Keikalle ?

Anonyymi-ap

Minkä artistin/bändin keikalle haluaisit Suomessa tai ulkomailla?

75

813

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirka

• Anonyymi

Teddy Swimsin keikka olis kova.

• Anonyymi

Elvistä kowaa

• Anonyymi

Whitesnake!!

• Anonyymi

Miksei kotimainen Kyykäärme kelpaa?

• Anonyymi

That’s private bro

• Anonyymi

Sting tulossa jazzeihin. Vähän kyllä kiinnostelisi.

Mutta kyllä, jos Stingistä puhutaan, hienointa olisi ollut nähdä The Police. Siinä bändissä oli jotain taianomaista... <3

https://www.youtube.com/watch?v=hWh5ilLBs-k

• Anonyymi

Matti ja Teppo.

En kyllä oikeati jaksaisi lähteä, mutta papat on kovia.

xLiner

• Lista olis kyllä pitkä. Harmittaa ku suurin osa mielenkiintoisista keikoista on aina pääkaupungissa.

• Anonyymi

Miksi ei saa haluta juha tapion keikalle???? Täh🤷‍♀️

• Anonyymi

Hän on sielutietoinen ,laajasti näkevä ja väkevä. Hänellä on oma yleisö. Ja siihen yleisöön on kunnia kuulua. Kuin paljon on omaa minäminää ruikuttavia biisejä ja kuin vähän valoisia nostattavia/rakentavia. Kiitos juha tapio että olet♥️🤷‍♀️

• Anonyymi

Koska hän ei tuo iloa ja valoa niin kuin Olavi :D

• Anonyymi

En tidä mikä täällä taas tökkii mutta tökkivä palsta ei jaksa kiinnostaa. Aika alkeellista👎🤷‍♀️

• Anonyymi

Jos ihmiset kykenisivät ymmärtämään muutakin kuin minimaalista parisuhderakkautta,tässä maailmassa olisi kaikilla hyvä olla. Vai oletteko eri mieltä?🤷‍♀️

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

A7S on jees. Tykkään. Vaikka häntä vois mennä kattoo johku pienemmälle areenalle.

https://youtu.be/PKiImLALkOE?si=7xWCW4GAbdNPkbVP

Tää näin.. Monster. 👹

Entinen Eivori

Mites nossen suosikki Arja Havakka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites nossen suosikki Arja Havakka?

Ai, en tienny tykkäävän Havakasta. 😅

Entinen Eivori

• Vältän massatapahtumia. En viihdy ruuhkaisissa konserteissa.

Voisin osallistua Bon Jovin yksityistapahtumaan, jossa ei olisi ruuhkia, vain muutama kutsuvieras ja esiintyvät taiteilijat.

• Anonyymi

Minulle kävisi joku lähiöpubi ja Vesterinen yhtyeineen. Niissä on kivempi käydä, kuin isoissa. Pieni paikka parempi, vähän väkeä, istumapaikkoja ja tiivis tunnelma.

• Anonyymi

asteroidi3d-pwli mikä ida tuli miwlwwn... eli siismissä ampuu ateroideja paloiksi vähän kuion huviksikin... enterering nextlevel, afaIN ASTEROIDFIELD...

• Anonyymi

Beatlesin tai rolling stonesin

• Anonyymi

Ja 60 luvun soundeilla

• Anonyymi

30 seconds to mars.

• Anonyymi

m'om ,aomplsem eryy'pmlppoleom Kidas Ptoesypkssaomesoomtu,'asa'

• En oikeastaan kenenkään. Toki jos tilaisuus osuu kohdalle passelilla hetkellä, niin saatan löytää itseni joltain keikalta, kuten on jonkin kerran käynyt. Viimeksi kun olen ihan suunnitellusti keikalle mennyt, oli kyseessä Eläkeläiset 😂

• Tyypit on tehneet juopuneena soittamisesta taidetta, jota ihaillaan läpi keskieuroopan. 😁

https://youtu.be/o7I4530TM5k?si=sOT5PvLRcROcNqZI

Mäkin oisin voinut soittaa tuolla vaikka....nokkahuilua taustalla, jos ois päässyt jatkoille. 🤣

