Hyvin saa syödä ja herkutella eikä liho kun harrastaa liikuntaa.

Anonyymi-ap

Sekin on täysin mahdollista että syö koko ajan hyvin ja myös herkuttelee niin ei liho yhtään.

Se miten tämä on mahdollista
Siihen pitää löytää oikea balanssi.Olen tehnyt sen nyt niin että olen syönyt yleensä nyt niin että kalorivaje on on ollut yleensä300-1500 päivässä ja keskääräinen vaje noin 600
Yhtenäkään päivänä en ole syönyt alle 2300 kaloria
Yleensä ne on ollut noin 2800 kaloria.Niinä päivinä saa syödä myös herkkuja..
Syö ensin näin noin 2 viikkoa ja sitten pitää 2 vähän vähäkalorisempaa päivää jonka jälkeen SAA syödä yhtenä päivänä 3700 kaloria.

Edellytys painon samassa pysymiselle on se että harrastaa joka päivä runsaasti pitkäkestoista. liikuntaa.🧐Tuo 2800 kaloria päivässäkin on jo sellainen kalorimäärä että sillä SAA syödä jonkin verran myös herkkuja eikä siitä liho.
JOS liikunnan jättää kokonaan pois tai liian vähälle LIHOO varmasti jos syö hyvin ja myös herkkuja.😂

Kulutetut kalorit päivässä pitää olla yleensä noin 3000,seuraan näitä arvoja nykyään huavein aktiivisuurannekkeella mikä on ollut paras ostos vuosiin.
Painoni on nyt 69,3 kiloa
Vyötärönymmpärysmitta 86 cm
Pihtimitat ylä ja alavatsa 24 mm
Sekin VOI olla mahdollista että laihdun loput 3 kiloa tuollakin syömisellä.

Liikunnalla ja terveellisellä syömisellä on paljon muitakin terveyttä edistäviä vaikutuksia,minullakin parantui kohonnut verenpaine ja paljon muuta.
Jos olette lukeneet vähänkään entisiä aloituksia niin tiedätte mitä SUURIA muutoksia on tullut.
Nyt yläpaine on milloin vain mitattuna vain 104-124
Ja silloin kun lihoin se oli 135.
Lihomisen aikana en harrastanut yhtään liikuntaa.

3

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elintoimintojen ylläpitämisen vaatima kulutus.
      Parhaimmillaan se oli minulla 2230 kcal/vrk.
      Vuosien saatossa se on laskenut tasoon 1819 kcal/vrk.
      Nuo antavat jo hieman pelivaraa harkitun laatuiseen syömiseen ilman kalorien laskemista.
      Tarkkailuajan liikunta ei ole ratkaiseva vaan aikaisemmin harrastettu liikunta jolloin tuo aineenvaihdunnan vaatiman kulutuksen perusteet ovat syntyneet.

• Anonyymi

Silloin kun on syönyt 3700-4000 kaloria,kannattaa heti laskea kalorit noin 2300 kaloriin ainakin muutamaksi päiväksi.Silloin kun on syönyt enemmän pienemmillä kaloreilla on paljon helpompi olla seuraavina päivinä.

Kyllä 2300 kalorillakin syö jo aika hyvin muuten mutta siinä ei kestä olla paljon yhtään herkkuja.
      Periaatteessa pystyisi pitämään helposti vaikka vesipaastopäiviä tuon jälkeen,mutta se ei kannata.

• Anonyymi

Ikääntyminen ja saadut kolarista aiheutuneet vammat kaventavat liikuntamahiksia. Yritän kuitenkin löllövatsan lisäkasvamista pienellä lantionseututreenillä.
      vm -35.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2908
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      49
      2298
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1664
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      56
      1189
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe