Mitä tehdä kun toinen vahtaa koko ajan taukoja, milloin lähden töistä ja töitäni mitä olen tehnyt tai en tehnyt? Todella rasittavaa!
Työkaverin jatkuva kyttääminen
9
281
Vastaukset
- Anonyymi
Näitä työpaikan poliiseja on. Varo häntä
- Anonyymi
jos noudatat työsopimustasi niin kaikki on osaltasi oikein. Se miksi kaveri vahtii
taukojasi siihen on kaiketi joki syy. Noudattaako hän taukoaikoja prikullensa.
Vaikuttaako taukosi ja tekemisesi hänen työhönsä ja millä tavoin. Onko kaveris työorientoitunut?- Anonyymi
Tämä työkaveri itse lähtee milloin lähtee eikä siitä paljoa ilmoittele. Se tässä mättääkin. Hän on hyvää pataa pomon kanssa ja mielistelyn mestari.. Ja minun tauot ei vaikuta hänen työhönsä millään lailla ja ne tauot ovat lakisääteiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä työkaveri itse lähtee milloin lähtee eikä siitä paljoa ilmoittele. Se tässä mättääkin. Hän on hyvää pataa pomon kanssa ja mielistelyn mestari.. Ja minun tauot ei vaikuta hänen työhönsä millään lailla ja ne tauot ovat lakisääteiset.
Kerran piruuttain seurasin kuinka kauan tämä kyttääjä piti omaa taukoansa-kahvitauko oli yli tunnin.
- Anonyymi
Tälläinen tyyppi löytyy useasti työpaikoilta joka kyttää ihan oman huonon itsetunnon takia ja koittaa näin hieman lannistaa sinua jos teet työsi hyvin ja olet hyvä työntekijä kenties pomon mieleinen vielä. Tämä kyylä koittaa löytää virheitä eli perusnegatiivinen luonne jutuissakin yleisesti. Työpaikasta tuskin kertoo hyvää ja pelko kenties omasta työpaikasta olemassa. Lannistaja on peruskaveri jota kannattaa kiertää aina kaukaa ja olla kommunikoimatta juuri mitään tai tarkkaan miettiä mitä sanoo koska hän miellyttää pomo sitten huipputyöntekiänä. Jätä tämä sälli omaan arvoonsa ..Aikansa tuota tekee jos ei lopeta on päässä vikaa enempi. Teet työsi ja pidät taukosi jos joku asiaan puuttuu on pomosi.
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä että työyhteisössä on kulttuurissa ja psykologisessa turvallisuudessa aika paljon tehtävää. Kannattaa vinkata pomolle että asialle kannattaa tehdä jotain, jotta kaikki saavat tehdä työtään rauhassa ja keskittyä siihen.
Apua tähän saa myös ammattilaisilta esim. https://sitomo.fi ja https://kasvussa.com - Anonyymi
Mitäs jos vaan et olis tauoilla liian pitkään? Tai tulet töihin ajoissa ja lähdet ajallaan?
Tämähän on nyt vähän sama kuin "miksi kaupassa on valvontakamerat?!?! En minä mitään varasta!!" No mikä hätä jos et varasta, onko niistä kameroista jotain haittaa? rikollisiahan ne siellä haittaavat, oletko rikollinen työpaikallasi? - Anonyymi
jos hän vain tykkää katsella toisia ihmisiä. Ei varsinaista kyttäämistä sellainen ole.
Vai kyseleekö ja tenttaa. "missä olit. eikö työ maistu jne +" - Anonyymi
Nuo kyylät ovat aina perseennuolijoita ja pomon kätyreitä.
Istutte ne ulos ja kukaan ei tee niiden kanssa töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059533
- 494681
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421951- 241650
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401319Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912