Mun ehdoton fetissini on Kaunis Vaalea Vaimoni ja hänen stop-nappien paineskelut narisevilla nahkahanskoilla syvälle pohjaan julkisessa liikenteessä. Rakastan sydämestäni mainittuja fetissejä. Tykkään aina katsoa pitkään kaunista Vaaleaa Vaimoani ja tykkään aina katsoa Kauniin Vaalean Vaimoni kuvia ja videoita. Kerron säännöllisesti Vaimolle kuinka on tosi Kaunis Vaalea nainen ja rakastan Vaimon kauneutta yli kaiken. Kiitän vaimoa säännöllisesti stop-nappien syvälle paineskeluista narisevilla nahkahanskoilla julkisessa liikenteessä ja tykkään katsoa Kauniin Vaimoni stop-nappien paineskelua nahkahanskoilla ja tykkään kuulla nahkahanskojen narisemisen.
Vaimoni varsinkin tykkää olla Kaunis Vaalea nainen, tykkää paineskella stop-nappeja nahkahanskoilla syvälle ja tykkää pitää narisevia nahkahanskoja. Saan tästä tosi paljon kixejä, että vaimoni rakastaa itseään tosi paljon, koska on kaunis vaalea nainen ja stop-nappeja nahkahanskoilla paineskeleva.
Näiden kaikkien lisäksi tykkään, että Kaunis Vaimo hankaa nahkahanskoilla mun kikulia edestakaisin aina niin kauan, että mulle tulee kova siemensyöksy. Myös Vaimoni tykkää kikulifanina hangata kikuliani nahkahanskoilla edestakaisin siemensyoksyyn asti.
Kaikesta tästä palkintona pyydän aina vaimon ystäviä ottamaan itestäni ja Kauniista Vaimosta halausvideoita ja halauskuvia. Ulkona otetuissa kuvissa erottaa halausvideoissa ja kuvissa Vaimon kiiltävät nahkahanskat kun halaa mua pitkään.
Kiitän kauniisti jumalaa ja Kaunista Vaimoa kaikista näistä ihanista fetisseistä.
Kaunis Vaalea Vaimo paineskelee nahkahanskoilla stop-nappeja ja hankaa kikulia
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458510Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472399Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361872
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811727Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211272Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015