Tein sen virheen että ostin noita Pirkka tomaatteja ja täytyy sanoa että olivat todella mitättömiä. Ei maistu lainkaan tomaatille ja muutenkin koostumus oli erittäin huono. En suosittele kyllä noita kenellekään, se on varma se.
Pirkka luumutomaatti
6
144
Vastaukset
- Anonyymi
En osta minkään merkkisiä luumutomaatteja. En tykkää oli merkki mikätahansa. Kirsikkatomaatteja eli pieniä pyöreitä ostan.
- Anonyymi
Itse olen lopettanut Pirkka tuotteiden oston jo vuosia sitten koska minusta ne ovat olleet aina erittäin huonoja.
- Anonyymi
Tavalliset pyöreät pirkka kirsikkatomaatit ovat hyviä samoin pirkka merkillä myytävät riisikakut ja muutama muukin tuotee.
- Anonyymi
Juu, ei ole tullut vielä koskaan vastaan yhtään hyvää Pirkka tuotetta ja tuskin tulee vastaisuudessakaan.
- Anonyymi
On nuo ennakkoluulot aika syvällä joissakin ihmisissä, kun maidon makukin muuttuu huonoksi, kun purkissa lukee Pirkka.
No, muistan kavereita 50 vuoden takaa. Väittivät kivenkovaa, että Upo-jääkaappi on selvästi
hiljaisempi kuin Rosenlew, vaikka olin itse töissä Porissa tehtaassa, jossa molemmat valmistettiin, milloin Upon brändillä, milloin Roselewin.
- Anonyymi
Pirkat jätän minäkin hyllyyn ja ostan mieluummin jonkun kotitilan tuotteita. Toreilla on kanssa todella hyviä tomaatteja ja niitä voi kyllä suositella kaikille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1835037Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,204428Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993127Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2562997Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432912- 522521
- 271929
- 351770
- 221767
- 681761