Nainen kenen kaa?

Anonyymi-ap

Mikäpi nappaisi parhaiten?
1) Tiukassa muodikkaassa puvussa, kravatti ojennuksessa ja kiillotetut nahka kengät, itseään ikkunoista peilaava nuor mies?
2) Säännöllisesti lenkkipoluilla kävelevä tai juokseva urheilullisesti pukeutunut mies?
3) Leikkipuistossa lastensa kanssa kykkivä ja touhuava sadevaruusteissaan varmuuden vuoksi kuhiseva yh-isä?
4) Vierasta kieltä opiskeleva kynää melkein pureskelevat silmälasipäinen ujohko mies?
5) Perunakauppias torilla, jolla on taatusti äidin jouluksi kutomo revontulineule ja jolla on nauravat silmät?
6) Klubin hoikin pikeepaitaan ja farkkuihin pukeutunut hieman tinassa oleva tyyppi, joka puhuu sinut hymyilemään?
Ai, että.

Vilma
Olen ottanut vaikutteita joltain tuikituntemattomalta.
Tyypit ovat aidosti mielikuvituksesta repäistä.

57

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

1. Ei todellakaan, jos tuo kuvaa hänen arkipersoonaansa
      2. Ehkä, riippuu hänen muusta elämästään
      3. Mieluiten ei. En ole yhtään hiekkalatikko ja leikkipuisto ihminen.
      4. Ehkä, riippuu hänen muusta elämästään
      5. Ei nyt oikein kolahda
      6. Mieluiten ei. En tykkää humalaisista.

Mikään ei nyt oikein kolahtanut, mutta on tuossa pari, joihin voisi tutustua paremmin ja katsella mitä muita ominaisuuksia löytyy.

• Anonyymi

Miten tällaisiin vastauksiin kommentoidaan?
      Ahaa. Vai niin.
      Kyllä tuo perunakauppias voisi olla kandidaatti, ehkä.
      Mitä ihminen? Ulkoinen habitus ei kerro koko totuutta.
      Vilma

• Anonyymi

Ei sillä ole väliä, mikä on tyyli, mutta miehellä, joka saa nauramaan on taikaa. Toisaalta yh-isä, jolla on lapsia kertoo ihmisyydestään sen verran, että hän osaa huomioida toisia ihmisiä ja on empaattinen. Lapset kun opettavat sen melkein väkisin.

• Anonyymi

Huomenta.
        Niin. Voi olla, että mies, joka ei itse paljon naura, saa nauramaan. Mystistä, mutta kivaa.
        Tuo ihmisyydestä ymmärtäminen saattaa tulla siitä, että on jotain elämässään kokenut, vaikeuksinakin.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta.
        Niin. Voi olla, että mies, joka ei itse paljon naura, saa nauramaan. Mystistä, mutta kivaa.
        Tuo ihmisyydestä ymmärtäminen saattaa tulla siitä, että on jotain elämässään kokenut, vaikeuksinakin.
        Vilma

Huomenta ja niinpä, vaikeudet opettaa ja kasvattaa. Jos olis aina joku suklaalusikka suussa, niin sitähän romahtaisi ihan pienistäkin vastoinkäymisistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta ja niinpä, vaikeudet opettaa ja kasvattaa. Jos olis aina joku suklaalusikka suussa, niin sitähän romahtaisi ihan pienistäkin vastoinkäymisistä.

11:30
        On varmaan kliseenomaista sanoa, ettei kukaan vaikeuksitta. Niin vain eletään.
        Miltä tuntuisi mikään, jos.
        Vilma

• Anonyymi

Kakkonen. Sopii omaan elämäntyyliin. Tietysti voi olla myös puku työssä lähinnä, mutta muuten urheilevan asu, koska itselläkin on.

• Anonyymi

11:18
        Mä arvelen, että naiset mieluusti näkevät miehen(sä) lenkki- tai luontopolulla.
        Ei voi yleistää tietenkään.
        Mutta komppaan.
        Jotenkin hikijuoksu ei ole se mun juttu.
        Luontopällistely enemmänkin.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

11:18
        Mä arvelen, että naiset mieluusti näkevät miehen(sä) lenkki- tai luontopolulla.
        Ei voi yleistää tietenkään.
        Mutta komppaan.
        Jotenkin hikijuoksu ei ole se mun juttu.
        Luontopällistely enemmänkin.
        Vilma

Minun on hikijuoksu etenkin. Kaikki urheilu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun on hikijuoksu etenkin. Kaikki urheilu.

Aikoinaan juoksin itsekin, pururadalla jne.
        Olen ollut hyvin paljon liikunnallisempi aiemmin.
        Sauvakävelykin oli tehokkaampaa.
        Endorfiinikoukkuun kun jää, se on siinä.
        Nykyisin yritän viedä jotain liikuntaa säännöllisesti viikosta toiseen. Edes.
        Vilma

• Anonyymi

Pillufarkkuihin haarat auki

• Anonyymi

11:40
        Siis ratsastamassa tiukoissa farkuissa hevosen selässä.
        Toivottavasti ovat edes stretch.
        Huputiti.
        Vilma

• Anonyymi

Nauravat silmät, villapaita ja parta, kiitos.

• Anonyymi

12:25
        Ja millä torilla? Itä, länsi, pohjoinen ja etelä.
        Mielikuvituksellani teen pottumiehestä filosofin.
        Mitä arvelet, että villapaidan alta löytyisi.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vilma

Toivottavasti ei tatuointeja. Käsivarressa voi vielä merimiesmerkki mennä mutta mielellään ei. Rannikolta, kalavesien ääreltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vilma

Jumiutuiko sulla mielikuvitus?

Jatkan. Ehkä vähän karvaista rintaa, hyvää ryhtiä ja vastustamatonta ihon lemua, jota tuoksuksi sanoisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti ei tatuointeja. Käsivarressa voi vielä merimiesmerkki mennä mutta mielellään ei. Rannikolta, kalavesien ääreltä.

Aika paljon tatuointeja on.
        Usein niillä on jokin omistajalle tärkeä merkitys ja liittyy johonkin läheiseenkin.
        Hieman olen tottunut katselemaan. Itse olen piikkikammoinen, joten mulle ei kiitos.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumiutuiko sulla mielikuvitus?

Jatkan. Ehkä vähän karvaista rintaa, hyvää ryhtiä ja vastustamatonta ihon lemua, jota tuoksuksi sanoisin.

Mä olin konsertissa välillä. Jotenkin ylevöidyin ja jalostuin. Hahhaha.
        Vilma
        Joo. Pottumieheen voi liittää paljon mielikuvia.
        Akustisen kitaran soitto ei olisi paha tai plurauttelu saksofonilla vielä parempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olin konsertissa välillä. Jotenkin ylevöidyin ja jalostuin. Hahhaha.
        Vilma
        Joo. Pottumieheen voi liittää paljon mielikuvia.
        Akustisen kitaran soitto ei olisi paha tai plurauttelu saksofonilla vielä parempaa.

Kävit mielessä, muistin et sul oli menoa. Oliko kivaa?
        Konsertit on niin upeita.

Akustinen on sieluaan, saksofoni mulle ehkä vielä enemmän, aina joskus silloin tällöin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävit mielessä, muistin et sul oli menoa. Oliko kivaa?
        Konsertit on niin upeita.

Akustinen on sieluaan, saksofoni mulle ehkä vielä enemmän, aina joskus silloin tällöin.

Oli hieno konsertti. Klassista. Laulua.
        Lähteminen on niin lähtemistä.
        Mutta salissa sitten voi keskittyä pariksi tunniksi muuhun.
        Tuli kauhean ikävä kesää.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli hieno konsertti. Klassista. Laulua.
        Lähteminen on niin lähtemistä.
        Mutta salissa sitten voi keskittyä pariksi tunniksi muuhun.
        Tuli kauhean ikävä kesää.
        Vilma

Kesä on ihan parasta aikaa heti kevään jälkeen. Kuunnellessa voi palata itseensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kesä on ihan parasta aikaa heti kevään jälkeen. Kuunnellessa voi palata itseensä.

Mutta, kun tuli niin kauhean ikävä kesää.
        Onneksi oli hämärää.
        Kamalaa, jos alkaisi parkumaan kuin pikkulapsi.
        Vilma

• Anonyymi

Se näyttää epäilyttävältä jos hölkkää farmarihousuissa

• Anonyymi

Niin. Farkuissa hölkkääminen antaa vaikutelman, että on kiire jonnekin.
        Mutta mihin?
        Vilma

• Anonyymi

Noista 3, 4 ja 5 ehkäpä.

• Anonyymi

Nii-in. Miehistä on moneksi.
        Toki voi niinkin käydä, että kaikki löytyykin samasta paketista.
        Kenties enemmänkin. Mikä pitäisi löytyä?
        Vilma

• Anonyymi

5!!!!!!

• Anonyymi

Niin. Aikoinaan perunakauppias myi minulle ison säkin perunoita ja kantoisen kellarvarastoon.
        Kerkesihän hän vähän flirttailemaankin.
        Ovelta ovelle? Hui. Mitkä mahikset (nythän on lauantai)?
        Vilma

• Anonyymi

3, 4 ja 5 välimalli. 😃

Reipas, elämänmyönteinen ja ystävällinen jopa avoimen sydämellinen ja herttainen mies kuten nainenkin vetoaa minuun ihmisenä parhaiten. Ne iloiset silmät ja ystävällinen hymy on sellaiset mitkä mieluusti kohtaa olipa kyse tilanne kuin tilanne ja kontaktin syy mikä vaan. Ne aktivoi itsessäkin positiivisia piirteitä kohtaamiseen.

Entinen Eivori

• Anonyymi

Silmät ja katse on jännä juttu. Voitko opetella näyttelemään silmilläsi?
        Niistä heijastuu aidot tunteet ainakin; suru, hellyys, into, intohimo.
        Minä usein tarkkailen ihmisten silmiä, kun juttelen.
        Vilma
        Mitens näyttelijät, joiden rooli on esittää lemmenpauloissa olevaa uskottavasti, niin miten aidolta tuntuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silmät ja katse on jännä juttu. Voitko opetella näyttelemään silmilläsi?
        Niistä heijastuu aidot tunteet ainakin; suru, hellyys, into, intohimo.
        Minä usein tarkkailen ihmisten silmiä, kun juttelen.
        Vilma
        Mitens näyttelijät, joiden rooli on esittää lemmenpauloissa olevaa uskottavasti, niin miten aidolta tuntuu?

Kyllä esityksen näkee. Se on pieniä nyansseja ja mikroilmeitä. Oikeaa minää on pirun vaikeaa piilottaa ja estää. Ne puskee kyllä läpi.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä esityksen näkee. Se on pieniä nyansseja ja mikroilmeitä. Oikeaa minää on pirun vaikeaa piilottaa ja estää. Ne puskee kyllä läpi.

Entinen Eivori

Varmaan jotkut ovat hyviä 'lukemaan' ihmistä.
        Vuosia sitten tanssiessa mies sanoi, että minä en valehtele, koska minä en räpyttele silmiä.
        Olen sitten seurannut haastatteluja ja esimerkiksi yritysjohtajia, miten he katsovat.
        Ei räsy, ei räpsy, räpsyy, räpsyy. Ei räpsy ollenkaan! Pelkkää toljotusta ja sitten paljon eläväisiä kasvoja.
        On varmaan asiantuntijoita tälläkin saralla.

• Anonyymi

Urheiluvaatteissa enimmäkseen parasta. Niillä voi myös käydä kaupassa ja muissa pikku tapahtumissa. Tykkään että mies pukeutuu teatteriin suoriin housuihin. Kauluspaitakin ja tyylikäs villapaita tai pikkutakki. Remonttiin remppavaattet ja yöasu aatamin. Eli sopiva asu kaikkiin tilaisuuksiin

• Anonyymi

Eihän tilanteen huomioiminen ole pahasta.
        Silti, aika vapautunutta pukeutuminen on nykyisin.
        Vilma
        Kyllä aatamit on aatamit.

• Anonyymi

Yksi asia herättää kysymyksen tämän testin tekijästä. Miksi kysyt naisten mielipiteitä miehistö? Eikö sinua kiinnosta enemmän miesten mielipiteet naisista.

