Voiko tutustumisvaiheessa tapailla muita??

Anonyymi-ap

Noin kuukausi sitten oli treffit kivanoloisen miehen kanssa. Nyt on pidetty päivittäin yhteyksiä ja juteltu puhelimessa. Uudet treffit on suunnitteilla, ne on viivästyneet välimatkan ja kummankin kiireiden takia. No, miten tässä pitäisi toimia, kun ei voi vielä tietää, eteneekö juttu, niin voiko tässä vaiheessa tavata muita. Tuntuu aika hölmöltä säästellä itseään jollekin, jota ei edes kunnolla vielä tunne. Mun mielestä 2-3 treffien jälkeen voi sitten jo sopia tapailusta ja siihen ei kyllä sitten enää muita kuulu.. Miten te muut olette toimineet?

218

736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tottakai voit tapailla muita. Hänkin voi. Niin kauan kuin ei ole sovittu sitoutumisesta ja seurustelusta, kumpikin saa tavata muita niin paljon ja usein kuin haluaa, eikä siitä tarvitse kertoa treffikumppanille. Jos toinen kysyy (varsinkin mustasukkaisen sävyyn) tapailetko muita, vastaa ettet halua kertoakoska ette ole kuvanneet kumpikaan toisillenne mitään.

Yksi trefgikumppanini loukkaantui kun kuuli että olen tavannut muita ja selitti että hänkään ei ole edes viestitellyt muiden kanssa koska haluaa tutustua yhteen ihmiseen kerrallaan. Vastasin että se on täysin sinun asiasi mutta minun ei tarvitse tehdä samalla tavoin. Yllätys yllätys, ei tavattu enää. Tuollainen kyttääminen ja kuulustelu jo alkuvaiheessa on varoitusmerkki.

• Anonyymi

Sivusta, itse ajattelisin enempi niin, että jos toinen tuntuu siltä oikealta itselle niin on lojaali ja luottavainen hänelle. Mut jos vähänkin tuntuu epävarmalta tai vähemmän luotettavalta niin silloin ottaa vapauksia itselle? Tunne itsesi paremmin ja ymmärrät silloin paremmin samalla muita?

Onko toinen sitä, mitä kaipaa itselleen, jos on silloin kannattaa olla luottamuksen arvoinen toiselle, eikä riskeeraa omalla tekemisellä sitä mitä on olemassa jo? Toki kaikki ajattelemme omalla tavalla, itse en haluaisi riskeeraa alussa olevaa suhdetta, joka tuntuu hyvältä ja lupaavalta itselle?

Ensivaikutelman merkitys voi olla suuri, mut se voi olla vain teatteria toiselta? Toiset osaavat hyvin peittää sen todellisen luonteen. Siksi hyvät keskustelut ovat hyvästä, oppia tuntemaan toinen paremmin. Itse olen erehtynyt muutamaan otteeseen ja siksi olemus ja käyttäytyminen toisella on merkityksellistä.

• Anonyymi

Vtuiks menee jos tapailee muita. Investointi toiseen ihmiseen on lähtökohtaisesti retuperällä joten ei vaan onnistu.

• Anonyymi

Tuo on sinun käsityksesi. Minä löysin miesystävän netistä, ja samaan aikaan kun vaihdoimme viestejä ja soittelimme ja olimme tavanneetkin, kumpikin meistä vielä jonkin aikaa tapaili muitakin. Vasta kun sovimme että olemme pari, poistimme Tinderin ja lopetimme viestittelyt ja treffailut. Ei mennyt vituiks. Meni hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on sinun käsityksesi. Minä löysin miesystävän netistä, ja samaan aikaan kun vaihdoimme viestejä ja soittelimme ja olimme tavanneetkin, kumpikin meistä vielä jonkin aikaa tapaili muitakin. Vasta kun sovimme että olemme pari, poistimme Tinderin ja lopetimme viestittelyt ja treffailut. Ei mennyt vituiks. Meni hyvin.

Ei siltä näytä ikävä kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siltä näytä ikävä kyllä

Sun mielikuvitusmatka tätä rollaavaa äijää härkkiessä vasta kehnolta näyttääki

• Anonyymi

Jos ei heti klikkaa kunnolla, niin tuskin siitä jutusta mitään tulee. Siitä vaan etsimään sitä, jonka kanssa tuntuu paremmalta.

• Anonyymi

Ja sinäkö olisit tämä parempi mies tälle naisena tarinoivalle miehelle?

• Kai se on treffailijoille tavallista, että tapaillaan useita ja oikein etsimällä etsitään sitä kumppania. Mä en tiedä mistään tällasesta. En harrasta.

• Anonyymi

Näin on. Se on tavallista. Ennen kaikkea se on luvallista.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Se on tavallista. Ennen kaikkea se on luvallista.

Voi olla joo. Mutta en itse tuollaista harrasta, enkä tykkäisi jos toinen haluaa tapailla samaan aikaan muita.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Voi olla joo. Mutta en itse tuollaista harrasta, enkä tykkäisi jos toinen haluaa tapailla samaan aikaan muita.

Tuo asenne tekee sinulle entistä vaikeammaksi löytää ketään. Alatko tosissasi kuulustella treffikumppania hänen muista mätseistään? Et sinä häntä omista.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo asenne tekee sinulle entistä vaikeammaksi löytää ketään. Alatko tosissasi kuulustella treffikumppania hänen muista mätseistään? Et sinä häntä omista.

Mä en edes käy missään treffeillä. Ei ole mätchit kertaakaan niin paljon chättäilly, että olis päässy sopimaan tapaamisesta. Enkä mä tuollein etsimällä etsi ketään muutenkaan. Ei tunnu mitenkään luontevalta.

• Anonyymi

Ihan normaalia tavata toisiakin, jos ei vielä seurustele. Henkilökohtaisesti en ole tehnyt niin ja saattaisin antaa siitä naiselle pakitkin, jos on nähty ja juteltu jo pidemmän aikaa (yli kuukauden). Luultavimmin vaan laskisin odotukset ei-vakaviksi ja alkaisin etsiä sitä vakavaa seuraa muista naisista. Samoin olettaisin myös vastapuolen tekevän.

• Anonyymi

Minä en edes kysy treffeillä mieheltä hänen muista mätseistään ja treffeistään. Jos joku kysyy minulta, tapaileeko treffikumppanini ehkä muita, vastaan että en tiedä. Se asia ei kuulu minulle.

Sitten jos yhdessä päätetään että olemme pari, niin kumpikin poistaa Tinder-sovelluksen ja lakkaa treffailemasta muita. Sitä ennen asia ei kuulu minulle ollenkaan.

Nuorena tutustuttiin tanssipaikoissa. Jos mies haki minua tanssimaan, niin se ei tarkoittanut ettei hän saa hakea muita naisia tai että jos joku toinen mies hakee minua niin en saa lähteä. Tässä on kyse samasta asiasta. Tanssiin lähteminen ei sitonut kumpaakaan osapuolta. Treffeille lähteminenkään ei sido.

Jos treffikumppanini kuulustelisi minua minun muista mätseistäni ja treffeistäni kontrolloivaan, loukkaantuneeseen ja omistavaan sävyyn, se olisi vakava varoitusmerkki: kierrä tuo mies kaukaa, hän todennäköisesti haluaa määräillä sinua muissakin asioissa!

• Anonyymi

No eihän sitä nyt itseään säästellä kannata ja vielä hyväksytyn vapaan seksin aikana!

Pimpit on tehty pantaviksi sanoi joku jossain..

• Anonyymi

Tyypillinen palstaprinssi: luulee että treffien tarkoituksena on seksin harrastaminen. Miksi hän niin luulee? Koska seksi on ainoa asia mikä häntä naisessa kiinnostaa. Hän luulee että kaikki miehet ovat samanlaisia kuin hän.

Palstaprinssit ovat sikoja jotka haluavat vain seksiä. Kaikki miehet eivät ole.

• Anonyymi

Jos sinulle olisi ok, että mies tapailee muita, niin treffaile itsekin. Ja jos ajatus miehen treffeistä toisten kanssa häiritsee, niin odota ja katso, lähteekö juttunne lentoon.

Ja toinen lähestymiskulma: Kuukausi on pitkä aika tapaamisten välillä. Jos jatkoa tulisikin, niin miten juttunne toimisi pidemmän päälle? Ja jos jo nyt mietit toisten tapailua sen sijaan, että mietit keinoja päästä tapaamaan deittiäsi, niin voisiko siitäkin jo vetää jotain johtopäätöksiä...?

• Anonyymi

Juuri näin. Sukupuolesta riippumatta on sallittava toiselle se minkä sallii itselleenkin.

• Anonyymi

Eräässä kyselyssähän noin 50% avioliitossa olevista naisista oli "varajannu" valmiina. Mikäli avioliitossa olevien moraali ja sitoutuminen on nykyään tuota luokkaa, niin on jo suoranainen ihme jos treffikumppanisi ei tapaile samaan aikaan vähintään puolta tusinaa muuta miestä.

"A new, not-so-scientific survey of 1,000 married women conducted by the Daily Mail found that 50 percent have a "fall-back partner" should their current marriage take a turn for the worse."

• Anonyymi

Miksi te palstaprinssit haaveilette perheestä ja avioliitosta, jos tilanne on tuollainen?

• Anonyymi

Itse annan tutustumisvaiheessa pimppiä kaikille halukkaille.

• Anonyymi

Tuon kirjoitti joku mies. Kukaan nainen ei anna pimppiä kaikille halukkaille, koska kukaan nainen ei halua kaikkia niitä miehiä jotka haluavat häntä. Maapallolta ei löydy naista joka haluaa jokaista vastaantulevaa miestä.

• Anonyymi

""Kyselyssähän noin 50% avioliitossa olevista naisista oli "varajannu" valmiina. ""

Ei hemmetti. En olisi kyllä kuuna päivänä uskonut naisista, mutta näin se kai on. Varsinkin nuorempana ja kokemattomana pojankloppina sitä kuvitteli naisten olevan todella ihania ja empaattisia kun katseli kaikenlaisia romanttisia elokuvia, mutta kyllä mieli on muuttunut hyvin nopeasti kun itse on kartuttanut kokemusta.

Itselläkin eräs melkein 40v kaveri joka tosissaan kuvittelee, että hän tekee naisiin vaikutuksen kun puhuu niille mukavia miten sopisivat hyvin yhteen jne. Kyseessä siis todella kokematon mies joka saattaa olla vielä neitsyt. Vaikka mies onkin kiltti ja kunnollinen, niin naiset juoksevat karkuun.

• Anonyymi

Jotenkin tuo naisten naiseus on karissut tässä viime vuosikymmeninä kun monilla naisilla on joku ihme tarve esittää miestä vahvempaa.

Eräällä naisella luki dettiprofiilissa naisten oikeudet. Kysyin naiselta sitten edistääkö Trump naisten oikeuksia, johon nainen vastasi ei todellakaan.

No, ei tietenkään, koska hyväksytyn vapaan seksin aikana naisilla tulee tietenkin olla oikeus aborttiin, sen syntymättömän lapsen oikeuksista tietenkin viis, mutta esim. Trump heittää transnaiset ulos naisten urheilusta, koska he polkevat naisten oikeuksia. Miehet on naisia vahvempia ja voittavat naisten melkein lajissa kuin lajissa. Tätä naiset ei tietenkään halua myöntää. Naisilla tulee olla oikeus kilpailla naisia vastaan.

• Anonyymi

Jaa, että puolustat naisten oikeuksia, etkä osaa kertoa muuta esimerkkiä kuin transnaiset urheilukisoissa. Mulle yks hailee. Urheilu ei voisi vähempää kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, että puolustat naisten oikeuksia, etkä osaa kertoa muuta esimerkkiä kuin transnaiset urheilukisoissa. Mulle yks hailee. Urheilu ei voisi vähempää kiinnostaa.

Jos sitä mietitään pelkästään aborttioikeuden kannalta, niin ehkä voisivat olla tarkempia kenen kanssa seksiä harrastavat.

Syntymättömälläkin on oikeus elämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sitä mietitään pelkästään aborttioikeuden kannalta, niin ehkä voisivat olla tarkempia kenen kanssa seksiä harrastavat.

Miehet voisivat huolehtia ehkäisystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Every sperm in sacred…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet voisivat huolehtia ehkäisystä.

Niin tai naiset voisivat vaatia että sitä paljasta mulkkua ei laiteta sisään. Naisethan aina jaksavat jankuttaa miten heidän keho ja heillä on oikeus päättää mitä tekevät.

• Anonyymi

""Mulle yks hailee. Urheilu ei voisi vähempää kiinnostaa.""

Niin, että kun kyse ei ole sinusta, niin naisten oikeuksilla ei sitten enää olekaan väliä tuon taivaallista? Onko minä, minä kuvasi liian vahva?

• Anonyymi

Opettele suomea. Mikä ihmeen ”minä, minä kuva”? Mitä tuo pilkku tuossa tekee, etkö osaa yhdyssanoja?

• Anonyymi

"Jaa, että puolustat naisten oikeuksia, etkä osaa kertoa muuta esimerkkiä kuin transnaiset urheilukisoissa."

Onko itselläsi sitten esittää joitain muita esimerkkejä miten Trump ja rebublikaanit polkevat naisten oikeuksia, vai onko aborttioikeus ainoa? Ja mielummin jotain faktaa, eikä mitään musta tuntuu..

• Anonyymi

Sinä väitit että Trump puolustaa naisten oikeuksia.

Minä en ole väittänyt mitään, eikä minun tarvitse perustella väitettä jota en ole edes esittänyt.

Todistevastuu on väitteen esittäjällä, eikä sinulla ole muita perusteluja väitteellesi kuin tuo transnaisten urheilu. Se nyt oli aika kaukaa haettu ja keinotekoinen juttu, joka sitä paitsi liittyy marginaaliryhmiin eikä kosketa tavallisen naisen arkea millään tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä väitit että Trump puolustaa naisten oikeuksia.

Minä en ole väittänyt mitään, eikä minun tarvitse perustella väitettä jota en ole edes esittänyt.

Todistevastuu on väitteen esittäjällä, eikä sinulla ole muita perusteluja väitteellesi kuin tuo transnaisten urheilu. Se nyt oli aika kaukaa haettu ja keinotekoinen juttu, joka sitä paitsi liittyy marginaaliryhmiin eikä kosketa tavallisen naisen arkea millään tavalla.

Ensin vaadit jotain esimerkkiä ja sitten kun sellainen esitetään, niin kysyt etkö osaa antaa muuta esimerkkiä ja miten se ei kosketa sinua millään tavalla. Olisit sanonut, että sen pitää koskea sinua! Miten Trump muuten aborttioikeuden lisäksi polkee naisten oikeuksia? Anna nyt ihmeessä jokin esimerkki! Ehkäpä minulla ei ole esittää mitään muuta esimerkkiä sen takia, koska naisilla on ihan samat oikeudet kuin miehilläkin, varsinkin siis Suomessa ja varmasti myös USA:ssa jos jätetään tuo aborttioikeus pois.

Jos miehet sattuvatkin puolustamaan naisten oikeuksia vaikka urheilun saralla, niin sinunlaiset kilpasiskot hurskastelevat miten naisten oikeuksilla ei nyt ole väliä kun ei vaikuta sinun elämääsi. Niitä kun tulee tarkastella sinun näkövinkkelistä!

Jännä miten päivälehdet mustamaalaavat miehiä ja tekevät juttuja miesten väkivaltaisuuksista naisia kohtaan, mutta samaan aikaan naiset himoitsevat maahan vierasta naista alistavaa kulttuuria. Miksei naisten oikeudet kiinnosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensin vaadit jotain esimerkkiä ja sitten kun sellainen esitetään, niin kysyt etkö osaa antaa muuta esimerkkiä ja miten se ei kosketa sinua millään tavalla. Olisit sanonut, että sen pitää koskea sinua! Miten Trump muuten aborttioikeuden lisäksi polkee naisten oikeuksia? Anna nyt ihmeessä jokin esimerkki! Ehkäpä minulla ei ole esittää mitään muuta esimerkkiä sen takia, koska naisilla on ihan samat oikeudet kuin miehilläkin, varsinkin siis Suomessa ja varmasti myös USA:ssa jos jätetään tuo aborttioikeus pois.

Jos miehet sattuvatkin puolustamaan naisten oikeuksia vaikka urheilun saralla, niin sinunlaiset kilpasiskot hurskastelevat miten naisten oikeuksilla ei nyt ole väliä kun ei vaikuta sinun elämääsi. Niitä kun tulee tarkastella sinun näkövinkkelistä!

Jännä miten päivälehdet mustamaalaavat miehiä ja tekevät juttuja miesten väkivaltaisuuksista naisia kohtaan, mutta samaan aikaan naiset himoitsevat maahan vierasta naista alistavaa kulttuuria. Miksei naisten oikeudet kiinnosta?

Feminismi on normalisoinut tämän kaiken ja erityisesti sen, että naisille on ihan OK nauttia tasa-arvon oikeuksista ja siitä kun se koskee yksin heitä - mutta ei koskaan toisinpäin! Milloinkaan heitä ei kiinnosta heidän velvollisuudet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensin vaadit jotain esimerkkiä ja sitten kun sellainen esitetään, niin kysyt etkö osaa antaa muuta esimerkkiä”

En ole vaatinut mitään esimerkkiä. Tuo viestini jossa kysyin eikä ole antaa muuta esimerkkiä oli ensimmäinen kirjoitus jossa puhun koko asiasta.

”Jos abortti jätetään pois.” Aborttia ei voi jättää pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensin vaadit jotain esimerkkiä ja sitten kun sellainen esitetään, niin kysyt etkö osaa antaa muuta esimerkkiä”

En ole vaatinut mitään esimerkkiä. Tuo viestini jossa kysyin eikä ole antaa muuta esimerkkiä oli ensimmäinen kirjoitus jossa puhun koko asiasta.

