Et siitä kun pidin jotakuta kädestä, on kulunut liian kauan aikaa.
Milloin sinä viimeksi pidit toista kädestä?
Muistin yhtäkkiä,
32
168
Vastaukset
En ole romanttisessa mielessä pidellyt miehen kädestä ikuisuuksiin, eikä varmaan enää koskaan tulekaan pideltyä.
- Anonyymi
Se tuntuu ihan kamalalta eikös?
- Anonyymi
Hmm...minullakin käsi oli tyttären käsi, hän kun haluaa kävellä aina käsi kädessä.
Äidin kanssa, sellaista en heti edes muista:)
AV Anonyymi kirjoitti:
Se tuntuu ihan kamalalta eikös?
Kädestä pitäminen vai se, ettei todennäköisesti enää pitele toisen kädestä?
Anonyymi kirjoitti:
Hmm...minullakin käsi oli tyttären käsi, hän kun haluaa kävellä aina käsi kädessä.
Äidin kanssa, sellaista en heti edes muista:)
AVNiin minunkin poikani, kunnes hän kasvoi liian isoksi pitelemään äidin kädestä. Onneksi hän sentään edelleen halailee ja joskus esim laittaa käden harteilleni, kun hän vaikka mittailee peilistä paljonko pidempi hän on jo äitiään.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Niin minunkin poikani, kunnes hän kasvoi liian isoksi pitelemään äidin kädestä. Onneksi hän sentään edelleen halailee ja joskus esim laittaa käden harteilleni, kun hän vaikka mittailee peilistä paljonko pidempi hän on jo äitiään.
Teillä on hieno äiti poikasuhde, hän tulee arvostamaan sinua aikuisena.
AV Anonyymi kirjoitti:
Teillä on hieno äiti poikasuhde, hän tulee arvostamaan sinua aikuisena.
AVNiin minunkin mielestäni meillä on hieno suhde. Poikani on upea tyyppi, ja olen kiitollinen saadessani olla hänen äitinsä.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Kädestä pitäminen vai se, ettei todennäköisesti enää pitele toisen kädestä?
No, tarviiko sun kysyä?
Se ettei enää koskaan? Anonyymi kirjoitti:
No, tarviiko sun kysyä?
Se ettei enää koskaan?Ilmeisesti tarviysi, kun kerran kysyin.
Ei tunnu kamalalta. Kaikkeen tottuu.- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Ilmeisesti tarviysi, kun kerran kysyin.
Ei tunnu kamalalta. Kaikkeen tottuu.Ei siihen totu. Asian oppii kyllä kieltämään älyllä, mutta viimeistään unessa pitää toista kädestä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei siihen totu. Asian oppii kyllä kieltämään älyllä, mutta viimeistään unessa pitää toista kädestä.
Onhan ihmisellä (tai ainakin useimmilla meistä) tietenkin luontainen tarve kosketukseen, mutta mikäpä siinä muu auttaa kuin tottua tilanteeseen, jos ei ole sellaista suhdetta elämässä, jonka kautta kosketusta saisi.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Onhan ihmisellä (tai ainakin useimmilla meistä) tietenkin luontainen tarve kosketukseen, mutta mikäpä siinä muu auttaa kuin tottua tilanteeseen, jos ei ole sellaista suhdetta elämässä, jonka kautta kosketusta saisi.
Ei kaikki totu ikinä mihinkään!
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Tietysti noin on, itse olen oman elämäni "Ismo Leikola" joka pehmentää kaikkea elämässä tapahtuvaa. Äiti on taasen jyrkkä tapaus, kaiken tulee mennä siten kun hän haluaa.
Kauheaahan on olla kasvavan tyttären ja voimakastahtoisen äidin välimaastossa.
Ymmärrän kyllä se että äiti on aina oikeassa, mutta miten sen jälkikasvulle aina ilmentää siinä voi joskus tarvita "Ismo Leikolaa"
Tunnen olevani turvatyyny, äidin ja tyttären välillä, ja tarve voi kasvaa kun tytär kasvaa ajatuksellisesti aikuiseksi.