• Anonyymi

Hyvä kommentti.
        Oli odotettavissa tai oikeammin odotin.
        Palaan vastaamaan myöhemmin. En vielä.
        Vilma

• En pysty noiden kuvausten perusteella sanomaan, kun eihän nuo juurikaan kerro itse miehestä mitään. Lenkkipolulla viihtyvä mies voibolla täysi kusipää ja klubin tinassa oleva tyyppi saattaa olla mitä sympaattisin tapaus.

• Anonyymi

20:48
        Vähän hymyilytti.
        Vilma
        Siinäpä se, että millainen kuori Aatamilla on.

• Anonyymi kirjoitti:

20:48
        Vähän hymyilytti.
        Vilma
        Siinäpä se, että millainen kuori Aatamilla on.

Mikä sinua hymyilytti?

Kuori on vain kuori. Ei merkityksetön, mutta silti aika mielenkiinnoton asia.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Mikä sinua hymyilytti?

No. Tavallaan, kun on otoksia elävästä elämästä.
        Palaan tähänkin.
        Vilma

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Mikä sinua hymyilytti?

Miksi hymyilytti.
        No joskus valintani on mennytkin varsin hymyilyttävästi.
        Testaamiseen olen käyttänyt aikaa, että ei ihan tuosta noin vain.
        En edes 'näe', jos miehellä on pullonpohjalasit, jos ihastun käytökseen.
        Hieman tinassa oleva voi tavata seuraavan kerran vain selvänä.
        Myös se, että mies osaa kohdella pikkulasta asianmukaisesti, kuunnellen on merkityksellistä.
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi hymyilytti.
        No joskus valintani on mennytkin varsin hymyilyttävästi.
        Testaamiseen olen käyttänyt aikaa, että ei ihan tuosta noin vain.
        En edes 'näe', jos miehellä on pullonpohjalasit, jos ihastun käytökseen.
        Hieman tinassa oleva voi tavata seuraavan kerran vain selvänä.
        Myös se, että mies osaa kohdella pikkulasta asianmukaisesti, kuunnellen on merkityksellistä.
        Vilma

Minulle käy aina niin, että mitä enemmän alan tuntemaan miestä ja mitä enemmän pidän hänestä, sitä miellyttävämmältä hän näyttää silmissäni myös ulkoisesti. Enkä väitä, etteikö ulkonäöllä ole mitään merkitystä, toki on, mutta en koskaan ihastu ulkomuotoon. Tärkeintä on se, miltä tuntuu olla toisen seurassa.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Minulle käy aina niin, että mitä enemmän alan tuntemaan miestä ja mitä enemmän pidän hänestä, sitä miellyttävämmältä hän näyttää silmissäni myös ulkoisesti. Enkä väitä, etteikö ulkonäöllä ole mitään merkitystä, toki on, mutta en koskaan ihastu ulkomuotoon. Tärkeintä on se, miltä tuntuu olla toisen seurassa.

16:55
        Kuvailusi kuullostaa tutulta.
        Noin itsellekin on tapahtunut.
        Miracle.
        On tämä elämä jotenkin opiskeltava lävitse.
        Vilma

• Anonyymi

Ja miksi kysyin näin, ihmetteli joku.
      Minusta näiden vastausten perusteella voivat miehet suhtautua naisiin varsin rauhallisesti ja rennosti.
      Aika monelle 'tyypille' annetaan mahdollisuus.
      Oikeastaan ketään ei tyrmätä.
      Vilma

• En ole nainen, mutta voisin yhtähyvin miettiä asian läpi.

Minä kiinnostuisin lasten kanssa kyykkivästä tyypistä. Jo äkkiä tuo käytös tuo esiin jotain, mikä kertoo hänen suhtautumisestaan muihin ihmisiin.