”Jos abortti jätetään pois.” Aborttia ei voi jättää pois.

"etkä osaa kertoa muuta esimerkkiä kuin transnaiset urheilukisoissa", niin en tiedä mitä tuo sinun kielellä sitten tarkoittaa?

Aborttioikeutta ei tietenkään voi jättää pois, mutta se tuntuu olevan ainoa asia ja sitten vedetään mutkat suoriksi ja todetaan, että miehet ei puolusta naisten oikeuksia. Nuo miehet puolustavat syntymättömien lasten oikeuksia ja naisten oikeuksia omaan tilaan sekä naisten kilpasarjoja, mutta itse te naiset oikein väen vängällä haalitte miehiä teidän keskuuteenne, ettekä puolusta omia oikeuksianne ja sitten kun miehet sattuvatkin puolustamaan naisten oikeuksia, niin se on niin väärin, niin väärin, kunnes sitten pska osuukin tuulettimeen. Sitten vaaditaan valkoihoista, lihaa syövää ja autolla ajavaa heteromiestä apuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"etkä osaa kertoa muuta esimerkkiä kuin transnaiset urheilukisoissa", niin en tiedä mitä tuo sinun kielellä sitten tarkoittaa?

Aborttioikeutta ei tietenkään voi jättää pois, mutta se tuntuu olevan ainoa asia ja sitten vedetään mutkat suoriksi ja todetaan, että miehet ei puolusta naisten oikeuksia. Nuo miehet puolustavat syntymättömien lasten oikeuksia ja naisten oikeuksia omaan tilaan sekä naisten kilpasarjoja, mutta itse te naiset oikein väen vängällä haalitte miehiä teidän keskuuteenne, ettekä puolusta omia oikeuksianne ja sitten kun miehet sattuvatkin puolustamaan naisten oikeuksia, niin se on niin väärin, niin väärin, kunnes sitten pska osuukin tuulettimeen. Sitten vaaditaan valkoihoista, lihaa syövää ja autolla ajavaa heteromiestä apuun.

Kuka nainen on vaatinut apua ja missä asiassa nimenomaan näillä kriteereillä: auttajan tulee olla valkoihoinen, miespuolinen, lihansyöjä ja hänellä pitää olla ajokortti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka nainen on vaatinut apua ja missä asiassa nimenomaan näillä kriteereillä: auttajan tulee olla valkoihoinen, miespuolinen, lihansyöjä ja hänellä pitää olla ajokortti?

Onko tuon ”voi voi kun valkoihoisia lihaa syöviä
        heteromiehiä sorretaan.” -nyyhkijä useinkin saanut yhteydenottoja naisilta joissa häntä pyydetään auttamaan nimenomaan siksi että hän on valkoihoinen ja syö lihaa?

Autolla ajamisen ymmärrän, sillä voi olla merkitystäkään. Jos joku pyytää vaikka heittämään töihin tai kauppaan, siinä auto on tarpeen.

Mutta missä asioissa ja tilanteissa auttajan ihonvärillä on merkitystä? Tai tämän seksuaalisella suuntautuneisuudella? Tai sillä syökö tämä lihaa vai onko kasvissyöjä? Ei tule mieleen mitään tilannetta jossa noilla asioilla olisi avun saajalle merkitystä.

Ja muuten. Suurin osa tuntemistani miehistä on valkoihoisia, heteroja ja syö lihaa, mutta kukaan heistä ei pidä siitä asiasta meteliä eikä varsinkaan väitä olevansa syrjitty noiden ominaisuuksiensa vuoksi. Onkohan tällä itsesääliäijällä tapana kuljeksia ympäriinsä ja kysyä ihmisiltä heidän ruokailutottumuksistaan?

• Anonyymi

Kuule, moni tapaa muita myös avioliiton aikana. Se tekee kipeää mutta ei haittaa sillä sehän on tapa!

• Anonyymi

""Kuka nainen on vaatinut apua ja missä asiassa nimenomaan näillä kriteereillä: auttajan tulee olla valkoihoinen, miespuolinen, lihansyöjä ja hänellä pitää olla ajokortti?""

Ei kukaan vielä. Huomaa viestin kohta: SITTEN KUN. Puhutaan siis tulevaisuudesta SITTEN KUN naisten oikeudet on mennyttä kalua. SITTEN vaaditte kenties jopa armeijaa apuun ja suurin osa armeijan käyneistä nyt sattuu olemaan valkoihoisia, miespuolisia ja ajokortillisia heteromiehiä. Ai pahus: syövät vielä lihaakin!

• Anonyymi

Itse repesin pari päivää sitten kun vihreiden S. Virta puhui teeveessä miesten väkivaltaisuudesta.

Naurut aiheutti se kun hänen oma puolueensa ajaa voimakkaasti maahanmuuttoa (naiset alisteisessa asemassa heidän kulttuurissaan) ja hänestä leviää netissä videoita, jossa huutaa ex-miehelleen pienen lapsen itkiessä taustalla:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse repesin pari päivää sitten kun vihreiden S. Virta puhui teeveessä miesten väkivaltaisuudesta.

Naurut aiheutti se kun hänen oma puolueensa ajaa voimakkaasti maahanmuuttoa (naiset alisteisessa asemassa heidän kulttuurissaan) ja hänestä leviää netissä videoita, jossa huutaa ex-miehelleen pienen lapsen itkiessä taustalla:D

Tuo on taas kerran esimerkki siitä kuuluisasta naisten logiikasta. Deittisovellukset ovat täynnä naisia, jotka ilmoittavat profiilissaan, että eivät halua olla missään takemissä "persujen" kanssa tai kuinka paljon vihaavat heitä. Samaan aikaan todennäköisesti näitä samoja naisia näkyy sitten esim. itäkeskuksessa ja espoon keskuksessa niqab päällä. Eivätkö he oikeasti ymmärrä, että ehdan islamistin näkemys naisita ja vähemmistöistä ym. on huomattavasti jyrkempi kuin yhdenkään "persun".....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on taas kerran esimerkki siitä kuuluisasta naisten logiikasta. Deittisovellukset ovat täynnä naisia, jotka ilmoittavat profiilissaan, että eivät halua olla missään takemissä "persujen" kanssa tai kuinka paljon vihaavat heitä. Samaan aikaan todennäköisesti näitä samoja naisia näkyy sitten esim. itäkeskuksessa ja espoon keskuksessa niqab päällä. Eivätkö he oikeasti ymmärrä, että ehdan islamistin näkemys naisita ja vähemmistöistä ym. on huomattavasti jyrkempi kuin yhdenkään "persun".....

Siis että persuja kaihtavat naiset hyväksyvät islamistit ja mielihyvin vetävät hijabin ylleen? Aikamoinen väite. Ottaen huomioon ettei persiljan arvomaailma juurikaan poikkea islamistien asenteista. Siinä on vain aste-eroja. Molemmat pitävät naisia vähempiarvoisena sukupuolensa, vihaavat vähemmistöjä ja ovat äärimmäisen suvaitsemattomia, kulttuurivihamielisiä ja vaativat muita omaksumaan heidän elämäntapansa ja ideologiansa.

Väite että samat nauset jotka kaihtavat persuja, ihailevat islamisteja, on yhtä tuulestatemmattu ja totuudenvastainen kuin väitteet naisten ulkonäkökeskeisyydestä ja komeiden miesten seksihurjasteluista.

Eli että naiset muka välittävät vain siltä miltä
        mies näyttää eivätkä muka etsi kumppania miehestä jonka kanssa on syvä henkinen yhteys, samoja harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita ja samanlainen arvomaailma? Ja komeat miehet eivät muka halua vakiintua ja sitoutua eivätkä muka ole uskollisia? Tuossa jälkimmäisessä palstaprinssit kertovat miten he itse haluaisivat elää josvain voisivat.

Kummassakin tuulestatemmatussa väitteessä palstaprinssit projisoivat omia fantasioitaan. Olisi ihanaa olla panomies jolla on nainen joka sormelle ja joka saa vapaasti toteuttaa seksiperversioitaan joutumatta siitä millään lailla vastuuseen. Ja samaan aikaan olisi ihanaa kun olisi kotona söpö pikku vaimo joka vain pyykkää, kokkaa, siivoaa ja hoitaa lapset, eikä kukaan toinen mies pääsisi edes vilkaisemaan häntä koska hän pukeutuu niin ettei häntä kunnolla edes näy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis että persuja kaihtavat naiset hyväksyvät islamistit ja mielihyvin vetävät hijabin ylleen? Aikamoinen väite. Ottaen huomioon ettei persiljan arvomaailma juurikaan poikkea islamistien asenteista. Siinä on vain aste-eroja. Molemmat pitävät naisia vähempiarvoisena sukupuolensa, vihaavat vähemmistöjä ja ovat äärimmäisen suvaitsemattomia, kulttuurivihamielisiä ja vaativat muita omaksumaan heidän elämäntapansa ja ideologiansa.

Väite että samat nauset jotka kaihtavat persuja, ihailevat islamisteja, on yhtä tuulestatemmattu ja totuudenvastainen kuin väitteet naisten ulkonäkökeskeisyydestä ja komeiden miesten seksihurjasteluista.

Eli että naiset muka välittävät vain siltä miltä
        mies näyttää eivätkä muka etsi kumppania miehestä jonka kanssa on syvä henkinen yhteys, samoja harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita ja samanlainen arvomaailma? Ja komeat miehet eivät muka halua vakiintua ja sitoutua eivätkä muka ole uskollisia? Tuossa jälkimmäisessä palstaprinssit kertovat miten he itse haluaisivat elää josvain voisivat.

Kummassakin tuulestatemmatussa väitteessä palstaprinssit projisoivat omia fantasioitaan. Olisi ihanaa olla panomies jolla on nainen joka sormelle ja joka saa vapaasti toteuttaa seksiperversioitaan joutumatta siitä millään lailla vastuuseen. Ja samaan aikaan olisi ihanaa kun olisi kotona söpö pikku vaimo joka vain pyykkää, kokkaa, siivoaa ja hoitaa lapset, eikä kukaan toinen mies pääsisi edes vilkaisemaan häntä koska hän pukeutuu niin ettei häntä kunnolla edes näy.

Ovatko muut huomanneet, että tämä "palstaprinsseistä" jatkuvasti täällä mesoava naisoletettu ja järjenjättiläinen ei osaa alkeellistakaan googlen käyttöä saati tilastojen ymmärtämisen taitoa. Parahin ruudinkeksijä, miten olisi jos katsoisit miten tilastojen valossa naisten huomio nimenomaan painottuu juuri niihin komeimpiin miehiin deittisovelluksissa? Nyt alkaa tietysti sönkötys "mut....mut...ne on vaan deittisovelluksia!" ja sanoisin niin ovat, mutta kuten tilastot myös osoittavat suurin osa parisuhteista muodostuu nykyään juurikin niiden kautta. Vähemmän sönkötystä "palstaprinsseistä" ja enemmän järjenkäyttöä jatkossa kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovatko muut huomanneet, että tämä "palstaprinsseistä" jatkuvasti täällä mesoava naisoletettu ja järjenjättiläinen ei osaa alkeellistakaan googlen käyttöä saati tilastojen ymmärtämisen taitoa. Parahin ruudinkeksijä, miten olisi jos katsoisit miten tilastojen valossa naisten huomio nimenomaan painottuu juuri niihin komeimpiin miehiin deittisovelluksissa? Nyt alkaa tietysti sönkötys "mut....mut...ne on vaan deittisovelluksia!" ja sanoisin niin ovat, mutta kuten tilastot myös osoittavat suurin osa parisuhteista muodostuu nykyään juurikin niiden kautta. Vähemmän sönkötystä "palstaprinsseistä" ja enemmän järjenkäyttöä jatkossa kiitos.

Tilastojen valossa ei ole tehty sellaista havaintoa että naisten tykkäykset painottuisivat komeimmille miehille. Sellaista tutkimusta ei voi edes tehdä koska komeus on makuasia eikä mikään mitattavissa ja määriteltävissä oleva fakta tai ominaisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet sen sijaan vähät välittävät siitä miltä nainen näyttää.

• Anonyymi

Kyllähän sitä nyt voi tehdä juuri miten tahtoo. Sen on sitten eri juttu miten toinen osapuoli siihen suhtautuu ja sen taas saa selville puhumalla aiheesta. Monesti hyvä ohjenuora on, että tee kuten haluat sen toisenkin toimivan. Eli jos sulle on täysin ok, että hänkin tapailee myös muita, niin sitten et ole yhtään kaksinaismoralistinen tapaillessasi muita. Hän vou loukkaantua, mutta hän ei sitten ole sulle oikeanlainen tyyppi. Jos taas itse loukkaantuisit siitä, että hän tapailisi myös muita, niin sitten sulla ei oikein ole itselläsikään varaa jatkaa myös muiden tapailua.

• Anonyymi

Ei kovin ihastunut ole jos valmis näkemään ja tapailemaan muitakin ja etsii ihmistä, joka veis jalat alta.

• Anonyymi

Koita ny puhua vähä järkeä naisena esiintyvälle miehelle ja ohjata hänet oikeaan suuntaan

• Anonyymi

Miten voi olla ihastunut jos ei olla vielä edes tavattu?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten voi olla ihastunut jos ei olla vielä edes tavattu?

Ei kai mitenkään. Ilmeisesti haluat tavata mahdollisimman monen ja katsoa, kehen ihastut?

• Anonyymi

Miten olette keskenänne sopinu asiasta epäkohteliasta se on toista kohtaan jokatapauksessa voiko silloin väittää edes olevansa kiinnostunut toisesta toinen pitää vain varavaihtoehtona jos ei satu parempaa löytämään eikös noi men yleensä

https://youtube.com/shorts/zHvQLeomBQ0?si=0TMDkT_1xXLvKy_l

• Anonyymi
    • Saattaa olla että tapailumies lopettaa kustantamisen jos saa tietää että wanhusnainen vedättää muitakin mehiä.

• Anonyymi

Minkä kustantamisen? Mitä hän on tähän mennessä maksanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo mies joka kirjoittaa monella nimimerkillä (nyt hän on Alaraajamies)ja puhuu tytöistä ja hetekasta, luulee että treffien tarkoitus on saada seksiä.

Hän itse ei saa sitä yhdeltäkään naiselta seksiä ilmaiseksi ja luulee että on ihan normaalikäytäntö että mies maksaa seksistä.

Vaan kun ei ole. Kyllä se normaali-ihmisten kanssa menee niin, että seksiä harrastetaan vain jos kumpikin sitä tahtoo. Eikä siitä makset.

Alaraajamiehen kanssa kukaan nainen ei nauti. Vanhat naiset ovat joskus antaneet hänelle ilmaiseksi, mutta se oli naisille pettymys, koska Allaraajamies on surkea. Vanhat naiset eivät nähneet mitään syytä teeskennellä nautintoa. Joten Alaraajamies päätteli että vanhat naiset eivät ylipäänsä nauti seksistä.

Nuoret naiset antavat hänelle vain maksusta ja hintaan kuuluu tietysti nautinnon teeskenteleminen. Teeskentely menee Alaraajamieheen täydestä ja hän väittää että nuoret naiset nauttivat seksistä. Niin nauttivatkin, mutta eivät hänen kanssaan. Hänen kanssa he teeskentelevät koska heille maksetaan teeskentelystä.

Tosiasia on että kaiken ikäiset naiset nauttivat seksistä jos mies osaa jotain. Alaraajamies ei osaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo mies joka kirjoittaa monella nimimerkillä (nyt hän on Alaraajamies)ja puhuu tytöistä ja hetekasta, luulee että treffien tarkoitus on saada seksiä.

Hän itse ei saa sitä yhdeltäkään naiselta seksiä ilmaiseksi ja luulee että on ihan normaalikäytäntö että mies maksaa seksistä.

Vaan kun ei ole. Kyllä se normaali-ihmisten kanssa menee niin, että seksiä harrastetaan vain jos kumpikin sitä tahtoo. Eikä siitä makset.

Alaraajamiehen kanssa kukaan nainen ei nauti. Vanhat naiset ovat joskus antaneet hänelle ilmaiseksi, mutta se oli naisille pettymys, koska Allaraajamies on surkea. Vanhat naiset eivät nähneet mitään syytä teeskennellä nautintoa. Joten Alaraajamies päätteli että vanhat naiset eivät ylipäänsä nauti seksistä.

Nuoret naiset antavat hänelle vain maksusta ja hintaan kuuluu tietysti nautinnon teeskenteleminen. Teeskentely menee Alaraajamieheen täydestä ja hän väittää että nuoret naiset nauttivat seksistä. Niin nauttivatkin, mutta eivät hänen kanssaan. Hänen kanssa he teeskentelevät koska heille maksetaan teeskentelystä.

Tosiasia on että kaiken ikäiset naiset nauttivat seksistä jos mies osaa jotain. Alaraajamies ei osaa.

Netissa anonyymisti kaikki on mahdollista, todellisessa elämässä himot (libido) vähenee naisilla vuosi vuodelta, massiivisessa tutkimuksessa 'Melbourne Women's Midlife Health Project ' seurattiin 13 vuoden ajan 438 kpl naista SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Yhteenvetoa:

- Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.

- Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen [ovat eräitä estrogeenejä] laskuun.

LÄHDE, ilmainen, katso ainakin 👅 himograafi 👅, Figure 1: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality' - https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext

• Anonyymi kirjoitti:

Mies joka käy ikänaisen tai wanhusnaisen kanssa "treffeillä" on nimeltään tapailumies, joka maksaa kaiken märehtimisen siinä luulossa että pääsee joskus hetekalle em. naisen kanssa.