Mikä ihme siinä on että tyttäret kyseenalaistavat äitinsä opit, ja ovat samaa pataa isänsä kanssa. Jep, me isät olemme vähän pehmoja.
Ainakin oman lapsen äiti on laskelmoiva, täydellinen äiti, ja minä tällainen huumorilla varustettu heppu, joka on nähnyt maailmaa jo monelta eri kantilta.
AV Anonyymi kirjoitti:
Tietysti noin on, itse olen oman elämäni "Ismo Leikola" joka pehmentää kaikkea elämässä tapahtuvaa. Äiti on taasen jyrkkä tapaus, kaiken tulee mennä siten kun hän haluaa.
Kauheaahan on olla kasvavan tyttären ja voimakastahtoisen äidin välimaastossa.
Ymmärrän kyllä se että äiti on aina oikeassa, mutta miten sen jälkikasvulle aina ilmentää siinä voi joskus tarvita "Ismo Leikolaa"
Tunnen olevani turvatyyny, äidin ja tyttären välillä, ja tarve voi kasvaa kun tytär kasvaa ajatuksellisesti aikuiseksi.
Mikä ihme siinä on että tyttäret kyseenalaistavat äitinsä opit, ja ovat samaa pataa isänsä kanssa. Jep, me isät olemme vähän pehmoja.
Ainakin oman lapsen äiti on laskelmoiva, täydellinen äiti, ja minä tällainen huumorilla varustettu heppu, joka on nähnyt maailmaa jo monelta eri kantilta.
AVIsät ovat usein tosiaan vähän pehmoja, ainakin tyttäriensä suhteen. Kunhan tasapaino säilyy ja lapsi saa elää turvallisessa ympäristössä, niin pehmoilu ei haittaa lainkaan.
Meillä sekä poikani että minä olemme molemmat voimakastahtoisia, mutta löydämme kyllä aina yhteisen sävelen. Ja taidan välillä olla myös vähän turhan pehmo, mutta niin kauan kuin kaikki sujuu ja poikani kunnioittaa minua, voi mielestäni välillä vähän pehmoillakin.- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Isät ovat usein tosiaan vähän pehmoja, ainakin tyttäriensä suhteen. Kunhan tasapaino säilyy ja lapsi saa elää turvallisessa ympäristössä, niin pehmoilu ei haittaa lainkaan.
Meillä sekä poikani että minä olemme molemmat voimakastahtoisia, mutta löydämme kyllä aina yhteisen sävelen. Ja taidan välillä olla myös vähän turhan pehmo, mutta niin kauan kuin kaikki sujuu ja poikani kunnioittaa minua, voi mielestäni välillä vähän pehmoillakin.Jep, ja vaikka miehenä joskus haaveilisi siitä romanttisesta naisen kosketuksesta, ei minulla oikeasti ole sellaiseen "henkisesti varaa".
Tytär arvostaa äitiään yli kaiken ja toissijaisena myös minua.
En voi olla ihminen joka rikkoo tuon unelman hänen ajatuksistaan, ja tärkeäksi tulisi muu kuin mikä olisi se nykyinen päivärytmi.
Loppuelämän tehtävä on jo saneltu, olen ollut osana sitä joten en voi valittaa mistään.
Itseasiassa olen hyvinkin tyytyväinen, vaikka naisen romanttista kosketusta voi odottaa lopun ikäänsä.
AV Anonyymi kirjoitti:
Jep, ja vaikka miehenä joskus haaveilisi siitä romanttisesta naisen kosketuksesta, ei minulla oikeasti ole sellaiseen "henkisesti varaa".
Tytär arvostaa äitiään yli kaiken ja toissijaisena myös minua.