Muut minun mielestä miettivät toisista ihmisistä hyötynäkökulmaa. 🤔

• Anonyymi

Niin.
        Auttaminen on eri asia kuin antaa hyötyä itsestä.
        Toisaalla joku kirjoitti, ettei pidä madellen mielistellä (jotenkin näin) saadakseen ja pitääkseen jonkun.
        Olen seurannut pienissä yhteisöissä, miten on ihmisiä, jotka pelaavat omaa peliään.
        Joillekin pienikin hyöty on voitto.
        Me ihmiset olemme niin erilaisia ja kuitenkin meissä on samaa. Kun on riittävästi samaa, ehkä silloin napsahtaa. Mutta riittävästi erilaisuutta, jotta kiinnostus herää ja pysyy.
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

Niin.
        Auttaminen on eri asia kuin antaa hyötyä itsestä.
        Toisaalla joku kirjoitti, ettei pidä madellen mielistellä (jotenkin näin) saadakseen ja pitääkseen jonkun.
        Olen seurannut pienissä yhteisöissä, miten on ihmisiä, jotka pelaavat omaa peliään.
        Joillekin pienikin hyöty on voitto.
        Me ihmiset olemme niin erilaisia ja kuitenkin meissä on samaa. Kun on riittävästi samaa, ehkä silloin napsahtaa. Mutta riittävästi erilaisuutta, jotta kiinnostus herää ja pysyy.
        Vilma

Joo, tää on kuule tarkkaan mietitty.

Sehän voisi olla lasten kanssa puistossa saamassa irtopisteitä mammoilta muksuineen, kuten joku Av tuntuu tekevän, mutta ratkaisevaa on se sadevarustus. Siinä on mietitty vain lapsia ja sitä, että ne saa touhottaa. Eli kyllä se isukki on siellä ihan niiden lasten takia.

Vaikka se yh ei ole varmaan se helpoin deitattava ja muutenkin saattaa olla haasteita muksujen takia, niin jos se on noin omistunut lapsiinsa, se pitää yleensä ihmisistä ja siten on varmaan mukava tyyppi....ihmisläheinen.

Itsekin tsekkaan ihmisessä monesti sitä, miten hän kohtelee omia lapsiaan. Mitä he merkkaavat hälle. Jos sieltä suhteesta puuttuu empatiaa ja hyvää tahtoa, tuskin sitä puolisollekaan kovin paljoa tihkuis. Tai jos ei muuta, niin eipä sitä lasta kohtaan olevaa empatiapuutetta jaksais katsella.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Sehän voisi olla lasten kanssa puistossa saamassa irtopisteitä mammoilta muksuineen, kuten joku Av tuntuu tekevän, mutta ratkaisevaa on se sadevarustus. Siinä on mietitty vain lapsia ja sitä, että ne saa touhottaa. Eli kyllä se isukki on siellä ihan niiden lasten takia.

Vaikka se yh ei ole varmaan se helpoin deitattava ja muutenkin saattaa olla haasteita muksujen takia, niin jos se on noin omistunut lapsiinsa, se pitää yleensä ihmisistä ja siten on varmaan mukava tyyppi....ihmisläheinen.

Itsekin tsekkaan ihmisessä monesti sitä, miten hän kohtelee omia lapsiaan. Mitä he merkkaavat hälle. Jos sieltä suhteesta puuttuu empatiaa ja hyvää tahtoa, tuskin sitä puolisollekaan kovin paljoa tihkuis. Tai jos ei muuta, niin eipä sitä lasta kohtaan olevaa empatiapuutetta jaksais katsella.

15:20
        Hyvin olit miettinyt.
        Kiitos.
        Omistautuminen lapselle voisi olla se sana.
        Se aika on hirveän lyhyt ja menee kohisten eteenpäin kohti napanuoran irroittamista.
        Jos ajattelen nuorten mt-ongelmia, niin mikä on riittävää?
        Muutoin vierastan sanaa omistautuminen aikuisten välillä. Täytyy olla tilaa.
        Oma. Omistaminen. Omaaminen. Omistautuminen.
        Ei täysin. Sopivasti.
        Mutta joo. Teen myös havaintoja, miten nuorimpia kohtelee.
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

15:20
        Hyvin olit miettinyt.
        Kiitos.
        Omistautuminen lapselle voisi olla se sana.
        Se aika on hirveän lyhyt ja menee kohisten eteenpäin kohti napanuoran irroittamista.
        Jos ajattelen nuorten mt-ongelmia, niin mikä on riittävää?
        Muutoin vierastan sanaa omistautuminen aikuisten välillä. Täytyy olla tilaa.
        Oma. Omistaminen. Omaaminen. Omistautuminen.
        Ei täysin. Sopivasti.
        Mutta joo. Teen myös havaintoja, miten nuorimpia kohtelee.
        Vilma

