Pitääkö tässä vieläkin harkita puoluetta?
Mustajärven kanssa olis kyllä mielenkiintoista tehdä Lapista vasemmisto politiikka, koska tuo menis kuitenkin OIKEISTOON.
Meidän lappilaisten vasemmisto politiikka on erillaista mitä etelässä on.
Minä olen joskus Li Anderssonin kanssa riidellyt facebookissa erään miehen profiilissa. En jäänyt riitelemään vaan poistin miehen kavereista.
Meni vissiin reilu viikko niin hän mesessä viestiä sekä kysyi : Mihin sinä olet kadonnut?
Vastasin : En jäänyt tappelemaan Li Anderssonin kanssa sinun profiiliin, koska tuli joka kerta aukomaan päätään joten poistuin itse!
Muistaakseni laitoin hänelle, että : En jää naisten kanssa tappelemaan miesten sivuille vaan nakkaan jotain vittumaista sekä poistun kavereista.
Kyllä näen, että toinen vastaa mutta EN VOI VASTATA ITSE JOTEN RIITA LOPPUU SIIHEN.
Tosin on käynyt myös niin joskus, että olen joutunut itse PRINSESSOJEN ihailijoiden haukkumisen kohteeksi!
Kerran kysyin : MELOTTEKO TE OIKEESTI KAIKKI VITTUA? EN OLE TULOSSA JAOLLE KUMPAANKAAN JONOON!
Li Andersson alko nyt sekoilemaan.
4
154
Vastaukset
- Anonyymi
Li Andersson oli ilmoittanut, että : JOS LAPSELLE VARASTAA RUOKAA NIIN SE EI OLE RIKOS!
Minä voisin soittaa poliisille ja sanoa, että : Minun pitäis lähteä KUNNIALLISENA ÄITINÄ VARASTAMAAN RUOKAA KAUPASTA JOTEN POLIISI VOIS TULLA TURVAAMAAN MINUN KAUPASTA VARASTELUN. VOITTE TE KIRJOITTAA KAUPPALAPUN, KOSKA MINÄ OLEN TYTTÖJEN JA POIKIEN ÄITI JOTEN POLIISI VOI OLLA ISÄNÄ. MINÄ VOIN KYSYÄ, ETTÄ MITÄS NE MEIDÄN TYTÖT JA POJAT OIKEIN TÄNÄÄN HALUSI ETTÄ VARASTETAAN!
Minulla on sentään ne FARKUT joissa LIHOMISEN VARAA! Kyllä kai POLIISI VOI PITÄÄ MINUN HOUSUJA YLHÄÄLLÄ NIIN VOIDAAN TUODA KALJAA SEKÄ MUUTA JUOMAA SAMALLA!
KAUPPA SE ON MIKÄ KANNATTAA JA VASEMMISTO PUOLUEEN KAUPASSA KÄYNTIÄ KANNATTAA KYLLÄ MINUN KUNNIOITTAA!
OLEN SENTÄÄN VANKILASSAKIN KÄYNYT KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA!- Anonyymi
Kyllä minä maksan vaikka sanon : ANNAPPA…
Suomen kansan ISÄ/ÄITI ON PRESIDENTTI, mutta HARVEMPI HEIDÄN LAPSISTAAN RUOKAA SAA!
HEILLÄ ON OMAT LEMPI LAPSET JOILLE HE ANTAVAT KAIKEN!
- Anonyymi
Mites Holon pinppi, pääseekö yhtymään ja mikä on tavaran laatu?
- Anonyymi
Kukaan meistä ole korvaamaton.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3554531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1482558Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822166- 1451710
- 261247
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441242- 361205
- 791121
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3561116Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029