Hyvään yöhön

Mukavaa loppuiltaa ja hyvää yötä 🤗❤️❄️🌃✨⚜️

Hyvää yötä, kaunis maailma,
pehmeästi hiipii unien taika.
Tähdet tuikkivat taivaalla hiljaa,
kuiskaten toiveet, joita kukaan ei kiellä.

Pää paina tyynyyn, unien virtaan,
anna levon kantaa uuteen aamuun kirkkaampaan.
Rauha sydämessä, mielessä valo,
yön sylissä löydät kaiken, mikä on jalo.

🌙✨💤

28

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huonosti tosiaan toimii sivut. Uusi aloitus ei näy ja oma profiilikuva ei toimi... Kommentteja poistuu ja aloituksiakin ihan mielivaltaisesti...

• Pitkä viive tuossa kommentin lähettämisessä välillä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Pitkä viive tuossa kommentin lähettämisessä välillä.

Tästä susigupen hahmosta ovat olleet erityisen skarppina

• Anonyymi

Öitä Susi

🐈

• Oikein hyvää yötä sinullekin kissi. 😊
        Toivottavasti päiväsi oli hyvä.

• Anonyymi

Poistatin ne eiliset lähettämäni viestit. Kaikkea hyvää sulle ❤️ En kirjoittele enää palstalle. Mulle riitti tämä kaikki sekoilu täällä. Keskityn vaan jatkossa oikean elämän hallintaan. Oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti. Adios 🫡

• Mä en ole sulle mitään pahaa halunnut koskaan. Harmi että näin...

• Toivon sullekin kaikkea hyvää ja toivottavasti saat yhteyden kaivattuusi. 🧡

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä en ole sulle mitään pahaa halunnut koskaan. Harmi että näin...

Et sä mutta muut. Muistan sut aina hyvällä. Ei tarvi harmistella yhtään. Parempi näin. ❤️🫡

• Anonyymi kirjoitti:

Et sä mutta muut. Muistan sut aina hyvällä. Ei tarvi harmistella yhtään. Parempi näin. ❤️🫡

Voi hyvin 😊❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Voi hyvin 😊❤️

Samoin❤️
        Olet silti edelleen tärkeä ja rakas ❤️. Sitä ei muuta mikään maailmassa, vaikka tiedän että tota et olisi halunnut kuulla.

• Anonyymi kirjoitti:

Samoin❤️
        Olet silti edelleen tärkeä ja rakas ❤️. Sitä ei muuta mikään maailmassa, vaikka tiedän että tota et olisi halunnut kuulla.

Kiitos sinulle. Totta kai minä tykkäsin sen kuulla, älä muuta ajattelekaan. ❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos sinulle. Totta kai minä tykkäsin sen kuulla, älä muuta ajattelekaan. ❤️

❤️
        Mullakin on poika. Huomasin kun laitoit tuonne. Hänen kanssaan olinkin reissulla viime viikolla. Harvoin näen häntä kun asuu toisella paikkakunnalla. Nuoruusajalla saatu ja ainoa. Naiset voi sanoa tuon varmaksi, miehillä yllärivauvoja voi olla ties missä😂

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Toivon sullekin kaikkea hyvää ja toivottavasti saat yhteyden kaivattuusi. 🧡

Asiat menee niinkuin menee. Vaikka hulluna oonkin rakkaudesta (harvoin tapahtuu) niin pitää vaan sitten sopeutua. Tuo ehkä muuttaa loppuvuodesta niin se päättyy ehkä sit siihen😢

• Anonyymi kirjoitti:

❤️
        Mullakin on poika. Huomasin kun laitoit tuonne. Hänen kanssaan olinkin reissulla viime viikolla. Harvoin näen häntä kun asuu toisella paikkakunnalla. Nuoruusajalla saatu ja ainoa. Naiset voi sanoa tuon varmaksi, miehillä yllärivauvoja voi olla ties missä😂

No joo, mä en ole sellainen häntäheikki ollu koskaan. Mä en naisista mitään tajua, enkä osaa niitä kaataa kuin unelmissain.
        Mulla on kaks poikaa. On siinä huolta riittäny heidän kanssa. Tulevat isäänsä ja jäävät yksin. Ei kaverin kavaria kummallakaan, kun erityislapsia ovat.

