Olen juonut joku 7-8v päivittäin noin 3-5 litraa kaljaa. Jos juon tuohon kolmen litran pintaan per päivä ja syön hyvin, ei tule krapulaa mainittavasti. Mutta pahimmillaan jos vedän siihen viiden litran pintaan tai yli, tulee sellanen krapula että saan jonkinlaisen "poissaolokohtauksen", en tunne omaa kehoani, pelkään kaatuvani, mitään oikeita kipuja ei ole, joskus ehkä kaikkein pahimmassa krapulassa päänsärkyä kuten kaikilla, mutta sit se mikä pelottaa, joskus en meinaa saada tasurikaljaa alas, tulee nielemisvaikeuksia, siis yrittäessä juoda mutta muutenkin, esim. ihan kadulla kävellessä nielen tyhjää, tuntuu etten voi niellä, jos nielen niin se tuntuu kuin yrittäisin nielaista omenan kerralla, ei mene mikään alas, ei edes vesi pahimmillaan, pelkään kuolemaa ja mietin entäs jos nyt kuolen tähän ja läheiset saa tietää (ne ei tiedä että olen alkoholisti), ja näin... eiköhän tuossa ollut tarpeeksi.
Juon päivittäin ja nielemisvaikeuksia krapulassa
4
149
Vastaukset
- Anonyymi
Nielemis vaikeuksia tulee myös bentso viekkareissa.
- Anonyymi
Takuulla läheiset (kuinka läheiset?) tietää jos kalja (olut) määrät ovat tuota luokkaa. Tietää vähän kaukaisemmatkin. Näkyy ja haisee. Mutta taidat olla provo.
- Anonyymi
Hah, en ole provo.
- Anonyymi
Kannattaisiko miettiä tuota juomista ihan rehellisesti ja aidosti ?
Jotenkin voisi nuo oireet viitata myös hermostollisiin ongelmiin, alkoholi vaurioittaa myös hermostoa.
Eikä kai ne sisuskalutkaan iankaiken kestä, on siinä maksa ja haima, ym. vaarassa ajan myötä.
Jos juomisesi jatkuu, ei nuo oireet ainakaan ohi mene, päinvastoin, pahempaa voi olla edessä. Järki käteen, ja ala välittämään itsestäsi ja terveydestäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1016941- 474626
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542606Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän51978Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101028Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1481007Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911001Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai241837Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30826Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?176736