En voi olla ihminen joka rikkoo tuon unelman hänen ajatuksistaan, ja tärkeäksi tulisi muu kuin mikä olisi se nykyinen päivärytmi.
Loppuelämän tehtävä on jo saneltu, olen ollut osana sitä joten en voi valittaa mistään.
Itseasiassa olen hyvinkin tyytyväinen, vaikka naisen romanttista kosketusta voi odottaa lopun ikäänsä.
AVEn ihan ymmärrä, mitä tarkoittaa, ettei sinulla ole henkisesti varaa romanttiseen kosketukseen? Ei kai isänä olo tarkoita sitä, että romanttinen kosketus rikkoo lapsen unelmia? Vanhempien läheisyys tekee hyvää parisuhteelle ja sitä myöden myös lapsi saa elää perheessä, jossa vanhemmat voivat hyvin.
- Anonyymi
Varmaan 6 tuntia sitten kun kävelin Prisman käytävillä.
AV - Anonyymi
Viime yönä molemmista. Mukava kun nainen tekee aloitteen, vaikka ei lopulta ollutkaan kiinnostunut.
- Anonyymi
Siitä on aikaa noin parikymmentä vuotta.
- Anonyymi
Se on ihan hirvittävän pitkä aika :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan hirvittävän pitkä aika :(
Niinhän se on, olin silloin vielä naimisissa.
- Anonyymi
Viime kerralla unohtui pitää
- Anonyymi
Hmmm..... Pitää kelata....
- Anonyymi
Suomessa voisi mielestäni olla käytössä tervehtiessä poskisuudelmat. Ihminen tarvitsee toisten ihmisten läheisyyttä. Ei ole häpeä myöntää sitä.
- Anonyymi
Todella, menen sanattomaksi kun mietin… me kaipaamme kosketusta.
- Anonyymi
Halaamista kaipaan, mutta en ilman vaatteita tehtynä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella, menen sanattomaksi kun mietin… me kaipaamme kosketusta.
Joo, niinhän me tuota kaivataan :)
Tällä viikolla lapseni kädestä tuli pidettyä. ❤️
- Anonyymi
Vuosia sitten, mutta en kaipaa kädestä pitämistä tai kosketusta.
- Anonyymi
Miksi et kaipaa? Etkö ole saanut kokea siihen liittyvää tunnetta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et kaipaa? Etkö ole saanut kokea siihen liittyvää tunnetta ?
Olen saanut kokea ja hyvältä on tuntunut, mutta en ole jäänyt kaipaamaan. En ole koskaan ollut "tarvitsija".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen saanut kokea ja hyvältä on tuntunut, mutta en ole jäänyt kaipaamaan. En ole koskaan ollut "tarvitsija".
Minä tykkään halaamisesta ja myös käsi kädessä kävelemistä ainakin joskus. Minulta puuttui nuo asiat parisuhteessa ollessa, koska puoliso ei tarvinnut edes halaamista. Minä halasin häntä, mutta hän ei osannut halata takaisin. Luulen että se liittyi hänen erityispiirteisyyteensä.
- Anonyymi
En edes muista. Joskus kaiketi muistan kaivanneeni sellaista, mutta en tällä hetkellä.
Kaipaatko eniten turvallisuutta ja lohtua, ihmisen kosketusta vai romantiikkaa? - Anonyymi
Tänään pidin lastani kädestä, mentiin vilkkaan tien yli kaupungilla.
Entinen Eivori - Anonyymi
Taisi olla lapsena, kun piti ottaa parijonossa paria kädestä.
Kättelin tuossa erästä tärkeää henkilöä. Niitä pitää pitää kädestä kiinni, pelkkä moikkaus ei riitä.
Jotkut hieroo kyynärpäitä yhteen.
Ihan hirveetä kiemurtelua sellainen.- Anonyymi
Voi jummi. Ei ole kauaa kun mietin kädestä pitämistä. Että se voi olla paljon vaikuttavampaa kuin suuteleminen, jota yleensä kai pidetään aika intiiminä tapahtumana.