• Anonyymi kirjoitti:

Asiat menee niinkuin menee. Vaikka hulluna oonkin rakkaudesta (harvoin tapahtuu) niin pitää vaan sitten sopeutua. Tuo ehkä muuttaa loppuvuodesta niin se päättyy ehkä sit siihen😢

Harvoin se tapahtuu joo, ja aina yksipuolista tietenkin, ilman mitään realismia.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No joo, mä en ole sellainen häntäheikki ollu koskaan. Mä en naisista mitään tajua, enkä osaa niitä kaataa kuin unelmissain.
        Mulla on kaks poikaa. On siinä huolta riittäny heidän kanssa. Tulevat isäänsä ja jäävät yksin. Ei kaverin kavaria kummallakaan, kun erityislapsia ovat.

Voimia sulle kaikessa ❤️olet sydämellinen ihminen ja tämä palstailu on mukavaa vastapainoa arkeen.
        Hyvää yötä ja tiedä vaikka joskus eksyn taas tänne. Kasiksi töihin. Aamulla yritän bongata hississä yläkerran tyyppiä ja tupakille sit jos aikaa liikenee🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tää samanen kirjottaja on yölangoillas tekstaillut melko överiin tyyliin , joka on naiseksi sanoisinko tyrkkyä ylimitalla. Lähti susikin liukastelemaan muistamatta, ettei kotiväkeä kuulu vetää koko kansan areenalle. Kaikki kunnia ja ystävällisyys poikiasi kohtaan. Ovatko he antaneet iskälle luvan kertoa henkilökohtaisista asioistaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää samanen kirjottaja on yölangoillas tekstaillut melko överiin tyyliin , joka on naiseksi sanoisinko tyrkkyä ylimitalla. Lähti susikin liukastelemaan muistamatta, ettei kotiväkeä kuulu vetää koko kansan areenalle. Kaikki kunnia ja ystävällisyys poikiasi kohtaan. Ovatko he antaneet iskälle luvan kertoa henkilökohtaisista asioistaan

Mun mielestä susiguppe näissä sinun tarinallisuuksissa mitä kirjoittelet itsesi kanssa ei ole mitään henkilökohtaista sillä jopa itsellesi kirjoittama karikatyyri susiguppe on fiktio

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä susiguppe näissä sinun tarinallisuuksissa mitä kirjoittelet itsesi kanssa ei ole mitään henkilökohtaista sillä jopa itsellesi kirjoittama karikatyyri susiguppe on fiktio

Näillä spekseillä ois taito siirtää osaamista eteenpäin, se herättää ajatuksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viime metreillä susi honas jotta tää olikin sätkää vetävä kimuli.

• Anonyymi

Juu kohta nukkumaan huomenna ois pientä firistä 🫡☕️

• Mitä se on firis? Kiva jos on löytyny jotai hommaa.

• Anonyymi

Hyvää yötä ja kaunista unta🌲👩❄️🍒♥️🌌

• Kiitos ihana. Oikein kauniita unikuvia myös sinulle, ja Hyvää yötä 🤗♥️🌃🌙🎇
        Kävin tekemässä lenkin tuolla luonnossa pojan kanssa.
        Hänellä oli vähän vaikeaa ja saatiin juteltua asioista. 😊

• Miksi hei?! Eikö huomiseen mieluummin?

• Mite kirsikin noin tylyksi on muuttunut?

• Sen pituinen se.
      the end.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4667
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      84
      3942
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      147
      3661
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2635
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      132
      2582
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2151
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2067
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1840
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1717
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1709
    Aihe