• Disseisback kirjoitti:

Tyypit on tehneet juopuneena soittamisesta taidetta, jota ihaillaan läpi keskieuroopan. 😁

https://youtu.be/o7I4530TM5k?si=sOT5PvLRcROcNqZI

Mäkin oisin voinut soittaa tuolla vaikka....nokkahuilua taustalla, jos ois päässyt jatkoille. 🤣

Mitä muuta voi odottaa kansakunnalta, joka sekä keksi, että globalisoi käsitteen kalsarikännit? Valtio, joka maailmalla tunnetaan Mannerheimista, Sibeliuksesta, Ahtisaaresta, saunasta, jännästä harmaasta drinkistä ja Berlusconin sanoittamana paskasta ruoasta 😂

Juttujen mukaan ei nuo Eläkeläiset useinkaan kovin pahasti hutikassa keikalla olleet, mutta maineen saamiseen riittää, että joka kymmenes keikka vedetään hiukan tanakammassa myötälaitaisessa 😁

• randombypasser kirjoitti:

Mitä muuta voi odottaa kansakunnalta, joka sekä keksi, että globalisoi käsitteen kalsarikännit? Valtio, joka maailmalla tunnetaan Mannerheimista, Sibeliuksesta, Ahtisaaresta, saunasta, jännästä harmaasta drinkistä ja Berlusconin sanoittamana paskasta ruoasta 😂

Juttujen mukaan ei nuo Eläkeläiset useinkaan kovin pahasti hutikassa keikalla olleet, mutta maineen saamiseen riittää, että joka kymmenes keikka vedetään hiukan tanakammassa myötälaitaisessa 😁

Eipä juuri. 😄

Kyllä ne poijjaat vaan aika nitkeessä oli. Rumpali Ema Hurskaisen youtubekanavaa katsellut, missä se kertoo keikoista, niin ihan hirveesti ei oo jäänyt mieleen juttuja, ennenkuin raitistui. 😄

Joensuusta kun lähtivät pohjoiseen, niin Ylämyllyltä sai jo juoda... eteläänpäin oli Reijola rajana. 😀
        Aika menoa, tosin Ems ehkä veti liikaa... mutta tuumi, että oli hauskaakin. Ei kuulemma vaihtaisi pois meininkejä. 😀

• Disseisback kirjoitti:

Eipä juuri. 😄

Kyllä ne poijjaat vaan aika nitkeessä oli. Rumpali Ema Hurskaisen youtubekanavaa katsellut, missä se kertoo keikoista, niin ihan hirveesti ei oo jäänyt mieleen juttuja, ennenkuin raitistui. 😄

Joensuusta kun lähtivät pohjoiseen, niin Ylämyllyltä sai jo juoda... eteläänpäin oli Reijola rajana. 😀
        Aika menoa, tosin Ems ehkä veti liikaa... mutta tuumi, että oli hauskaakin. Ei kuulemma vaihtaisi pois meininkejä. 😀

Juu, oli ne alkuunsa tiettävästi aika kosteita, mutta sitten jossain kohden tulee raja vastaan, oli se sitten managerin sanat, terveys, mitä lie. Ja on ukkojen meno rauhoittunutkin, noin siis keikoilla, mutta yksin ikä tekee sellaista. Tulee mieleen takavuosien toinen kostea bändi Freud, Marx, Engels& Jung joka oli myös alkuunsa kostea ja sitten hieman myöhemmin oslosuhteiden pakosta vähemmän kostea.

Eipä niitä hölmöjäkään hetkiä kannata pois vaihtaa, elämää ne vain ovat ja yleensä ehtivät jotain opettamaankin, kaiken hauskuuden lisäksi 😂

Juu, oli ne alkuunsa tiettävästi aika kosteita, mutta sitten jossain kohden tulee raja vastaan, oli se sitten managerin sanat, terveys, mitä lie. Ja on ukkojen meno rauhoittunutkin, noin siis keikoilla, mutta yksin ikä tekee sellaista. Tulee mieleen takavuosien toinen kostea bändi Freud, Marx, Engels& Jung joka oli myös alkuunsa kostea ja sitten hieman myöhemmin oslosuhteiden pakosta vähemmän kostea.

