Noh, perusperjantai. Onko jano? Otatko puhelimen käteen? Ehkä himppasen viiniä alla, ehkä ei. Vähän jotain hyvää musiikkia.
Käykö eksä mielessä vai tuliko siitä janosta edes missään vaiheessa mitään?
Tajusitko, että joku oli kiinnostunut vai jäitkö haukkomaan henkeä kuin kala kuivalla maalla?
Vai menikö se niin, että sua vietiin kuin nassia pärussa eikä kukaan ollutkaan oikeasti kiinnostunut?
Elämä on joskus sellaista, been there. Voin kuitenkin luvata, että se voi helpottaa, kun uskoo parempaan huomiseen.
Janottaako vanha suola?
19
275
Vastaukset
- Anonyymi
Ei janota vanha eikä uusi. Ihan muut kuviot mistä nautitaan!
Minä löysin jostain hyvän sanonnan joskus.
Exän miettiminen uudelleen on kuin koetaisi työntää pa.kaa takaidin peräsuoleen..
Kerran ulos ja se on siinä sit...😄- Anonyymi
Sun profiili onkin tullut tänään selväksi 🥲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun profiili onkin tullut tänään selväksi 🥲
No hyi! Ällöttävä mielikuva, mutta tottahan se on. Varsinkin jos on pitkässä suhteessa ollut, niin tietää yleensä tehneensä jo kaikkensa, kun aukaisee oven viimeisen kerran.
Anonyymi kirjoitti:
No hyi! Ällöttävä mielikuva, mutta tottahan se on. Varsinkin jos on pitkässä suhteessa ollut, niin tietää yleensä tehneensä jo kaikkensa, kun aukaisee oven viimeisen kerran.
Niin iljettävä ajatus, mutta ei tarkoita, että exä pitäisi olla se p.ska.
Se on kun joko sen exän tai oman eropäätöksen mitätöimistä. Arvostamattomuutta, vain jonkun haikailun takia.
Exä on exä ja siitä hyvät jutut muistolipastossa ja kansi kiinni, pum. 😄
- Anonyymi
Yli on päästy menneen osalta. Hetken saattaa ailahtaa mielessä surua ja sitten se painuu uusien ajatusten alle. Ehkä vähän ihmetystä mukana, miksi se toinen toimi, niin kuin toimi. Että olihan se koko mies ihan perseestä (jos hanee synonyymiä dissen vastaavasta). Nykyistä menoa on kestänyt jo viimeiset kolme vuotta ja olen huojentunut, että aika tehnyt tehtävänsä.
Selvin päin. Ei tarvitse enää mitään turruttavaa tai rentouttavaa.
Paljon sen huonommin ei olisi voinut edes mennäkkää.
Sen verran pitkään oltiin yhdessä, ettei siihen mitään kysymyksiä jäänyt. - Anonyymi
Vanha suola ei janota. Koskaan. Aivan syystä ovat entisiä.
Eilisessä ei ollut mitään vikaa, tänään näyttää sujuvan mukavasti ja toivottavasti huomennakin. Hyvä on tässä.
xLiner - Anonyymi
Vanha juttu, ei voi muistaa enää no heh heh ikäänku joku näistä oikeasti avautuisi täällä
- Anonyymi
Ei kyllä tuu kukaan exä tai muukaan ihminen mieleen siinä mielessä, että säpinää tai suhdetta haluisin. Mulla on jo sydän varattu sille jonka haluan elämässäni pitää. Ei hotsita muut ihmiset.
En myöskään usko, että exäni kiinnostaisi enää muutenkaan, kun kuolletin tunteeni heihin ihan aiheesta. Ei mulla niin huono muisti ole ettenkö sitä muista.
Entinen Eivori- Anonyymi
Rakas <3
Kimmo
- Anonyymi
Se mikä on mennyttä, on myös sitä. Aika ei kulje taaksepäin.
- Anonyymi
Ei kulje ei ja joskus hyvä niin.
- Anonyymi
Jaa-a. Voiko sanoa, että vanha suola janottaa, jos en mä ole koskaan lakannut hänestä välittämästä? Ja siis kun en mä nyt hälle soita tai vonkausviestejä lähetä tai muutenkaan aktiivisesti haikaile. Tiedänpähän vaan, että se mitä minä halusin oli siinä ja kun ei se toiminut niin melko turhaa tässä nyt on muitakaan katsella. Väärään aikaan ja väärällä hetkellä, väärässä tilanteessa, käytännössä liian monimutkaista.
Mitä tuohon vonkaamiseen tulee, niin jos hän olisi lyhyemmän välimatkan päässä, niim sitten jopa saattaisin sellaisenkin viestin laittaa. Seksi ole se puoli siinä suhteessa, joka toimi aina, eikä sellaista ole muualta tarjolla. Kun mielet toimivat samalla tavalla, niin sitä on paha toistaa kenenkään muun kanssa. Sen verran on tullut oltua vielä yhteyksissä, että tiedän tuon tunteen olevan molemminpuolinen. - Anonyymi
Jos laittaa jodisuolaa liikaa, janottaa.
Vilma- Anonyymi
Jos laittaa panosuolaa, niin panettaa (viitaten erääseen suolapurkkiin, jossa on kai auringon kuva)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos laittaa panosuolaa, niin panettaa (viitaten erääseen suolapurkkiin, jossa on kai auringon kuva)
15:39
Kiitos vastauksestasi. Minä uskon sinua ja vain sinua!
Vilma
- Anonyymi
Ei todellakaan...ei ole moneen vuoteen ollut mitään tunteita. Nyt kun pääsin hänestä olen onnellisempi. Uusi vain mielessäni.
Ei janota kyllä yksikään exä. Sille on syynsä, miksi he ovat exiä enkä tarkoita tätä niin, että heissä olisi ihmisenä vikaa vaan meidän polkumme erkanivat jostain validista syystä eikä ole mitään syytä yhdistää polkuja uudelleen.
- Anonyymi
No ihan vtusti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723289
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272343Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311851Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja241281Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187