Harmillinen tilanne kunnassa, kun kunnanhallituksessa puuhastelijoita ja varsinaisia koulukiusaajia. Eikö teillä oikeasti ole kykyä käydä rakentavaa, kuntaa (kirkonkylä/pyhä/muut) eteenpäin vievää asioista yhdessä sopimista? Kahden kaverin etujoukosta kyse ja he kun eivät edes aja pyhän asiaa vaan ihan omaa businestä. Ottakaa nyt hetki peiliin tuijotusta ja lopettakaa kunnan työväen kiusaaminen ja hiillostaminen!
Oltaisko kerrankin aidosti kunnan asioiden hoidossa.
Onko kunnanhallitus ryhmä koulukiusaajia?
18
995
Vastaukset
- Anonyymi
Ensimmäiseen kysymykseen: Kyllä.
Viimeiseen: Ei. - Anonyymi
Eikö tulevan kevään vaaleissa voisi äänestää parempaa henkilöä kunnanhallituksen puheenjohtajaksi. Kun nykyinen on kovin kuivahumalainen käytökseltään. Ja ilmeisesti syystäkin välissä, kun pitää nousta rattiin. Kokoukset kun ovat enimmäkseen kirkolla ja näin joutuu olemaan kuivinsuin.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat? Voitko esittää tämän myös omalla nimelläsi? ?
- Anonyymi
On ei on ei on ei tai kyllähän niinkin voi olla.
- Anonyymi
Eikä täällä osata kirjoittaa muuta kuin haukutaan ihmisiä ja luottamusmiehiä. Kuka viitsii alkaa ehdokkaaksi kun aina vain törkeästi kirjoitellaan ihmisistä. Eikö teillä ole minkäänlaista kunnioitusta ihmisiä kohtaan. Ois parempi olla kirjoittamatta kun ei osata muuta ja mennä hoitoon kun psyyke on sairas. Meillä on paras ihminen kunnanhallituksen puheenjohtajana, osaa asioita ja ymmärtää kunnan asioista. Nämä arvostelijat tulkaa esiin ja asettukaa julkisuuteen ja ehdokkaaksi jo nyt heti.
- Anonyymi
Jakaa kaikkien aikojen huonoimman tittelin luomaahon kanssa
- Anonyymi
Taitaa nyt kunnanhallituksen puheenjohtaja itse kehua itseään. Mutta kukapa sen kissan hännän nostaisi ellei kissa itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa nyt kunnanhallituksen puheenjohtaja itse kehua itseään. Mutta kukapa sen kissan hännän nostaisi ellei kissa itse.
Aivan kuin täällä puupäille kirjoittaisi.Mikään ei mene perille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan kuin täällä puupäille kirjoittaisi.Mikään ei mene perille
Tiukan paikan tullen puhe puuroutuu ja alkaa änkytys.
Näin koulukiusaajilla ja oman edun tavoittelijoilla.
Siksi kunnanjohtajaksi ei aikoinaankaan valittu ihan ketä vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiukan paikan tullen puhe puuroutuu ja alkaa änkytys.
Näin koulukiusaajilla ja oman edun tavoittelijoilla.
Siksi kunnanjohtajaksi ei aikoinaankaan valittu ihan ketä vaan.Entä jos pitää keittää hevosen kuivalihavelliä ja tulee tiukka paikka jostain syystä, niin eikai sitä vahingossa keitetä puuroksi?? En missään tapauksessa halua hevosen kuivalihavellipuuroa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos pitää keittää hevosen kuivalihavelliä ja tulee tiukka paikka jostain syystä, niin eikai sitä vahingossa keitetä puuroksi?? En missään tapauksessa halua hevosen kuivalihavellipuuroa!!
No se menee sitten enempi änkytyksen puolelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se menee sitten enempi änkytyksen puolelle.
Joillakin menee molo lörtöksi tiukan paikan tullen.Ei sekään mukavaa ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos pitää keittää hevosen kuivalihavelliä ja tulee tiukka paikka jostain syystä, niin eikai sitä vahingossa keitetä puuroksi?? En missään tapauksessa halua hevosen kuivalihavellipuuroa!!
Taitaa olla puuroreseptin kanssa liikkeellä ihan puheenjohtaja ite.
- Anonyymi00016
Molo
- Anonyymi00017
Se on molo!
- Anonyymi00018
En tiedä kyllä onko.
- Anonyymi00019
Molo vaan kaikille!
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Molo vaan kaikille!
Onkohan mahdollista saada hevosen kuivalihavelliä??
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3083044Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233