Eipä niitä hölmöjäkään hetkiä kannata pois vaihtaa, elämää ne vain ovat ja yleensä ehtivät jotain opettamaankin, kaiken hauskuuden lisäksi 😂

Joo. Siis nyt tuli katsottua tuossa hiljakkoin eräs podcasti youtubessa, missä oli Joel Hokka, Blind chanellin perustaja...

Niin ei noita nuoria päihteet noissa piireissä välttämättä niin nappase. Mikä tietysti on hyvä. Mutta ne ei ehkä kelaakkaan kaikkea samoin kuin me vanhemmat sukupolvet.

https://youtu.be/mWKXsFd4T0s?si=sMukeakrHoCJ_gFD

Pistävät vaan kaiken uusiks pokkana. 😄

• Disseisback kirjoitti:

Joo. Siis nyt tuli katsottua tuossa hiljakkoin eräs podcasti youtubessa, missä oli Joel Hokka, Blind chanellin perustaja...

Niin ei noita nuoria päihteet noissa piireissä välttämättä niin nappase. Mikä tietysti on hyvä. Mutta ne ei ehkä kelaakkaan kaikkea samoin kuin me vanhemmat sukupolvet.

https://youtu.be/mWKXsFd4T0s?si=sMukeakrHoCJ_gFD

Pistävät vaan kaiken uusiks pokkana. 😄

Ajat muuttuvat ja nuoret sen mukaan, vanhat jäärät eivät, vaan sammaloituvat. Pitäisi kai vieriäkieriä, kun sanotaan ettei vierivä kivi sammaloidu 😂

Ajat muuttuvat ja nuoret sen mukaan, vanhat jäärät eivät, vaan sammaloituvat. Pitäisi kai vieriäkieriä, kun sanotaan ettei vierivä kivi sammaloidu 😂

No pyöriskellään omaksi huvikseen, jos kieriskellään...

Kyllä jos erehtyy menemään nykybaareihin, niin ihan kauheeta jallajallaahan siellä nuoriso diggaa. 🤣

Pitää juosta äkkiä ulos, ettei ala veri turskamaan korvista...ei mitään mahkuja selvitä siellä tunteja. 😁

https://youtu.be/I4hrPA2a9RI?si=lxZF4CB-lRbGa8cf

Sisältövaroitus!!! Ei alle 80-lukuisille isoina määrinä!

• Disseisback kirjoitti:

No pyöriskellään omaksi huvikseen, jos kieriskellään...

Kyllä jos erehtyy menemään nykybaareihin, niin ihan kauheeta jallajallaahan siellä nuoriso diggaa. 🤣

Pitää juosta äkkiä ulos, ettei ala veri turskamaan korvista...ei mitään mahkuja selvitä siellä tunteja. 😁

https://youtu.be/I4hrPA2a9RI?si=lxZF4CB-lRbGa8cf

Sisältövaroitus!!! Ei alle 80-lukuisille isoina määrinä!

No kyllä mun korvat kestää sitä nykymenoa, vaikkei se välttämättä ole ihan sitä mitä itse lautaselle valitsisin, mutta mulla onkin luokaton musiikkimaku 😂

Oho, olipas pieni tyttö videolla. Tommonen levy-yhtiön ulkoavuilla valkkaama seuraava tuote, joka ehkä menestyy tai sitten ei, mutta kokeilevat, kun aina joku menestyy. Tosin en tiedä artistista mitään tuon videon lisäksi, niin paha sanoa.

No kyllä mun korvat kestää sitä nykymenoa, vaikkei se välttämättä ole ihan sitä mitä itse lautaselle valitsisin, mutta mulla onkin luokaton musiikkimaku 😂

Oho, olipas pieni tyttö videolla. Tommonen levy-yhtiön ulkoavuilla valkkaama seuraava tuote, joka ehkä menestyy tai sitten ei, mutta kokeilevat, kun aina joku menestyy. Tosin en tiedä artistista mitään tuon videon lisäksi, niin paha sanoa.