• Anonyymi

Niin tai näin, nainen tekee aina väärinpäin.

Jos hän pyyhkii oikealle vain muutaman harvan, 2-5 miestä ja tutustuu yhteen mieheen kerrallaan, hän on nirso. Häntä syyllistetään siitä ettei hän pyyhi useampaa oikealle.

Jos hän pyyhkii oikealle 5-20% miehistä, hän on edelleen nirso. Niiden muutaman mätsin kanssa hän ehtii kirjoitellakin ja ehtii sekä lähettää aloitusviestejä että vastata saamiinsa viesteihin. Mutta hän tekee tässäkin tapauksessa väärin koska kirjoittelee useamman kanssa yhtä aikaa. Se on loukkaavaa. Pitää tutustua yhteen kerrallaan. Jos hän toisaalta tutustuu yhteen kerrallaan ja kirjoittelee vain tämän yhden kanssa, ne muut mätsit loukkaantuvat kun hän ei vastaa viesteihin.

Jos hän pyyhkii oikealle oikein monta, hän on mätsikataloogin kerääjä. Ja kun hän ei millään ehdi viestitellä kaikkien mätsiensä kanssa, aika ei riitä edes viestien lukemiseen saati vastaamiseen, hän on ghostaaja, pitää miehiä pilkkanaan, kuvittelee olevansa joku prinsessa joka voi kohdella miehiä yliolkaisesti.

Kuinka monta miestä nainen saa pyyhkiä oikealle jotta häntä ei toisaalta syytetä nirsoilujajsi eikä toisaalta syyllistetä passiivisuudesta eikä ylimielisyydestä, eikä myöskään siitä että hän kirjoittelee useamman kanssa?

• Anonyymi

Kannattaisko parisuhdetta etsivien tavisnaisten tykätä niistä samantasoisista miehistä eikä haalia mätsihaaremeihin toinen toistaan komeampia seksitykkääjä miehiä jotka sitten eivät halua parisuhdetta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisko parisuhdetta etsivien tavisnaisten tykätä niistä samantasoisista miehistä eikä haalia mätsihaaremeihin toinen toistaan komeampia seksitykkääjä miehiä jotka sitten eivät halua parisuhdetta?

Ja mistä sinä tiedät kuka on minkäkin tasoinen? Onko sille olemassa objektiiviset kriteerit? Mikä on oma tasosi jos käytetään kouluarvosanoja 4-10?

• Anonyymi

""Niiden muutaman mätsin kanssa hän ehtii kirjoitellakin ""

Kerrot, että naiset eivät ehtisi kirjoitella, mutta miten luulet, että ne komeat miehet ehtivät kirjoitella monen naisen kanssa? Niillehän naisten tykkäykseyt menevät ja komeilla miehillä on tuhansia tykkäyksiä ja satoja tai tuhansia mätsejä.

Vaan kun ei ehdi. Sepä se. Sen takia naiset jäävät lehdelle soittelemaan ja syyttävät komeiden miesten tekosista kaikkia miehiä vaikka on varsin hyvin tiedossa naisten tykkäysten menevän pienelle miesjoukolle eli siis komeimmistolle.

• Anonyymi

Komealla miehellä voi olla tuhansia tykkäyksiä, mutta hänellä ei ole satoja mätsejä.

Kysyit miten komea mies ehtii kirjoitella satojen naisten kanssa.

Ei komea mies ehdikään. Ei hänellä ole satoja mätsejä. Hän pyyhkii oikealle vain harvat ja valitut.

Nyt oli kyse naisten käyttäytymisestä, mutta ok, puhutaan komean miehen nettikäyttäytymisestä.

Jos komea mies saa kenet vain, niin tuskinpa hän pyyhkii oikealle naisia jotka eivät kiinnosta. Eli eiköhän hän toimi kuten tavisnaiset ja samasta syystä: kun on valinnanvaraa, sopii valita. Jos komea mies ei pyyhi tavisnaista oikealle, ei tule mätsiä. Siinä ei auta yhtään vaikka 100 tavisnaista pyyhkisi hänet oikealle, kun hän ei pyyhi heitä oikealle.

Väität jatkuvasti että komea mies huolii tavisnaisen ja rumankin naisen seksiin mutta ei muuhun. Mistä sinä sen tiedät? Epäilen vahvasti. Ei huoli. Naisen pitää olla houkutteleva jos hänet haluaa vain seksiin.

Arvioit tässäkin muita itsesi mukaan, Itse panisit kaikkea missä on reikä, vaikka keittiöjakkaralle. Komea mies ei tee niin. Hänen ei tarvitse.

Tunnen yhden semikomean (lyhyt mutta urheilullinen, kauniit kasvot, hyvä vartalo) joka etsii naisia netistä nimenomaan seksiin. Hän sanoo se profiilissaan suoraan: etsin seksiseuraa, en halua sitoutua. Naisia on saatavilla vaikka kuinka paljon. Ei hän pyyhi oikealle muita kuin hyvännäköisiä. Kuinkas muutenkaan: miksi hän huolisi seksiin naisia jotka eivät seksuaalisesti kiinnosta? Ja mätsejä riittää!

• Anonyymi

”varsin hyvin tiedossa naisten tykkäysten menevän pienelle miesjoukolle eli siis komeimmistolle”

Tutkimusten mukaan naisten tykkäykset todella menevät pienelle miesjoukolle. Mutta siinä tutkimuksessa EI sanota että se pieni miesjoukko koostuu komeimmistosta.
        Ei missään kohtaa lue niin. Sen sinä keksit itse. Minäkin voin väittää mitä vain, esim. että se pieni miesjoukko koostuu niistä joilla on hyvä profiiliteksti. Mutta en vöitä niin koska minä - päinvastoin kuin sinä - en esitä omia päättelyitäni ja kuvitelmiasi totuutena.

Ja mistä sinä muka tiedät millainen mies on naisen silmissä komea? Katsotko miehiä naisen silmin? Tuskin, et siltikään tietäisi vaikka olisit homo. Mistä heteromies tietää millainen ulkonäkö naista miellyttää?

• Anonyymi

Olet siis sitä mieltä että naisten pitäisi pyyhkiä oikealle nimenomaan sellaisia miehiä jotka eivät miellytä heitä?

Olisiko kiva lähteä treffeille ja siellä kuulla, että nainen ei ole tippaakaan kiinnostunut sinusta? Miltä tuntuisi kuulla hänen selittävän, että hän pyyhki sinut oikealle koska hän periaatteessa pyyhkii vain niitä miehiä joista takuuvarmasti tietää että tuo jätkä on saatavilla, vaikka ei itse ole miehestä ollenkaan kiinnostunut? Hän selittäisi tajunneensa ettei saa tavoitella kuuta taivaalta, joten hän pyyhkii oikealle vain helppoja nakkeja. Ja sinä olet jo viides helppo nakki tällä viikolla, ja jokainen on ollut yhtä tylsä ja epävirhättävä kuin sinäkin. Että kiva kun tavattiin, vaikka sinä et ole ollenkaan hänen tyyppiäni, olet helppo nakki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komealla miehellä voi olla tuhansia tykkäyksiä, mutta hänellä ei ole satoja mätsejä.

Kysyit miten komea mies ehtii kirjoitella satojen naisten kanssa.

Ei komea mies ehdikään. Ei hänellä ole satoja mätsejä. Hän pyyhkii oikealle vain harvat ja valitut.

Nyt oli kyse naisten käyttäytymisestä, mutta ok, puhutaan komean miehen nettikäyttäytymisestä.

Jos komea mies saa kenet vain, niin tuskinpa hän pyyhkii oikealle naisia jotka eivät kiinnosta. Eli eiköhän hän toimi kuten tavisnaiset ja samasta syystä: kun on valinnanvaraa, sopii valita. Jos komea mies ei pyyhi tavisnaista oikealle, ei tule mätsiä. Siinä ei auta yhtään vaikka 100 tavisnaista pyyhkisi hänet oikealle, kun hän ei pyyhi heitä oikealle.

Väität jatkuvasti että komea mies huolii tavisnaisen ja rumankin naisen seksiin mutta ei muuhun. Mistä sinä sen tiedät? Epäilen vahvasti. Ei huoli. Naisen pitää olla houkutteleva jos hänet haluaa vain seksiin.

Arvioit tässäkin muita itsesi mukaan, Itse panisit kaikkea missä on reikä, vaikka keittiöjakkaralle. Komea mies ei tee niin. Hänen ei tarvitse.

Tunnen yhden semikomean (lyhyt mutta urheilullinen, kauniit kasvot, hyvä vartalo) joka etsii naisia netistä nimenomaan seksiin. Hän sanoo se profiilissaan suoraan: etsin seksiseuraa, en halua sitoutua. Naisia on saatavilla vaikka kuinka paljon. Ei hän pyyhi oikealle muita kuin hyvännäköisiä. Kuinkas muutenkaan: miksi hän huolisi seksiin naisia jotka eivät seksuaalisesti kiinnosta? Ja mätsejä riittää!

"Ei huoli. Naisen pitää olla houkutteleva jos hänet haluaa vain seksiin."

Olen miettinyt samaa. Jos miehellä on naisia joka sormelle ja varpaalle, niin miksi hän harrastaisi seksiä ei haluttavan naisen kanssa? Tuo voisi olla ymmärrettävää, jos on puutteessa ja tarjontaa ei ole. Noin päin tuo on täysin järjetön ajatus. Edes metsästyslogiikka ei toimi tuohon, kun ne ei haluttavat naiset ovat tarinan mukaan tyrkyllä, eikä niitä tarvitse metsästää. Tuon homman logiikka on yhtä ontuva kuin väittää heidän syövän homeista ja pahaa ruokaa, vaikka heillä ei ole edes nälkä ja vieressä vieressä on hyvää ja kunnollistakin ruokaa.

• Anonyymi

Kysyin eilen kuinka monta miestä naisen pitäisi palstaprinssien mielestä pyyhkiä oikealle jotta hän ei olisi mätsikatalogin kerääjä (jollainen hän on jos pyyhkii miehiä oikealle reippaalla kädellä) eikä nirso (jollainen hän on jos pyyhkii heitä oikealle harkiten ja harvakseltaan).

Sain vastauksen: nainen voi pyyhkiä
      miehiä harkitusti ja harvakseltaan niin että ehtii viestitellä kaikkien kanssa mutta hänen pitää pitää pyyhkiä oikealle vain niitä joiden kanssa hän on samaa tasoa.

Kysymyksiä: 1) Miten kukaan voi tietää omaa tasoaan? Tietääkö arvoisa neuvonantaja itse oman tasonsa? Tiedätkö minkä kouluarvosanan naiset antaisivat sinulle? Jos arvelet tietäväsi että tasosi on 7, pyyhitkö itse oikealle vain seiskan tasoisia naisia?

2) Entä jos ne ”samantasoisen” eivät kerta kaikkiaan kiinnosta eivätkä viehätä naista? Pitääkö naisen silti pyyhkiä heidät oikealle, vaihtaa heidän kanssaan viestejä ja lähteä treffeille? Haluaako normimies mennä treffeille naisen kanssa joka ei pidä hänestä?

• Anonyymi

""Komealla miehellä voi olla tuhansia tykkäyksiä, mutta hänellä ei ole satoja mätsejä.""

Mikäs sinä olet sanelemaan kenellä on minkäkin verran mätsejä? Minä olen nähnyt useilla komeilla miehillä tuhansia mätsejä.

• Anonyymi

Et ole. Kukaan komea mies ei ole näyttänyt sinulle Tinder-profiiliaan. Miksi olisi? Tinder-profiilinsa voisi ehkä näyttää jollekin oikein hyvälle ystävälle, ei muille. Väität että olet nähnyt useilla komeilla miehillä tuhansia mätsejä. Sehän tarkoittaisi että sinulla on monta komeaa miestä ystävänä. Tuskin on, kun vihaat komeita miehiä.

• Anonyymi

Minä olen nähnyt useilla komeilla miehillä tuhansia mätsejä.”

Valehtelet. Et ole nähnyt yhdenkään oikean ja aidon komean miehen Tinder-profiilia. Siis oikeaa profiilia, ei varastetulla kuvalla tehtyä feikkiprofiilia.

Feikkiprofiililla voi olla tuhansia mätsejä koska feikkiprofiilin tekijä toimii ihan eri tavalla kuin oikea komea mies: pyyhkii oikealle ainakin puolet naisista. Silloin tosiaan tulee hirveästi mätsejä.

Oikea komea mies pyyhkii ehkä 5%. Sillä määrällä ei tule kuin kymmeniä mätsejä, ei satoja. Saati tuhansia.

• Anonyymi

""Olet siis sitä mieltä että naisten pitäisi pyyhkiä oikealle nimenomaan sellaisia miehiä jotka eivät miellytä heitä?""

Eli kun tavisnaisia ei ne samantasoiset tavismiehet miellytä, niin mätsätään sitten komeita miehiä, jolloin ollaankin tilanteessa, että ette miellytä komeita miehiä vaikka seksiin kelpaattekin, eikä komeita miehiä mitenkään edes riittäisi kaikille halukkaille naisille kun yhtä komeaa miestä kohden on 20 naista.

• Anonyymi

Yhtä naista kohti on 20 komeaamiestä.

• Anonyymi

Yhdellä tavisnaisella on 20 mätsiä komean miehen kanssa. Jos yksi pettää ja toinen jättää ja kolmas tekee jo treffeillä oharit eikä tulekaan paikalle, niin ei hätiä mitiä. Viimeistään viidennen kanssa tärppää. Jos ei tärppää niin jäljellä on vielä 15. Ja uusia ilmaantuu koka viikko.

Yhtä kaunista naista kohti on 500 semikomeaa miestä, joista tosi komeita 80.

• Anonyymi

Ja sinun mielestäsi naisten siis pitäisi lähteä treffeille niiden miesten kanssa jotka eivät heitä miellytä? Haluaisitko itse treffeillä kuulla ettei nainen piittaa sinusta pätkääkään?

• Anonyymi

""Jos komea mies saa kenet vain, niin tuskinpa hän pyyhkii oikealle naisia jotka eivät kiinnosta""

Kyllä ne naiset kiinnostavat komeita miehiä seksimielessä, mutta eivät muussa mielessä. Tätä sinunlaisten naisten on vaikea käsittää, koska te peilaatte jatkuvasti itseänne miehiin ja mietitte miten mies toimisi teidän tilanteessa. Ette voi käsittää, että komea mies haluaa harrastaa naisen kanssa vain ja ainoastaan seksiä.

• Anonyymi

Tavisnaiset eivät kelpaa komeille miehille seksiin. Komea mies saa seksiin minkä tahansa naisen. Totta kai hän haluaa kauniin.

• Anonyymi

Elä ehkä tapailee ketään

• Anonyymi

""Tutkimusten mukaan naisten tykkäykset todella menevät pienelle miesjoukolle. Mutta siinä tutkimuksessa EI sanota että se pieni miesjoukko koostuu komeimmistosta.""

Sinä siis väität pokkana naama peruslukemilla, että naisten tykkäykset jakaantuvat tasaisesti taviksille ja komeille miehille. Kas kummaa kun feikkiprofiileja tehdessä ne komeat miehet saavat satakertaisen määrän tykkäyksiä verrattuna tavismieheen.

• Anonyymi

”Sinä siis väität pokkana naama peruslukemilla, että naisten tykkäykset jakaantuvat tasaisesti taviksille ja komeille miehille. ”

En väittänyt niin. Sanoin että tutkimuksen mukaan tykkäykset menevät pienelle miesjoukolle mutta että tutkimuksessa ei puhuttu komeudesta mitään. Sen komeusjutun sinä lisäsit siihen itse. Minä en ole lisännyt siihen mitään.

• Anonyymi

""Ja mistä sinä tiedät kuka on minkäkin tasoinen? Onko sille olemassa objektiiviset kriteerit?""

Kun mies saa satoja tai tuhansia tykkäyksiä, niin hän on naisten silmissä komea ja kuuluu siihen pienen pieneen miesjoukkoon ja v*tut siitä onko mies sinun ja sinun kaveriesi mielestä komea. Komea hän on ja sillä sipuli. Asiaa kun ei kysytä sinulta, eikä sinun kavereilta.

• Anonyymi

Kun mies saa satoja tykkäyksiä, hän naisten silmissä KIINNOSTAVA. Syynä kiinnostavuuteen voi olla muukin kuin komeus. Taas arvioit muita itsesi mukaan. Itse näet naisessa vain ulkonäön ja luulet että kaikki ovat samanlaisia kuin sinä.

• Anonyymi

""Entä jos ne ”samantasoiset” eivät kerta kaikkiaan kiinnosta eivätkä viehätä naista?""

Huomaatko miten teet kanasta munan tässäkin asiassa? Jännä miten tuokin muodostuu ongelmaksi vasta sitten kun naiset on ajaneet itsensä tilanteeseen, jossa ovat komealle miehelle yksi sadoista naisista. Sitten sopii kysyä entäs jos ne alempitasoiset naiset eivät viehätä komeaa miestä muussa kuin seksimielessä? Miten mies voikin olla noin julma ja kelpuuttaa vain seksiseuralaiseksi. Ai kauheeta!

• Anonyymi

Kuka on väittänyt että rumat naiset kelpaavat komealle miehelle seksiin? Palstaprinssit sellaista väittävät. Ovat väärässä. Komea mies haluaa seksiä vain kauniin naisen kanssa.

• Anonyymi

Kauniilla naisella on enemmän valinnanvaraa kuin komealla miehellä.

