIVÄT OLE TUOTA YMMÄRTÄNEET JOTEN MINÄ JOUDUIN OTTAMAAN HEIDÄT KIERTUEELLE MUKAAN, KOSKA FACEBOOKILÄISET VOIVAT VAIKKA TAPPAA MINUT JA TEIDÄT JOTKA OLETTE SAMAA MIELTÄ, ETTÄ PERUSPALVELUT KUULUU KAIKILLE EIKÄ VAIN OSALLE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606744- 1003472
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262800- 212458
- 272013
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581852- 251720
- 321588
- 111532
- 491512