- olet personal trainer - tulet lihavaksi
- pidät auringonotosta - saat ihosyövän
- olet käärmeiden puolesta puhuja - saat tappavan pureman
- puhut mikrobi-altistuksen puolesta- saat tappavan taudin
- olet rokkari- saat aidsin
- esiinnyt tupakkamainoksessa- saat keuhkosyövän
-ostat kirpputorilta vaatteita - saat kotiisi ötököitä
mikä on sinun "juttusi"
ja mitä negatiivista siitä voi seurata?
..
heisielu
käykö sulle huonosti?
8
254
Vastaukset
- Anonyymi
Paholainen tai jokin arkkityyppinen jokeri voisi aiheuttaa näitä asioita kiusallaan.
--
Olet koomikko- sairastut masennukseen - Anonyymi
Joskus joudut niittämään sitä mitä olet kylvänyt ,
joskus on vain kyse huonosta onnesta tai kohtalon ivasta. - Anonyymi
Tämä on surullista Ja liittyy ehkä aiheeseen. entinen baywatch povipommi sairastaa rintasyöpää.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4f243b9f-9266-4e42-9c63-495454566604 - Anonyymi00005
tuli mieleen ajatus:
osa selviäisi kuoleman jälkeiseen elämään mutta osa ei .kuten koira on huonossa kunnossa fyysisesti niin se pitää lopettaa niin osa ihmisistä on henkisesti niin huonossa kunnossa että heitä ei voi kuoleman jälkeiseen elämään päästää koska he kärsisivät.
..
H- Anonyymi00009
Miksi he perisivät henkiset ongelmat?
- Anonyymi00006
No se on vaikea muistatko riittävästi per. Suomea on sana vaikein on asia annetaan anteeksi. En keksi. Kikkelis kokkelis. Voi helvetti virsi Harjuille harrastus avot vitun ao.
- Anonyymi00007
Onko elämä tos mitä mitä sentään niistä.
- Anonyymi00008
Peli päivää, tai sit soitat sovitaan pelisäännöt pihalle ei niin ulkoa meni ne nai voi pause vartti peliä sää mä olen ne rii riesat valmis saippuoi. Rupurikas. Pyöristäen kurnuri yhteyttä olen aina mä yrittänyt ei se sovi tai tajuu. Vihellellä y. Vuohella il soin älyn hoiti väläys. Moi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736