No mä oon laittanut merkille, että nykyään on tuota lähi-itäläistä jallajallaa paljon biiseissä. Ihan sama kuin menis hakee krapulaan kebua paikallisesta. 😁

Rehellinfn yallayalla krapulalääkettä hakiessa nenee, kun haistelee samalla nälkäsenä tuoksujs ja kohta "karvaranne" roikottaa folioon ja pussiin pakattus "elämän eliksiiriä" tiskin päällä..

Mutta baarissa jopa Sandels on liian imelää juotavaa tuon biisin soidessa.🤢

• Disseisback kirjoitti:

No mä oon laittanut merkille, että nykyään on tuota lähi-itäläistä jallajallaa paljon biiseissä. Ihan sama kuin menis hakee krapulaan kebua paikallisesta. 😁

Rehellinfn yallayalla krapulalääkettä hakiessa nenee, kun haistelee samalla nälkäsenä tuoksujs ja kohta "karvaranne" roikottaa folioon ja pussiin pakattus "elämän eliksiiriä" tiskin päällä..

Mutta baarissa jopa Sandels on liian imelää juotavaa tuon biisin soidessa.🤢

No se on sitä tanssivaikutetta, että saatais porukat lattialle ennen kolmatta promillea 😂

Elämän eliksiiriä, toi oli hyvin sanottu 🤣

Jätä Snadelsit, juo teräviä, niitä ei yks Mirella imeläksi tee 😁

No se on sitä tanssivaikutetta, että saatais porukat lattialle ennen kolmatta promillea 😂

Elämän eliksiiriä, toi oli hyvin sanottu 🤣

Jätä Snadelsit, juo teräviä, niitä ei yks Mirella imeläksi tee 😁

Hei..

Kuules..

Tää on oikeesti vakava juttu.🤔

Mä joskus penskana mietin, kun porukat piti kiss;ä ja vaikka Bon jovia ränkytyksinä, että mä en jumi mihkään Reiska Taipaleeseen...

Sekin menee... mutta noi Yallayallat on melkein kuin Pave Maijasen vst..

https://youtu.be/04wdmE1l20k?si=uO7VlKSPHDYvJmJ-

Oikeesti tarjoan tuplaviskin, jos voit kuunnella koko biisin alusta loppuun ilman irvistystä ja että lähdet huutaen juoksemaan korvia pidellen. 😃

• Disseisback kirjoitti:

Hei..

Kuules..

Tää on oikeesti vakava juttu.🤔

Mä joskus penskana mietin, kun porukat piti kiss;ä ja vaikka Bon jovia ränkytyksinä, että mä en jumi mihkään Reiska Taipaleeseen...

Sekin menee... mutta noi Yallayallat on melkein kuin Pave Maijasen vst..

https://youtu.be/04wdmE1l20k?si=uO7VlKSPHDYvJmJ-

Oikeesti tarjoan tuplaviskin, jos voit kuunnella koko biisin alusta loppuun ilman irvistystä ja että lähdet huutaen juoksemaan korvia pidellen. 😃

🤣🤣🤣

En tota voi nauramatta kuunnella/katsoa, tulee niin elävästi mieleen kotimainen latinodisko-aikakausi 😂

🤣🤣🤣

En tota voi nauramatta kuunnella/katsoa, tulee niin elävästi mieleen kotimainen latinodisko-aikakausi 😂

Eli sit tämä:

https://youtu.be/Zz9P5vRWu_s?si=vQP9bFylYa6JaVnc

Oikeesti tätä varten vois jo koreografian tehdä ja vetästä nousukkaassa selkä suorana. 😃

• Disseisback kirjoitti:

Eli sit tämä:

https://youtu.be/Zz9P5vRWu_s?si=vQP9bFylYa6JaVnc

Oikeesti tätä varten vois jo koreografian tehdä ja vetästä nousukkaassa selkä suorana. 😃

Tohon tosiaan kyllä tarttis ihan omat pontikanhuuruiset koreografiat 😂
        Toisaalta kertsin "lanteeni lanteisiisi lätkytän" antaa jo osviittaa riittävästi 😁