• Anonyymi

Ei tuo mikään ongelma ole muille kuin niille miesressuille joita kukaan ei huoli ja jotka kutsuvat itseään taviksiksi. Naisilla ei ole ongelmaa. Naiset pärjäävät yksinkin. Ns. tavismiehille yksinolo on sietämätöntä.

• Anonyymi

""En väittänyt niin. Sanoin että tutkimuksen mukaan tykkäykset menevät pienelle miesjoukolle mutta että tutkimuksessa ei puhuttu komeudesta mitään.""

Kuitenkin ne komeat miehet saavat tutkimuksissa kasapäin tykkäyksiä ja naiset toisensa jälkeen ovat valmiita seksiin kun kyseessä on mallin ulkonäön omaava mies. Miten ulkonäöllä nyt voisikaan olla mitään merkitystä..

• Anonyymi

""Valehtelet. Et ole nähnyt yhdenkään oikean ja aidon komean miehen Tinder-profiilia. Siis oikeaa profiilia, ei varastetulla kuvalla tehtyä feikkiprofiilia.""

Harmittaako vietävän paljon kun olen nähnyt? Esim. y-laudalle miehet postasivat aikoinaan ihan omia aitoja profiilejaan (kuvat toki sumennettu että henkilölliyys ei paljastuisi) joista selvisi tykkäyksien ja mätsien määrä ja keskustelut naisten kanssa. Monet naiset olivat valmiita seksiin kun miehellä oli paljon likejä.

Eräs työkaverini oli myös komea tuhansien mätsien mies joka pariutui povipommin kanssa ja tekivät jopa lapsenkin. Sittemmin ovat jo eronneet.

• Anonyymi

""Kun mies saa satoja tykkäyksiä, hän naisten silmissä KIINNOSTAVA.""

Pakkohan sen on olla näin kun sinä niin sanot. Jännä muuten miten tavismies ei voi koskaan olla niin kiinnostava vaikka tekisi mitä temppuja kuvilleen ja profiilitekstilleen. Ei taatusti ylitä tavismiehenä edes 30+ tykkäyksen rajapyykkiä mitättömän näköisenä miehenä, mutta se aikuisten oikeasti komea mies joka saa kehuja ulkonäöstään naiselta kuin naiselta on vaan jostain kumman syystä niin jumalattoman kiinnostava.

• Anonyymi

Tavismies on usein todella kiinnostava. Joillakin tavismiehillä on nainen joka sormelle. Sinulla ilmeisesti ei, mutta sinä oletkin vain sinä. Et ole karismaattinen, hauska, valloittava, supliikkimies etkä henkevä ja älykäs. Jos olisit, naisia olisi ovesi takana jonossa ihan ulkonäöstäsi riippumatta.

• Anonyymi

Yksikään nainen ei pysty asettumaan miesten asemaan ja kuvitella, että mies kävisi vain harrastamassa seksiä jonkun epäviehättävän naisen kanssa, koska naiset itse ei kuuna päivänä toimisi näin, paitsi tietysti eri syistä. Mikäli nainen harrastaa seksiä miehen kanssa, niin nainen pitää miestä todella viehättävänä kun taas monet miehet voivat harrastaa seksiä epäviehättävänkin naisen kanssa.

• Anonyymi

Rumat ressukkamiehet kyllä harrastavat mielellään seksiä naisen kanssa jota eivät pidä viehättävänä. Komea mies ei. Hänen ei tarvitse tyytyä sellaiseen joka ei viehätä. Älähän poitsu TAAS arvioi komeita miehiä itsesi mukaan. Sinä olet sinä, komea mies on eri asia.

• Anonyymi

Palstaprinsessa kyselee tyhmiä pitäisikö tavisnaisten lähteä treffeille tavismiesten kanssa jotka ei tavisnaisia kiinnosta eli tavisnaiset pyrkivät saamaan mätsejä komeimpien miesten kanssa, koska seksitykkäykset sen mahdollistavat, joten tavisnaiset kuvittelevat sitten olevansa komeimmille miehille kiinnostavimpien naisten joukossa.

• Anonyymi

Miten niin kysymys on tyhmä? Onko siihen vaikea vastata? Kysymys on selvä: haluaisitko treffeille naisen kanssa joka ei ole hiukkaakaan kiinnostunut sinusta? Mikä tuossa on hankalaa?

Minä voin itse vastata kysymykseen, haluaisinko treffeille miehen kanssa joka ei ole hiukkaakaan kiinnostunut minusta. Vastaus: en todellakaan.

Sinä et siis ole varma asiasta koska et osaa vastata? Tarkoittaako se että saattaisit jossain tilanteessa hyvinkin lähteä?

Minä en lähtisi ikinä missään tilanteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin kysymys on tyhmä? Onko siihen vaikea vastata? Kysymys on selvä: haluaisitko treffeille naisen kanssa joka ei ole hiukkaakaan kiinnostunut sinusta? Mikä tuossa on hankalaa?

Minä voin itse vastata kysymykseen, haluaisinko treffeille miehen kanssa joka ei ole hiukkaakaan kiinnostunut minusta. Vastaus: en todellakaan.

Sinä et siis ole varma asiasta koska et osaa vastata? Tarkoittaako se että saattaisit jossain tilanteessa hyvinkin lähteä?

Minä en lähtisi ikinä missään tilanteessa.

""Kysymys on selvä: haluaisitko treffeille naisen kanssa joka ei ole hiukkaakaan kiinnostunut sinusta?""

Esitä kysymyksiä komeimmistoon kuuluville miehille, niin vastaus kysymykseen haluaisitko treffeille tavisnaisen kanssa on suurella todennäköisyydellä kyllä ja vastaus kysymykseen haluaisitko tavisnaisen kanssa seksiä on sekin kyllä. Vastaus taas kysymykseen haluaisitko tavisnaisen kanssa parisuhteen on suurella todennäköisyydellä en.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

""Kysymys on selvä: haluaisitko treffeille naisen kanssa joka ei ole hiukkaakaan kiinnostunut sinusta?""

Esitä kysymyksiä komeimmistoon kuuluville miehille, niin vastaus kysymykseen haluaisitko treffeille tavisnaisen kanssa on suurella todennäköisyydellä kyllä ja vastaus kysymykseen haluaisitko tavisnaisen kanssa seksiä on sekin kyllä. Vastaus taas kysymykseen haluaisitko tavisnaisen kanssa parisuhteen on suurella todennäköisyydellä en.

Olen esittänyt ko. kysymyksen kahdelle komealle miehelle. Toinen etsi parisuhdetta, toinen seksiä. Vastaukset menivät juuri toisinpäin kuin ennusteita. Se joka etsi parisuhdetta, vastasi että totta kai, jos nainen on fiksu, lämmin ja samanhenkinen, ulkonäkö on sivuseikka. Se joka etsi seksiä vastasi että ei, tavisnainen ei houkuttele seksuaalisesti, naisen pitää olla kaunis.

Esitin nyt kysymyksen sinulle.

Et halua vastata. Miksi et? Asia on ilmiselvä: koska joutuisit myöntämään itsellesi että neuvosi että naisten pitää pyyhkiä oikealle ”itsensä tasoisia” tarkoittaa että heidän pitää pyyhkiä sinne sinut. (Luulet nimittäin tietäväsi oman tasosi. Kaikki palstaprinssit luulevat.)

Kuitenkin sisimmässäsi tajuat että ne ”sinun tasoiset” naiset eivät kiinnostu sinusta. Ts. jos naiset pyyhkisivät oikealle ”oman tasoisiaan”, sinä olisit kohta treffeillä naisen kanssa josta henkii välinpitämättömyys ja suoranainen halveksunta.

Haluaisitko sitä? Tietenkään et. Kukaan ei halua.

Tämä on asia jota et hakua myöntää itsellenikään. Siksi et myönnä sitä myöskään minulle.

• Anonyymi

""Sinä et siis ole varma asiasta koska et osaa vastata? Tarkoittaako se että saattaisit jossain tilanteessa hyvinkin lähteä?""

Mikä siinä on vaikea ymmärtää, että useat miehet voivat hyvinkin lähteä naisten kanssa treffeille, koska silloin heillä on tilaisuus saada seksiä.

Ja ei: se, että mies harrastaa naisen kanssa seksiä, ei tarkoita sitä, että mies haluaa tuon naisen kanssa parisuhteen.

Olenko lähtenyt naisen kanssa treffeille saadakseni seksiä? Kyllä olen. Olenko himoinnut tuota naista myös parisuhteeseen? No en todellakaan!

• Anonyymi

”Mikä siinä on vaikea ymmärtää, että useat miehet voivat hyvinkin lähteä naisten kanssa treffeille, koska silloin heillä on tilaisuus saada seksiä ”

Ei tuossa ole mitään mikä olisi vaikea ymmärtää. Eikä siinä ole mitään uutta. Ja tiedätkö mitä? Moni nainenkin etsii treffeillä vain seksiä.

Kysymys ei koskenut sitä, mitä mies treffeillä hakee.

Kysymys kuului: jos olisit treffeillä (ihan riippumatta siitä etsisitkö sieltä seksiä vai parisuhdetta), olisiko kiva siellä kuulla naisen suusta ettei hän ole sinusta ollenkaan kiinnostunut ja että hän lähti treffeille koska häntä on neuvottu pyyhkimään itsensä tasoisia?

Eli nainen puhuisi näin:

- Joo, no me nyt juodaan tässä kupit kahvia ja se on sitten siinä. En mä ajatellutkaan muuta. Mua on käsketty ruveta pyyhkimään oikealle vain itseni tasoisia joten rupesin tekemään niin. Nykyään mä siis saan mätsejä vain sellaisten miesten kanssa jotka ei voisi vähempää kiinnostaa. Sä olet heistä yksi. En mä piittaa susta yhtään, et ole alun alkaenkaan kiinnostaa mua millään lailla.

Kun kysyisit miksi hän sitten lähti treffeille, hän vastaisi:

- Mähän juuri selitin! Suomi24-nettideittipalstan mieskirjoittajat käski pyyhkiä oikealle itsensä tasoisia. Ne vaatii päästä treffeille tavisnaisen kanssa. Sä et kiinnosta mua mitenkään. Et ole missään vaiheessa kiinnostanut. Nyt sä pääsit treffeille tavisnaisen kanssa. Sait mitä halusit. Juodaan nämä kahvit ja sitten kumpikin palaa omaan kotiinsa.

Tuossa tilanteessa olisi kai aivan sama, lähdetkö treffeille parisuhteen vai seksin toivossa. Tilanne olisi joka tapauksessa naurettava ja nöyryyttävä sinulle.

Tuotakin toivot?

Tuskin. Joten eiköhän ole parempi että kaikki jatkossakin pyyhkivät oikealle vain ne joista ovat kiinnostuneita.

• Anonyymi

Tottakai...

• Anonyymi

Palstaprinsessa ei ymmärrä tätä kohtaanto-ongelmaa joka tulee juuri seksitykkääjä miehistä eli miehet voivat harrastaa seksiä naisten kanssa vaikka eivät koe heitä vaimomatskuna ja juuri tämä avaa naisile mahdollisuuden mennä ulkonäkö edellä.

Kun Tindereissä swaippaillaan, niin siellä haetaan toistensa vastakappaletta. Niitä vaan syntyy todella harvoin, koska miehissä on paljon seksiseuranhakijoita kun taas naisissa parisuhdetta etsiviä jotka pitävät riman liian korkealla.

• Anonyymi

Luuletko ihan tosissasi että seksiä netistä etsivät naiset harrastavat seksiä vain sellaisten miesten kanssa jotka ovat ”aviomiesmatskua”?

Ei hyvännäköisyys tarkoita että mies on jotain aviomiesmatskua. Mies voi olla komea ja taitava sängyssä ja jopa kiva ja ystävällinen mutta ei missään nimessä sellainen jonka kanssa haluaa seurustella, saati perustaa perheen!

Katsoa kun parisuhde vaatii että on jotain yhteistä. Yhteinen arvomaailma, jokin yhteinen harrastus, samanlainen huumorintaju. yhteinen käsitys siitä
        Mitä elämältä haluaa, sama älykkyys- ja sivistystaso.

• Anonyymi

Seksitykkääjä = mies joka etsii pelkkää seksiseuraa mutta ei kerro sitä profiilissaan koska elää siinä harhassa että kaikki nauset etsivät parisuhdetta. Hän kuvittelee saavansa seksiä siten että valehtelee treffeillä etsivänsä parisuhdetta. Tyhmä seksitykkääjämies luulee että nainen innostuu ja ryntää suoraan sänkyyn. Mies voi käydä naisen luona naimassa 1-10 kertaa ja sitten sanoa että sori, ei meistä tulekaan mitään. Tämä on siis seksitykkääjämiehen suunnitelma.

Suunnitelma ei toteudu.

Tuollainen mies on seksitykkääjä. Seksitykkääjä harvemmin pääsee päämääräänsä. Kun hän ei pääse päämääräänsä, hän katkeroituu ja loukkaantuu. Hän ei pääse edes treffeille. Sekös suututtaa.

Seksitykkääjissä on lähinnä rumiksia ja taviksia. Komeat eivät ole seksitykkääjiä.

Komeat miehet jotka etsivät seksiseuraa sanovat sen suoraan ja avoimesti eivätkä väitäkään etsivänsä parisuhdetta. He eivät valehtele. Heidän ei tarvitse. He tietävät työ on paljon naisia jotka haluavat seksiä ilman parisuhdetta ja sitoumuksia.

• Anonyymi

Naiset eivät voi käsittää, että miehet lähtevät naisten kanssa treffeille vain saadakseen seksiä.

Eivät voi, koska naiset ei itse kuuna päivänä lähtisi, vaikka on seksiseuraakin hakevia naisia, mutta nämä seksiseuraa hakevat naiset kokevat miehet todella viehättävinä kun taas miehet eivät koe panoja vaimomatskuina.

• Anonyymi

Ja sinä luulet että jos mies on naisen silmissä viehättävä niin se tarkoittaa että hän on aviomiesmatskua? Kuule, ei tarkoita. Viehättävyys tarkoittaa vain että mies kelpaa seksiin.

Siinä olet oikeassa, että nainen ei halua seksiä miehen kanssa kota ei pidä puoleensavetävänä ja viehättävänä. Mutta erehdys pahan kerran jos luulet että naiselle miehen viehättävyys = aviomiesmatsku. Superviehättävä ja superkomea mies, joka on hyvä sängyssä ja vieläpä kiva ja ystävällinen, on usein kaikkea muuta kuin aviomiesmatskua. Esim. siksi että hän on tyhmä kuin saapas.

• Anonyymi

Taas arvioit muita itsesi mukaan ja luulet olevasi yhtä kuin kaikki miehet.

Jos sinulle vaimomatsku tarkoittaa viehättävää naista, eli ottaisit vaimokseni kenet tahansa naisen jota pidät viehättävänä, niin se ei todellakaan tarkoita että kaikki miehet kokevat asian noin.

Moni mies voi pitää jotain naista viehättävänä, ihanana, seksikkäänä, kiinnostavana, kauniina, suorastaan hurmaavana mutta ei missään nimessä perustaisi naisen kanssa perhettä. Esim. siksi ettei tuo nainen pidä lapsista, on urasuuntautunut, ei ole kotona viihtyvää lajia tai ei ole sitoutuva eikä uskollista lajia. Tai koska heillä kahdella on ihan erilainen arvomaailma ja erilaiset kiinnostuksen kohteet, siis ei mitään puhuttavaa keskenään.

• Anonyymi

KYLLÄ TOTTAKAI JA KANNATTAA LASKETELLAA SIEMENTÄ JA KATSOA MILTÄ SE NÄYTTÄÄ JA MITÄ TULEMAN PITÄÄ, SELLAISTA SE ON ELÄMÄ.
      JA VIINAA, SITÄ TÄYTYY JUODA, EI PIDÄ UNOHTAA. KOTI-OVELLE TILATA.
      GRAHN-LAASONEN HALUAA LÄHEMMÄ 100 PROSSAA NOSTAA.

• Anonyymi

Pistähän se pullo pois.

• Anonyymi

Kun naiset harrastavat miesten kanssa seksiä, niin he kokevat miehet todella viehättävinä. Moni jopa niin, että haluaisivat parisuhteen, mutta eivät myönnä tätä, koska eivät ole ollenkaan varmoja komeasta miehestä eli he eivät halua pakkeja, joten selittelevät vain hakevansa seksiä komeasta miehestä, vaikka päässä jyskyttää ajatus kun saisi herää joka aamu komean miehen punkasta.

• Anonyymi

Ja mistä sinä muka tiedät mistä naiset salaa haaveilevat kun harrastavat seksiä komean tai kenen tahansa miehen kanssa? Et ole itse edes paikalla. Niin kauan kuin poikia on tallella, ei pitäisi esiintyä naisten seksielämän asiantuntijana.

Totta kai naiset haluavat seksiä vain viehättävänä pitämänsä miehen kanssa. Muuten he eivät nauti siitä. Toisaalta naiset antavat myös sääliseksiä, jolloin he eivät itse nauti ollenkaan.

• Anonyymi

Sinulla on siis suora näköyhteys kaikkien naisten aivoihin? Tiedät mitä he ajattelevat? Nekin naiset joita et tunne etkä ole koskaan edes tavannut?

• Anonyymi

""Kysymys kuului: jos olisit treffeillä (ihan riippumatta siitä etsisitkö sieltä seksiä vai parisuhdetta), olisiko kiva siellä kuulla naisen suusta ettei hän ole sinusta ollenkaan kiinnostunut ja että hän lähti treffeille koska häntä on neuvottu pyyhkimään itsensä tasoisia?""

Olisiko sinusta kiva istua komean miehen kanssa kahvilla ja kuulla, että komea mies on valmis kelpuuttamaan sinut vain seksiin? No ei varmasti olisi kiva kuulla, mutta näin miehet usein mielessään miettivät.

