Selittäkääs sinkut

Anonyymi-ap

Mikä siinä kumppanin saannissa on niin vaikeaa eli miksi sinkut tekee kaikesta niin vaikeaa niin kaikki varatut kun löysi kumppaninsa niin ei heille ole vaikeaa ja jos eroavat niin löytää saman tien kumppanin mutta sinkut ei millään eli mikä on syy esim täällä kaksi saman ikäistä samasta kaupungista olevat mies sinkku ja nais sinkku luulis että tapaavat ja treffaavat mut ei eli onko sinkuissa vikaa vai mikä on syynä esim miettikää siskonne tai veljenne jää sinkuiksi niin parin päivän jälkeen heillä on jo uus kumppani ja parisuhde mut sinkut ei löydä ketään

28

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enkä vastaile mitään eli sinkut kertokaa mikä tökkii tai mikä on ongelma

• Anonyymi

Tätä on kysytty ennenkin. Sitä vanhan suhteen kuonaa ei vastuullinen ihminen vie eteenpäin, eli ne eroon johtaneet syyt pitää käsitellä ensin.

Myös itsenäistyminen on tärkeä asia, jos ei ole koskaan asunut yksin.

Mun aikuisessa parisuhteessa pitää olla kaksi itsenäistä ihmistä, jotka rakastaa itseään vikoineen, vain siten he voivat rakastaa toista ihmistä puutteineen.

Tämä on vain mun näkemys asiasta.

• Anonyymi

On fiksusti koottu tämä asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On fiksusti koottu tämä asia.

Kiitos mielipiteestä.

• Anonyymi

Sanopa itse ikisinkku välis? Miksi et koskaan löydä ketään?

• Mieti sinä vaan makkaraperuna-reseptejä, eläkä mieti näin monimutkaisia asioita....menee vielä ruokahalut. :oD

• Anonyymi

Mikäkö siinä on vaikeaa ... no se kun ihmiset eivät ole kaikki samanlaisia. Jos kaikki olisivat toistensa klooneja, niin hommahan olisi erittäin simppeliä, vaan kun eivät ole.

• Anonyymi

Ja täytyy todeta, että olen ainakin 90%:sen varma, että siskoni ei todellakaan pian ottaisi uutta (jos koskaan) mikäli eroaisi. Hän on kuitenkin ollut miehensä kanssa yhdessä jo yli 35 vuotta, niin ei siinä noin vain enää uuden ihmisen touhuihin totuta.

• Anonyymi

Miksi toiset ostrasisoidaan viidessä minuutissa, ja toisista tulee heti kavereita. Ehkä toiset ihmiset olivat koiria edellisessä elämässä ja heille riittää tutustumiseen toisen takapuolen nuuhkaisu, ja sitten ovat parhaat kaverit kuin olisivat tunteneet koko elämänsä.

• Anonyymi

Sinkku ajattelee asioita laajemmin- kokonaisvaltaisemmin kuin sellainen, jolla on paljon kokemusta. Kokenut ihminen tietää jo, mitä toiselta hakee ja tarvii. Ja jollei saa niitä haluamiaan juttuja siirtyy seuraavaan? Sinkku ajattelee herkemmin, pelko on läsnä tulla väärinymmärretyksi ja varoo satuttamasta itseään ja toistakin, kokenut ei välitä näistä seikoista. Kokenut ottaa mitä annetaan, eikä ole niin vahvasti tunteella niissä tilanteissa? Ajattelen, et kokenut on itsekkäämpi ja kokematon epäitsekkäämpi alussa.

• Anonyymi

Tämä vain oma näkemykseni. Yksi olettamus.

• Anonyymi

Miten musta tuntuu, että tällä pakstalka tuo sana "sinkku" tarkoittaa jotakin muuta kuin muualla. Miksi täällä oketus on, että sinkku ei voi olla ollut aiemmin vaikka 20 vuotta parisuhteessa? Ilmeisesti täällä "sinkku" tarkoittaa vain ikisinkkua.

• Asiat ei ole noin mustavalkoisia. Ikää tulee ja naama rumenee, niin kyllä se kumppanin löytyminen on vaikeampaa.

• Anonyymi

Sinulla vain on kohtuuttomat vaatimukset suhteessa siihen mitä itse tarjoat niin ei ihme. Mutta kukin tyylillään rakentaa oman arkkunsa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulla vain on kohtuuttomat vaatimukset suhteessa siihen mitä itse tarjoat niin ei ihme. Mutta kukin tyylillään rakentaa oman arkkunsa.

Ai se on joku vaihtokauppa?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä voi ihastua mihin tahansa. Tiedän ettei minuunkaan kukaan. Joten pakko se on sillon yksin olla.

• No, minulle kelpaa vain priimanainen, kuten on aina ennenkin ollut asian laita. Mutta heistä on nyt tullut paljon ronkelimpia.

• Anonyymi

Ja sinä olet VANHA JA RYPPYINEN.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä olet VANHA JA RYPPYINEN.

Niin, mutta eihän siitä tässä ole kysymys.

• Anonyymi
        Rotupakaramies kirjoitti:

Niin, mutta eihän siitä tässä ole kysymys.