Tohon tosiaan kyllä tarttis ihan omat pontikanhuuruiset koreografiat 😂
        Toisaalta kertsin "lanteeni lanteisiisi lätkytän" antaa jo osviittaa riittävästi 😁

Tuon tahdissa kun 3‰;n etukumarassa suomalainen mies tanssii, niin siinä on etelän giorgiolla monttu auki. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Tuon tahdissa kun 3‰;n etukumarassa suomalainen mies tanssii, niin siinä on etelän giorgiolla monttu auki. 😁

Sanotaan vaikka niin, että ainakaan giorgio ei lähde kilpasille siinä tilanteessa 😂

Sanotaan vaikka niin, että ainakaan giorgio ei lähde kilpasille siinä tilanteessa 😂

Ei siihen lanneliikkeeseen kykene kuin möykkäel jaksonen ja ite elevis js ne kasvaa jo koiranputkee. 😄

• Disseisback kirjoitti:

Ei siihen lanneliikkeeseen kykene kuin möykkäel jaksonen ja ite elevis js ne kasvaa jo koiranputkee. 😄

No kyllä pian taas syntyy joku ikimuistoinen rasvalanne ja sitten rokataan 😂

• Anonyymi

Kim wilde, billy idol, Bryan ferry, Wang chung, Don henley, ellei ole kuollut, sekä lista taivaalliseen orkesteriin siirtyneitä. Pitänee odottaa aikansa, jotta kuulee heitäkin sitten joskus livenä. - cu-

• Q+AL on aina varma valinta. Niiltä löytyy kaikki samasta paketista: Visuaalisesti näyttävä lavashow, taidokkaat lyriikat, laadukasta soitantaa eikä Adamin oopperataustaa voi olla huomaamatta, hänen tehdessään kunniaa edesmenneelle johtotähdelle. Olen siis yksityiskohtien ihminen.

• Anonyymi

Entä Humppaveikot ja Charles Plogman?

• Anonyymi kirjoitti:

Entä Humppaveikot ja Charles Plogman?

Ei oikein henkilökohtaisesti kolahda nuo.

• Hetkinen mitä tarkoittaa Q+AL - The Queen ja Adam Lambert? Queenista minä pidän, mutta jos näin on niin kyllä Freddie on silloin parempi kuunnella hyvistä kaiuttimista.

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Hetkinen mitä tarkoittaa Q AL - The Queen ja Adam Lambert? Queenista minä pidän, mutta jos näin on niin kyllä Freddie on silloin parempi kuunnella hyvistä kaiuttimista.

Kyllä, tarkoitan juuri Queenia ja Adam Lambertia. Ei Freddietä voi korvata kukaan, hänen lavakarismansa oli ihan omaa luokkaansa, mutta Adam on hyvä myöskin.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Kyllä, tarkoitan juuri Queenia ja Adam Lambertia. Ei Freddietä voi korvata kukaan, hänen lavakarismansa oli ihan omaa luokkaansa, mutta Adam on hyvä myöskin.

Joo, The Queen on hyvä! Muuten lähetin sinulle viestin.

Tiedoksi, että en meinaa olla täällä tiistaista torstaihin vaan kirjoitan jonkun aloituksen aina perjantaina ja seuraan kirjoituksia viikonlopun yli maanantaihin asti.

Hyvää viikkoa Black Friday:hin asti. Törmätään loppuviikosta.

• Anonyymi

En kenenkään!

• Anonyymi

Kirjoitetaan taas uudestaan.
      Kuka lakaisee?
      Leonard Cohen

Vilma

• Anonyymi

Kuolleen miehen keikalle?

• Haaveilija39: "Waldon keikalle olis kiva päästä, muistelemaan nuoruus vuosia."

Enhän sinä kovin vanha ole, jos 39. Kerran sanoin itseäni monta vuotta vanhempaa 35-vuotiasta miestä keski-ikäiseksi, johon hän ilmoitti eriävän lauselman. Omasta mielestään hän oli nuori. Jos olet 39 v. niin et ole hirvittävän vanha ja myöhemmin ehkä se 39 saattaa merkitä nuoruusvuosia niin kuin kävi 35-vuotiaalle miehelle.