• Anonyymi

En ikinä ole mennyt sänkyyn treffien yhteydessä. Treffeillä tutustutaan. Sen teen jo etukäteen selväksi ennen treffejä että siellä ei edes halata, siellä vain jutellaan. Joten olisi aika outoa jos joku treffikumpoani alkaisi puhua seksistä.

Mutta oletetaan että komea tai minkä tahansa näköinen mies selittäisi treffeillä ”kelpuuttavansa” minut vain seksiin. Vastaisin; ”Vai niin, mutta tiedätkö mitä, minä en kelpuuta sinua edes juomaan kahvia seurassani” - ja kävelisin ulos.

• Anonyymi

Edelleenkään et vastaa kysymykseen, haluaisitko treffeillä kuulla että nainen pyyhki sinut oikealle olematta mitenkään kiinnostunut sinusta, vain siksi että hänen käskettiin pyyhkiä helppoja nakkeja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleenkään et vastaa kysymykseen, haluaisitko treffeillä kuulla että nainen pyyhki sinut oikealle olematta mitenkään kiinnostunut sinusta, vain siksi että hänen käskettiin pyyhkiä helppoja nakkeja?

Minkä takia kuvittelet komeiden miesten toimivan tilanteissa eri tavalla kuin sinä tai naiset? Senkö takia, koska naiset on sentään saaneet tykkäyksen kun ne tavismiehet on saaneet tavisnaisilta suoraan hylsyn eli siis tykkäystä ei tule tavisnaisen & tavismiehen välillä kovinkaan usein.

Sen sijaan tavisnaiset saavat jatkuvasti seksitykkäyksiä pari pykälää tasokkaammilta miehiltä, jolloin tavisnainen onkin ajanut itsensä tilanteeseen, jossa hän on jokaiselle komealle miehelle yksi sadoista tai tuhansista naisista. Juuri tämän takia naisten on vaikea löytää parisuhdetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä takia kuvittelet komeiden miesten toimivan tilanteissa eri tavalla kuin sinä tai naiset? Senkö takia, koska naiset on sentään saaneet tykkäyksen kun ne tavismiehet on saaneet tavisnaisilta suoraan hylsyn eli siis tykkäystä ei tule tavisnaisen & tavismiehen välillä kovinkaan usein.

Sen sijaan tavisnaiset saavat jatkuvasti seksitykkäyksiä pari pykälää tasokkaammilta miehiltä, jolloin tavisnainen onkin ajanut itsensä tilanteeseen, jossa hän on jokaiselle komealle miehelle yksi sadoista tai tuhansista naisista. Juuri tämän takia naisten on vaikea löytää parisuhdetta.

Tavisnaiset saavat seksitykkäyksiä nimenomaan rumia- ja tavismiehiltä. Komeilta he saavat suoran rehellisen seksiehdotuksen. Komeat eivät kieroile ja vedättele saadakseen seksiä koska heidän ei tarvitse. Vain rumikset ja tavikset tekevät niin,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kuvittele vaan tiedän. Olen ollut parisuhteessa kahden komean miehen kanssa. Kumpikaan ei toiminut siten kuin sinä väität komeiden miesten toimivan.

Rumikset toimivat sillä tavoin.

• Anonyymi

""En ikinä ole mennyt sänkyyn treffien yhteydessä. Treffeillä tutustutaan. Sen teen jo etukäteen selväksi ennen treffejä että siellä ei edes halata.""

Mitä sitten? Tuskinpa kaikki pelkästään seksiseuraa etsivät miehet paljastavat naisille korttejaan. He voivat aivan hyvin odottaa parit treffit.

Tuo toiminta, jossa naiset menevät ulkonäkö edellä ja esittävät komeille miehille ehtojaan on vain vallansiirtoa naisilta komeille miehille.

• Anonyymi

Minulle ei koskaan ole käynyt niin että treffeillä selviää että mies haluaa vain seksiä. Ei ensimmäisillä, toisille eikä kolmansillakaan treffeillä. Tapaamani miehet ovat kaikki halunneet parisuhteen.

• Anonyymi

""Luuletko ihan tosissasi että seksiä netistä etsivät naiset harrastavat seksiä vain sellaisten miesten kanssa jotka ovat ”aviomiesmatskua”?""

Yritä sisäistää lukemasi. Naiset kokevat miehet todennäköisemmin viehättävinä kuin miehet vastaavassa tilanteessa naiset ja naiset haluavat miehiä todennäköisemmin parisuhteen miehen kanssa josta ovat tykänneet vaikka Tinderissä.

• Anonyymi

Minulla on sellainen kokemus että miehet etsivät nimenomaan parisuhdetta. Ei ole osunut treffeillä seksin vonkaaja koskaan vastaan, mutta on kyllä löytynyt paljonkin miehiä jotka olisivat halunneet kanssani parisuhteen. Ehkä se liittyy siihen että pyyhin miehiä oikealle hyvin harkiten enkä lähde treffeille ellen ole varma ettei kyseessä ole joku idioottivonkaaja. Eli olen niitä pahoja nirsoja hirviönaisia jotka pyyhkivät 5% miehistä oikealle. Mutta EN pyyhi oikealle vaan sivistyneimmistöä.

• Anonyymi

"Luuletko ihan tosissasi että seksiä netistä etsivät naiset harrastavat seksiä vain sellaisten miesten kanssa jotka ovat ”aviomiesmatskua?"

Voihan joku huoraa rahaa vastaan myös ätmien kanssa. Mitä sitten? Pariutumisella sillä ei ole mitään tekemistä. Hyväksytyn vapaan seksin aikana kukin tekee sitä mistä saavat itselleen hyödyn.

Jokatapauksessa pointti tuntui olevan se, että naiset kokevat panomiehet viehättävinä, naiset kun ei koskaan pane rumia miehiä, paitsi rahasta kun taas miehet ei koe naisilla samalla tavalla, vaikka jollain tapaa naisen täytyy miestä viehättää jos tämä aikoo naisen kanssa sextailla.

• Anonyymi

Minä olen ollut rakastunut rumaan mieheen ja harrastanut seksiä hänen kanssaan silkasta intohimosta. Olen itse kaunis nainen.

• Anonyymi

Taas arvioit muita miehiä itsesi mukaan.

Jos olet itse ruma mies etkä ole koskaan saanut seksiä muuten kuin maksamalla siitä, niin se ei tarkoita ettei kukaan ruma mies saa seksiä muuten kuin rajalla. Tiedän monta rumaa miestä joka on parisuhteessa, perheenisä ja kaikesta päätellen onnellisessa liitossa.

Olen itse ollut rakastunut kolmeen todella rumaan mieheen. Kaikki kohtelivat minua huonosti, yksi jopa itse sanoi olevansa minulle katkera siitä että olen kaunis ja että miehet katsovat perääni. Niin kuin se olisi ollut minun vikani.

Komeat miehet ovat aina kohdelleet minua hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen ollut rakastunut rumaan mieheen ja harrastanut seksiä hänen kanssaan silkasta intohimosta. Olen itse kaunis nainen.

Nenä kuin Pinokkiolla.

• Anonyymi

Ehkäpä naiset kokevat komeiden miesten olevan kiinnostuneita heistä koska he ovat saaneet komealta mieheltä tykkäyksen?

Naisethan itse antaessaan tykkäyksen komealle miehelle ovat aina palavasti rakastuneita ja lupaavat ensiviesteissä nautinnollisia lemmenleikkejä.

Naiset siis uskovat komeiden miesten toimivan tilanteessa täsmälleen samalla tavalla kuin nainen itse toimisi.

• Anonyymi

Kukaan ei voi olla rakastunut tai edes ihastunut siinä vaiheessa kun antaa tykkäyksen. Ihastuminen edellyttää että on tavattu kasvotusten, ja rakastuminen edellyttää että on tavattu monta kertaa, oltu pitkiä aikoja yhdessä, että tuntee toisen jo todella hyvin.

Siinä vaiheessa kun joku saa tykkäyksen, ei ole varmaa tietoa edes siitä onko vastassa oikea ihminen vai feikki. Se tykkäys annetaan profiilille eli valokuville ja profiilitekstille eikä elävälle ihmiselle. Se on pelkkä mielikuva. Ei kukaan ihastu eikä rakastu pelkkään profiiliin.

• Anonyymi

"" Ei kukaan ihastu eikä rakastu pelkkään profiiliin.""

Mutta niin vaan monet naiset ihastuessaan lupaavat seksiä vaikka eivät ole vielä edes nähneet miestä. Itse olen saanut todistaa tätä ilmiötä y-laudalla ja mieti, että olen vielä itsekin saanut naisilta kiimaviestejä!

""Jos olet itse ruma mies etkä ole koskaan saanut seksiä muuten kuin maksamalla siitä,""

Missä sanoin olevani ruma mies? Missä sanoin maksavani seksistä?

• Anonyymi

”Missä sanoin olevani ruma mies?”

No et missään. Mutta väitit tietäväsi etteivät naiset halua seksiä rumien miesten kanssa, ja miten tuollaisen asian voi tietää ellei itsellä ole asiasta omaa kokemusta?

Ok, et siis ole ruma. Olit siis vain pääkopassasi miettinyt asiaa ja päätellyt että juu niin se varmaan on, ei rimat miehet varmaankaan saa seksiä kuten minä. Sellainen ei ole tietämistä vaan arvuuttelua.

• Anonyymi

""Taas arvioit muita miehiä itsesi mukaan.""

Sinähän se täällä kerrot tarinoita miten sinä sitä ja tätä ja miten asioita tulee tarkastella vain sinun näkökulmastasi. Et halua edes ymmärtää miten monet miehet toimivat. Ihme patsastelija olet jolla nenä on kuin Pinokkiolla. Sellaisia valheita, että Pinokkion nenä kasvoi taas tänään sentillä. Nyt on luntakin, niin mene ulos ja tee ikkunasi eteen lumipatsas. Voit sitten katsella näköistäsi lumipatsasta ylpeänä. Vaihdat vain päivittäin porkkana nenän sen mukaan millaisia valheita suollat.

• Anonyymi

Opettele kirjoittamaan. Porkkananenä on yhdyssana.

• Anonyymi

Mikäs kristallipallo sinulla on kun tiedät pelkän naisen kirjoittaman tekstin perusteella ettei hän ole kaunis?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs kristallipallo sinulla on kun tiedät pelkän naisen kirjoittaman tekstin perusteella ettei hän ole kaunis?

Yleensä jos intetään jotain, niin silloin pitäisi myös pystyä todistamaan eli kuvaa kehiin, vai etkö halua ätmien arvioitavaksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä jos intetään jotain, niin silloin pitäisi myös pystyä todistamaan eli kuvaa kehiin, vai etkö halua ätmien arvioitavaksi?

Sinä tiedät mitä sellaiset naiset ajattelevat joita et tunne etkä ole koskaan edes tavannut. Sinä tiedät miltä sellainen nainen näyttää jota et ole koskaan nähnyt. Kaiken sinä tiedät. Viisas mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Inttäminen = hokee jotain uudestaan ja uudestaan.

Sanoin yhden ainoan kerran että olen kaunis nainen. Se ei ole inttämistä.

Sinä jankutat noita Pinokkio-juttujasi. Se on inttämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ätmien mielestä semirumat ja tavismiehet ovat komeita ja kaikki naiset ovat rumia tai taviksia. Syy: he vertaavat miehiä itseensä, ja naisia kohtaan he tuntevat sellaista vihaa etteivät näe näissä mitään hyvää. Matilda Wirtavuorikin on heidän mielestään tavis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Inttäminen = hokee jotain uudestaan ja uudestaan.

Sanoin yhden ainoan kerran että olen kaunis nainen. Se ei ole inttämistä.

Sinä jankutat noita Pinokkio-juttujasi. Se on inttämistä.

Olet inttänyt useamman kerran olevasi kaunis. Todistusaineistoa sinulla ei kuitenkaan ole laittaa, koska et halua ätminkäisten arvioitavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet inttänyt useamman kerran olevasi kaunis. Todistusaineistoa sinulla ei kuitenkaan ole laittaa, koska et halua ätminkäisten arvioitavaksi.

Olen sanonut sen tasan yhden kerran. Jos olet lukenut sen täältä useaan kertaan niin niinä muina kertoina se oli joku muu. En minä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jos naisilla olisi vielä enemmän valtaa pariutumismarkkinoilla, niin naiset ottasivat kadulla kävelevää komeaa miestä kädestä ja sanoisivat: sinä olet nyt yksin minun, sinä lähdet nyt minun mukaan!

Nyt naisilla on jo valta, mutta koska vaatimustaso on liian kova suhteessa omaan tasoon, niin naiset eivät saa halumiaan miehiä parisuhteisiin, mutta mielellään haluaisivat parisuhteen 5% komeimmistoon kuuluvien miesten kanssa. Niitä kun ei vaan riitä kaikille naisille. Ei sitten mitenkään. Yhteinen hyvä olisi jaettava tai sitten komeat miehet tulisi pakkonaittaa naisille.

• Anonyymi

Naiset puhuvat aina oikeuksista, mutta komeat miehet haluttaisiin pakkonaittaa ja mielipiteen, uskonnon ja sananvapautta tulisi naisten mielestä rajoittaa silloin kun valkoihoinen, lihaa syövä ja autolla ajava heteromies on äänessä, varsinkin jos heteromies ei ole naisen kanssa samaa mieltä. Vasemmistovenäläiset naiset haluavat elää Suomessa kuin Venäjällä, jossa heteromiehellä ei ole oikeuksia.

Puopolo avasi juuri tätä asiaa ja sanoi, että Suomessa totuus voi olla rikos. Mikäli sanot sukupuolia on vain kaksi: voit olla pian syytteessä!

https://m.youtube.com/watch?v=ZHIftH__V-E&pp=ygUMaXZhbiBwdW9wb2xv

Jenkeissäkin naiset menivät seksilakkoon kun Trumpista tuli pressa. Kai luulevat tuon jotenkin auttavan, mutta kuvastaa hyvin näiden lakkolaisten mielenlaatua. Vapaassa demokratiassa kansa äänesti, joten turvat tukkoon.

Ridge Forrester sanoi juuri päivälehdessä, että nyt saamme Trumpin ansiosta takaisin yksilönvapauden. Trump on myös sanonut lopettavansa transteollisuuden joka on Trumpin mukaan väkivaltaa lapsia kohtaan ja sitähän se on. Hienoa miestä tämä maa päällään kantaa!

• Anonyymi

Älä intä. Keksi jotain uutta. Yritä!

• Anonyymi

Eivät kaikki naiset halua parisuhdetta. Tunnen paljon naisia jotka eivät hakua, esim. minä en halua.

Mutta on totta että monet naiset haluavat parisuhteen. Tunnen naisia jotka haaveilevat siitä. Eivät tosin niin monet kuin te palstaprinssit luulette. Mitä vanhemmaksi nainen tulee, sitä enemmän hänellä on kokemuksia siitä miten mies parisuhteessa passuuttaa, rajoittaa, komentelee ja haukkuu, eivätkä he enää halua sellaista. Nuorissa naisissa on jo hormonaalisesti syistä enemmän niitä jotka haluavat parisuhteen kuin vanhemmissa naisissa. Nuorilla naisilla ei vielä ole kertynyt yhtä paljon huonoja kokemuksia miehistä.

Mutta on siis hyvin paljon naisia jotka haluavat parisuhteen.

Voi tosiaan olla että ne naiset jotka haluavat parisuhteen, kelpuuttaisivat käytännössä vain 5% miehistä.

Se miesjoukko ei tosin koostuisi komeimmistosta vaan sivistyneimmistöstä. Enkä tarkoita koulusivistystä. Professori voi olla sivistymätön moukka ja kaupan kassa voi olla todella viisas ja sivistynyt.

Mutta tämä ei muuttaisi palstaprinssien tilannetta mitenkään: te ette taatusti kuulu 5 sivistyneimmän prosentin joukkoon. Ette edes 50%:n joukkoon. Teidän kannaltanne on ihan sama koostuuko tuo 5% komeista miehistä, sivistyneistä miehistä vai kenties rikkaista, taiteellisesti lahjakkaista tai superälykkäistä tai kilteistä miehistä. Niin tai näin, te ette siihen joukkoon kuulu.

No jaa, tarkemmin ajatellen voi teidän joukossanne olla joku rikas mies, mutta ei rahakaan kaikkea korvaa. Olisi inhottavaa mennä luksushotellilomalle ilkeän miehen kanssa. Palstaprinsseissä voi olla myös joku komea mies, mutta sillä ei ole merkitystä kun sisäinen rumuus asettuu esteeksi. Mutta taatusti joukossanne ei ole sivistyneitä, taiteellisesti lahjakkaita, älykkäitä eikä kilttejä miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät kaikki naiset halua parisuhdetta. Tunnen paljon naisia jotka eivät hakua, esim. minä en halua.

Mutta on totta että monet naiset haluavat parisuhteen. Tunnen naisia jotka haaveilevat siitä. Eivät tosin niin monet kuin te palstaprinssit luulette. Mitä vanhemmaksi nainen tulee, sitä enemmän hänellä on kokemuksia siitä miten mies parisuhteessa passuuttaa, rajoittaa, komentelee ja haukkuu, eivätkä he enää halua sellaista. Nuorissa naisissa on jo hormonaalisesti syistä enemmän niitä jotka haluavat parisuhteen kuin vanhemmissa naisissa. Nuorilla naisilla ei vielä ole kertynyt yhtä paljon huonoja kokemuksia miehistä.

Mutta on siis hyvin paljon naisia jotka haluavat parisuhteen.

