Noin 1700 vierasta joten kyllä sinne pari tuhatta riekkoa menee keviästi.
Loimu lohtakin on Lapista, mutta ei ollut maininnut että mistä ne sitä lohta toimittavat.
Alkupalana on RAAKKUKEITTOA.
Hyvä että sentään KOTIMAISET LUOMU VEGAANI RUOKAA on tänä vuonna.
Poroaki oli listalla.
Yritin hakea onko poron maito leipäjuustoa, mutta voi olla että jos poron maitoa on juomana ja eivät ole vielä julkaisseet juoma listaa.
Ei ollut edes jälkiruokia mainittu, mutta jos EIVÄT OLE SITÄ PORON MAITOA saaneet...
Piti oikein perehtyä Presidentin juhliin.
4
121
Vastaukset
- Anonyymi
Mätö poroa
- Anonyymi
Minä olisin tarjonnut lohikeittoa ja perunarieskaa jos olisin Presidentti.
Tuo on minusta ruokaa joka sopii niin juhlaan, kuin arkeen sekä kuvastaa suomalaista perinnettä.
Leipäjuustoa ja hilloja jälkiruoaksi sekä kahvit ja sen kanssa jotain.
En ala valittamaan vaan sehän oli heidän päätös jotka VAATIVAT KUNNIOITTAMAAN HEITÄ.
EI MEILTÄ MUILTA KYSYTTY, ETTÄ HALUTAANKO ME ETTÄ MINÄ LÄHDEN IVALOSTA EHDOKKAAKSI ELI KOKEILEMAAN, ETTÄ KANNATTAAKO EDES YRITTÄÄ VAI HAISTATETAANKO VITUT SUORAAN!
ONNEKSI EN SYYLLISTYNYT TUOHON VAAN ERÄÄT HALUSI IHAN ITSE HAISTATTAA!
EN KYLLÄ KOE, ETTÄ TUO ON KUNNIOIDEN ARVOISTA, MUTTA IHAN SAMA KOSKA EI MINUA OIKEESTI EDES KIINNOSTA HEIDÄN KUNNIALLISET TAVAT!
SAMAA EXÄN JA VAIMONSA KUNNIA PASKAA, MUTTA VÄHÄN LAAJEMMASSA PAKETISSA!- Anonyymi
Koulu- kiusattu Mikko Kärnästä oli hyvä HAASTATTELU YLE:n sivulla.
Videolla näytti, että PEUKKUA oli vissiin imaissut ja pikku TUTINAT oli päällä.
Yritin hakea, että joko hänen HOVI kunnia käräjät oli olleet. Minä odottelen, että PÄÄSEN TÖIHIN ELI VAATIMAAN KUNNIAA!
MINÄ EN HYVÄKSY, ETTÄ KÄRNÄN MIKKO SAA VAPAASTI LOUKATA KANSANEDUSTAJANA KAIKKIEN KUNNIOITA JA SAA ANTEEKSI, KUN PYYTÄÄ ANTEEKSI SEKÄ SANOO JOKA KERTA : KYLLÄ MINÄ OLEN OTTANUT OPIKSI JA PEILIIN PITÄÄ JOKAISEN KATSOA!
KANSANEDUSTAJA SAA KUULEMMA RÄKYTTÄÄ JOS ON INARIN KUNNASTA EHDOKKAANA, MUTTA JOS ON RAUTAVAARAN KUNNANJOHTAJA NIIN SILLOIN PITÄÄ KAIKKIEN ALKAA KATSOMAAN PEILIIN!
PRESIDENTTI NIINISTÖ KEHOITTI KATSOMAAN PEILIIN, KUN HÄN OLI PRESIDENTTI JA mm MIKKO KÄRNÄ INARIN KUNNASTA KANSANEDUSTAJANA JOKA TOISTUVASTI KEHOITTI AMPUMAAN KAIKEN...
MINÄ OLEN KERRAN NÄHNYT MIKKO KÄRNÄN JA HÄN KÄVELI TIETOISESTI MINUA KOHTI. HÄNEN TARKOITUSTA OLI VARMAAN OJENTAA MINUA, MUTTA JOSTAIN SYYSTÄ RIITTI KUN KATSOIN HÄNTÄ HYVIN TERÄVÄSTI TAKAISIN JA HÄN KÄVELI HYVIN KILTISTI OHI.
JOS OLIS TÖNÄSSYT NIIN OLISIN TÖNÄSSYT TAKAISIN, KOSKA EN KYLLÄ OLIS ANTANUT PERIKSI YHTÄÄN.
VARMAAN ASIAKKAATKIN KATSO, ETTÄ NYT KYLLÄ TULEE TAPPELU JOS KÄRNÄ SANOO JOTAIN.
MINÄ OLIN VARAUTUNUT SAMAN TIEN, KUN NÄIN HÄNET. JOKU ETIÄINEN ILMOITTI, ETTÄ KATSO SELÄN TAAKSE JA OLE VARUILLAS.
SELKÄÄ EI PIDÄ KÄÄNTÄÄ IHMISELLE JOKA ON EPÄLUOTETTAVA. - Anonyymi
Olen yrittänyt sanoa, että: En voi mitään sille jos sisäinen LATINO herää henkiin ja minä en pysty sille mitään. Se on semmonen joka saa aikaan sen, että minä kiihdyn 0-100 sekunnissa ja ei auta mitään vaikka mies makais päivän päällä. Koska nousen ylös ja vedän turpaan, koska minä tasaan tilanteen niin voidaan unohtaa koko riita.
En kyllä noiden kanssa suostu edes TASAAMAAN TILEJÄ VAAN HE SAAVAT KYLLÄ MAKSAA!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388