...iltalehden videolla ja sanoo "Voitko auttaa minut takaisin tielle"....😂
Ruokarobotti on ojassa...
15
377
Vastaukset
Huvittavia kopperoita, mutta ilmeisen hyvin ne toimittaa. 😁
- Anonyymi
Sympaattisia.
Anonyymi kirjoitti:
Sympaattisia.
Joo, noille vois vielä joku lapsi tehdä noi äänet. Vielä joku ärrävikainen tapaus. 😄
Tai Kiti Kokkonen sopertais niille äänet. 😄
- Anonyymi
"Throughout human history, we have been dependent on machines to survive. Fate, it seems, is not without a sense of irony." - Morpheus (taas) 😎. No joo, ehkä tää alkaa menemään mulla pikkuhiljaa obsession puolelle 🤖😅. Me luotiin ne ja ne auttaa meitä ja me niitä. Kysymys kuuluukin, auttavatko ne meitä jahka onnistuvat saavuttamaan riittävän korkean tason tietoisuuden?
- Anonyymi
Näin sen videon. Kuvaajahan sanoi lopuksi: "No, minä autan."
Onhan se hyvä noita joskus auttaa, niin menee tilatut tavarat perille.
Kurja odotella turhaan, jos robotti on ojassa nurinkurin.
Täälläpäin on vielä ihmislähetit. Eikä tuo robotti taida osata kiivetä portaikossa ja soittaa ovikelloa.
Jos tänne tulee robotit joskus, niin sitten on ihan sama käydä itse kaupassa. - Anonyymi
Ei voi mitään, mutta nuo ovat suloisia. Ihan älytöntä. Sain itseni kiinni lässyttämässä tuollaiselle. Kukaan ei kuullut... 🙈
xLiner- Anonyymi
Olin iltalenkillä jokin aika sitten ja oli jo pimeää, kauempaa näin valojen vilkkuvan aika alhaalla pensaikon lähellä ja ihmettelin, että mitkä valot ne voivat olla ja kun kävelin lähemmäs niin huomasin, että kas robottihan se siinä kulki.
- Anonyymi
Yrititkö iskeä sitä tai ehdottelitko seksiä eli haluatko robotin omaksi mieheksesi eli robottiko on se herra oikea sinulle tuleva aviomiehesi
- Anonyymi
Rakastuit robottiin
- Anonyymi
Musta olisi hauska potkia noita pellejä, jotta kuljetukset eivät menisi perille. Mitenköhän ihmiset siihen reagoisivat?
- Anonyymi
Kuten huomaa, tiellä pysyminen tai pysymättömyys ei ole aina humalasta kiinni tai motivaatiosta. Meillä on vaikeat tieolosuhteet.
- Anonyymi
Kepukaupoissa kaikki on vaikeeta. Tavarat loppu ja kassajonot kilometrin pituisia💩🤬
- Anonyymi
Not my problem, sanoisin koneelle.
- Anonyymi
Ne on niin symppiksiä ne robot. Tuumii pitkään paikallaan ja toivottaa sitten hyvää illanjatkoa ja lähtee rullailemaan takas emoalukseen. 😄
- Anonyymi
Hellyttäviä ne on, olen auttanut joskus tiellä, kun oli jumittunut esteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315736- 363781
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833313- 122728
- 292202
- 122147
- 1621906
- 161484
- 1051362
- 1371174