Julius Evola punk yhtye joka musiikissa on myös huumoria. Yhtyeen nimi on Punapesu.
https://www.mikseri.net/artists/punapesu.160058.php
Paikka kosmoksessa
Te olette kuin kosmos ilman lakia.
Sananne ovat hävinneet ja tarkoitukset ovat
kädettömät ja tekonne ovat löystyneet.
Menkää itseenne kadotkaa.
Löytäkää itsenne uudestaan jos voitte,
Eli tarkoituksenne kosmoksessa.
Tässä pyörässä pyöritte ilman tarkoituksesta
tulevaa nirvanaa. Kansakunnat samaa massaan
Ilman ylösnousu aatteita.
Eli tarkoituksenne kosmoksessa.
Tässä pyörässä huoritte ja ehtoolisleipää
myytte sioille kulutettaviksi ja sitten lannoitteeksi.
Eli tarkoituksenne kosmoksessa
Julius Evola punk yhtye
2
835
Vastaukset
- Anonyymi
Tunteisiin vetoavaa sanoitusta jonka tietopuolinen anti on vähäisempi.
Löytää paikkansa kosmoksessa joka on seitsemässä tasossa toimiva fraktaali on mahdotonta.
Ja löytää paikka Suomessa perustuu syntyperään, sattumaan ja hyvään Karmaan.
Itse satuin syntymään kuntaan joka oli Suomen huonoimman koulun huonoimman luokan huonoimman opiskelijan tuottaja.
Nuorena muutin pikkukaupunkiin jonka kirjastoa hoiti joku joka keskitti kaiken muistelmiin, politiikkaan ja harrastuksiin. Tiedettä, uskontoa tai muuta tarvitsemaani ei ollut kokoelmassa.
Paikka kosmoksessa looserille on loppujen lopuksi hauta syöpään sairastumisen jälkeen.
Lyhyestä virsi kaunis.
Miksi kuljet eksyksissä
Saunassa synnyt ja saunassa kuolet
Turhaa oli kaikki niiden välillä
Lauantaina on taas saunapäivä. - Anonyymi
Auringon alkemia
Me miehet noustiin sinä aamuna.
Äitimaan akseli pyörä jota me pyöritämme
hurmoksen transissa.
Pyhä aurinko valasi tietämme.
Eteenpäin tai taakse on sama asia.
Auringon liike hallitsee meitä pitää meitä liikkeessä pyhässä.
Opeta äiti minua näkemään sinä olet aurinko.
Sinun kautta me synnytämme elämää näkemään kuulemaan pyhät muinaiset askeleet muistissa
Jota toteutamme hurmeen sateessa.
Sinä olet aurinko.
https://www.mikseri.net/artists/punapesu/auringon-alkemia/620893/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748503KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4557717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763900Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633766Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1223095Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään602945Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091- 1262086
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231913Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211881