Haaveilija39: "Waldon keikalle olis kiva päästä, muistelemaan nuoruus vuosia."

Enhän sinä kovin vanha ole, jos 39. Kerran sanoin itseäni monta vuotta vanhempaa 35-vuotiasta miestä keski-ikäiseksi, johon hän ilmoitti eriävän lauselman. Omasta mielestään hän oli nuori. Jos olet 39 v. niin et ole hirvittävän vanha ja myöhemmin ehkä se 39 saattaa merkitä nuoruusvuosia niin kuin kävi 35-vuotiaalle miehelle.

Jos tarkkoja ollaan olen jo 41v.😉 Enpä silloin nimimerkkiä valitessani ajatellut viihtyväni täällä näin hyvin. Kohta se pari vuotta on tässä hurahtanut😁

Mutta kun puhun nuoruus vuosista niin tarkoitin sitä kun jo 12vuotiaana kävin diskoissa ja waldo oli kova. Toimii edelleen vaikka aikaa onkin kulunut.🙂

Parikymppisenä tuntui että 40vuotiaat on jo ihan ikäloppuja😅 nyt kun itse olen tämän ikäinen, niin joo joskus kolottaa paikkoja, mutta paskanmarjat kyllä se mieli pysyy yhä nuorena.

• Haaveilija39 kirjoitti:

Jos tarkkoja ollaan olen jo 41v.😉 Enpä silloin nimimerkkiä valitessani ajatellut viihtyväni täällä näin hyvin. Kohta se pari vuotta on tässä hurahtanut😁

Mutta kun puhun nuoruus vuosista niin tarkoitin sitä kun jo 12vuotiaana kävin diskoissa ja waldo oli kova. Toimii edelleen vaikka aikaa onkin kulunut.🙂

Parikymppisenä tuntui että 40vuotiaat on jo ihan ikäloppuja😅 nyt kun itse olen tämän ikäinen, niin joo joskus kolottaa paikkoja, mutta paskanmarjat kyllä se mieli pysyy yhä nuorena.

Haaveilija39: "Jos tarkkoja ollaan olen jo 41v.😉 Enpä silloin nimimerkkiä valitessani ajatellut viihtyväni täällä näin hyvin. Kohta se pari vuotta on tässä hurahtanut😁

Parikymppisenä tuntui että 40vuotiaat on jo ihan ikäloppuja😅 nyt kun itse olen tämän ikäinen, niin joo joskus kolottaa paikkoja, mutta paskanmarjat kyllä se mieli pysyy yhä nuorena."

Kiitos selvennyksestä. Luulin, että tarkoitit noin 20 v. - sitä nuoruutta. Minustakin yli 40 vuotiaat voivat olla nuoria. Faija on jo 85-vuotias ja minusta hän oli vielä melko nuorekas 60-vuotiaana.

Haaveilija39: "Jos tarkkoja ollaan olen jo 41v.😉 Enpä silloin nimimerkkiä valitessani ajatellut viihtyväni täällä näin hyvin. Kohta se pari vuotta on tässä hurahtanut😁

Parikymppisenä tuntui että 40vuotiaat on jo ihan ikäloppuja😅 nyt kun itse olen tämän ikäinen, niin joo joskus kolottaa paikkoja, mutta paskanmarjat kyllä se mieli pysyy yhä nuorena."

Kiitos selvennyksestä. Luulin, että tarkoitit noin 20 v. - sitä nuoruutta. Minustakin yli 40 vuotiaat voivat olla nuoria. Faija on jo 85-vuotias ja minusta hän oli vielä melko nuorekas 60-vuotiaana.

On nuorekkaita 60 vuotiaita. Itsekin tunnen yhden.🙂 ja olen toki nähnyt muitakin.

Oletko nyt paremmalla mielellä hoitamassa isääsi? Ettet tunne oloasi yksinäiseksi.

• Haaveilija39 kirjoitti:

On nuorekkaita 60 vuotiaita. Itsekin tunnen yhden.🙂 ja olen toki nähnyt muitakin.

