arskasta........ vettä rupes satamaan...... blaah.... ja samperin koirakin sorsia rupes jahtaamaan ja hyppäs lammikkoon että loikis vaan...... nyt haisee ku rankkitynnyri vaikka pestäkin yritin....... no joskus sattuu ja tapahtuu paremmissakin piireissä..... :)))))
Ei tietoakaan....
8
358
Vastaukset
- sillä tavalla
Et sun täytyy lopettaa se koira . Koiraa ei saa pitää märkimässä . PUM PUM vaan . Rohkeasti vaan kerran se vaan kirpasoo .
en kai mä mun pikäaikaista ystää lopetta..... höps höps..... ja sitä paitsi sille voi kertoa mitä vaan..... eip tasan varmana juoruile kelleen.....;)
BBrunetti kirjoitti:
en kai mä mun pikäaikaista ystää lopetta..... höps höps..... ja sitä paitsi sille voi kertoa mitä vaan..... eip tasan varmana juoruile kelleen.....;)
härö....... ystäväääääääää........ :)
BBrunetti kirjoitti:
härö....... ystäväääääääää........ :)
pitkäaikaista ystävääää......... taidan hommata kotiin opettajan ku tää kirjoitus näin hataralla pohjalla on...... :)))))))
- johtuu
BBrunetti kirjoitti:
pitkäaikaista ystävääää......... taidan hommata kotiin opettajan ku tää kirjoitus näin hataralla pohjalla on...... :)))))))
Sinulla ei taida olla tällä hetkellä juurikaan mitään tekemistä ?
Mullapa on . TÖISSÄ . johtuu kirjoitti:
Sinulla ei taida olla tällä hetkellä juurikaan mitään tekemistä ?
Mullapa on . TÖISSÄ .vähän tekemisen puute...... ja sit viel vettä satelee..... menee päivä sisällä istumiseks.....
- ykköskolli ejk
Myös sinulle!
Tässä tulee virallinen moi, myös minulta!
Pitää varmaan ostaa uusi mikroauto uuni, kun tuo vanha strömperi alkaa jo vedellä "viimeisiään"
Täällä minä olen lyijyhousut päällä, ja teen ruokaa!
Ettei suku-onni mene!
Säteilee niin p*usti tää vanha tsrömperi, että on välillä ihan pakko mennä ulos happea haukkaamaan!
Eikä kissakaan kuivu siinä yhtä hyvin kuin ennen!
Että tällaista!
:P)))!!!111...itselles.........:)))))) on mulla kyllä kissakin...... sitä ei ulos saa vaikka mitä tekisin...... :)))))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271803
- 1201325
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401120- 491019
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni56982- 130950
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v245933Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58799Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77796Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179770