Onko joku saanut tuolla onnistuneesti matkan jatkumaan renkaan puhkeamisen jälkeen?
Eli pyöriin tarkoitettu yleensä 150ml pullo joita löytyy useilta valmistajilta.
Itse olen pitänyt tuota varalla ja eilen tuli käyttöä ja eihän se paikannut vaikka reikä oli pari milliä kotona tarkastellessa. Heikko esitys mielestäni.
Tubeleslitkut vaikuttaa pätevimmiltä tuohon tavaraan verrattuna.
Ehkä sellaista kannattaisi laittaa sisureidenkin sisään kun toisessa pyörässä on talvirenkaat sisurimallia.
Onko tälläisestä kokemuksia?
Paikkausaine
Anonyymi-ap
3
181
Vastaukset
- Anonyymi
Saattoi olla vanhentunutta paikkauslitkua tai putelia ei ravistettu ennen käyttöä. Lämpötilallakin voi olla vaikutusta, ei välttämättä toimi kylmillä keleillä.
Testaa ainetta uudelleen kotioloissa pelkällä sisurilla huoneenlämmössä jos sattuu vaurioitunut sisäkumi lojumaan nurkissa. - Anonyymi
Ei noista kaiken maailman litkuista ole oikein mihinkään.
Paljon parempi ratkaisu on leikata rikki mennyt sisäkumi venttiilin kohdalta auki, jolloin sen sisään voi pujottaa uuden ja ehjän sisäkumin.- Anonyymi
Homma helpottuu kun voitelee sisurin ensin vaseliinilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551113
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371087- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671