No just mietittiin siskon kanssa, ettei meitä varsinaisesti tarvinnut penskana vahtia hiekkalaatikon reunalla ja keksiä leikkeijä. Sitä tuli osallistuttua ihan aikuisten hommiin. Tehtiin polttopuita tai oltiin mukana heinäteossa kesällä. Monesti oltiin mökillä koko porukalla ja aina sitä tuli porukalla jotain touhuttua.

Pojan kanssa tuumittiin myös, että yhdessä touhuiltiin pihahommia pienestä pitäen... vieläkin löytyy pikkukärrit, millä touhukkaana aina joku kärräsi jotain mukana. Tiskikonetta tyhjättiin yhdessä ja kaikkea.

Osallistumisessa on voimaa ja lapset tuntevat olevansa osa perhettä. Ja jutustelu onnistuu yhä.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

"Sehän voisi olla lasten kanssa puistossa saamassa irtopisteitä mammoilta muksuineen, kuten joku Av tuntuu tekevän, mutta ratkaisevaa on se sadevarustus. Siinä on mietitty vain lapsia ja sitä, että ne saa touhottaa. Eli kyllä se isukki on siellä ihan niiden lasten takia."

Kiitos kuvauksestasi minua kohtaan, se sinulle suotakoon koska olet itse vajaa.
        Lasten takia isä on lasten elämässä ihan jokainen päivä, en usko että olet sitä ollut?!

Oletko siis ääliö, joka heittää sontaa vain toisten isien päälle, ollakseen jotain mitä ei oikeasti olisi?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sehän voisi olla lasten kanssa puistossa saamassa irtopisteitä mammoilta muksuineen, kuten joku Av tuntuu tekevän, mutta ratkaisevaa on se sadevarustus. Siinä on mietitty vain lapsia ja sitä, että ne saa touhottaa. Eli kyllä se isukki on siellä ihan niiden lasten takia."

Kiitos kuvauksestasi minua kohtaan, se sinulle suotakoon koska olet itse vajaa.
        Lasten takia isä on lasten elämässä ihan jokainen päivä, en usko että olet sitä ollut?!

Oletko siis ääliö, joka heittää sontaa vain toisten isien päälle, ollakseen jotain mitä ei oikeasti olisi?

AV

Kysyisin, saatko tuollaisesta käyttäytymisestä itsellesi jotain, jos saat niin mitä?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyisin, saatko tuollaisesta käyttäytymisestä itsellesi jotain, jos saat niin mitä?

AV

Ei ole kivaa toisten väheksyntä.
        Ei viitsitä heitellä hiekkaa toistemme silmiin.
        Ollaan aikuisia.
        D/AV
        (Jos aiemmin komppasin, en noista sivuheitoista tiedä tai ymmärrä mitään, koska en 'tunne' täältä ketään.)
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Itsepähän kirjoitat tänne tarinoitas...

• Anonyymi

Noista ei oikein mikään. Ehkä tuo 4 sitten, jos on noista valittava. Etenkin, jos silmälasit on mustasankaiset 😎

- Sheena

• Anonyymi

Jos olisin selvänäkijä, niin kertoisin, missä mustasankainen lymyää.
        Ehkä jossain lehti- tai lukusalissa. Tai lähempänä kuin arvaankaan.
        Vilma

• Anonyymi

katsoitteko eilen Selviytyjät jakson: 2 miestä jäljellä Sami ja Mika kai oli toisen nimi, ja Reetta putosi pelistä koska Ritalla oli koskemarromuusamuletti, uusinta tulee kyllä 1830 Nelonen illalllallla.

• Anonyymi

En katsonut, mutta katsoin pätkissä Mummolan. Aika hidastempoinen, mutta siinä pysytty 'sietämisessä' aika hyvin.
        Vilma

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      131
      3660
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1865
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1671
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1382
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      92
      1218
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      115
      1216
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1099
    8. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      30
      1048
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      66
      980
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      101
      965
    Aihe