Kyllä se kuule on osatekijä vaikka itse haluat ajatella muuta. Itsepetoksesi on aika säälittävää.

• Anonyymi

Juuri oli tutkimus, että korkeastikoulutetut pariutuvat paremmin ja avioituvat, kun matalammin koulutetut pysyy sinkkuina eikä pariudu.

Itse taas nään juurisyyn siinä, ettei ole tarpeeksi tarmoa tutustua, kun jo jättää leikin kesken jos ei heti tunnu järisyttävältä. Ihmiset luo hirveitä odotuksia toisille ihmisille, kumppanille. Ei ihme jos ei ikinä onnaa, kun viilataan pilkkua. Perfektionismi menee yli hilseen maailmassa missä pitäisi kaikkea ihmettä olla.

Entinen Eivori

• Anonyymi

Miksi pitäisi pariutua ns. työvoiton kautta? Mitä siinä haetaan / saavutetaan?

Itse pidän vain rakkaudellista ja todelliseen alkuihastumiseen perustuvaa parisuhdetta vaivan väärttinä. Lisäksi vaatii hyvän seksuaalisen yhteensopimisen jotta parisuhteen rakkaus kestää.

Itse asiassa luulen, että korkeintaan 10-15 prosentilla parisuhteellisista on niin hyvä suhde pidemmän päälle, että siinä näillä minun kriteereillä kannattaisi pysyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäisi pariutua ns. työvoiton kautta? Mitä siinä haetaan / saavutetaan?

Itse pidän vain rakkaudellista ja todelliseen alkuihastumiseen perustuvaa parisuhdetta vaivan väärttinä. Lisäksi vaatii hyvän seksuaalisen yhteensopimisen jotta parisuhteen rakkaus kestää.

Itse asiassa luulen, että korkeintaan 10-15 prosentilla parisuhteellisista on niin hyvä suhde pidemmän päälle, että siinä näillä minun kriteereillä kannattaisi pysyä.

En miksikään, enkä sellaista edes sanonut tai tarkoittanut. Ihnisillä on vaan mm. täällä luettuna ihan mahdottomia odotuksia mitä kaikkea pitäisi olla lähes yli-ihminen jotta kelpaa. Itse voi olla ihan mitä vaan sen sijaan.

Mittatilaus kumppania ei eteen tuu, aina joutuu joustamaan, jos aikoo parisuhteessa elää.

Muu on harhaa.Epätäydellistäkin voi rakastaa.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En miksikään, enkä sellaista edes sanonut tai tarkoittanut. Ihnisillä on vaan mm. täällä luettuna ihan mahdottomia odotuksia mitä kaikkea pitäisi olla lähes yli-ihminen jotta kelpaa. Itse voi olla ihan mitä vaan sen sijaan.

Mittatilaus kumppania ei eteen tuu, aina joutuu joustamaan, jos aikoo parisuhteessa elää.

Muu on harhaa.Epätäydellistäkin voi rakastaa.

Entinen Eivori

Ei ne hyvätkään suhteet täydellisiä ole, niissä vaan on totuttu ja mukauduttu ja opittu rakastamaan toista sellaisenaan.

Entinen Eivori

• Anonyymi

Aloittaja ymmärtääkseni tarkoitti S24 -sinkut palstan kirjoittelijoita. Eli miksi täällä ollaan yksin vertailemassa omia ajatuksia muiden vastaaviin. Päivästä toiseen. Vuodesta toiseen.

Täällä on paljon itsekseen mietiskelijöitä. Ja harrastajafilosofeja. Siitä seurannee sitten sellainen paatoksellinen tosikkomaisuus kirjoitusympäristössä.

Vähemmän aistii hymyä ja iloa aloituksista ja sitten kommenteista.

Mutta tarvitseeko sitä kuitenkaan tähdätä pariutumiseen tällaisessa foorumissa?

• Anonyymi

Elämän tarinoita tänne kiitos... sivuaa tätä aihetta.

• Ei kumppanin saannissa mitään vaikeaa ole. Mutta kun sen kumppanin pitäisi olla myös sellainen, jonka kanssa osuu arvot ja ajatukset riittävästi yhteen elämäntilanteesta ja siitä kuuluisasta kemiasta puhumattakaan. Ei ole helppoa kohdata ihmistä, jonka kanssa palat loksahtelisivat kaiklta osin mukavasti paikoilleen.

Niin ja olen kai itsekin vähän "sulkeutunut" enkä anna parisuhteelle kovin helpolla edes mahdollisuutta, mutta tämä on työstössä. Valmistuu ehkä vuoteen 2030 mennessä..

• Anonyymi

Naiset siitä tekee vaikeaa koska tavis naiset ei halua tavis miehen kanssa treffeille. Jos ei pääse treffeille niin ei mies löydä kumppania. Suomessa on kuitenkin yli miljoona sinkkua joten näin pienessä maassa se on aika paljon ja naiset vaan on tosi nirsoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3902
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2833
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      98
      2214
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      27
      1760
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1707
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      30
      1664
    7. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1518
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1464
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1463
    Aihe