Mitä tehdä kun toinen vahtaa koko ajan taukoja, milloin lähden töistä ja töitäni mitä olen tehnyt tai en tehnyt? Todella rasittavaa!
Työkaverin jatkuva kyttääminen
15
957
Vastaukset
- Anonyymi
Näitä työpaikan poliiseja on. Varo häntä
- Anonyymi
jos noudatat työsopimustasi niin kaikki on osaltasi oikein. Se miksi kaveri vahtii
taukojasi siihen on kaiketi joki syy. Noudattaako hän taukoaikoja prikullensa.
Vaikuttaako taukosi ja tekemisesi hänen työhönsä ja millä tavoin. Onko kaveris työorientoitunut?- Anonyymi
Tämä työkaveri itse lähtee milloin lähtee eikä siitä paljoa ilmoittele. Se tässä mättääkin. Hän on hyvää pataa pomon kanssa ja mielistelyn mestari.. Ja minun tauot ei vaikuta hänen työhönsä millään lailla ja ne tauot ovat lakisääteiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä työkaveri itse lähtee milloin lähtee eikä siitä paljoa ilmoittele. Se tässä mättääkin. Hän on hyvää pataa pomon kanssa ja mielistelyn mestari.. Ja minun tauot ei vaikuta hänen työhönsä millään lailla ja ne tauot ovat lakisääteiset.
Kerran piruuttain seurasin kuinka kauan tämä kyttääjä piti omaa taukoansa-kahvitauko oli yli tunnin.
- Anonyymi
Tälläinen tyyppi löytyy useasti työpaikoilta joka kyttää ihan oman huonon itsetunnon takia ja koittaa näin hieman lannistaa sinua jos teet työsi hyvin ja olet hyvä työntekijä kenties pomon mieleinen vielä. Tämä kyylä koittaa löytää virheitä eli perusnegatiivinen luonne jutuissakin yleisesti. Työpaikasta tuskin kertoo hyvää ja pelko kenties omasta työpaikasta olemassa. Lannistaja on peruskaveri jota kannattaa kiertää aina kaukaa ja olla kommunikoimatta juuri mitään tai tarkkaan miettiä mitä sanoo koska hän miellyttää pomo sitten huipputyöntekiänä. Jätä tämä sälli omaan arvoonsa ..Aikansa tuota tekee jos ei lopeta on päässä vikaa enempi. Teet työsi ja pidät taukosi jos joku asiaan puuttuu on pomosi.
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä että työyhteisössä on kulttuurissa ja psykologisessa turvallisuudessa aika paljon tehtävää. Kannattaa vinkata pomolle että asialle kannattaa tehdä jotain, jotta kaikki saavat tehdä työtään rauhassa ja keskittyä siihen.
Apua tähän saa myös ammattilaisilta esim. https://sitomo.fi ja https://kasvussa.com - Anonyymi
Mitäs jos vaan et olis tauoilla liian pitkään? Tai tulet töihin ajoissa ja lähdet ajallaan?
Tämähän on nyt vähän sama kuin "miksi kaupassa on valvontakamerat?!?! En minä mitään varasta!!" No mikä hätä jos et varasta, onko niistä kameroista jotain haittaa? rikollisiahan ne siellä haittaavat, oletko rikollinen työpaikallasi?- Anonyymi00011
EN OLE ollut tauoilla pitkään, joskus en pidä niitä ollenkaan kun hommaa on mutta tämä kyttääjä persoona tuplaten, EN OLE myöskään myöhästynyt töistä tai lähtenyt aikaisemmin!
Näköjään kannattaa olla pomon kanssa kaveria kun kaikki mitä kyttääjä tekee menee sormien välistä. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
EN OLE ollut tauoilla pitkään, joskus en pidä niitä ollenkaan kun hommaa on mutta tämä kyttääjä persoona tuplaten, EN OLE myöskään myöhästynyt töistä tai lähtenyt aikaisemmin!
Näköjään kannattaa olla pomon kanssa kaveria kun kaikki mitä kyttääjä tekee menee sormien välistä.Kyttääjä on vieläkin työpaikalla, koko ajan tekee itsensä vain tärkeämmäksi työntekijäksi..yritän olla neutraali vaikka vaikeata on.
- Anonyymi00014
Tiedätkö, että työpaikalla jos/kun on kameravalvonta siitä pitää henkilöstölle kertoa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tiedätkö, että työpaikalla jos/kun on kameravalvonta siitä pitää henkilöstölle kertoa.
Syyn pitää olla pätevä. Esim. turvallisuuteen ym. liittyvä uhka.
Ketään yksittäistä ihmistä ei saa tietyn tahtoen kuvata. Mutta kuten mainitsin, jos kyse turvallisuudesta asia on eri. Ja rikos epäily.
- Anonyymi
jos hän vain tykkää katsella toisia ihmisiä. Ei varsinaista kyttäämistä sellainen ole.
Vai kyseleekö ja tenttaa. "missä olit. eikö työ maistu jne +"- Anonyymi00013
"Jos hän vain tykkää katsella toisia ihmisiä. Ei varsinaista kyttäämistä sellainen ole".
Oletko ihan tosissasi?
- Anonyymi
Nuo kyylät ovat aina perseennuolijoita ja pomon kätyreitä.
Istutte ne ulos ja kukaan ei tee niiden kanssa töitä. - Anonyymi00016
Tiedän tunteen....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2892971Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1171771
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 651327
- 661327
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781213