Olen selittänyt asian tuolla, mutta laitetaan tännekin.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18691234/kiinnostus-quottekoalyaquot-kohtaan-hiipuu-tassa-syyt
Ns. tekoäly on vain illuusio älykkyydestä, ei mikään tietoisuus ja kaikki mikä siihen liittyy
4
183
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin tekoäly on tietoinen vielä pitkään aikaan jos koskaan .
Mutta ajattele Kuinka hyväksi tekoäly kehittyy vaikka kymmenessä vuodessa. - Anonyymi
Tahdon henkilökohtaisen tekoälyn joka on vain pienimuotoinen. Toki laajennettavissa erilaisilla pienillä komponenteilla.
Olisi esim. Minulla digitaalinen tietosanakirja tai raamattu ja tekoälyni etsisi vastausta vain tuon yhden teossarjan perusteella.
Voisin itse räätälöidä sitä tekoälyä erillisillä komponenteilla itse tai kaverien tekemillä.
Siinä oppisi periaatteet ja voisi ehkä laajentaa myöhemmin laajempiin dataresursseihin.
Tekoäly on leikkikaluna mitä kiinnostavin, mutta sen taloudellinen merkitys on tuleva suureksi. Ei ole rajoja sen käyttömahdollisuuksilla.
Sääli että sen käyttö voi johtaa yhä lisääntyvään uusavuttomuuteen ja taidon ruostumiseen pitkällä aikavälillä kun se tekee puolestasi kaiken. - Anonyymi
Lakihan on kirjaan kirjattu. Tekoäly on ihan omiaan lätkimään tuomiot rötöstelyistä.
- Anonyymi
Laki on kaikille sama. Nythän tuomiot kuitenkin vaihtelevat. Tästä seuraa, että tuomio arvotaan kaikissa oikeusasteissa ja valitusrumba tukkii koko systeemin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398