Kyllä aivan oikein oli että uskonnollinen paska konsertti kiellettiin.se jos joku todellakin vahingoittaa lasta kuulla kristillistä uskonnollista paskaa.ainoa että satu tunneilla ,voitas raamatullisia satuja tarinoita keksittyjä tarinoita .uhtä aikaa muiden satujen ja tarinoiden kanssa . Silloin lapset ymmätäis että ne raamatun sadut on yhteneväisiä muiden satujen kanssa.esim krimin satujen ja koraanin.satujen kanssa.pitää muistaa että uskonnon sadut on satuja satujen joukossa.
Vastaukset 2
- Anonyymi00002
Avaajan tyylitaju on todella heikko, mutta kyllä peruspointti on kohdillaan.
Lapsia pitäisi suojella tuollaisilta surkeilta aatteilta.
Sitten kun nuori on siihen tarpeeksi kypsä, eli elämänkokemusta on hieman kertynyt ja tietopohjaakin, sitten voi kertoa noista kummallisista ja alkeellisista aatteista, jotka myrkyttävät yhteiskuntia.- Anonyymi00003
Eikö henkinen ja fyysinen väkivalta ole kiellettyä nykypäivänä. Silti sitä vaahtoavat nämä uskon miehet ja saarnaajat. Käsittämätöntä. Se että aikuinen niitä höpinöitä kuuntelee mutta jos vielä viedään lapsikin kuuntelemaan on kyllä rikokseen verrattava asia. Kuka pääsee paratiisiin ja kuka joutuu hel......n seisoo näissä sanomissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510