Kädestä pitäminen on sellainen "me yhdessä-juttu". Taidan muistaa joistain suhteistani ensimmäisen kädestä pitämisen, mutten ensimmäistä suudelmaa.
Kosketus menettää hyvän merkityksensä ja tuntemuksensa nopeasti, jos sitä käyttää väärin. Liian usein, sopimattomassa tilanteessa, ilman lupaa.
Samoin kuin sanat, puhuminen. Rakastamisen hokeminen ei tarkoita enää muuta kuin hätää.
Ihmisiä kätellään, autetaan vaikka treeneissä ylös.. ei se niin ihmeellinen juttu ole ilman oikeaa tunnetta.
xLiner- Anonyymi
Mulla on herkkä iho. Kosketus voi tuntua kipuna, jollei se ole toivottavaa. Raksin vaatteista aina kaikki pesu- ja merkkilaput tarkasti pois, enkä voi pitää mitään karhistavaa tai hiertävää ihoa vasten. Jos sauma painaa tai pistää, vaate jää käyttämättä.
Kosketus ei tunnu hyvältä jollei pää ole mukana. En kaipaa kosketusta. Kisuset saavat puskea ja tassuttaa ja vaikka leipoa kynsillään, heitä on miellytävää helliä 😻. Muut saa painua hiiteen 😁
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on herkkä iho. Kosketus voi tuntua kipuna, jollei se ole toivottavaa. Raksin vaatteista aina kaikki pesu- ja merkkilaput tarkasti pois, enkä voi pitää mitään karhistavaa tai hiertävää ihoa vasten. Jos sauma painaa tai pistää, vaate jää käyttämättä.
Kosketus ei tunnu hyvältä jollei pää ole mukana. En kaipaa kosketusta. Kisuset saavat puskea ja tassuttaa ja vaikka leipoa kynsillään, heitä on miellytävää helliä 😻. Muut saa painua hiiteen 😁
xLinerJollekin riittää suklaalevystä pari palaa, toisen täytyy hotkia kolme levyä yhtä soittoa. No, suklaan suhteen olen kolmen levyn tyyppi, mutta kosketusta riittää pari palaa.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerSen verran täytyy korjata, että ihan noilla lähimmillä on lupa koskea. Mutta me ei ollakaan mitään lääppijätyyppejä.
Puolituttujen halaaminen on mulle tosi kiusallista.
xLiner - Anonyymi
Mietin että saatan saada jo pienestä eleestä sen minkä joku toinen saa koskettelusta.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerKissaihmisiä? sama juttu ja niin paljon, kun kissan haluaisin, olen niille myös hyvin allerginen. Menee puolisen tuntia ja sitten kaipaan ilmanvaihtoa, valitettavasti. - cu-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissaihmisiä? sama juttu ja niin paljon, kun kissan haluaisin, olen niille myös hyvin allerginen. Menee puolisen tuntia ja sitten kaipaan ilmanvaihtoa, valitettavasti. - cu-
Voi ei.. kurja juttu. Jotkut allergiset ovat siedättyneet omalle lemmikilleen. En silti yllytä. Arvostan kovasti hengittämistä.
xLiner
- Anonyymi
Ps23, Matt24:36 ojennetaan käsiä vaan.
- Anonyymi
No on tuosta varmaan sen 1,5 vuotta. Miltä se toisen ihmisen käsi edes näyttää tai tuntuu omassa kädessä tai vaikka jossain hartioilla? Mene ja tiedä.
Jotain kymmenen vuotta. Pidin faijan kädestä, kun teki kuolemaa. Viime keväänä halasin pitkästä aikaa, kun onnittelin uutta ylioppilasta. Oli niin erikoinen tilanne, että meinasin astua vapaalle. Taisin samoissa pippaloista halata yhtä toistakin. Toinen oli siis mies ja toinen nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864