Oletko nyt paremmalla mielellä hoitamassa isääsi? Ettet tunne oloasi yksinäiseksi.

Haaveilija39: "On nuorekkaita 60 vuotiaita. Itsekin tunnen yhden.🙂 ja olen toki nähnyt muitakin.

Oletko nyt paremmalla mielellä hoitamassa isääsi? Ettet tunne oloasi yksinäiseksi."'

Faija on paremmassa kunnossa. Sunnuntaina lähden Joensuuhun mitä ilmeisemmin pikkujouluun, joka on luonani. Olen kokeeksi yhden yön poissa Faijan kaupungista. Silloin tapaan kavereita runsaan mitoin. Lisäksi yksi kirjoittaja täältä palstalla aloitti tänään sähköpostin avulla kirjoittelun kanssani.

Hyviä öitä, sillä kohta lopettelen, alkoi nyt vihdoin nukuttamaan.

Haaveilija39: "On nuorekkaita 60 vuotiaita. Itsekin tunnen yhden.🙂 ja olen toki nähnyt muitakin.

Oletko nyt paremmalla mielellä hoitamassa isääsi? Ettet tunne oloasi yksinäiseksi."'

Faija on paremmassa kunnossa. Sunnuntaina lähden Joensuuhun mitä ilmeisemmin pikkujouluun, joka on luonani. Olen kokeeksi yhden yön poissa Faijan kaupungista. Silloin tapaan kavereita runsaan mitoin. Lisäksi yksi kirjoittaja täältä palstalla aloitti tänään sähköpostin avulla kirjoittelun kanssani.

Hyviä öitä, sillä kohta lopettelen, alkoi nyt vihdoin nukuttamaan.

🙏 hyvä että voi paremmin ja sinäkin pääset tapaamaan ystäviäsi. Omaishoitajana olo ei varmasti aina ole helppoa. Kirjekaveruus voi olla ihan hyvä asia, pääset sinäkin purkaamaan ajatuksia privaatisti.

Hyvää yötä🙂

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Taidat nyt muistaa väärin tuskin vanhempasi on antanut sinut menne yökerhoihin ja discoihin 12 vuotiaana ja toiseksi eikö yökerhoihin ole sentään joku ikä alaraja eli nyt taitaa 41v muistaa vähän väärin ja omiaan

• Anonyymi kirjoitti:

Taidat nyt muistaa väärin tuskin vanhempasi on antanut sinut menne yökerhoihin ja discoihin 12 vuotiaana ja toiseksi eikö yökerhoihin ole sentään joku ikä alaraja eli nyt taitaa 41v muistaa vähän väärin ja omiaan

omassa nuoruudessa oli kaikki niin paljon ”huolettomampaa”.. verrattuna nykypäivänä.. toki kyllä ihan on saatettu discoon ettei ole tarvinnut noin nuorena itsekseen kulkea. Niin ja huom tämä oli lasten disco😅

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Waldon keikalle pääsee nykyäänkin 12v, kun paikan valitsee oikein. Olen nähnyt Waldon 3 krt/muistaakseni vajaa 4v aikana. Tapiolafestivaali oli K18, mutta maaseudun festareilla on erikseen anniskelu- ja ”lasten puoli”. Kaksi kertaa olen nähnyt Waldon mansikkakarnevaaleilla missä pienimmät osallistujat on tuskin edes koulussa.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Raskasta joulua taitaa on seuraava keikka. Tykkään käydä aika erilaisillakin keikoilla. Reilun vuoden sisään tosin ei ole mahtunut kuin kaksi festaripäivää/iltaa ja Kuumaa-keikka laivalla. Tykkään enemmän pienistä keikkapaikoista tai festareista kuin 10000 ihmisen ryysiksestä.

• Anonyymi

Seuraavana on luvassa klassisen musiikin esityksiä.

Olisi kiva päästä helposti Bruce Springsteenin keikalle.. ja Andrew Toshin. Esimerkiksi. Aikamatkan menneisyyteen tilaisin ainakin Ebba Grönin ja Pete Malmin keikoille.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2886
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      25
      2058
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1568
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1329
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1288
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1036
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      954
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      911
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      892
    Aihe