Sellaisessa käsityksessä olen.
Jo yli 1000 vuotta sitten he esitti lähelle Einsteinin E = mc^2 tapaisia käsityksiä. Mutta sekoittivat siihen neljännen tekijän eli eetterin. Koska pitivät numerologian kannalta lukua neljä täydellisempänä kuin lukua 3.
Mitä he tiesivät eetteristä? Se on arvailujen varassa. Itse luulen että heillä oli aina vain neljä elementtiä pelissä vaikka eetteri on viides elementti.
Eli
Maa, vesi, tuli ja eetteri neljäntenä.
Tai maa, vesi, ilma ja eetteri neljäntenä.
Jne.
Numerologisen oikeaoppisuuden vaatimus saattoi hidastaa Kiinan pääsyä edelle läntisestä filosofiasta?
En tässä sen paremmin kerro käsityksiä Kiinan filosofiaan. Mutta joitakin nettilinkkejä voisi etsiä. Luin mielenkiintoisen artikkelin aiheesta, mutta en jaa sen tietoja tässä. Numerologia vain oli tärkeää tuon artikkelin perusteella.
Kiinalainen Filosofia tunsi eetterin?
1
206
Vastaukset 1
- Anonyymi
Eräs filosofi oli nimeltä Mozi. Hän arvosti perinteellisiä käsityksiä enemmän kuin uusia Kungfutselaisia ja Taolaisia.
Kun on kaksijakoisuus UNIVERSAALI vs DIRECT eli Suora hän kannatti universaalisuutta rakkaudessa.
Ei tule rakastaa vain omia vanhempiaan vaan kaikkia vanhempia. Ei rajoittaa ja kohdentaa vaan laajentaa käsitteitä.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Mozi
Tämä on mielestäni islamilaista hopea ajattelua Kiinassa kun taas uudemmat suunnat edusti juutalaista kultaa.
Vaikeneminen on kultaa, puhuminen hopeaa.
Joka rakastaa vain omia vanhempiaan vaikenee kun universaali höpöttää laajalti kaikkien kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134742Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197700Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!26638Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99624- 61619
- 42554
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59515