Oikein reipas kävely näyttää olevan oikein hyvää liikuntaa.Syke nousi jopa 117 minutissa.
Se vastaa jo pyöräilyä.Pyöräilyn etu on siinä että se on hyvä nivelille.ja polville.
Jos kävelyyn lisäisi vaikka ahkion vetoa lumihangessa se olisi aivan huippu tehokasta liikuntaa jossa syke voisi nousta jopa 150-170 minutissa ja kalorinkulutus olisi silloin 900 tunnissa.
Kaikista parhaaseen kuntoon päässä kun harrastaa tasapuolisesti niitä kumpaakin.
Kävely on hyvää liikuntaa,kalorinkulutus liikunnassa
4
119
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa typerä avaus.
- Anonyymi
Sohvalta helppo huudella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sohvalta helppo huudella.
Olipa tuossa typerä kommentti.
- Anonyymi
Kuormittuakseen vaativat eri kuntoiset ihmiset eri tason kuormituksen.
Teknisesti tehokas kävely kuormittaa taatusti myös kovakuntoisia. Esimerkkeinä kipakävelijät.
Eräs tuttavani joutui vaihatamaan aerobisen kuntoilun kevyt hölkkä / reipas kävely juuri polviensa vuoksi pyöräilyyn. Pitää myös maisemien nopeampaa vaihtelua rattoisampana.
Minusta kävely on yksitoikkoista. Olen hakenut siihen vaihtelua tekosyynä sienestys ja marjastus. Olen katsonut topografikartasta riittävän mäkiset mutta helppokulkuiset alueet ja etsiessäni mustikoita, sieniä, puolukoita pitänyt varsinkin rinteiden nousuissa sen verran kiirettä, että syke on kohonnut.
Jotain on kyllä kertynyt koriinkin. Kyseisen kuntoilun kalenteriaika on turhan lyhyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374