Tein sen virheen että ostin noita Pirkka tomaatteja ja täytyy sanoa että olivat todella mitättömiä. Ei maistu lainkaan tomaatille ja muutenkin koostumus oli erittäin huono. En suosittele kyllä noita kenellekään, se on varma se.
Pirkka luumutomaatti
6
138
Vastaukset
- Anonyymi
En osta minkään merkkisiä luumutomaatteja. En tykkää oli merkki mikätahansa. Kirsikkatomaatteja eli pieniä pyöreitä ostan.
- Anonyymi
Itse olen lopettanut Pirkka tuotteiden oston jo vuosia sitten koska minusta ne ovat olleet aina erittäin huonoja.
- Anonyymi
Tavalliset pyöreät pirkka kirsikkatomaatit ovat hyviä samoin pirkka merkillä myytävät riisikakut ja muutama muukin tuotee.
- Anonyymi
Juu, ei ole tullut vielä koskaan vastaan yhtään hyvää Pirkka tuotetta ja tuskin tulee vastaisuudessakaan.
- Anonyymi
On nuo ennakkoluulot aika syvällä joissakin ihmisissä, kun maidon makukin muuttuu huonoksi, kun purkissa lukee Pirkka.
No, muistan kavereita 50 vuoden takaa. Väittivät kivenkovaa, että Upo-jääkaappi on selvästi
hiljaisempi kuin Rosenlew, vaikka olin itse töissä Porissa tehtaassa, jossa molemmat valmistettiin, milloin Upon brändillä, milloin Roselewin.
- Anonyymi
Pirkat jätän minäkin hyllyyn ja ostan mieluummin jonkun kotitilan tuotteita. Toreilla on kanssa todella hyviä tomaatteja ja niitä voi kyllä suositella kaikille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612