Voi tosiaan olla että ne naiset jotka haluavat parisuhteen, kelpuuttaisivat käytännössä vain 5% miehistä.

Se miesjoukko ei tosin koostuisi komeimmistosta vaan sivistyneimmistöstä. Enkä tarkoita koulusivistystä. Professori voi olla sivistymätön moukka ja kaupan kassa voi olla todella viisas ja sivistynyt.

Mutta tämä ei muuttaisi palstaprinssien tilannetta mitenkään: te ette taatusti kuulu 5 sivistyneimmän prosentin joukkoon. Ette edes 50%:n joukkoon. Teidän kannaltanne on ihan sama koostuuko tuo 5% komeista miehistä, sivistyneistä miehistä vai kenties rikkaista, taiteellisesti lahjakkaista tai superälykkäistä tai kilteistä miehistä. Niin tai näin, te ette siihen joukkoon kuulu.

No jaa, tarkemmin ajatellen voi teidän joukossanne olla joku rikas mies, mutta ei rahakaan kaikkea korvaa. Olisi inhottavaa mennä luksushotellilomalle ilkeän miehen kanssa. Palstaprinsseissä voi olla myös joku komea mies, mutta sillä ei ole merkitystä kun sisäinen rumuus asettuu esteeksi. Mutta taatusti joukossanne ei ole sivistyneitä, taiteellisesti lahjakkaita, älykkäitä eikä kilttejä miehiä.

Lisäys. Totta kai on niitäkin naisia jotka katsovat miehessä vain ja ainoastaan ulkonäköä. Kaikenlaisia ihmisiä mahtuu maailmaan. Minun tuttavapiiriini tuollaisia idiootteja ei kuitenkaan kuulu. Totta kai miehen pitää olla silmissäni puoleensavetävä jotta kiinnostuisi hänestä, mutta olen pitänyt monia rumia miehiä puoleensavetävänä koska olen ollut heihin rakastunut. Ja monia komeita miehiä olen pitänyt todella vastenmielisinä.

Ja tähän joku neropatti vastaa että taas panen itseni keskiöön. Täällä eivät naiset saa vedota siihen mitä ovat nähneet, tehneet ja kokeneet.

• Anonyymi

Pöllömpikin hoksaa mitä nämä netti neidot ovat, Naamastaan kuin porsaat persiistään kuin. .Pommituksen rauniot, käytökseltään ku maksulliset, Kunnollisen löytää ainoastaan kohdatessa kun vain avaa suunsa .

• Anonyymi

Opettele kirjoittamaan. Nettineito on sinänsä ihan kiva uudissana, mutta se pitää kirjoittaa yhteen. Se on yhdyssana.

• Anonyymi

Riipuu monestakin asiasta.oletko yksinhuoltaja vai sinkku?Jos kohdallesi on sattunut
      yhteyksiä molemmin suuntiin pitävää.Pidäi hänestä kiini.koska juttusi ilmi selvästi etenee.Omalla kohdalla pidin kiini,sitä on nyt kestänyt yli 40 vuotta,kunnes kuolema meidät eroitaa.Ei ole häpeäksi säätellä itseään,vaikka et edes tuntisi.Soittele /viestitä
      miehet ovat vähän "ujoja " yhteyden pitoon.(Kirjoitin MIEHET).Oli hienoa .että pystyt
      kirjoitamaan,siihen ei sitten muita kuulu.!Miehet ovat hyvinkin tarkkoja sanojesi valinnoissa. Ps: Pelejä pelatessa muiden kanssa,olet jo menetänyt yhteyksien pidon.
      Yksinhuoltaja ole tarkkana valinoissa! Sinkkuna sinut kyllä tunnetaan piireissä.!

• Anonyymi

""Ja tähän joku neropatti vastaa että taas panen itseni keskiöön.""

Niinhän sinä panetkin itsesi keskiöön. Dumaat miesten omakohtaiset kokemukset ja perään huudat, että et sinä toimi niin, etkä tiedä ketään joka toimisi niin.

Fakta nyt vaan on se, että ulkonäkö on naisille se joka merkkaa eniten. On miehissäkin tai ätmeissä niitä, jotka tilaisuuden tullessa harrastaisivat seksiä kauniin naisen kanssa, mutta miesten ja naisten ero tulee siinä, että miehet voivat kelpuuttaa seksiin tai parisuhteeseen myös samantasoisen naisen kun taas naisista vain harvat ovat valmiita pariutumaan samantasoisen kanssa, koska komeiden miesten antamat seksitykkäykset mahdollistavat ulkonäkö edellä menemisen.

• Anonyymi

Miesten omakohtaisista kokemuksista saa kertoa mitta naisten kokemuksista ei saa?

• Anonyymi

@Fakta nyt vaan on se, että ulkonäkö on naisille se joka merkkaa eniten. ”

Onko tuokin sinun ”kokemuksesi”? Miten sinä voit kokea mikä merkitsee kaikille naisille eniten? Sinä et tiedä siitä asiasta hölkäsen päällystä juuri siksi että sinulla ei ole siitä asiasta kokemusta eikä tietoa. Siitä asiasta ei myöskään ole tutkimusta johon voisit vedota.

Keksit juttuja omasta päästäsi ja väität niitä kokemuksiksi ja kun joku nainen kertoo omista aidoista, todellisista kokemuksistaan, sinä sanot ettei naisten kokemuksista saa puhua.

Olisi ihan kiva kuulla miesten kokemuksista. Siis omista aidoista kokemuksista. Ei siitä mitä mies
        on lukenut netistä tai kuullut kavereilta ja mietittiin it ryhmässä pikku päässään.

Jos olet vakuuttunut siitä että ulkonäkö merkitsee naisille eniten, mikset tee mitään oman ulkonäkösi eteen? Naisetkin tekevät. Hoitavat hiuksiaan ja ihoaan, laihduttavat, käyvät kuntosalilla, meikkaavat, pukeutuvat kauniisti, kiinnittävät huomiota siihen miten istuvat, liikkuvat ja kävelevät. Mikä estää miehiä tekemästä samoin? Noilla naisten konsteilla saa tykkäyksiä ja mätsejä.

• Anonyymi

Ja miksei joku nainen saisi panna itseään keskiöön? Niinhän te palstaprinssit teette koko ajan. Miksei naisella saisi olla samaa oikeutta?

Te palstaprinssit panette koko ajan itsenne keskiöön. Hölpötötte minäminäjuttujanne. MINÄ MINÄ MINÄ olen tehnyt feikkiprofiilin ja MINÄ ole sitä mieltä ja MINUN taviskaverillani ei ole naisia ja MINÄ olen lukenut sellaisesta tutkimuksesta.

Ennen kaikkea: MINULLA on pääkopassani sellainen ja sellainen teoria ja päätelmä ja ajatus. minä minä minä. Selitätte loputtomiin oman pikku päänne kehittämiä teorioita. MINUN pääkoppani tuotti tällaisen teorian ja koska se on lähtöisin MINUN päästäni niin se on faktaa. Minä minä minä minä.

• Anonyymi

Duumaan/dissaan/ohitan/jätän huomiotta miesten omakohtaisen kokemukset?

Miten ihmeessä, kun yksikään mies ei täällä kerro omakohtaisista kokemuksistaan. Poikkeuksena Mustasusi, joka on todella ainoa mies joka kertoo itsestään ja omasta elämästään.

Te muut puhutte koko ajan toisten ihmisten puolesta ja toisten suulla. Selitätte mitä naiset tekevät ja komeat miehet haluavat. Miksette puhu siitä mitä te itse teette ja haluatte? Sehän on se missä te olette asiantuntijoita! Antakaa naisten kertoa itse mitä he haluavat ja komeiden miesten samoin, ja kertokaa edes kokeeksi itse itsestänne.

Mutta ette te kerro. Jokin siinä kertomisessa pelottaa. Ikinä ette kerro itsestänne ja omasta elämästänne ja omista toiveistanne, tai sitten puhutte epämääräisesti yleisellä tasolla tyyliin monet miehet sitä ja tavismiehet tätä.

Olette täällä anonyymina eikä teitä voi tunnistaa, joten mitä te oikein pelkäätte kun ette kerro itsestänne ja siitä mitä te itse olette tuolla livemaailmassa kokeneet? Mitä kauheaa teille seuraa siitä jos kerrotte? Pelkäättekö että joku tuttava tunnistaa teidät? Tuskin tunnistaa, koska teidän kokemuksemme tuskin ovat mitään ainutkertaista ja harvinaista jota ei ole tapahtunut kenellekään muulle. Mitä siis pelkäätte? Tuleeko poliisi pidättämään? Lyökö joku kilpakosija teitä turpaan?

Kertokaa omakohtaisista kokemuksista. Millaisia naisia olette tavanneet , millaisia omia, siis OMIA kokemuksia teillä on seurustelusta ja parisuhteesta, millaisilla treffeillä olette käyneet. Siis te ITSE, ei joku kaveri tai työtoveri tai muu tuttava.

Jos tilanne on se ettei teillä kerta kaikkiaan ole niitä kokemuksia koska ette koskaan ole seurustelleet tai käyneet treffeillä, miksi ette voi sanoa sitä? Mikä pelottaa? Miksi pitää sen sijaan keksiä mielikuvitusjuttuja siitä mitä toisten treffeillä tapahtuu - kun se on jotain mistä te ette tiedä mitään ja mistä kertominen ei kuulu teille vaan ao. henkilöille itselleen?

Te kerrotte vain mitä olette kuulleet tai lukeneet netistä tai itse miettineet. Ikinä ette puhu omasta elämästänne ja omista kokemuksistanne.

• Anonyymi

""Eivät kaikki naiset halua parisuhdetta.""

"Väestöliiton tuoreen perhebarometrin mukaan valtaosa suomalaisista haluaisi elää parisuhteessa. Samalla valtaosa suomalaisista myös elää sellaisessa. Myös sinkkuna elävistä suurin osa, 80 prosenttia, toivoisi löytävänsä parisuhteen. 4.11.2024"

Veikkaanpa, että sinkkunaisista lähes 90% haluaisi parisuhteen, mutta ovat valmiita pariutumaan vain panoalfojen kanssa, mutta niitä ei riitä kaikille naisille, eikä naiset ole valmiita jakamaan yhteistä hyvää.

• Anonyymi

Etkös sinä aiemmin sanonut ihan päinvastoin: että naiset OVAT valmiita jakamaan yhteisen hyvän?

• Anonyymi

Tarkoitatko että naisista 90% haluaa parisuhteen ja heistä jokainen nimenomaan panoalfan kanssa? Siis kaikki naiset ikäluokassa 18-80v. ? Väitätkö ihan tosissasi että mummeleista 90% haluaisi parisuhteen jonkun panoalfan kanssa, eli seksiä seksiä seksiä seksiä aamuin illoin? Siinähän jo mummelin sydän pysähtyisi.

• Anonyymi

En tunne yhtään parisuhteessa elävää naista jonka mies olisi joku hemmetin panoalfa. Kyllä ne miehet ovat aika tavallisia miehiä, sellaisia rauhallisia ja leppoisia miehiä.

Entä sinä? Kuinka monta pariskuntaa sinä tunnet (mukaan luettuna omat vanhempasi)? Onko niissä pariskunnissa miehet pelkkiä panoalfoja?

• Anonyymi

Varsin kilttiä toimintaa ollut illuminaattia...

• Anonyymi

Asiaan kuuluvaa hyvin pitkälle ei muuta

• Anonyymi

Virkatehtävissä tapahtunutta

• Anonyymi

""En tunne yhtään parisuhteessa elävää naista jonka mies olisi joku hemmetin panoalfa. Kyllä ne miehet ovat aika tavallisia miehiä, sellaisia rauhallisia ja leppoisia miehiä.""

Naisille tuo taviksen määritelmä tarkoittaa aina jotain ihan muuta kuin miehille. Se mies joka on miesten mielestä komea, on naisille tavis, koska jos nainenkin tietää olevansa tavis, niin hän pyrkii oikeuttamaan itselleen komean miehen sanomalla tämän olevan ihan tavis vaan ja sinullako on näiden miesten panokortit tiedossa?

• Anonyymi

Jos mies ei naisen silmissä ole ollenkaan komea ja nainen rakastuu häneen, niin mitä merkitystä on sillä että ko. mies on jonkun palstaprinssin mielestä komea? Palstaprinssi on ulkopuolinen eikä ulkopuolisen mielipiteellä ole väliä.

Jos nainen rakastuu mieheen jota itse ei pidä komeana, niin kyllä se osoittaa ettei miehen ulkonäkö ole ainakaan sille naiselle tärkeä asia.

• Anonyymi

""Etkös sinä aiemmin sanonut ihan päinvastoin: että naiset OVAT valmiita jakamaan yhteisen hyvän?""

Niin. Lapsettomien miesten joukko kasvaa kun entistä useammalla eronneella miehellä on lapsia monen eri naisen kanssa. Onko se sitten yhteisen hyvän jakamista kun käytetään samaa eronnutta miestä lapsentekoon, niin jokainen voi itse miettiä.

Olihan palstalla hetki sitten eräs ketju, jossa komea mies kertoi seurustelevansa kolmen naisen kanssa ja polyamoriakin on yleistynyt ja Tinderissä varatut komeat miehet ottavat komeasta ulkonäöstään hyödyn irti.

• Anonyymi

Yksi ketju jossa yksi komea mies kertoi seurustelevansa kolmen naisen kanssa. Asia selvä. Ja tämähän todistaa sen että kaikki komeat miehet tekevät niin.

Jos tekisivät, se ei olisi asia jota ei kannata edes kertoa koska se olisi itsestään selvää. Se että siitä erikseen kerrotaan osoittaa että ilmiö ei ole kovin yleinen.

Toki se on palstaprinssien salainen unelma. Mutta se on toinen asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi ketju jossa yksi komea mies kertoi seurustelevansa kolmen naisen kanssa. Asia selvä. Ja tämähän todistaa sen että kaikki komeat miehet tekevät niin.

Jos tekisivät, se ei olisi asia jota ei kannata edes kertoa koska se olisi itsestään selvää. Se että siitä erikseen kerrotaan osoittaa että ilmiö ei ole kovin yleinen.

Toki se on palstaprinssien salainen unelma. Mutta se on toinen asia.

Onko sinulla jokaisen komean miehen bodycountit tiedossa ja miten olet varmentanut yhdynnät, vai käytätkö kristallipalloa apuna?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla jokaisen komean miehen bodycountit tiedossa ja miten olet varmentanut yhdynnät, vai käytätkö kristallipalloa apuna?

Usko tai älä, mutta ventovieraiden ihmisten seksielämä ei kiinnosta minua.,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko tai älä, mutta ventovieraiden ihmisten seksielämä ei kiinnosta minua.,

Sen verran kuitenkin kiinnosti kun tiesit kertoa "en tunne yhtään parisuhteessa elävää naista jonka mies olisi joku hemmetin panoalfa" eli miten voit sanoa näin? Sinulla on oltava tietoa, että naisten miehet on vähän käytettyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran kuitenkin kiinnosti kun tiesit kertoa "en tunne yhtään parisuhteessa elävää naista jonka mies olisi joku hemmetin panoalfa" eli miten voit sanoa näin? Sinulla on oltava tietoa, että naisten miehet on vähän käytettyjä.

Eikös panoalfa tarkoita että mies on niin hemmetin komea ja puoleensavetävä että saisi kenet vain? Yhdelläkään tuttavapariskunnalka mies ei ole sellainen. Ovat tavallisia talliaisia, siivoja rauhallisia kunnon miehiä. Ulkonäkö ei kiinnitä huomiota suuntaan eikä toiseen.

Jos tarkoitit panoalfalla miestä jolla on paljon panoja niin myönnetään, siitä asiasta en tiedä yhtään mitään.

• Anonyymi

Hyväksikäyttöä on monenlaista ja loppujen lopuksi tietyt naiset on kaiken alulle panijoita. Alfat käyttävät naisia hyväkseen ja naiset kostavat sen huonon mielen näistä taviksille. Itsekkyyden ja pinnallisuuden ehdoilla kaikki paha saa alkunsa. Prinsessasta tulee se paha esiin kun kokee tulleensa komean panoalfan toimesta hyväksikäytetyksi. Alfat ei osaa arvostaa kun prinsessat tuntuvat tusina tavaralta ja liian helpoilta manipuloitavaksi tahtoonsa.

Kaava on juurikin tuo että lapsettomalle naiselle kelpaa vain komea panoalfa parisuhteeseen, lapsi syntyy, suhde ei kestä, ero tulee ja muistona pienet lapset. Sitten kelpaa se betamies joka ei kelvannut silloin kun nainen oli lapseton.

• Anonyymi

”Alfat käyttävät naisia hyväkseen ja naiset kostavat sen huonon mielen näistä taviksille. Itsekkyyden ja pinnallisuuden ehdoilla kaikki paha saa alkunsa. Prinsessasta tulee se paha esiin kun kokee tulleensa komean panoalfan toimesta hyväksikäytetyksi”

Olet siis itse omin silmin nähnyt tällaista tapahtuvan?
        Eli olet tavannut prinsessan josta tuli paha kun tuli komistuksen dissaamaksi. Millä lailla tuo nainen kosti sinulle? Dissaamalla sinut? Mutta entä jos se dissaaminen ei ollut mikään kosto vaan johtui siitä ettei hän ollut kiinnostunut sinusta eikä olisi muussakaan tapauksessa huolinut sinua?

