Työkaverin jatkuva kyttääminen

Anonyymi-ap

Mitä tehdä kun toinen vahtaa koko ajan taukoja, milloin lähden töistä ja töitäni mitä olen tehnyt tai en tehnyt? Todella rasittavaa!

9

307

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näitä työpaikan poliiseja on. Varo häntä

• Anonyymi

jos noudatat työsopimustasi niin kaikki on osaltasi oikein. Se miksi kaveri vahtii
      taukojasi siihen on kaiketi joki syy. Noudattaako hän taukoaikoja prikullensa.
      Vaikuttaako taukosi ja tekemisesi hänen työhönsä ja millä tavoin. Onko kaveris työorientoitunut?

• Anonyymi

Tämä työkaveri itse lähtee milloin lähtee eikä siitä paljoa ilmoittele. Se tässä mättääkin. Hän on hyvää pataa pomon kanssa ja mielistelyn mestari.. Ja minun tauot ei vaikuta hänen työhönsä millään lailla ja ne tauot ovat lakisääteiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä työkaveri itse lähtee milloin lähtee eikä siitä paljoa ilmoittele. Se tässä mättääkin. Hän on hyvää pataa pomon kanssa ja mielistelyn mestari.. Ja minun tauot ei vaikuta hänen työhönsä millään lailla ja ne tauot ovat lakisääteiset.

Kerran piruuttain seurasin kuinka kauan tämä kyttääjä piti omaa taukoansa-kahvitauko oli yli tunnin.

• Anonyymi

Tälläinen tyyppi löytyy useasti työpaikoilta joka kyttää ihan oman huonon itsetunnon takia ja koittaa näin hieman lannistaa sinua jos teet työsi hyvin ja olet hyvä työntekijä kenties pomon mieleinen vielä. Tämä kyylä koittaa löytää virheitä eli perusnegatiivinen luonne jutuissakin yleisesti. Työpaikasta tuskin kertoo hyvää ja pelko kenties omasta työpaikasta olemassa. Lannistaja on peruskaveri jota kannattaa kiertää aina kaukaa ja olla kommunikoimatta juuri mitään tai tarkkaan miettiä mitä sanoo koska hän miellyttää pomo sitten huipputyöntekiänä. Jätä tämä sälli omaan arvoonsa ..Aikansa tuota tekee jos ei lopeta on päässä vikaa enempi. Teet työsi ja pidät taukosi jos joku asiaan puuttuu on pomosi.

• Anonyymi

Vaikuttaa siltä että työyhteisössä on kulttuurissa ja psykologisessa turvallisuudessa aika paljon tehtävää. Kannattaa vinkata pomolle että asialle kannattaa tehdä jotain, jotta kaikki saavat tehdä työtään rauhassa ja keskittyä siihen.

Apua tähän saa myös ammattilaisilta esim. https://sitomo.fi ja https://kasvussa.com

• Anonyymi

Mitäs jos vaan et olis tauoilla liian pitkään? Tai tulet töihin ajoissa ja lähdet ajallaan?
      Tämähän on nyt vähän sama kuin "miksi kaupassa on valvontakamerat?!?! En minä mitään varasta!!" No mikä hätä jos et varasta, onko niistä kameroista jotain haittaa? rikollisiahan ne siellä haittaavat, oletko rikollinen työpaikallasi?

• Anonyymi

jos hän vain tykkää katsella toisia ihmisiä. Ei varsinaista kyttäämistä sellainen ole.
      Vai kyseleekö ja tenttaa. "missä olit. eikö työ maistu jne +"

• Anonyymi

Nuo kyylät ovat aina perseennuolijoita ja pomon kätyreitä.

Istutte ne ulos ja kukaan ei tee niiden kanssa töitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      25
      2563
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1576
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      121
      1364
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1150
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1111
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      25
      941
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      266
      919
    8. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      912
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      215
      888
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      815
    Aihe