Oletteko koskaan olleet tilanteessa, missä olette melkein kuolleet tai mikä on ollut sellainen tilanne, jossa olette olleet lähimpänä kuolemaa?
Itse en ole koskaan ollut erityisen lähellä kuolla. Lähimmäksi meni, kun kirurgi teki mokan muuten suht vaarattoman rutiinileikkauksen yhteydessä. Sen johdosta sain sisäisen verenvuodon, jossa menetin yli litran verta. Mutta apukin oli onneksi lähellä, kun olin vielä sairaalassa.
Mites muut sinkku-palstalaiset?
Milloin olette olleet lähimpänä kuolla?
19
283
Vastaukset
- Anonyymi
,om'erdes tiedä lenko helvetissä vai taassa, mikäniid3neroon
- Anonyymi
Tånään peura juoksi melkein autonkylkeen. Siinä olis voinut käydä ihan miten vaan kun vauhtiakin oli ainakin sellaiset 60 km/h
Olen ollut 2-3 viikkoa teholla keuhkokuumeen vuoksi. Lääkärin mukaan olin todella lähellä kuolemaa, koska keukoista meinasi loppua tila. Antibioottia meni koko sen ajan suoraan suoneen.
- Anonyymi
Mulla aika samanlainen kokemus mutta eihän siitä kerrottu tietenkään. Ihan normaalia oli kuulemma🙂
- Anonyymi
Lapsena meinasin tukehtua hedelmään ja myös lapsena puinen keinu osui niiin lähelle päätä, että siinä oli aika iso vaara ja näkyvä jälkikin tuosta jäi. Nyt aikuisena hirvi tuli aika lähelle autoani mutta kerkesin onneksi jarruttaa.
Muutama sähköisku on tulut saatua sähkötöissä. Vaikea sanoa, miten lhellä kammiovärinään ollaan käyty, kun jos isku tulee tiettyyn sydänjsksoon, sydän jää kammiovärinään ja äkkiä sitä voi olla suorasäärinen.
Joskus tosin joku sanoi, kun sähköön on kuollut enemmän maallikkoja kuin sähkäreitä, että ei se omia tapa. 😄- Anonyymi
Kuolema on ollut lähellä 5 kertaa. Kiitän luojaa, että saan vielä täällä elää. m>n
- Anonyymi
Tjaa, edesmenneissä ammateissa tuli kaahittua yhden sun toisen rakennelman katolla, useimmiten ilman turvaköysiä...se teki kyllä varovaiseksi kun tiesi että hengissä ei selviä jos on huolimaton. Kerran olen tipahtanut ullakolta, betonille tietenkin 😂.
Taitaa nuo pari flippiä motolla olla kärkipäässä, pienestä nopeudesta tosin mutta kyllä niissäkin tömäyksissä on luut kolisseet.
Nuorena miehenä rankakuorman perään täräys oli lähimpänä poislähtöä, rankoja tuulilasista sisään muutama kappale, lähtö jäi noin 20cm:n päähän. Voi sanoa että oikeasti läheltä piti 🙂 - Anonyymi
Pari kertaa lapsena.
- Anonyymi
Lisäksi autokoulun ajotunnilla.
- Anonyymi
monia kertojakin.. ... kun musiikkejja aiieränytQD:n
kaikki nytsekaisin siellä... Western Difirtalin juttuun - Anonyymi
Ensimmäisenä tulee mieleen esikoisen synnytys. Vaikka oli keisarileikkauksella, ei mennyt ihan putkeen sekään.
- Sheena - Anonyymi
Kaipa aina, kun nukutetaan, on riskinsä. Jos kirurgi heiluu veitsellä, on riskinsä.
Kaksi veripussia odotti, mutta siitä hoipuin seuraavaan vaiheeseen. Eli.
Jos pukkaa veritulppaa on riskinsä. Ja mikä on kuumeeton keuhkokuume, kun jotain skräpää jää kuviin?
Miten sitä sanotaan, että elämä on.
Muutamalla lääkkeellä eli ei mitään cocktailia liu'un päivästä toiseen.
En koe olevani polo.
Vilma - Anonyymi
On ollu useampikin kerta. Verenmyrkytys oli kaikista säikäyttävin, koska tunsin oloni hiipuvan. Muut kerrat on adrenaliini tehnyt tekojaan, mutta tuo kerta näytti mitä on hiipua pois. Melkein pois. Oli pienestä kii.
Entinen Eivori - Anonyymi
Oli semmoinen sairaus, joka voi tappaa sekunneissa. Ei siitä sen enempää. Nytkin on lievä sellainen toinen sairaus, joka pitäisi saada hoidettua hyvin, mutta saan hoitoa vasta ensi vuoden puolella.
- Anonyymi
Muutaman kerran olen meinannut ajaa / joutua hirvikolarin, mutta on ollut selvästi enkeleitä matkassa. Tänä vuonna meinasin kuolla muuten vain.
- Anonyymi
But "Light your matches and i will rise from the ashes" - As she sang in that song.
Kerran siilon reunalla kuvatessa astuin jään päälle ja meinasin liskahtaa alas, noin 30 metriä. Mutta siinä videolla totesin vaan rauhallisesti, että jäätä, koska se on tärkeintä, ettei pelästys välity yleisölle. Tosin tein otoksen myöhemmin uudelleen, kun lumet sulaneet eli se ei näy kanavalla.
- Anonyymi
Kyllä hyvin lähellä kuolemaa on oltu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633983Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493040Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312981Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3882064Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111173Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101166- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde29994- 58972
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110954