• Anonyymi

Kaava on juurikin tuo että lapsettomalle naiselle kelpaa vain komea panoalfa parisuhteeseen, lapsi syntyy, suhde ei kestä, ero tulee ja muistona pienet lapset. Sitten kelpaa se betamies joka ei kelvannut silloin kun nainen oli lapseton. ”

Palstaprinssien mielikuvitusta. Asia on juuri päinvastoin. Kun nainen on yh-äiti, hän on miesten suhteen nirsompi kuin koskaan. Mieshän tuleemukaan perheeseen. Hän ei halua huonoa miestä lapsensa elämään. Kun nainen oli lapseton sinkku, vähän huonompikin kelpasi ankaraan tarpeeseen. Ei enää. Lapsi on ykkönen ja kaikki menee lapsen ehdoilla.

Jos tuo ei ole sinun mielikuvitustaan vaan jotain mitä olet ihan itse kokenut, niin kyse oli jostain naisesta jonka ei olisi ikinä pitänyt hankkia lapsia. Eli olet ehkä tavannut
        sekopää-äitejä jotka ovat jo valmiiksi lastensuojelun piirissä. Ilmeisesti olet tavannut näitä sosiaalitapauksia? Se taitaa olla sinun naismakusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaava on juurikin tuo että lapsettomalle naiselle kelpaa vain komea panoalfa parisuhteeseen, lapsi syntyy, suhde ei kestä, ero tulee ja muistona pienet lapset. Sitten kelpaa se betamies joka ei kelvannut silloin kun nainen oli lapseton. ”

Palstaprinssien mielikuvitusta. Asia on juuri päinvastoin. Kun nainen on yh-äiti, hän on miesten suhteen nirsompi kuin koskaan. Mieshän tuleemukaan perheeseen. Hän ei halua huonoa miestä lapsensa elämään. Kun nainen oli lapseton sinkku, vähän huonompikin kelpasi ankaraan tarpeeseen. Ei enää. Lapsi on ykkönen ja kaikki menee lapsen ehdoilla.

Jos tuo ei ole sinun mielikuvitustaan vaan jotain mitä olet ihan itse kokenut, niin kyse oli jostain naisesta jonka ei olisi ikinä pitänyt hankkia lapsia. Eli olet ehkä tavannut
        sekopää-äitejä jotka ovat jo valmiiksi lastensuojelun piirissä. Ilmeisesti olet tavannut näitä sosiaalitapauksia? Se taitaa olla sinun naismakusi.

Palstaprinssit kertovat jatkuvasti samaa tarinaa:

sinkkunainen ei huoli tavismiestä vaan pariutuu komean miehen kanssa ja saa lapsen, minkä jälkeen mies hylkää perheensä ja naisesta tulee yh. Siinä vaiheessa se alkujaan dissattu tavis kelpaa.

Tämä on siis palstaprinssien omakohtainen kokemus yh-äideistä.

Herää kysymys, ovatko kaikki palstaprinssien tuntemat yh-äidit lastensuojelun asiakkaita? Normaali yh-äiti ei missään nimessä huoli perheeseen muunlaista kuin hyvää, kunnollista, lapsirakasta ja upeaa miestä. Se mieshän kuuluu myös lapsen elämään!

Jos kaikki palstaprinssien tuntemat yh-äidit eivät välitä lapsistaan ja ovat niin hemmetin miehenkipeitä että huolivat mieheksi (siis lastensa elämään!!!) minkä tahansa luuserin, reppanan ja alkoholisoituneen syrjäytyneen ressukan, niin kehottaisin avaamaan silmät ja miettimään onko naismakunne korjaamisen tarpeessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstaprinssit kertovat jatkuvasti samaa tarinaa:

sinkkunainen ei huoli tavismiestä vaan pariutuu komean miehen kanssa ja saa lapsen, minkä jälkeen mies hylkää perheensä ja naisesta tulee yh. Siinä vaiheessa se alkujaan dissattu tavis kelpaa.

Tämä on siis palstaprinssien omakohtainen kokemus yh-äideistä.

Herää kysymys, ovatko kaikki palstaprinssien tuntemat yh-äidit lastensuojelun asiakkaita? Normaali yh-äiti ei missään nimessä huoli perheeseen muunlaista kuin hyvää, kunnollista, lapsirakasta ja upeaa miestä. Se mieshän kuuluu myös lapsen elämään!

Jos kaikki palstaprinssien tuntemat yh-äidit eivät välitä lapsistaan ja ovat niin hemmetin miehenkipeitä että huolivat mieheksi (siis lastensa elämään!!!) minkä tahansa luuserin, reppanan ja alkoholisoituneen syrjäytyneen ressukan, niin kehottaisin avaamaan silmät ja miettimään onko naismakunne korjaamisen tarpeessa.

Annoit patsastelulle kasvot. Ole iloinen.

• Anonyymi

Minä kysyisin mikä on palstaprinssien naismaku noin ylipäänsä. Jos kaikki heidän tapaamansa naiset ovat tyhmiä, itsekkäitä, pintapuolisia, epärehellisiä, ylimielisiä ja ulkonäkökeskeisiä, niin se ei voi olla sattumaa. Sen täytyy liittyä siihen millainen naismaku heillä on. He itse kiinnostuvat vain tyhmistä, itsekkäistä, pintapuolisista yms. naisista - ja sitten kauhistelevat että nuo heidän valitsemansa naiset ovat tyhmiä, itsekkäitä, pintapuolisia yms.

• Anonyymi

Sinä annoit patsastelulle kasvot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se koira älähtää johon kalikkaa kalahtaa. Kaipa on rankkaa kun huono naismakusi otetaan puheeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun kasvoni eivät sattumoisin näy täällä.

• Anonyymi

No ette voi tapailla muita kun kuulutte komeiden mallimiesten haaremiin.

• Anonyymi

Ketkä te? Kenestä puhut?

• Anonyymi

Haluatteko panna ristiin, vai olla yksin komean miehen, vaikka komea miehenne pitääkin muita naisia hyvänä eli pitää ns. haaremia? Haluatteko Suomeen siis ns. Osaman tyylin? Osamallakin oli monta vaimoa ja vaimot olivat uskollisia Osamalle. Vain Osamalla oli yksinoikeus pitää muita naisia hyvänä!

Jos kymmenen naista jakaa kaksi komeaa miestä, niin kaksikymmentä naista jakaa neljä komeaa miestä. Sata naista pyörittää jo kahtakymmentä komeaa miestä ja tuhat naista pyörittääkin sitten 200:aa komeaa miestä.

• Anonyymi

Helsinki on Suomen pääkaupunki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Tuo jankkaaja-palstaprinssi ilmeisesti edelleen luulee että hokemalla samaa mantraa saa muiden mielenkiinnon heräämään.

Oletan että kaikki ovat samaa mieltä seuraavasta väitteestä. Mutta kuinka moni jaksaa lukea joka rivin:

Helsinki on Suomen pääkaupunki

• Anonyymi

10.000 naista jakaisi 2000 komeaa miestä. Esim. Osaman kaltaisissa maissa näin onkin kun miehillä on viisi vaimoa, mutta haluatteko olla polyamorisia vaimoja, vai yksin komean miehen?

• Anonyymi

Voi ätmipoloisia. Heidän tulevaisuus on kuolla lapsettomina miehinä kun nämä sankarit siittävät naisia heidänkin edestään.

Naisten parisuhteet ei komeiden miesten kauan kestä, mutta aina löytävät jonkun epätoivoisen hännystelijän tai joo-joo miehen joka ottaa naisen lapset siipiensä suojaan, mutta kun siivet ei kanna, niin ei kanna.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen avaus. Miehen näkövinkkelistä vaikutat ainakin minun silmissäni täydellisen miehen etsijältä🤔toki saa treffailla muitakin mutta en ihmettele jos se mukavanoloinen mies jätti jo leikin kesken ja katselee sellaista joka pystyy keskittymään yhteen mieheen kerrallaan. Minä ainakin ajattelen tuosta että vakiintumisen jälkeenkin katselet ja mietit oisko tuo liikennevaloissa seisonut mies sinkku....

• Anonyymi

Minun miesystäväni löytyi netistä. Kumpikin treffailla muitakin siihen asti kunnes päätettiin että me ollaan pari. Eikä me kumpikaan täydellistä kumppania etsitty. Eikä kumpikaan ole täydellinen.

Miten se, että tapailee useampaakin miestä tai naista siinä vaiheessa kun ei ole sitoutunut vielä keneenkään, olisi täydellisen kumppanin etsimistä? Eikös se pikemminkin osoita ettei ole mikään ressukka josta vain yksi ainoa koko maailmassa kiinnostuu?

• Anonyymi

Entä jos pystyy keskittymään useampaan kerrallaan? Tapaa maanantaina yhden miehen ja tiistaina toisen? Mikä siinä on väärin?

• Anonyymi

Siis että minun pitää kiljuen rynnätä varaamaan itselleen se ensimmäinen joka vähänkin minusta kiinnostuu ja ehkä minut huolii? Kun on käynyt yksillä treffeillä ei saa käydä enää toisilla? Ei saa viestitelläkään, pitää olla ”uskollinen” sille jonka kanssa sattuu menemään ensimmäisille treffeille vaikka sen kanssa ei ole sovittu mistään seurustelusta eikä kumpikaan ole luvannut toiselle yhtään mitään? Eikö se viittaa aika epätoivoiseen tilanteeseen? Minusta tuo on aika ahdistavaa! Luoja varjelkoon tuollaisista takiaisista!

• Anonyymi

Kuulostat patologisen mustasukkaiselta ja epäluuloiselta. Pelottavaa!

• Anonyymi

En ainakaan itse levitä nahkalompsaa eri mallimiehille.

Mahkut mallimieheen menee sen siliän tien jos mallimies kuulee minun levittävän muillekin.

• Anonyymi

Ahaa eli ilmeisesti ette halua Osaman mallia Suomeen, jossa siis vain komeat miehet pitävät hauskaa. Haluatte siis itsekin vapaan ja hyväksytyn seksin jälkeen naattia eri mallimiehistä. Kuka mallimies sellaista naista katselee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa eli ilmeisesti ette halua Osaman mallia Suomeen, jossa siis vain komeat miehet pitävät hauskaa. Haluatte siis itsekin vapaan ja hyväksytyn seksin jälkeen naattia eri mallimiehistä. Kuka mallimies sellaista naista katselee?

Kukaan mallimies ei katso minkäänlaista naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan mallimies ei katso minkäänlaista naista.

Tuon jo tiesinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon jo tiesinkin.

Mallimiehet katsovat miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mallimiehet katsovat miehiä.

Palstaprinsseillä on paljon enemmän mahiksia mallimiehiin nähden kuin yhdelläkään naisella. Suurin osa mallintöitä tekevistä miehistä on nimittäin homoja. Komeita he kyllä ovat, eivät he muuten olisi päässet miesmalleiksi.

Te palstaprinssit voitte todellakin saada mätsin ja jopa päästä treffeille mallimiehen kanssa.

Kunhan pidätte mielessä että ette treffeille kyllästytä mallimiestä heti kättelyssä hokemalla koko ajan samoja juttuja.

Tällä palstalla jankkaamisesta ei koidu mitään vakavia seuraamuksia, ei mitään sen vaarallisempaa kuin että kukaan ei jaksa enää keskustella kanssanne. Mutta väliäkös hällä kun ne jotka eivät enää suostu keskustelemaan palstaprinssien kanssa ovat vain naisia, ja ehkä jopa rumia ja vanhoja? Ei naisista ole väliä.

Mallimiehet ovat ihan toista! Heillä on palstaprinsseille enemmän merkitystä kuin yhdelläkään naisella.

Kun palstaprinssi pääsee treffeille pojista tykkäävän mallimiehen kanssa ja erehtyy siellä jankkaamaan samaa tyyliin ”Helsinki on Suomen pääkaupunki, Helsinki on Suomen pääkaupunki, Helsinki on Suomen pääkaupunki, Helsinki on Suomen pääkaupunki”,

niin siinä voi käydä niin että mallimies pitkästyy, menettää mielenkiintonsa ja häipyy. Joten miettikää, miettikää miten käyttäydyttävä treffeillä! Jankkaava ihminen ikävystyttävää muut, ihan riippumatta siitä mistä asiasta hän jankuttaa.

• Anonyymi

Älä ainakaan jää kiinni komealle alfalle, jos se nyt muutenkaan kelpuuttaa seksin sijasta parisuhteeseen, niin tuo on ainakin vikatikkin kun saa tietää että olet muidenkin miesten kanssa sillai.

• Anonyymi

Minkä takia naisten pitää tapailla muita?

Eikö naisten keskittymiskyky riitä yhteen mieheen? Onko naisten pakko saada dopamiinit virtaamaan aivoissa samantien? Sehän onnistuu helposti kun entistä paremman näköinen Chad löytyy muutaman sekunnin swaippaamisella, joten ohareita tehdään kuin lastentarhassa.

• Anonyymi

Keskittymiskyky nimenomaan riittää useamman miehen tapaamiseen. Se nimenomaan vaatii kykyä paneutua sadalla prosentilla juuri siihen ihmiseen jonka kanssa on treffeillä. Kykyä kuunnella vain häntä, tutustua vain häneen, ja unohtaa siksi aikaa ne muut ehdokkaat. Samaa keskittymiskykyä vaaditaan esim. kilpailulautakuntien jäseniltä. Pitää keskittyä täysillä juuri siihen kilpailijaan joka on kulloinkin estradilla. Ei saa siinä vaiheessa ajatella muita kilpailijoita. Se jos mikä vaatii keskittymiskykyä.

Yhden tapailu ei kovin paljon keskittymistä vaadi. Sinä pystyt siihen. Hyvä juttu. Et pysty keskittymään siihen että tutustuisit useampaan ihmiseen. Asia selvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskittymiskyky nimenomaan riittää useamman miehen tapaamiseen. Se nimenomaan vaatii kykyä paneutua sadalla prosentilla juuri siihen ihmiseen jonka kanssa on treffeillä. Kykyä kuunnella vain häntä, tutustua vain häneen, ja unohtaa siksi aikaa ne muut ehdokkaat. Samaa keskittymiskykyä vaaditaan esim. kilpailulautakuntien jäseniltä. Pitää keskittyä täysillä juuri siihen kilpailijaan joka on kulloinkin estradilla. Ei saa siinä vaiheessa ajatella muita kilpailijoita. Se jos mikä vaatii keskittymiskykyä.

Yhden tapailu ei kovin paljon keskittymistä vaadi. Sinä pystyt siihen. Hyvä juttu. Et pysty keskittymään siihen että tutustuisit useampaan ihmiseen. Asia selvä.

Miehille porno ja videopelit on se juttu..

Naisille taas vastaavasti lukuisat eri miehet on se juttu jolla saavat mielihyvää. Pelaavat deittisovelluksia kuin lapset pokemonia ja kalastelevat komeita miehiä sieltä sun täältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehille porno ja videopelit on se juttu..

Naisille taas vastaavasti lukuisat eri miehet on se juttu jolla saavat mielihyvää. Pelaavat deittisovelluksia kuin lapset pokemonia ja kalastelevat komeita miehiä sieltä sun täältä.

Ei se useamman miehen tapailu mitään peliä ole! Tarkoitus on ihan aidosti tavata monia ja monenlaisia miehiä, joiden joukosta sitten ehkä löytyy se oikea. Mitä useamman mieheen tutustuu, sitä todennäköisemmin löytyy se oikea.

Päämäärä on sama kuin jos tutustuisit yhteen kerrallaan.

Kysymys on nimenomaan keskittymiskyvystä. Kysymys ”etkö jaksa keskittyä yhteen ihmiseen” on väärin aseteltu. Taatusti jaksan! Mitä jaksamista siinä on?

Minä nimenomaan jaksan, jaksan keskittyä peräkkäisinä päivinä useampaan eri ihmiseen.

Jotkut eivät pysty täysillä keskittymään kuin yhteen ihmiseen per kuukausi. He eivät jaksa tutustua tapaamaansa ihmiseen jos ovat edellisenä päivänä tavanneet jonkun toisen. Väsyttää kuunnella taas uuden ihmisen juttuja. Ei jaksa keskittyä. Silloin onkin parempi tutustua yhteen kerrallaan.

Jotkut pystyvät keskittymään sadalla prosentilla juuri siihen joka istuu siinä vastapäätä, pöydän toisella puolella. Sellaiset ihmiset voivat käydä peräkkäisinä päivinä treffeillä eri ihmisten kanssa. Mitään moraalitonta tai väärää siinä ei ole.

Minä perääntyisin heti jos mies sanoisi treffeillä ettei hän hyväksy sitä että treffataan maanantaina yhtä miestä ja tiistaina toista. Ei hyväksy? Mitä hyväksymistä siinä on, jos ei ole sovittu mistään sitoutumisesta? Päättelisin että tuossa on määräilijämies joka luulee että ihmisen voi omistaa. Ei se ole tervettä että kun ollaan vasta tutustumisvaiheessa niin hän jo haluaa sanella kenen kanssa saan jutella. Tuollainen mies luultavasti yrittäisi erottaa minut myös sukulaisista ja ystävistä.

Ja muuten. Kyllä monet miehetkin tapailevat useampaa naista. Se on ihan ok. Ei se heistä huonompia miehiä tee. Ehkä keskittymuskykyisempiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se useamman miehen tapailu mitään peliä ole! Tarkoitus on ihan aidosti tavata monia ja monenlaisia miehiä, joiden joukosta sitten ehkä löytyy se oikea. Mitä useamman mieheen tutustuu, sitä todennäköisemmin löytyy se oikea.

Päämäärä on sama kuin jos tutustuisit yhteen kerrallaan.

Kysymys on nimenomaan keskittymiskyvystä. Kysymys ”etkö jaksa keskittyä yhteen ihmiseen” on väärin aseteltu. Taatusti jaksan! Mitä jaksamista siinä on?

Minä nimenomaan jaksan, jaksan keskittyä peräkkäisinä päivinä useampaan eri ihmiseen.

Jotkut eivät pysty täysillä keskittymään kuin yhteen ihmiseen per kuukausi. He eivät jaksa tutustua tapaamaansa ihmiseen jos ovat edellisenä päivänä tavanneet jonkun toisen. Väsyttää kuunnella taas uuden ihmisen juttuja. Ei jaksa keskittyä. Silloin onkin parempi tutustua yhteen kerrallaan.

Jotkut pystyvät keskittymään sadalla prosentilla juuri siihen joka istuu siinä vastapäätä, pöydän toisella puolella. Sellaiset ihmiset voivat käydä peräkkäisinä päivinä treffeillä eri ihmisten kanssa. Mitään moraalitonta tai väärää siinä ei ole.

Minä perääntyisin heti jos mies sanoisi treffeillä ettei hän hyväksy sitä että treffataan maanantaina yhtä miestä ja tiistaina toista. Ei hyväksy? Mitä hyväksymistä siinä on, jos ei ole sovittu mistään sitoutumisesta? Päättelisin että tuossa on määräilijämies joka luulee että ihmisen voi omistaa. Ei se ole tervettä että kun ollaan vasta tutustumisvaiheessa niin hän jo haluaa sanella kenen kanssa saan jutella. Tuollainen mies luultavasti yrittäisi erottaa minut myös sukulaisista ja ystävistä.

Ja muuten. Kyllä monet miehetkin tapailevat useampaa naista. Se on ihan ok. Ei se heistä huonompia miehiä tee. Ehkä keskittymuskykyisempiä.

Olet aivan oikeassa! Jos tapaat yhden komean miehen sijasta kymmenen tai vaikka sata komeaa miestä, niin se pomminvarmasti nostaa todennäköisyyksiäsi saada jossain vaiheessa komea mies parisuhteeseen. Pitkäkestoista parisuhdetta se ei kuitenkaan takaa, eikä se monilla naisilla ole tavoitekaan ja tässä kirjoitan nyt omista näkemyksistä eli jos tarkoitus on perustaa perhe, niin pitkäkestoinen parisuhde on se juttu. Kukin tietysti tavallaan ja tekee elämästään sellaisen kuin haluaa.

Samahan se on tavismiehillä tavisnaisten suhteen, jos nyt edes ovat sellaisia, että ylipäätään pääsevät treffeille eli mitä enemmän tavisnaisia tavismies näkee, niin sitä paremmat mahkut saada jossain vaiheessa tavisnainen parisuhteeseen.

Itsellä eräs todella kokematon kaveri joka ei saa itseään edes treffeille ja vaikka nyt asenteessa kävisikin sellainen muutos, että saisi itsensä ensimmäisille treffeille, niin noiden treffien ja todennäköisten pakkien jälkeen kaverini olisi taas siinä samassa pisteessä eli pakit olisi aivan älytön kolaus egolle, jonka jälkeen ei näkisi enää ketään. Ei tuollaisella miehellä ole todennäköistä saada naista. Tavismiehen tulisi hyväksyä tavikseutensa ja nähdä lukuisia eri naisia, se nostaisi todennäköisyyksiä saada nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet aivan oikeassa! Jos tapaat yhden komean miehen sijasta kymmenen tai vaikka sata komeaa miestä, niin se pomminvarmasti nostaa todennäköisyyksiäsi saada jossain vaiheessa komea mies parisuhteeseen. Pitkäkestoista parisuhdetta se ei kuitenkaan takaa, eikä se monilla naisilla ole tavoitekaan ja tässä kirjoitan nyt omista näkemyksistä eli jos tarkoitus on perustaa perhe, niin pitkäkestoinen parisuhde on se juttu. Kukin tietysti tavallaan ja tekee elämästään sellaisen kuin haluaa.

Samahan se on tavismiehillä tavisnaisten suhteen, jos nyt edes ovat sellaisia, että ylipäätään pääsevät treffeille eli mitä enemmän tavisnaisia tavismies näkee, niin sitä paremmat mahkut saada jossain vaiheessa tavisnainen parisuhteeseen.

Itsellä eräs todella kokematon kaveri joka ei saa itseään edes treffeille ja vaikka nyt asenteessa kävisikin sellainen muutos, että saisi itsensä ensimmäisille treffeille, niin noiden treffien ja todennäköisten pakkien jälkeen kaverini olisi taas siinä samassa pisteessä eli pakit olisi aivan älytön kolaus egolle, jonka jälkeen ei näkisi enää ketään. Ei tuollaisella miehellä ole todennäköistä saada naista. Tavismiehen tulisi hyväksyä tavikseutensa ja nähdä lukuisia eri naisia, se nostaisi todennäköisyyksiä saada nainen.

""Tavismiehen tulisi hyväksyä tavikseutensa ja nähdä lukuisia eri naisia, se nostaisi todennäköisyyksiä saada nainen.""

Sitten on tietysti myös tavismiehiä, jotka ovat tehneet kaikkensa, mutta eivät saa vastakaikua mistään eli eivät saa Tinderissä mätsejä ja naiset mulkkaavat rumasti jos mies on heitä lähestymässä.

Tuo on tavallaan totta, että treffeillä kukkakimppua pitelevä taviksen näköinen kilttimies ei ole naisten silmissä mitään, mutta sitten kesähelteellä hienolla avoautolla treffipaikalle kurvaavalle komealle mallimiehelle tyrkytetään seksiä tuutin täydeltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

""Tavismiehen tulisi hyväksyä tavikseutensa ja nähdä lukuisia eri naisia, se nostaisi todennäköisyyksiä saada nainen.""

Sitten on tietysti myös tavismiehiä, jotka ovat tehneet kaikkensa, mutta eivät saa vastakaikua mistään eli eivät saa Tinderissä mätsejä ja naiset mulkkaavat rumasti jos mies on heitä lähestymässä.

Tuo on tavallaan totta, että treffeillä kukkakimppua pitelevä taviksen näköinen kilttimies ei ole naisten silmissä mitään, mutta sitten kesähelteellä hienolla avoautolla treffipaikalle kurvaavalle komealle mallimiehelle tyrkytetään seksiä tuutin täydeltä.

”kesähelteellä hienolla avoautolla treffipaikalle kurvaavalle komealle mallimiehelle tyrkytetään seksiä tuutin täydeltä”

Aika typerää omistaa avoauto Suomen ilmastossa. Se jää kovin vähälle käytölle. Miten seksiä annetaan tuurin täydeltä? Minkä tuutin? Miten se täytetään? Voiko sitä antaa myös niin että tuutti on vajaa tai puolillaan?

• Anonyymi

Mies joka valokuvassa pitelee kukkakimppuja on teeskentelijä. Yrittää uskotella jotain.

• Anonyymi

Se on juuri näin! Sen sijaan seksiä röyhkeästi kinuava komea mies on aito ja saa pöksyt märäksi.

Patsastelijakin on aito kun sille päälle sattuu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on juuri näin! Sen sijaan seksiä röyhkeästi kinuava komea mies on aito ja saa pöksyt märäksi.

Patsastelijakin on aito kun sille päälle sattuu!

Äijä joka ottaa itsestään Tinderiin selfien jossa hänellä on kukkakimppu kädessä ei ole mikään ”kilttimies”! Hän on vain hölmö. Kenelle hän on ne kukat ostanut? Mitä hän tekee niille kukille selfien ottamisen jälkeen? Nakkaa roskiin? Vai säilyttäkö
        hän ne treffejä varten ja ottaa ne mukaan kuihtuneina?

Minulle on yhden ainoan kerran käynyt niin että mies tuli treffeille kukkakimpun kanssa. Hän ei sentään ollut niin hölmö että olisi laittanut Tinderiin valokuvan jossa pitelee kukkia (sellaisen hölmön kanssa en olisi lähtenyt treffeille). Hän tuli treffeille ison ruusukimpun kanssa. Toki hän tarkoitti hyvää, mutta minusta se oli lähinnä kiusallista. Olimme ravintolassa syömässä ja ruusupuska oli pöydällä lähinnä tiellä. Lautaset eivät meinanneet mahtua pöydälle ollenkaan. Sitä paitsi oli talvi ja ruusut ovat kylmänarkoja, nehän paleltuivat pakkasessa. Koko ajan piti miettiä miten saan ne kulkemaan kotiin.

ÄLKÄÄ tuoko kukkia treffeille! Jos haluatte antaa niitä naisille, viekää ne oman tyttöystävän kotiin, mutta EI naiselle jonka tapaatte vasta ensimmäisen kerran! Sitä paitsi jotkut ovat allergisia eivätkä voi ottaa niitä vastaan. Eivätkä kaikki niitä halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äijä joka ottaa itsestään Tinderiin selfien jossa hänellä on kukkakimppu kädessä ei ole mikään ”kilttimies”! Hän on vain hölmö. Kenelle hän on ne kukat ostanut? Mitä hän tekee niille kukille selfien ottamisen jälkeen? Nakkaa roskiin? Vai säilyttäkö
        hän ne treffejä varten ja ottaa ne mukaan kuihtuneina?

Minulle on yhden ainoan kerran käynyt niin että mies tuli treffeille kukkakimpun kanssa. Hän ei sentään ollut niin hölmö että olisi laittanut Tinderiin valokuvan jossa pitelee kukkia (sellaisen hölmön kanssa en olisi lähtenyt treffeille). Hän tuli treffeille ison ruusukimpun kanssa. Toki hän tarkoitti hyvää, mutta minusta se oli lähinnä kiusallista. Olimme ravintolassa syömässä ja ruusupuska oli pöydällä lähinnä tiellä. Lautaset eivät meinanneet mahtua pöydälle ollenkaan. Sitä paitsi oli talvi ja ruusut ovat kylmänarkoja, nehän paleltuivat pakkasessa. Koko ajan piti miettiä miten saan ne kulkemaan kotiin.

ÄLKÄÄ tuoko kukkia treffeille! Jos haluatte antaa niitä naisille, viekää ne oman tyttöystävän kotiin, mutta EI naiselle jonka tapaatte vasta ensimmäisen kerran! Sitä paitsi jotkut ovat allergisia eivätkä voi ottaa niitä vastaan. Eivätkä kaikki niitä halua.

Komeat jännämiehet ei taatusti tuo treffeille kukkia. Siitä voit olla varma! Komeat jännämiehet jutustelevat mukavia ja flirttailevat, koska tietävät olevansa komeita mikä vetoaa naisiin, jolloin naiset flirttailevat takaisin ja lopulta antautuvat komealle jännämiehelle täysin. Teidän jälkeenne on seuraavan kaunottaren vuoro ja sitä rataa homma jatkuu.

Vanhainkodin kiikkustuolissa on sitten mukava muistella kaatoja ja elettyä elämää. Vanhainkodin nuoret naistyöntekijätkin ovat aivan lääpällään vanhaan hurmuriin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komeat jännämiehet ei taatusti tuo treffeille kukkia. Siitä voit olla varma! Komeat jännämiehet jutustelevat mukavia ja flirttailevat, koska tietävät olevansa komeita mikä vetoaa naisiin, jolloin naiset flirttailevat takaisin ja lopulta antautuvat komealle jännämiehelle täysin. Teidän jälkeenne on seuraavan kaunottaren vuoro ja sitä rataa homma jatkuu.

Vanhainkodin kiikkustuolissa on sitten mukava muistella kaatoja ja elettyä elämää. Vanhainkodin nuoret naistyöntekijätkin ovat aivan lääpällään vanhaan hurmuriin.

Tuo mies joka toi ruusukimpun oli komea. Ehkä ei silti mikään jännämies koska etsi nimenomaan vakituista parisuhdetta. Hän oli hyvin kohtelias ja huomaavainen ja kysyi voimmeko tavata uudestaan.

En halunnut. Meillä ei ollut mitään yhteistä. Hän puhui vain omasta kalastusharradtuksestaan ja omista kavereistaan ja sukulaisistaan(joille hakusi esitellä minut lähiviikkoina) eikä ilmeisesti edes tajunnut olevansa ikävystyttävä. Kännämieheksi en häntä kutsuisi. Hän oli erittäin kiltti ja siivoa. Mutta se ei riitä. Miehen kanssa pitäisi olla jotain yhteistäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Joillakin miehillä on charmia niin ett se lyö läpi vielä vanhanakin, siinä vaiheessa kun komeus on mennyttä ja pelkkä muisto vain. Naama on ruttuinen ja vartalo heikko ja huonotyhtinen. Komeudesta ei ole jäljellä mitään. Charmi ja karisma on silti jäljellä. Ja se riittääkin!

Komeat jännämiehet, joilla on sitä karismaa, tietävät etteivät naiset välttämättä halua saada kukkia treffeillä. He tietävät että nainen haluaa tulla kuulluksi. Mies joka ei osaa kuunnella voi vaikka avata tilin kukkakaupassa ja lähettää sata ruusua joka viikkoa, mutta se ei auta. Mies joka vain selittää omia juttujaan on tylsä. Varsinkin jos hän jankuttaa samaa.

Mies, jolla on karismaa ja ihmistuntemusta tietää, ettei mies naisia kukilla hurmaa vaan omalla persoonallaan. Onko se laskettava heille viaksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota oppia jännämiehestä. Älä vie kukkia treffeille. Älä varsinkaan nolaa itseäsi panemalla Tinderiin selfietä jossa olet kukkakimppu kädessä. Vai haluatko että naiset nauravat sinulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä olet saanut päähäsi että naiset toivovat että mies tuo treffeille kukkia? Puhut siihen sävyyn niin kuin se että jos mies tee sellaista olisi jokin vika. Ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Joillakin miehillä on charmia niin ett se lyö läpi vielä vanhanakin, siinä vaiheessa kun komeus on mennyttä ja pelkkä muisto vain. Naama on ruttuinen ja vartalo heikko ja huonotyhtinen. Komeudesta ei ole jäljellä mitään. Charmi ja karisma on silti jäljellä. Ja se riittääkin!

Komeat jännämiehet, joilla on sitä karismaa, tietävät etteivät naiset välttämättä halua saada kukkia treffeillä. He tietävät että nainen haluaa tulla kuulluksi. Mies joka ei osaa kuunnella voi vaikka avata tilin kukkakaupassa ja lähettää sata ruusua joka viikkoa, mutta se ei auta. Mies joka vain selittää omia juttujaan on tylsä. Varsinkin jos hän jankuttaa samaa.

Mies, jolla on karismaa ja ihmistuntemusta tietää, ettei mies naisia kukilla hurmaa vaan omalla persoonallaan. Onko se laskettava heille viaksi?

Charmia eli siis ulkonäköä tai rahaa. Kemia kuuluu samaan kastiin. Tällöin nainen ei koe miestä riittävän komeaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Charmia eli siis ulkonäköä tai rahaa. Kemia kuuluu samaan kastiin. Tällöin nainen ei koe miestä riittävän komeaksi.

Tuskin sillä pyörätuolissa istuvalla kumaraselkäsellä ukolla on rahaa. Muuten hän asuisi kotona ja hänellä olisi yksityishoitaja.Hän ei viettäisi vanhuuden päiviään laitoksessa.

Charmi liittyy ihmisen persoonaan. Joillakin sitä on, kaikilla ei.

• Anonyymi

Vastaus alkuperäiseen kysymykseen, joka kuului: voiko tutustumisen alkutaipaleella tapailla muitakin.

Kyllä voi, ellette ole yhdessä sopineet muuta. Lupaukset täytyy pitää, mutta ymmärsin että ette ole mitään luvanneetkaan.

Sitoutumisen on oltava selkeää, yksiselitteistä ja molemminpuolista. Se ei saa perustua oletuksiin ja toiveisiin tyyliin ”kyllä sen pitäisi minun mielestäni mennä näin”.

• Anonyymi

Haha. Mallimiehet lupailevat ummet ja lammet ja siinä sivussa pitävät myös muita naisia hyvänä ja sekös suututtaa pientä kulkijaa??

• Anonyymi

""Herää kysymys, ovatko kaikki palstaprinssien tuntemat yh-äidit lastensuojelun asiakkaita?""

Voi herranjestas mitä pskaa kirjoittelet! Ei kai yh-äitiys tarkoita sitä, että lapset ovat lastensuojelun asiakkaita!

• Anonyymi

Ei tietenkään, mutta en puhunut kaikista yh-äideistä vaan nimenomaan palstaprinssien tuntemista yh-äideistä. Te kun väitätte että yh huolii miehekseen minkä tahansa reppanan ja laitapuolen kulkijan. Tunnette ilmeisesti juuri sellaisia vastuuttomia yh-äitejä?

Se ei ole tervettä eikä merkki hyvästä äitiydestä että on niin miehenkipeä ja uusavuton ettei pärjää ilman miestä ja huolii kotiinsa kenet vain. Kyllä se tuo mieleen että ko. naisen lapset ovat lastensuojelun piirissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään, mutta en puhunut kaikista yh-äideistä vaan nimenomaan palstaprinssien tuntemista yh-äideistä. Te kun väitätte että yh huolii miehekseen minkä tahansa reppanan ja laitapuolen kulkijan. Tunnette ilmeisesti juuri sellaisia vastuuttomia yh-äitejä?

Se ei ole tervettä eikä merkki hyvästä äitiydestä että on niin miehenkipeä ja uusavuton ettei pärjää ilman miestä ja huolii kotiinsa kenet vain. Kyllä se tuo mieleen että ko. naisen lapset ovat lastensuojelun piirissä.

V**un trolli!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollilla on rölli, se trollin rölli on.. Trollilla on rölli, se trollin rölli on..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      172
      7422
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      34
      4541
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      122
      2632
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      71
      2136
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      89
      1553
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      212
      1495
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1131
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      15
      1051
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      1009
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      977
    Aihe